Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Pivo jako regionální produkt

Pivo jako regionální produkt

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tereza Bártová
Šetření:04. 03. 2011 - 11. 03. 2011
Počet respondentů:198
Počet otázek (max/průměr):14 / 13.89
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:84,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:02
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení přátelé,

prosím o vyplnění krátkého dotazníku, jehož výsledky bych ráda využila ve své bakalářské práci.  Tereza Bártová

Odpovědi respondentů

1. Pijete pivo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano17688,89 %88,89 %  
ne2211,11 %11,11 %  

Graf

2. Jak často pijete pivo a kolik?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
piji občas - 2 až 7 velkých piv za týden9051,14 %45,45 %  
piji příležitostně - 1 až 5 velkých piv za měsíc2916,48 %14,65 %  
piji pravidelně 1 až 3 velká piva denně2514,2 %12,63 %  
piji příležitostně - 1 až 2 velká piva za týden147,95 %7,07 %  
vyjímečně si dám - 1 velké pivo za 3 měsíce137,39 %6,57 %  
piji pravidelně 4 až 7 velkých piv denně42,27 %2,02 %  
piji prvidelně více než 7 velkých piv denně10,57 %0,51 %  

Graf

3. Slyšel/-a jste někdy o pivovaru Černá Hora?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano16281,82 %81,82 %  
ne3618,18 %18,18 %  

Graf

4. Pivovar Černá Hora se nachází v regionu:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Moravský Kras13266,67 %66,67 %  
Vysočina2814,14 %14,14 %  
Novohradské Hory178,59 %8,59 %  
Český ráj115,56 %5,56 %  
Orlické Hory105,05 %5,05 %  

Graf

5. Produkty pivovaru Černá Hora:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
znám a používám je8140,91 %40,91 %  
znám, ale nekonzumuji je6030,3 %30,3 %  
neznám5728,79 %28,79 %  

Graf

6. Slyšel/-a jste nebo četl/-a jste někdy o pojmu REGIONÁLNÍ PRODUKT?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, ale nevím přesně, který produkt může být takto označen8944,95 %44,95 %  
ano a vím jaký produkt může nést toto označení7939,9 %39,9 %  
ne3015,15 %15,15 %  

Graf

7. Pokud jste odpověděli na předchozí otázku ano, uveďte, kde jste o něm slyšeli (četli):

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
z denního tisku a televize6834,34 %34,34 %  
z internetu a sociálních sítí5226,26 %26,26 %  
od přátel3015,15 %15,15 %  
z časopisů115,56 %5,56 %  
nic105,05 %5,05 %  
neslyšel21,01 %1,01 %  
škola21,01 %1,01 %  
ne21,01 %1,01 %  
ze školy21,01 %1,01 %  
piju jej v oblíbené hospodě10,51 %0,51 %  
až tady..:-)10,51 %0,51 %  
odpověděl jsem ne10,51 %0,51 %  
Neslyšel jsem o tom.10,51 %0,51 %  
neslyšela10,51 %0,51 %  
skripta10,51 %0,51 %  
nejsem blbej10,51 %0,51 %  
Nevím, co to je regionální produkt.10,51 %0,51 %  
dožínky spoené s ochutnávkami10,51 %0,51 %  
=)10,51 %0,51 %  
neslyšel jsem o něm10,51 %0,51 %  
oznaceni muze nest jakyk. prod. z daneho regionu10,51 %0,51 %  
nevim10,51 %0,51 %  
přátelé, škola10,51 %0,51 %  
nikde10,51 %0,51 %  
acid10,51 %0,51 %  
ve škole10,51 %0,51 %  
vysvětlení nese sám název10,51 %0,51 %  
o projektu slyším prvně 10,51 %0,51 %  

Graf

8. Zohledňujete při koupi potravin a nápojů kde byly produkty vyrobeny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
občas10754,04 %54,04 %  
preferuji české výrobky6231,31 %31,31 %  
nikdy2311,62 %11,62 %  
dávám přednost regionálním produktům63,03 %3,03 %  

Graf

9. Jakým způsobem byste navrhl/-a podpořit regionální produkty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
osvobodil/-a bych je od spotřební daně6733,84 %33,84 %  
zvýhodnil/-a bych je formou dotací6432,32 %32,32 %  
nezvýhodňoval/-a bych je4924,75 %24,75 %  
nevím21,01 %1,01 %  
větší propagace21,01 %1,01 %  
nižší cena10,51 %0,51 %  
reklamní kampaň10,51 %0,51 %  
nevim co to je10,51 %0,51 %  
větší a lepší reklama a propagace10,51 %0,51 %  
Hodilo by se je zvýhodnit... ale jak? Nevím10,51 %0,51 %  
Nemohu posoudit, když nevím, co to je.10,51 %0,51 %  
nic10,51 %0,51 %  
snížená spotřební daň, podpora kraje při propagaci10,51 %0,51 %  
reklama v regionu10,51 %0,51 %  
reklama10,51 %0,51 %  
ne10,51 %0,51 %  
levnější - menší poplatky za dopravu10,51 %0,51 %  
Zvýhodnil bych je, ale nevím jak.10,51 %0,51 %  
pomocí dotací, ale to nelze - viz EU10,51 %0,51 %  

Graf

10. Jaké je vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena10251,52 %51,52 %  
muž9648,48 %48,48 %  

Graf

11. Patříte do věkové skupiny:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 25 let13769,19 %69,19 %  
26 - 35 let5226,26 %26,26 %  
36 - 45 let52,53 %2,53 %  
do 18 let42,02 %2,02 %  

Graf

12. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SŠ s maturitou11859,6 %59,6 %  
5326,77 %26,77 %  
SŠ - výuční list115,56 %5,56 %  
94,55 %4,55 %  
VOŠ73,54 %3,54 %  

Graf

13. Jaké je Vaše hlavní zaměstnáníí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student10754,04 %54,04 %  
zaměstnanec6432,32 %32,32 %  
nezaměstnaný126,06 %6,06 %  
OSVČ105,05 %5,05 %  
mateřská dovolená42,02 %2,02 %  
důchodce10,51 %0,51 %  

Graf

14. Počet obyvatel v obci Vašeho trvalého bydliště je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 100 000 obyvatel8040,4 %40,4 %  
do 10 000 obyvatel5427,27 %27,27 %  
nad 100 000 obyvatel3216,16 %16,16 %  
do 500 obyvatel189,09 %9,09 %  
do 1 000 obyvatel147,07 %7,07 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Produkty pivovaru Černá Hora:

  • odpověď neznám:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 3. Slyšel/-a jste někdy o pivovaru Černá Hora?

6. Slyšel/-a jste nebo četl/-a jste někdy o pojmu REGIONÁLNÍ PRODUKT?

  • odpověď ne:
    • 6.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nic na otázku 7. Pokud jste odpověděli na předchozí otázku ano, uveďte, kde jste o něm slyšeli (četli):

10. Jaké je vaše pohlaví?

  • odpověď muž:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi piji pravidelně 1 až 3 velká piva denně na otázku 2. Jak často pijete pivo a kolik?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nezaměstnaný na otázku 13. Jaké je Vaše hlavní zaměstnáníí?
  • odpověď žena:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyjímečně si dám - 1 velké pivo za 3 měsíce na otázku 2. Jak často pijete pivo a kolik?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pijete pivo?

2. Jak často pijete pivo a kolik?

3. Slyšel/-a jste někdy o pivovaru Černá Hora?

4. Pivovar Černá Hora se nachází v regionu:

5. Produkty pivovaru Černá Hora:

6. Slyšel/-a jste nebo četl/-a jste někdy o pojmu REGIONÁLNÍ PRODUKT?

7. Pokud jste odpověděli na předchozí otázku ano, uveďte, kde jste o něm slyšeli (četli):

8. Zohledňujete při koupi potravin a nápojů kde byly produkty vyrobeny?

9. Jakým způsobem byste navrhl/-a podpořit regionální produkty?

10. Jaké je vaše pohlaví?

11. Patříte do věkové skupiny:

12. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

13. Jaké je Vaše hlavní zaměstnáníí?

14. Počet obyvatel v obci Vašeho trvalého bydliště je:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pijete pivo?

2. Jak často pijete pivo a kolik?

3. Slyšel/-a jste někdy o pivovaru Černá Hora?

4. Pivovar Černá Hora se nachází v regionu:

5. Produkty pivovaru Černá Hora:

6. Slyšel/-a jste nebo četl/-a jste někdy o pojmu REGIONÁLNÍ PRODUKT?

7. Pokud jste odpověděli na předchozí otázku ano, uveďte, kde jste o něm slyšeli (četli):

8. Zohledňujete při koupi potravin a nápojů kde byly produkty vyrobeny?

9. Jakým způsobem byste navrhl/-a podpořit regionální produkty?

10. Jaké je vaše pohlaví?

11. Patříte do věkové skupiny:

12. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

13. Jaké je Vaše hlavní zaměstnáníí?

14. Počet obyvatel v obci Vašeho trvalého bydliště je:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Bártová, T.Pivo jako regionální produkt (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://pivo-jako-regionalni-produkt.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.