Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > PIVNÍ TRH V ČR

PIVNÍ TRH V ČR

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Hana Staňková
Šetření:05. 12. 2012 - 12. 12. 2012
Počet respondentů:134
Počet otázek (max/průměr):13 / 12.1
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:84,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:04
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

chtěli bychom Vás poprosit o vyplnění tohoto krátkého dotazníku na téma pivní trh v České Republice. Výsledky výzkumu budou sloužit ke zpracování seminární práce k předmětu Marketing. Vaše odpovědi jsou samozřejmě zcela anonymní a budou využity pouze ke hromadnému statistickému zpracování.

 

Odpovědi respondentů

1. Pijete pivo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano12492,54 %92,54 %  
Ne107,46 %7,46 %  

Graf

2. Jak často pijete pivo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jedenkrát týdně3024,19 %22,39 %  
2-3 krát do týdne2923,39 %21,64 %  
2-3krát do měsíce2419,35 %17,91 %  
Každý den /téměř každý den1915,32 %14,18 %  
Jedenkrát za měsíc118,87 %8,21 %  
Několikrát do roka118,87 %8,21 %  

Graf

3. Máte nějakou/nějaké preferované značky piva, které pijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, piji více než 4 značky, střídám to6250 %46,27 %  
Ano, piju jen 2-3 značky5846,77 %43,28 %  
Ano, piju jen jednu značku43,23 %2,99 %  

Graf

4. Jakou značku nepijete? Nemáte ji rád/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nenapadá mě žádná značka4334,68 %32,09 %  
gambrinus118,87 %8,21 %  
Staropramen64,84 %4,48 %  
Krušovice54,03 %3,73 %  
Krakonoš43,23 %2,99 %  
holba32,42 %2,24 %  
Branik32,42 %2,24 %  
Svijany32,42 %2,24 %  
Starobrno32,42 %2,24 %  
Plzen32,42 %2,24 %  
krusovice21,61 %1,49 %  
Klášter21,61 %1,49 %  
Budvar21,61 %1,49 %  
Kozel21,61 %1,49 %  
pardál10,81 %0,75 %  
Gambrinus, Pilsner Urquell10,81 %0,75 %  
Opat, Primus, Braník, Krušovice10,81 %0,75 %  
Primátor10,81 %0,75 %  
Konrád10,81 %0,75 %  
budvar, braník, staropramen10,81 %0,75 %  
Nechutná mi vlastně žádná značka :D10,81 %0,75 %  
Fénix10,81 %0,75 %  
nemám ráda všechy piva z velkopivovarů10,81 %0,75 %  
Novopacké pivo10,81 %0,75 %  
Starobrno, zlatopramen, 10,81 %0,75 %  
Gambrinus, Holba.10,81 %0,75 %  
Radegast10,81 %0,75 %  
černý kozel10,81 %0,75 %  
Radegast, Gambrinus10,81 %0,75 %  
Plzeň, Braník10,81 %0,75 %  
vyhýbám se pivům nadnárodních korporací10,81 %0,75 %  
Bakalář10,81 %0,75 %  
Krušovice, Gambrinus10,81 %0,75 %  
Gambrinus, Kozel, Krušovice, Starobrno, Braník, Klasik a milion podobných...10,81 %0,75 %  
gambač10,81 %0,75 %  
Starobrno, Gambrinus, Staropramen, Krušovice...10,81 %0,75 %  
Rohozec10,81 %0,75 %  
Zubr10,81 %0,75 %  
kozel, cokoli z moravy10,81 %0,75 %  
Gambrinus, Staropramen, Braník a podobné levné patoky, nebo tzv. europiva10,81 %0,75 %  
Staropramen, Krušovice10,81 %0,75 %  
černé pivo10,81 %0,75 %  
Gambrinus, Starobrno, Staropramen, Heineken, Krušovice10,81 %0,75 %  
svijany, poutník, kozel10,81 %0,75 %  
Gambrinus, Starobrno10,81 %0,75 %  
Litovel10,81 %0,75 %  

Graf

5. Jakou značku piva si ihned vybavíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Gambrinus1512,1 %11,19 %  
svijany86,45 %5,97 %  
plzeň75,65 %5,22 %  
Primátor64,84 %4,48 %  
Pilsner64,84 %4,48 %  
Žádnou si nevybavím64,84 %4,48 %  
kozel54,03 %3,73 %  
staropramen54,03 %3,73 %  
Bernard43,23 %2,99 %  
Braník43,23 %2,99 %  
Radegast43,23 %2,99 %  
Pilsner Urquel43,23 %2,99 %  
Pilsner Urquell43,23 %2,99 %  
budvar32,42 %2,24 %  
Hoegaarden21,61 %1,49 %  
Černá hora21,61 %1,49 %  
Matuška21,61 %1,49 %  
Kozel, Primátor, Gambrinus, Plzeň10,81 %0,75 %  
Plzeň, Holba, Staropramen, Budvar, Krušovice a další10,81 %0,75 %  
Rampušák10,81 %0,75 %  
Unětice10,81 %0,75 %  
radegast, ostravar10,81 %0,75 %  
svijany, starobrno, valášek, janáček10,81 %0,75 %  
Svijany, Prazdroj, Staropramen10,81 %0,75 %  
Ježek10,81 %0,75 %  
ZUBR10,81 %0,75 %  
Pilsner, Bernard.10,81 %0,75 %  
Hoegarden10,81 %0,75 %  
Fenix10,81 %0,75 %  
Staropramen, Plzeň, Gambrinus10,81 %0,75 %  
Radegast, Gambrinus, Pilsner urquel, Starpramen10,81 %0,75 %  
Plzeň, Budvar, Gambrinus, Birell, Staropramen...10,81 %0,75 %  
plzen, kozel, gambrinus10,81 %0,75 %  
Velkopopovický Kozel, Pilsner Urquell10,81 %0,75 %  
žabák, Staropramen, Bernard, Budvar10,81 %0,75 %  
Rohozec, Svijany, Gambrinus10,81 %0,75 %  
Vyškovské pivo10,81 %0,75 %  
Polička Záviš10,81 %0,75 %  
Holba10,81 %0,75 %  
plzensky prazdroj, staropramen, gambrinus10,81 %0,75 %  
Krušovice, Pilsner Urquel, Gambrinus, Bernard, Master, Staropramen10,81 %0,75 %  
Zvíkovská labuť 11°10,81 %0,75 %  
pilsner urquel, gambrinus,svijany,kozel10,81 %0,75 %  
Pegas, Paulaner, Belle vue, Franziskaner, Dalešice, Vyškov, Choriner Bier...10,81 %0,75 %  
Dudák10,81 %0,75 %  
Regent10,81 %0,75 %  
Svijany, Gambrinus, Pilsner10,81 %0,75 %  
Starobrno10,81 %0,75 %  
Svijany, Velkopopovický Kozel10,81 %0,75 %  
Pilsner Urguell10,81 %0,75 %  
Pilsner, Gambrinus, Bernard10,81 %0,75 %  
Představa, že bych si pod pojmem pivo vybavil konkrétní značku, je mi zcela cizí.10,81 %0,75 %  
Frisco10,81 %0,75 %  
Ferdinad10,81 %0,75 %  

Graf

6. Jakou značku z těchto vybraných možností nejvíce preferujete? Vyberte prosím jen jednu značku.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pilsner2217,74 %16,42 %  
Kozel1612,9 %11,94 %  
Lokální značku1411,29 %10,45 %  
Gambrinus129,68 %8,96 %  
Staropramen118,87 %8,21 %  
svijany97,26 %6,72 %  
Bernard97,26 %6,72 %  
Budvar86,45 %5,97 %  
Radegast75,65 %5,22 %  
Krušovice32,42 %2,24 %  
Pardál21,61 %1,49 %  
Maestro10,81 %0,75 %  
preferuji piva z minipivovarů10,81 %0,75 %  
kdyby nebylo nic lepšího tak Budvar a Bernard10,81 %0,75 %  
Polička Záviš10,81 %0,75 %  
nepreferuji žádnou značku10,81 %0,75 %  
Dudák10,81 %0,75 %  
Svijany!!!10,81 %0,75 %  
Holba10,81 %0,75 %  
Braník10,81 %0,75 %  
Kocour10,81 %0,75 %  
Starobrno10,81 %0,75 %  

Graf

7. Pil/a jste už pivo s příchutí ovoce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, vícekrát10483,87 %77,61 %  
Ano, jednou1713,71 %12,69 %  
Ne32,42 %2,24 %  

Graf

8. Pijete pivo s ovocnou příchutí více než klasické pivo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne9072,58 %67,16 %  
Ano1915,32 %14,18 %  
Nepiji vůbec ovocné pivo1512,1 %11,19 %  

Graf

9. Kde pijete nejčastěji pivo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V restauračním zařízení9879,03 %73,13 %  
Doma2318,55 %17,16 %  
Jinde- kde?32,42 %2,24 %  

Graf

10. Jaké je vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena6250 %46,27 %  
Muž6250 %46,27 %  

Graf

11. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-2510685,48 %79,1 %  
26-401310,48 %9,7 %  
41-5943,23 %2,99 %  
Do 17-ti10,81 %0,75 %  

Graf

12. Jaká je vaše ekonomická aktivita?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student9576,61 %70,9 %  
Zaměstnaný1512,1 %11,19 %  
Podnikatel/ka86,45 %5,97 %  
Nezaměstnaný43,23 %2,99 %  
Mateřská/Rodičovská dovolená21,61 %1,49 %  

Graf

13. Vaším bydlištěm je obec:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nad 100 000 obyvatel5241,94 %38,81 %  
5 000-19 999 obyvatel2620,97 %19,4 %  
do 1 999 obyvatel2016,13 %14,93 %  
2 000- 4 999 obyvatel129,68 %8,96 %  
20 000- 49 999 obyvatel86,45 %5,97 %  
50 000 - 99 999 obyvatel64,84 %4,48 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

10. Jaké je vaše pohlaví?

  • odpověď Žena:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 8. Pijete pivo s ovocnou příchutí více než klasické pivo?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Několikrát do roka na otázku 2. Jak často pijete pivo?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pijete pivo?

2. Jak často pijete pivo?

3. Máte nějakou/nějaké preferované značky piva, které pijete?

4. Jakou značku nepijete? Nemáte ji rád/a?

5. Jakou značku piva si ihned vybavíte?

6. Jakou značku z těchto vybraných možností nejvíce preferujete? Vyberte prosím jen jednu značku.

7. Pil/a jste už pivo s příchutí ovoce?

8. Pijete pivo s ovocnou příchutí více než klasické pivo?

9. Kde pijete nejčastěji pivo?

10. Jaké je vaše pohlaví?

11. Kolik je Vám let?

12. Jaká je vaše ekonomická aktivita?

13. Vaším bydlištěm je obec:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pijete pivo?

2. Jak často pijete pivo?

3. Máte nějakou/nějaké preferované značky piva, které pijete?

4. Jakou značku nepijete? Nemáte ji rád/a?

5. Jakou značku piva si ihned vybavíte?

6. Jakou značku z těchto vybraných možností nejvíce preferujete? Vyberte prosím jen jednu značku.

7. Pil/a jste už pivo s příchutí ovoce?

8. Pijete pivo s ovocnou příchutí více než klasické pivo?

9. Kde pijete nejčastěji pivo?

10. Jaké je vaše pohlaví?

11. Kolik je Vám let?

12. Jaká je vaše ekonomická aktivita?

13. Vaším bydlištěm je obec:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Staňková, H.PIVNÍ TRH V ČR (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://pivni-trh-v-cr.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.