Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > PIVNÍ TURISTIKA V ČESKÉ REPUBLICE

PIVNÍ TURISTIKA V ČESKÉ REPUBLICE

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Hana Lepková
Šetření:07. 06. 2011 - 30. 06. 2011
Počet respondentů:35
Počet otázek (max/průměr):26 / 21.83
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:30 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:10
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

prosím vás o vyplnění tohoto dotazníku  pojednávající o pivní turistice. Cílem dotazníku a následně diplomové práce je navrhnout strategii rozvoje pivní turistiky v České republice. Pivní turistika patří mezi rozvíjející se formy cestovního ruchu nejen v České republice. Jedná se o formu cestovního ruchu spojenou s pivovarnictvím (prohlídka pivovarů, ochutnávka pivních produktů, pivní slavnosti a jiné).

Odpovědi respondentů

1. Kolikrát jste se zúčastnil(a) aktivit pivní turistiky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jednou 2262,86 %62,86 %  
Vícekrát822,86 %22,86 %  
2-3x 411,43 %11,43 %  
2-3x 12,86 %2,86 %  

Graf

2. S kým se nejčastěji věnujete aktivitám pivní turistiky

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přátelé 2365,71 %65,71 %  
Partner(ka) 925,71 %25,71 %  
Rodina s dětmi 25,71 %5,71 %  
Sám 12,86 %2,86 %  

Graf

3. Jaká je délka pobytu spojená s pivní turistikou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bez přespání 1748,57 %48,57 %  
1-2 noci 1440 %40 %  
3-7 nocí 25,71 %5,71 %  
Delší 25,71 %5,71 %  

Graf

4. Jaký typ ubytování nejčastěji používáte v souvislosti s pivní turistikou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nejsem ubytován 822,86 %22,86 %  
U známých, příbuzných, vlastní chata 617,14 %17,14 %  
Nejsem ubytován 617,14 %17,14 %  
Jiné 617,14 %17,14 %  
Penzion 514,29 %14,29 %  
Hotel *** nebo více 25,71 %5,71 %  
Kemp 25,71 %5,71 %  

Graf

5. Jaký dopravní prostředek jste použil(a) v souvislosti s pivní turistikou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Auto 1542,86 %42,86 %  
Vlak 1440 %40 %  
Pěšky 1234,29 %34,29 %  
Kolo 720 %20 %  
Linkový autobus 617,14 %17,14 %  
Zájezdový autobus 38,57 %8,57 %  
Jinak25,71 %5,71 %  
Motocykl 25,71 %5,71 %  

Graf

6. Jak si objednáváte aktivity pivní turistiky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sám (např. prostřednictvím internetu) 3394,29 %94,29 %  
Zprostředkovatel (např. cestovní kancelář) 25,71 %5,71 %  

Graf

7. Jak jste se dozvěděl(a) o pivních aktivitách, kterých jste se zúčastnil(a)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet 2160 %60 %  
Známí, přátelé 2160 %60 %  
Ostatní 514,29 %14,29 %  
Inzerce 411,43 %11,43 %  
Tisk 38,57 %8,57 %  
Televize 25,71 %5,71 %  
Veletrh 12,86 %2,86 %  

Graf

8. Účastníte se aktivit pivní turistiky cíleně, nebo pouze doplňkově v rámci pobytu v dané destinaci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Doplňkově v rámci pobytu v dané destinaci 1851,43 %51,43 %  
Cíleně za aktivitami pivní turistiky 1748,57 %48,57 %  

Graf

9. Který pivovar Vás nejvíce oslovil svou nabídkou pivní turistiky?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Chodovar25,71 %5,71 %  
gambrinus25,71 %5,71 %  
žádný12,86 %2,86 %  
Plzeň12,86 %2,86 %  
Pilsner12,86 %2,86 %  
Chodovar, Vyškov, Černá Hora, Primátor...12,86 %2,86 %  
budwaser12,86 %2,86 %  
nevím12,86 %2,86 %  
Velkopopovický a Chodovar12,86 %2,86 %  
ty malé - Svijany, Klášter12,86 %2,86 %  
ostatní odpovědi Svijany
Kostelecký pivovar
klášterec
Pernštejn
Medlesice
Švihák
Harrachov
Dětenice
Nošovice
Černá Hora
Dalešice
Saris
Kněžnohorský
Cerna Hora
Heineken
Plzeňský pivovar
xxxxxxxxxxxx
Plzensky
Kozel - Veké popovice
Pivovar Velké Popovice
Do toho ti nic není.
Plzeňský Prazdroj
staropramen
2365,71 %65,71 % 

Graf

10. Kvůli čemu preferujete pivovar, který jste uvedl(a)?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Cena

Dobré pivo

Geografická blízkost od mého bydliště

Chuť piva.

Chutné pivo

Jediný, kde jsem byl

kvalita piva

Kvalita piva

Kvůli pivu.

Levné

nabizene sluzby unikatni

Pilsner Urquel je ma oblibena znacka piva.

Pivo a kulturní zážitek

pro pivo

Přístup

Tehdy ještě vařil Kozel dobré pivo

Více druhů piva

xxxxxxxxxxxxxx

11. Účastníte se aktivit pivní turistiky pořádanými pouze Vámi preferovaným pivovarem?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2777,14 %77,14 %  
ano822,86 %22,86 %  

Graf

12. Ohodnoťte, jak jste informován(a) o celkových službách Vámi preferovaného pivovaru.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrý1131,43 %31,43 %  
chvalitebný1028,57 %28,57 %  
výborný720 %20 %  
nedostatečný411,43 %11,43 %  
dostatečný38,57 %8,57 %  

Graf

13. Které z aktivit pivní turistiky Vás nejvíce zajímají?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ochutnávka pivních novinek a specialit 2060,61 %57,14 %  
Exkurze pivovaru 1957,58 %54,29 %  
Pivní slavnosti 1751,52 %48,57 %  
Stylová krčma 1442,42 %40 %  
Pivovarské muzeum 927,27 %25,71 %  
Pivní masáže a relaxace 515,15 %14,29 %  
Pivní cyklostezky 412,12 %11,43 %  
nic13,03 %2,86 %  

Graf

14. Ohodnoťte aktivity pivní turistiky, kterých jste se zúčastnil(a).

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Exkurze pivovaru (oznámkujte jako ve škole, pokud jste se nezúčastnil(a), nehodnoťte)1.6820.762
Stylová krčma1.8640.845
Pivní slavnosti21.13
Pivní masáže a relaxace2.51.417
Pivní cyklostezky2.7142.204
Pivovarské muzeum2.2861.633
Ochutnávka pivních novinek a specialit1.9171.326

Graf

15. Jak jste byl(a) spokojen(a) se svou účastí na pivní turistice v České republice?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný1650 %45,71 %  
dobrý1031,25 %28,57 %  
výborný412,5 %11,43 %  
nedostatečný26,25 %5,71 %  

Graf

16. Pokud jste byl(a) s něčím nespokojen(a), zaškrtněte s čím.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cena neodpovídala kvalitě služeb 932,14 %25,71 %  
Malá informovanost o službách 725 %20 %  
Malá nabídka služeb 621,43 %17,14 %  
Nízká atraktivita prostředí 621,43 %17,14 %  
Špatné dopravní spojení 517,86 %14,29 %  
Nevlídní místní obyvatelé 414,29 %11,43 %  
Ostatní 414,29 %11,43 %  
Špatný stav objektů (budov pivovarů apod.) 310,71 %8,57 %  
Nevlídný personál 310,71 %8,57 %  
Špatné ubytování 27,14 %5,71 %  

Graf

17. Zúčastnil(a) jste se pivní turistiky i v zahraničí?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2674,29 %74,29 %  
ano925,71 %25,71 %  

Graf

18. Pokud jste odpověděl(a) ano, uveďte, zda je nabídka pivní turistiky v zahraničí lepší a v čem je lepší.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

ne

nikdo neřekl, že je lepší. je srovnatelná. bylo to v barvorsku

xxxxx

Zahraničí

Zpravidla lepší organizace, sortiment a vstřícnejší lidé

19. Jak a čím byste vylepšil(a) nabídku pivní turistiky v České republice?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

cenou

Lepší propagace ČR jako destinace vhodné pro pivní turistiku v zahraničí, především v sousedních státech.

Lepším normálním pivem. Žádné speciály mě nezajímají, chci poznávat lokální pivo. Ani nepotřebuji speciální akce, prostě si vyberu pivovar a přijedu. Někde místní pivo vždy točí.

nevím

nijak

Rozhodne bych vylepsila, propagaci pivovaru a to i mensich v zahranici, Tez si myslim ze napomocni by mohla byt asociace concierge a concierge (recepcni hotelu nejen v Praze) obecne. Momentalne ziju v zahranici(Velka Britanie), pracuji v hotelnictvi a i presto se snazim propagovat Ceskou Republiku a Prahu, kdykoliv prijdu do kontatku s hosty, ci prateli ,kteri se tam chystaji, myslim ze tu je nevyplnena mezera nabidky.

větší propagace v cizině. vždy´t tu máme levné pivo, dokážeme, pokud budeme chtít, udělat masovější akci než oktoberfest. ale nikomu se nechce...

Více doplňkových tradičních pochutin

xxxxx

20. Plánujete se v budoucnu znovu zúčastnit aktivit pivní turistiky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2057,14 %57,14 %  
nevím1131,43 %31,43 %  
ne411,43 %11,43 %  

Graf

21. Uveďte svůj věk

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
23517,24 %14,29 %  
28413,79 %11,43 %  
24310,34 %8,57 %  
25310,34 %8,57 %  
4526,9 %5,71 %  
2626,9 %5,71 %  
4113,45 %2,86 %  
2213,45 %2,86 %  
6013,45 %2,86 %  
3013,45 %2,86 %  
ostatní odpovědi 18
21
32
34
35
xxxx
620,69 %17,14 % 

Graf

22. Uveďte své pohlaví

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena1961,29 %54,29 %  
muž1238,71 %34,29 %  

Graf

23. Uveďte Vaše nejvyšší dosažené vzdělání

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské 1648,48 %45,71 %  
Středoškolské 1030,3 %28,57 %  
Vyšší odborné (VOŠ) 412,12 %11,43 %  
Základní 26,06 %5,71 %  
Vyučen 13,03 %2,86 %  

Graf

24. Kraj, ze kterého pocházíte

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hlavní město Praha 926,47 %25,71 %  
Jihomoravský 720,59 %20 %  
Středočeský 617,65 %17,14 %  
Jihočeský 411,76 %11,43 %  
Pardubický 25,88 %5,71 %  
Moravskoslezský 25,88 %5,71 %  
Liberecký 12,94 %2,86 %  
Olomoucký 12,94 %2,86 %  
Královéhradecký 12,94 %2,86 %  
Ústecký 12,94 %2,86 %  

Graf

25. Kolik obyvatel má obec, ve které bydlíte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 100000 725,93 %20 %  
1001-5000 622,22 %17,14 %  
20001-50000 414,81 %11,43 %  
méně než 500 311,11 %8,57 %  
10001-20000 311,11 %8,57 %  
50001-100000 311,11 %8,57 %  
5001-10000 13,7 %2,86 %  

Graf

26. Vaše postřehy a komentáře

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

otázka č. 25 - více než 1 milion obyvatel

xxxxxx


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Lepková, H.PIVNÍ TURISTIKA V ČESKÉ REPUBLICE (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://pivni-turistika-v-ceske-repu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.