Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Pivní výzkum zabývající se 10° pivy

Pivní výzkum zabývající se 10° pivy

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jan Zelenka
Šetření:28. 03. 2010 - 14. 04. 2010
Počet respondentů:136
Počet otázek (max/průměr):22 / 17.79
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:80,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:15
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Děkuji za vyplnění, je to výzkum k mé diplomové práci.

 

Výzkum se zabývá 10° pivy, ovlivnění reklamou při výběru a také o jestli značka hraje v této oblasti nějakou roli.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž7051,47 %51,47 %  
Žena6648,53 %48,53 %  

Graf

2. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-2910980,15 %80,15 %  
30-491410,29 %10,29 %  
0-1875,15 %5,15 %  
50 a více64,41 %4,41 %  

Graf

3. Vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské7353,68 %53,68 %  
Vysokoškolské5741,91 %41,91 %  
Základní64,41 %4,41 %  

Graf

4. Pijete pivo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 5, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano12894,12 %94,12 %  
Ne85,88 %5,88 %  

Graf

5. Kdy pijete pivo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V restauraci10078,13 %73,53 %  
Když mám chuť9271,88 %67,65 %  
Doma5542,97 %40,44 %  
Při slavnostní příležitosti4635,94 %33,82 %  
Když mám žízeň3728,91 %27,21 %  

Graf

6. Vybíráte si restauraci podle toho jaké se tam točí pivo?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9372,66 %68,38 %  
ne3527,34 %25,74 %  

Graf

7. Pijete raději Gambrinus, Staropramen nebo Kozla?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Gambrinus5542,97 %40,44 %  
Kozel4938,28 %36,03 %  
Staropramen2418,75 %17,65 %  

Graf

8. Kupujete si pivo domu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 9, Neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano7760,16 %56,62 %  
Ne5139,84 %37,5 %  

Graf

9. Jak často si pivo kupujete domů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Párkrát za měsíc4558,44 %33,09 %  
1x týdně1924,68 %13,97 %  
2x týdně1215,58 %8,82 %  
Každý den11,3 %0,74 %  

Graf

10. Jak často pijete pivo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2x týdně4153,25 %30,15 %  
Každý den1722,08 %12,5 %  
1x týdně1012,99 %7,35 %  
Párkrát za měsíc911,69 %6,62 %  

Graf

11. Kolik piv normálně vypijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-34051,95 %29,41 %  
4-63038,96 %22,06 %  
6-1079,09 %5,15 %  

Graf

12. Koupil byste si domů některý z výrobků Gambrinus, Staropramen nebo Kozel?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 13, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano6685,71 %48,53 %  
Ne1012,99 %7,35 %  
Staropramen11,3 %0,74 %  

Graf

13. Co Vás přimělo koupit si právě tuto značku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Chuť4771,21 %34,56 %  
Vlastní zkušenost4466,67 %32,35 %  
Cena1624,24 %11,76 %  
Doporučení od známého69,09 %4,41 %  
Reklama46,06 %2,94 %  
Design obalu46,06 %2,94 %  

Graf

14. Spoléháte se při výběru na známou značku nebo vybíráte i neznámé produkty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Známé7664,96 %55,88 %  
Neznámé4135,04 %30,15 %  

Graf

15. Co je pro Vás rozhodující při výběru piva?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Chuť11396,58 %83,09 %  
Cena4135,04 %30,15 %  
Design obalu65,13 %4,41 %  
Reklama32,56 %2,21 %  

Graf

16. Vzpomenete si na nějakou konrétní reklamu? (Staropramen, Gambrinus, Kozel)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 17, Neotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano8572,65 %62,5 %  
Ne3227,35 %23,53 %  

Graf

17. Která z reklam Vás nejvíce zaujala? (Gambrinus, Staropramen, Kozel)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kozel3440 %25 %  
gambrinus1011,76 %7,35 %  
Staropramen67,06 %4,41 %  
žádná22,35 %1,47 %  
Kozel- ten vrchní je nějakej divnej11,18 %0,74 %  
vychutnej si svého kazla11,18 %0,74 %  
Kozel-Ten vrchní je ňákej divnej11,18 %0,74 %  
....pořádnou odměnu, Kozla jako křen !11,18 %0,74 %  
Gambrinus - reklama s přitažlivostí11,18 %0,74 %  
Gambrinus - víkendové akce bez žen11,18 %0,74 %  
ostatní odpovědi Kozel,jak tam řežou dřevo a už nemužou
mocná přitažlivost G
v posledni dobe Gambrinus - rybareni
Staropramen a jejich soutěž to si vypiješ
Staropramen, kdy si naposledy udelal neco jinak?
ten vrchni je nejakej divnej
Kozel-ten vrchní je takovej divnej :)
Nekoukam na reklamy
gambo - sracka na lodi
nejvíce si asi vybavim Kozla
staropramen - oslav narozeniny svýho křečka
S - narozeniny křečka
gambrimus
kozel, koza v pivovare
nevím
staropramen- chlapark
Kozel - ten hospodskej je nejakej divnej
samozrejme kozel :)
Budweiser
g/k
(((((((((((((((((
Staropramen - největší pivo
gambrinus, pardál
Kozel, Gambrinus
staropramen - kruta
Kozel - ten vrchní je ňákej divnej
Kozel - ten vrchní je nějakej divnej
2731,76 %19,85 % 

Graf

18. Jak ji hodnotíte? (stručně)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vtipna1315,29 %9,56 %  
dobře44,71 %2,94 %  
dobrá44,71 %2,94 %  
122,35 %1,47 %  
nápaditá22,35 %1,47 %  
Ucházející11,18 %0,74 %  
debilní a zapamatovatelná11,18 %0,74 %  
zapamatovatelná, zajímavá11,18 %0,74 %  
nápaditá, vtipná11,18 %0,74 %  
věcná, vtipná a zajímavá11,18 %0,74 %  
ostatní odpovědi velmi vtipná
Chytrej nápad, dobre udelany slogan v ramci nazvu
reklama má šmrnc a nápad
celkem dobrá
nijak
nicmoc
povedena
Originální a zajímavá
podprůměr
vcelku dobrej napad, je to jiny, nez ostatni :o)
fftipnáááá
Lehce zapamatovatelná
hodně povedené
nelíbí se mi ani jedna
viz. minula otazka
sracka
Kozel - nelíbí se mi, DEsítník - dobrý
dobrý :-)
dobre
výborná
průměrně, mohla by být lepší i horší :-)
jde to
Nevtirave
pozitivne, bola vtipna
nevím
vtipná, zapamatovatelná
ucinna, uvizla v pameti
vtipná, nápaditá, snadno zapamatovatelná
super
jako křen
Dobrý nápad, pěkné provedení
ujde to
de to
nebyla stupidní
všechny bývají vtipné
vtipny
________________
dobře, zaujala mně
...
Velice zdařilá
Kladně
pro mě zajímavá,neboť byla v maďarštině
fakt hustý
neurazila ;)
zajímavá, originální
slušne
netradicni napady
vtipná - zapamatovatelná
kladně, vtipně
nejvíce zaujal kozel
Cool
pozitivně
cool a trefná a hodí se k produktu
nic moc
vtipná, poutavá
5564,71 %40,44 % 

Graf

19. Myslíte si, že (Staropramen,Gambrinus, Kozel) dostatečně propagují své výrobky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10892,31 %79,41 %  
ne97,69 %6,62 %  

Graf

20. Když vidíte reklamu na pivo, dostanete na něj chuť?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas5748,72 %41,91 %  
Ne4437,61 %32,35 %  
Ano1613,68 %11,76 %  

Graf

21. Kdy nejčastěji dostanete chuť na pivo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Když je hezké počasí7261,54 %52,94 %  
Po práci6555,56 %47,79 %  
Po sportu4941,88 %36,03 %  
Po zhlédnutí reklamy75,98 %5,15 %  

Graf

22. Vzbuzují ve Vás propagační předměty větší oblibu dané značky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9480,34 %69,12 %  
ano2319,66 %16,91 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

8. Kupujete si pivo domu?

  • odpověď Ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x týdně na otázku 9. Jak často si pivo kupujete domů?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2x týdně na otázku 9. Jak často si pivo kupujete domů?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Párkrát za měsíc na otázku 9. Jak často si pivo kupujete domů?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x týdně na otázku 10. Jak často pijete pivo?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2x týdně na otázku 10. Jak často pijete pivo?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Každý den na otázku 10. Jak často pijete pivo?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1-3 na otázku 11. Kolik piv normálně vypijete?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4-6 na otázku 11. Kolik piv normálně vypijete?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 12. Koupil byste si domů některý z výrobků Gambrinus, Staropramen nebo Kozel?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 12. Koupil byste si domů některý z výrobků Gambrinus, Staropramen nebo Kozel?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena na otázku 13. Co Vás přimělo koupit si právě tuto značku?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť na otázku 13. Co Vás přimělo koupit si právě tuto značku?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vlastní zkušenost na otázku 13. Co Vás přimělo koupit si právě tuto značku?

12. Koupil byste si domů některý z výrobků Gambrinus, Staropramen nebo Kozel?

  • odpověď Ano:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena na otázku 13. Co Vás přimělo koupit si právě tuto značku?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vlastní zkušenost na otázku 13. Co Vás přimělo koupit si právě tuto značku?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť na otázku 13. Co Vás přimělo koupit si právě tuto značku?

16. Vzpomenete si na nějakou konrétní reklamu? (Staropramen, Gambrinus, Kozel)

  • odpověď Ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi gambrinus na otázku 17. Která z reklam Vás nejvíce zaujala? (Gambrinus, Staropramen, Kozel)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kozel na otázku 17. Která z reklam Vás nejvíce zaujala? (Gambrinus, Staropramen, Kozel)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vtipna na otázku 18. Jak ji hodnotíte? (stručně)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví

2. Věk

3. Vzdělání

4. Pijete pivo?

5. Kdy pijete pivo?

6. Vybíráte si restauraci podle toho jaké se tam točí pivo?

7. Pijete raději Gambrinus, Staropramen nebo Kozla?

8. Kupujete si pivo domu?

9. Jak často si pivo kupujete domů?

10. Jak často pijete pivo?

11. Kolik piv normálně vypijete?

12. Koupil byste si domů některý z výrobků Gambrinus, Staropramen nebo Kozel?

13. Co Vás přimělo koupit si právě tuto značku?

14. Spoléháte se při výběru na známou značku nebo vybíráte i neznámé produkty?

15. Co je pro Vás rozhodující při výběru piva?

16. Vzpomenete si na nějakou konrétní reklamu? (Staropramen, Gambrinus, Kozel)

17. Která z reklam Vás nejvíce zaujala? (Gambrinus, Staropramen, Kozel)

18. Jak ji hodnotíte? (stručně)

19. Myslíte si, že (Staropramen,Gambrinus, Kozel) dostatečně propagují své výrobky?

20. Když vidíte reklamu na pivo, dostanete na něj chuť?

21. Kdy nejčastěji dostanete chuť na pivo?

22. Vzbuzují ve Vás propagační předměty větší oblibu dané značky?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví

2. Věk

3. Vzdělání

4. Pijete pivo?

5. Kdy pijete pivo?

6. Vybíráte si restauraci podle toho jaké se tam točí pivo?

7. Pijete raději Gambrinus, Staropramen nebo Kozla?

8. Kupujete si pivo domu?

9. Jak často si pivo kupujete domů?

10. Jak často pijete pivo?

11. Kolik piv normálně vypijete?

12. Koupil byste si domů některý z výrobků Gambrinus, Staropramen nebo Kozel?

13. Co Vás přimělo koupit si právě tuto značku?

14. Spoléháte se při výběru na známou značku nebo vybíráte i neznámé produkty?

15. Co je pro Vás rozhodující při výběru piva?

16. Vzpomenete si na nějakou konrétní reklamu? (Staropramen, Gambrinus, Kozel)

17. Která z reklam Vás nejvíce zaujala? (Gambrinus, Staropramen, Kozel)

18. Jak ji hodnotíte? (stručně)

19. Myslíte si, že (Staropramen,Gambrinus, Kozel) dostatečně propagují své výrobky?

20. Když vidíte reklamu na pivo, dostanete na něj chuť?

21. Kdy nejčastěji dostanete chuť na pivo?

22. Vzbuzují ve Vás propagační předměty větší oblibu dané značky?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Zelenka, J.Pivní výzkum zabývající se 10° pivy (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://pivni-vyzkum-zabyvajici-se-10-pivy.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.