Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Pivo s příchutí ovoce

Pivo s příchutí ovoce

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petr Jonák
Šetření:16. 11. 2009 - 02. 12. 2009
Počet respondentů:170
Počet otázek (max/průměr):18 / 14.41
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:71,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:30
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vítáme Vás u našeho krátkého dotazníku, který se týká piva.

 

Výsledky budou použity pro účely zpracování školního projektu v předmětu Statistické metody v marketingu, vyučované na Ekf VŠB v Ostravě.

 

Děkujeme

Odpovědi respondentů

1. Pijete pivo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 2, NEotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO14384,12 %84,12 %  
NE2715,88 %15,88 %  

Graf

2. Pijete nealkohlické pivo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 3, NEotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO8055,94 %47,06 %  
NE6344,06 %37,06 %  

Graf

3. Která značka se vám vybaví jako první, když se řekne nealkohlické pivo?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
radegast2126,25 %12,35 %  
birell1316,25 %7,65 %  
Radegast Birell1012,5 %5,88 %  
birel1012,5 %5,88 %  
Bernard67,5 %3,53 %  
Stella45 %2,35 %  
Birrel45 %2,35 %  
Stella artois33,75 %1,76 %  
Bernard Free11,25 %0,59 %  
radegast birrel11,25 %0,59 %  
ostatní odpovědi Nepamatuju si žádnou z hlavy.
Bavaria
Ragedast Birel
Birelll
kofola
budvar
Frisco
78,75 %4,12 % 

Graf

4. Kolik nealkoholických piv vypijete za měsíc? Zadejte prosím celé číslo

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze nezáporná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
12531,25 %14,71 %  
21215 %7,06 %  
3911,25 %5,29 %  
578,75 %4,12 %  
467,5 %3,53 %  
667,5 %3,53 %  
056,25 %2,94 %  
845 %2,35 %  
1045 %2,35 %  
722,5 %1,18 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.01
Minimum:0
Maximum:8
Variační rozpětí:8
Rozptyl:4.8
Směrodatná odchylka:2.19
Medián:2
Modus:1

Graf

5. Při jaké příležitosti pijete nealkoholické pivo nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pokud si nemohu dát alkoholické pivo (např. před řízením auta)5467,5 %31,76 %  
jindy1215 %7,06 %  
v létě, nerad v horkých dnech konzumuji alkohol, ale nealkoholické pivo mě osvěží1012,5 %5,88 %  
doma45 %2,35 %  

Graf

6. V některých zemích si do piva přimíchají ovocný džus, toto považuji za:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zajímavé, možná bych to vyzkoušel4151,25 %24,12 %  
úlet, já bych to nikdy neudělal2632,5 %15,29 %  
běžnou věc, nepřipadá mi to zvláštní1316,25 %7,65 %  

Graf

7. Nealkoholické pivo nejčastěji kupuji:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v restauraci5163,75 %30 %  
v hypermarketu1620 %9,41 %  
v supermarketu1113,75 %6,47 %  
v malé prodejně, večerce...22,5 %1,18 %  

Graf

8. Zaregistrovali jste reklamní kampaň "Svět se zbláznil"?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 9, NEotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE11970 %70 %  
ano5130 %30 %  

Graf

9. Kterou značku reklamní kampaň "Svět se zbláznil" propaguje?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bernard3466,67 %20 %  
nevim815,69 %4,71 %  
Staropramen11,96 %0,59 %  
gambrinus11,96 %0,59 %  
Bernard, abych neznal, když jsem z Humpolce11,96 %0,59 %  
Pivo Bernard11,96 %0,59 %  
-11,96 %0,59 %  
tak to u6 si nevzbavim, ale reklama se mi libila11,96 %0,59 %  
Oranžová exploze (vítěství čssd ve volbách)11,96 %0,59 %  
Bernadr11,96 %0,59 %  
ostatní odpovědi bernard? 11,96 %0,59 % 

Graf

10. Ochutnali jste pivo Bernard Švestka?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne14484,71 %84,71 %  
ano2615,29 %15,29 %  

Graf

11. Při jaké maloobchodní ceně na dané cenové stupnici byste hodnotil(a) výrobek Bernard Švestka jako levný?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
124425,88 %25,88 %  
103822,35 %22,35 %  
143118,24 %18,24 %  
82212,94 %12,94 %  
161710 %10 %  
18116,47 %6,47 %  
2074,12 %4,12 %  

Graf

12. Za jakou maloobchodní cenu na stupnici vám začíná výrobek BŠ pripadat drahý?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
243721,76 %21,76 %  
213621,18 %21,18 %  
272917,06 %17,06 %  
182212,94 %12,94 %  
301710 %10 %  
331710 %10 %  
1274,12 %4,12 %  
1552,94 %2,94 %  

Graf

13. Při které ceně je výrobek BŠ tak drahý, že byste si jej za žádnou cenu nekoupil(a)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
395130 %30 %  
304224,71 %24,71 %  
331911,18 %11,18 %  
361810,59 %10,59 %  
271710 %10 %  
2484,71 %4,71 %  
1263,53 %3,53 %  
2152,94 %2,94 %  
1842,35 %2,35 %  

Graf

14. Při jaké ceně vám výrobek BŠ pripadá tak levný, že byste zacal pochybovat o jeho kvalitě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
44124,12 %24,12 %  
63922,94 %22,94 %  
83520,59 %20,59 %  
102917,06 %17,06 %  
121810,59 %10,59 %  
1452,94 %2,94 %  
1621,18 %1,18 %  
1810,59 %0,59 %  

Graf

15. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena9857,65 %57,65 %  
Muž7242,35 %42,35 %  

Graf

16. Věk

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
205632,94 %32,94 %  
214023,53 %23,53 %  
221810,59 %10,59 %  
2395,29 %5,29 %  
1984,71 %4,71 %  
2463,53 %3,53 %  
2642,35 %2,35 %  
2742,35 %2,35 %  
2542,35 %2,35 %  
1831,76 %1,76 %  
ostatní odpovědi 30
40
35
45
17
48
47
49
43
41
38
29
44
46
16
1810,59 %10,59 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:22.02
Minimum:19
Maximum:40
Variační rozpětí:21
Rozptyl:12.82
Směrodatná odchylka:3.58
Medián:21
Modus:20

Graf

17. Velikost bydliště

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
velkoměsto nad 100 000 obyvatel5834,12 %34,12 %  
město 10 001 - 100 000 obyvatel5733,53 %33,53 %  
malé město 501 - 10 000 obyvatel4425,88 %25,88 %  
do 500 obyvatel116,47 %6,47 %  

Graf

18. Čistý měsíční příjem vaší domácnosti

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25 000 - 40 000 Kč7346,79 %42,94 %  
10 000 - 25 000 Kč3623,08 %21,18 %  
nad 40 000 Kč3421,79 %20 %  
do 10 000 Kč138,33 %7,65 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Pijete nealkohlické pivo?

  • odpověď ANO:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi birel na otázku 3. Která značka se vám vybaví jako první, když se řekne nealkohlické pivo?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi birell na otázku 3. Která značka se vám vybaví jako první, když se řekne nealkohlické pivo?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi radegast na otázku 3. Která značka se vám vybaví jako první, když se řekne nealkohlické pivo?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Radegast Birell na otázku 3. Která značka se vám vybaví jako první, když se řekne nealkohlické pivo?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 0 - 1 > na otázku 4. Kolik nealkoholických piv vypijete za měsíc? Zadejte prosím celé číslo
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 1 - 2 > na otázku 4. Kolik nealkoholických piv vypijete za měsíc? Zadejte prosím celé číslo
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 3 - 6 > na otázku 4. Kolik nealkoholických piv vypijete za měsíc? Zadejte prosím celé číslo
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 6 - 10 > na otázku 4. Kolik nealkoholických piv vypijete za měsíc? Zadejte prosím celé číslo
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi jindy na otázku 5. Při jaké příležitosti pijete nealkoholické pivo nejčastěji?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi pokud si nemohu dát alkoholické pivo (např. před řízením auta) na otázku 5. Při jaké příležitosti pijete nealkoholické pivo nejčastěji?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi v létě, nerad v horkých dnech konzumuji alkohol, ale nealkoholické pivo mě osvěží na otázku 5. Při jaké příležitosti pijete nealkoholické pivo nejčastěji?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi běžnou věc, nepřipadá mi to zvláštní na otázku 6. V některých zemích si do piva přimíchají ovocný džus, toto považuji za:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi úlet, já bych to nikdy neudělal na otázku 6. V některých zemích si do piva přimíchají ovocný džus, toto považuji za:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi zajímavé, možná bych to vyzkoušel na otázku 6. V některých zemích si do piva přimíchají ovocný džus, toto považuji za:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi v hypermarketu na otázku 7. Nealkoholické pivo nejčastěji kupuji:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi v restauraci na otázku 7. Nealkoholické pivo nejčastěji kupuji:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi v supermarketu na otázku 7. Nealkoholické pivo nejčastěji kupuji:

4. Kolik nealkoholických piv vypijete za měsíc? Zadejte prosím celé číslo

  • odpověď < - 0 >:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 1. Pijete pivo?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 2. Pijete nealkohlické pivo?

8. Zaregistrovali jste reklamní kampaň "Svět se zbláznil"?

  • odpověď ano:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bernard na otázku 9. Kterou značku reklamní kampaň "Svět se zbláznil" propaguje?

15. Pohlaví

  • odpověď Žena:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 500 obyvatel na otázku 17. Velikost bydliště

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pijete pivo?

2. Pijete nealkohlické pivo?

3. Která značka se vám vybaví jako první, když se řekne nealkohlické pivo?

4. Kolik nealkoholických piv vypijete za měsíc? Zadejte prosím celé číslo

5. Při jaké příležitosti pijete nealkoholické pivo nejčastěji?

6. V některých zemích si do piva přimíchají ovocný džus, toto považuji za:

7. Nealkoholické pivo nejčastěji kupuji:

8. Zaregistrovali jste reklamní kampaň "Svět se zbláznil"?

9. Kterou značku reklamní kampaň "Svět se zbláznil" propaguje?

10. Ochutnali jste pivo Bernard Švestka?

11. Při jaké maloobchodní ceně na dané cenové stupnici byste hodnotil(a) výrobek Bernard Švestka jako levný?

12. Za jakou maloobchodní cenu na stupnici vám začíná výrobek BŠ pripadat drahý?

13. Při které ceně je výrobek BŠ tak drahý, že byste si jej za žádnou cenu nekoupil(a)?

14. Při jaké ceně vám výrobek BŠ pripadá tak levný, že byste zacal pochybovat o jeho kvalitě?

15. Pohlaví

16. Věk

17. Velikost bydliště

18. Čistý měsíční příjem vaší domácnosti

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pijete pivo?

2. Pijete nealkohlické pivo?

3. Která značka se vám vybaví jako první, když se řekne nealkohlické pivo?

4. Kolik nealkoholických piv vypijete za měsíc? Zadejte prosím celé číslo

5. Při jaké příležitosti pijete nealkoholické pivo nejčastěji?

6. V některých zemích si do piva přimíchají ovocný džus, toto považuji za:

7. Nealkoholické pivo nejčastěji kupuji:

8. Zaregistrovali jste reklamní kampaň "Svět se zbláznil"?

9. Kterou značku reklamní kampaň "Svět se zbláznil" propaguje?

10. Ochutnali jste pivo Bernard Švestka?

11. Při jaké maloobchodní ceně na dané cenové stupnici byste hodnotil(a) výrobek Bernard Švestka jako levný?

12. Za jakou maloobchodní cenu na stupnici vám začíná výrobek BŠ pripadat drahý?

13. Při které ceně je výrobek BŠ tak drahý, že byste si jej za žádnou cenu nekoupil(a)?

14. Při jaké ceně vám výrobek BŠ pripadá tak levný, že byste zacal pochybovat o jeho kvalitě?

15. Pohlaví

16. Věk

17. Velikost bydliště

18. Čistý měsíční příjem vaší domácnosti

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Jonák, P.Pivo s příchutí ovoce (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://pivo-s-prichuti-ovoce.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.