Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
22.02
Minimum:
19
Maximum:
40
Variační rozpětí:
21
Rozptyl:
12.82
Směrodatná odchylka:
3.58
Medián:
21
Modus:
20
17. Velikost bydliště
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
velkoměsto nad 100 000 obyvatel
58
34,12 %
34,12 %
město 10 001 - 100 000 obyvatel
57
33,53 %
33,53 %
malé město 501 - 10 000 obyvatel
44
25,88 %
25,88 %
do 500 obyvatel
11
6,47 %
6,47 %
18. Čistý měsíční příjem vaší domácnosti
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
25 000 - 40 000 Kč
73
46,79 %
42,94 %
10 000 - 25 000 Kč
36
23,08 %
21,18 %
nad 40 000 Kč
34
21,79 %
20 %
do 10 000 Kč
13
8,33 %
7,65 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Radegast Birell na otázku 3. Která značka se vám vybaví jako první, když se řekne nealkohlické pivo?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 0 - 1 > na otázku 4. Kolik nealkoholických piv vypijete za měsíc? Zadejte prosím celé číslo
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 1 - 2 > na otázku 4. Kolik nealkoholických piv vypijete za měsíc? Zadejte prosím celé číslo
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 3 - 6 > na otázku 4. Kolik nealkoholických piv vypijete za měsíc? Zadejte prosím celé číslo
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 6 - 10 > na otázku 4. Kolik nealkoholických piv vypijete za měsíc? Zadejte prosím celé číslo
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi jindy na otázku 5. Při jaké příležitosti pijete nealkoholické pivo nejčastěji?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi pokud si nemohu dát alkoholické pivo (např. před řízením auta) na otázku 5. Při jaké příležitosti pijete nealkoholické pivo nejčastěji?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi v létě, nerad v horkých dnech konzumuji alkohol, ale nealkoholické pivo mě osvěží na otázku 5. Při jaké příležitosti pijete nealkoholické pivo nejčastěji?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi běžnou věc, nepřipadá mi to zvláštní na otázku 6. V některých zemích si do piva přimíchají ovocný džus, toto považuji za:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi úlet, já bych to nikdy neudělal na otázku 6. V některých zemích si do piva přimíchají ovocný džus, toto považuji za:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi zajímavé, možná bych to vyzkoušel na otázku 6. V některých zemích si do piva přimíchají ovocný džus, toto považuji za:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi v hypermarketu na otázku 7. Nealkoholické pivo nejčastěji kupuji:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi v restauraci na otázku 7. Nealkoholické pivo nejčastěji kupuji:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi v supermarketu na otázku 7. Nealkoholické pivo nejčastěji kupuji:
4. Kolik nealkoholických piv vypijete za měsíc? Zadejte prosím celé číslo
odpověď < - 0 >:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 1. Pijete pivo?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 2. Pijete nealkohlické pivo?
8. Zaregistrovali jste reklamní kampaň "Svět se zbláznil"?
odpověď ano:
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bernard na otázku 9. Kterou značku reklamní kampaň "Svět se zbláznil" propaguje?
15. Pohlaví
odpověď Žena:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 500 obyvatel na otázku 17. Velikost bydliště
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Pijete pivo?
2. Pijete nealkohlické pivo?
3. Která značka se vám vybaví jako první, když se řekne nealkohlické pivo?
4. Kolik nealkoholických piv vypijete za měsíc? Zadejte prosím celé číslo
5. Při jaké příležitosti pijete nealkoholické pivo nejčastěji?
6. V některých zemích si do piva přimíchají ovocný džus, toto považuji za:
7. Nealkoholické pivo nejčastěji kupuji:
8. Zaregistrovali jste reklamní kampaň "Svět se zbláznil"?
9. Kterou značku reklamní kampaň "Svět se zbláznil" propaguje?
10. Ochutnali jste pivo Bernard Švestka?
11. Při jaké maloobchodní ceně na dané cenové stupnici byste hodnotil(a) výrobek Bernard Švestka jako levný?
12. Za jakou maloobchodní cenu na stupnici vám začíná výrobek BŠ pripadat drahý?
13. Při které ceně je výrobek BŠ tak drahý, že byste si jej za žádnou cenu nekoupil(a)?
14. Při jaké ceně vám výrobek BŠ pripadá tak levný, že byste zacal pochybovat o jeho kvalitě?
15. Pohlaví
16. Věk
17. Velikost bydliště
18. Čistý měsíční příjem vaší domácnosti
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Pijete pivo?
2. Pijete nealkohlické pivo?
3. Která značka se vám vybaví jako první, když se řekne nealkohlické pivo?
4. Kolik nealkoholických piv vypijete za měsíc? Zadejte prosím celé číslo
5. Při jaké příležitosti pijete nealkoholické pivo nejčastěji?
6. V některých zemích si do piva přimíchají ovocný džus, toto považuji za:
7. Nealkoholické pivo nejčastěji kupuji:
8. Zaregistrovali jste reklamní kampaň "Svět se zbláznil"?
9. Kterou značku reklamní kampaň "Svět se zbláznil" propaguje?
10. Ochutnali jste pivo Bernard Švestka?
11. Při jaké maloobchodní ceně na dané cenové stupnici byste hodnotil(a) výrobek Bernard Švestka jako levný?
12. Za jakou maloobchodní cenu na stupnici vám začíná výrobek BŠ pripadat drahý?
13. Při které ceně je výrobek BŠ tak drahý, že byste si jej za žádnou cenu nekoupil(a)?
14. Při jaké ceně vám výrobek BŠ pripadá tak levný, že byste zacal pochybovat o jeho kvalitě?
15. Pohlaví
16. Věk
17. Velikost bydliště
18. Čistý měsíční příjem vaší domácnosti
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.