Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Pivní výzkum zabývající se 10° pivy
Pivní výzkum zabývající se 10° pivy
→ Máte zkušenosti s distančním vzděláváním (jako žák/student, učitel nebo rodič)? Jaké vidíte výhody a nevýhody tohoto způsobu výuky? Jsou předměty, pro které se hodí více? ←
(veřejné výsledky)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Jan Zelenka |
---|---|
Šetření: | 28. 03. 2010 - 14. 04. 2010 |
Počet respondentů: | 136 |
Počet otázek (max/průměr): | 22 / 17.79 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 80,1 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:15 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Děkuji za vyplnění, je to výzkum k mé diplomové práci.
Výzkum se zabývá 10° pivy, ovlivnění reklamou při výběru a také o jestli značka hraje v této oblasti nějakou roli.
Odpovědi respondentů
1. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Muž | 70 | 51,47 % | 51,47 % |
Žena | 66 | 48,53 % | 48,53 % |
2. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
19-29 | 109 | 80,15 % | 80,15 % |
30-49 | 14 | 10,29 % | 10,29 % |
0-18 | 7 | 5,15 % | 5,15 % |
50 a více | 6 | 4,41 % | 4,41 % |
3. Vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Středoškolské | 73 | 53,68 % | 53,68 % |
Vysokoškolské | 57 | 41,91 % | 41,91 % |
Základní | 6 | 4,41 % | 4,41 % |
4. Pijete pivo?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 5, Ne → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 128 | 94,12 % | 94,12 % |
Ne | 8 | 5,88 % | 5,88 % |
5. Kdy pijete pivo?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
V restauraci | 100 | 78,13 % | 73,53 % |
Když mám chuť | 92 | 71,88 % | 67,65 % |
Doma | 55 | 42,97 % | 40,44 % |
Při slavnostní příležitosti | 46 | 35,94 % | 33,82 % |
Když mám žízeň | 37 | 28,91 % | 27,21 % |
6. Vybíráte si restauraci podle toho jaké se tam točí pivo?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 93 | 72,66 % | 68,38 % |
ne | 35 | 27,34 % | 25,74 % |
7. Pijete raději Gambrinus, Staropramen nebo Kozla?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Gambrinus | 55 | 42,97 % | 40,44 % |
Kozel | 49 | 38,28 % | 36,03 % |
Staropramen | 24 | 18,75 % | 17,65 % |
8. Kupujete si pivo domu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 9, Ne → otázka č. 14].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 77 | 60,16 % | 56,62 % |
Ne | 51 | 39,84 % | 37,5 % |
9. Jak často si pivo kupujete domů?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Párkrát za měsíc | 45 | 58,44 % | 33,09 % |
1x týdně | 19 | 24,68 % | 13,97 % |
2x týdně | 12 | 15,58 % | 8,82 % |
Každý den | 1 | 1,3 % | 0,74 % |
10. Jak často pijete pivo?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2x týdně | 41 | 53,25 % | 30,15 % |
Každý den | 17 | 22,08 % | 12,5 % |
1x týdně | 10 | 12,99 % | 7,35 % |
Párkrát za měsíc | 9 | 11,69 % | 6,62 % |
11. Kolik piv normálně vypijete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1-3 | 40 | 51,95 % | 29,41 % |
4-6 | 30 | 38,96 % | 22,06 % |
6-10 | 7 | 9,09 % | 5,15 % |
12. Koupil byste si domů některý z výrobků Gambrinus, Staropramen nebo Kozel?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 13, Ne → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 66 | 85,71 % | 48,53 % |
Ne | 10 | 12,99 % | 7,35 % |
Staropramen | 1 | 1,3 % | 0,74 % |
13. Co Vás přimělo koupit si právě tuto značku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Chuť | 47 | 71,21 % | 34,56 % |
Vlastní zkušenost | 44 | 66,67 % | 32,35 % |
Cena | 16 | 24,24 % | 11,76 % |
Doporučení od známého | 6 | 9,09 % | 4,41 % |
Reklama | 4 | 6,06 % | 2,94 % |
Design obalu | 4 | 6,06 % | 2,94 % |
14. Spoléháte se při výběru na známou značku nebo vybíráte i neznámé produkty?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Známé | 76 | 64,96 % | 55,88 % |
Neznámé | 41 | 35,04 % | 30,15 % |
15. Co je pro Vás rozhodující při výběru piva?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Chuť | 113 | 96,58 % | 83,09 % |
Cena | 41 | 35,04 % | 30,15 % |
Design obalu | 6 | 5,13 % | 4,41 % |
Reklama | 3 | 2,56 % | 2,21 % |
16. Vzpomenete si na nějakou konrétní reklamu? (Staropramen, Gambrinus, Kozel)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 17, Ne → otázka č. 19].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 85 | 72,65 % | 62,5 % |
Ne | 32 | 27,35 % | 23,53 % |
17. Která z reklam Vás nejvíce zaujala? (Gambrinus, Staropramen, Kozel)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Kozel | 34 | 40 % | 25 % |
gambrinus | 10 | 11,76 % | 7,35 % |
Staropramen | 6 | 7,06 % | 4,41 % |
žádná | 2 | 2,35 % | 1,47 % |
Kozel- ten vrchní je nějakej divnej | 1 | 1,18 % | 0,74 % |
vychutnej si svého kazla | 1 | 1,18 % | 0,74 % |
Kozel-Ten vrchní je ňákej divnej | 1 | 1,18 % | 0,74 % |
....pořádnou odměnu, Kozla jako křen ! | 1 | 1,18 % | 0,74 % |
Gambrinus - reklama s přitažlivostí | 1 | 1,18 % | 0,74 % |
Gambrinus - víkendové akce bez žen | 1 | 1,18 % | 0,74 % |
ostatní odpovědi | 27 | 31,76 % | 19,85 % |
18. Jak ji hodnotíte? (stručně)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vtipna | 13 | 15,29 % | 9,56 % |
dobře | 4 | 4,71 % | 2,94 % |
dobrá | 4 | 4,71 % | 2,94 % |
1 | 2 | 2,35 % | 1,47 % |
nápaditá | 2 | 2,35 % | 1,47 % |
Ucházející | 1 | 1,18 % | 0,74 % |
debilní a zapamatovatelná | 1 | 1,18 % | 0,74 % |
zapamatovatelná, zajímavá | 1 | 1,18 % | 0,74 % |
nápaditá, vtipná | 1 | 1,18 % | 0,74 % |
věcná, vtipná a zajímavá | 1 | 1,18 % | 0,74 % |
ostatní odpovědi | 55 | 64,71 % | 40,44 % |
19. Myslíte si, že (Staropramen,Gambrinus, Kozel) dostatečně propagují své výrobky?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 108 | 92,31 % | 79,41 % |
ne | 9 | 7,69 % | 6,62 % |
20. Když vidíte reklamu na pivo, dostanete na něj chuť?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Občas | 57 | 48,72 % | 41,91 % |
Ne | 44 | 37,61 % | 32,35 % |
Ano | 16 | 13,68 % | 11,76 % |
21. Kdy nejčastěji dostanete chuť na pivo?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Když je hezké počasí | 72 | 61,54 % | 52,94 % |
Po práci | 65 | 55,56 % | 47,79 % |
Po sportu | 49 | 41,88 % | 36,03 % |
Po zhlédnutí reklamy | 7 | 5,98 % | 5,15 % |
22. Vzbuzují ve Vás propagační předměty větší oblibu dané značky?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 94 | 80,34 % | 69,12 % |
ano | 23 | 19,66 % | 16,91 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (61,6 %)
- facebook.com (15,1 %)
- blueboard.cz (6,5 %)
- vyplnto.cz (4,3 %)
- google.cz (3,6 %)
- vseborec.cz (2,5 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.