Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Pivovar Svijany
Pivovar Svijany
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Jakub Kindl |
---|---|
Šetření: | 15. 04. 2010 - 17. 04. 2010 |
Počet respondentů: | 72 |
Počet otázek (max/průměr): | 17 / 16.19 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 74 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.04:16 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
provádíme výzkum o pivovaru Svijany. Výzkum bude použit v naší seminární práci, ve které se zabýváme problematikou marketingu, reklamy a především značky z různých hledisek. Dotazník nezabere mnoho času, jeho vyplněním nám však hodně pomůžete.
Děkujeme za váš čas a ochotu.
Odpovědi respondentů
1. Máte rádi pivo?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 68 | 89,47 % | 94,44 % |
ne | 8 | 10,53 % | 11,11 % |
2. Jaký druh piva preferujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
světlé klasické | 44 | 57,89 % | 61,11 % |
světlé speciální | 13 | 17,11 % | 18,06 % |
tmavé | 9 | 11,84 % | 12,5 % |
polotmavé | 3 | 3,95 % | 4,17 % |
ochucené | 3 | 3,95 % | 4,17 % |
nic | 2 | 2,63 % | 2,78 % |
žádné | 1 | 1,32 % | 1,39 % |
žádný | 1 | 1,32 % | 1,39 % |
3. Jaké značky piva preferujete?(uveďte alespoň 3)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Pilsner Urquell | 51 | 67,11 % | 70,83 % |
Svijany | 30 | 39,47 % | 41,67 % |
Gambrinus | 28 | 36,84 % | 38,89 % |
Kozel | 25 | 32,89 % | 34,72 % |
Budweiser Budvar | 20 | 26,32 % | 27,78 % |
Staropramen | 20 | 26,32 % | 27,78 % |
Jiné | 18 | 23,68 % | 25 % |
Krušovice | 10 | 13,16 % | 13,89 % |
Radegast | 6 | 7,89 % | 8,33 % |
Pardál | 4 | 5,26 % | 5,56 % |
Zlatopramen | 4 | 5,26 % | 5,56 % |
Braník | 4 | 5,26 % | 5,56 % |
Starobrno | 2 | 2,63 % | 2,78 % |
4. Kolik piv týdně vypijete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1-3 | 32 | 42,11 % | 44,44 % |
4-7 | 22 | 28,95 % | 30,56 % |
žádné | 11 | 14,47 % | 15,28 % |
8-12 | 6 | 7,89 % | 8,33 % |
13 a více | 5 | 6,58 % | 6,94 % |
5. Znáte pivovar Svijany?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 6, ne → otázka č. 15].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 67 | 88,16 % | 93,06 % |
ne | 9 | 11,84 % | 12,5 % |
6. Ochutnal jste někdy pivo z pivovaru Svijany?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 7, ne → otázka č. 10].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 52 | 77,61 % | 72,22 % |
ne | 15 | 22,39 % | 20,83 % |
7. Jaké pivo z pivovaru Svijany jste ochutnal?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
světlé | 6 | 11,54 % | 8,33 % |
Všechny | 3 | 5,77 % | 4,17 % |
nevim | 2 | 3,85 % | 2,78 % |
11° | 2 | 3,85 % | 2,78 % |
Kněžná | 1 | 1,92 % | 1,39 % |
Svijanský máz | 1 | 1,92 % | 1,39 % |
nevím, nerozlišuji, zřejmě 12 | 1 | 1,92 % | 1,39 % |
Svijanský máz, Svijanský kněžna | 1 | 1,92 % | 1,39 % |
10 | 1 | 1,92 % | 1,39 % |
nepamatuju se | 1 | 1,92 % | 1,39 % |
ostatní odpovědi | 33 | 63,46 % | 45,83 % |
8. Chutná vám pivo z pivovaru Svijany?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 46 | 88,46 % | 63,89 % |
ne | 6 | 11,54 % | 8,33 % |
9. Zdůvodnění předchozí odpovědi?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
ano
Ano, ale nikterak nepřevyšuje ostatní značky piva, mnou preferované konkurence.
dobrá chuť
hutné pivo
chuť a říz
Chutná mi
chutná mi i třetí a následující pivo = )
I když u nás v hospůdce točí Gambrinus, Pilsner Urqueli, rádi si dáme něco, co nemají všude.
já se v pivu nevyznám, ale tohle je vážně bombička a moc mi chutná
Jakože proč mi chutná? No... asi protože je prostě dobrý :-)
je dobré
je dobré
Je chuťově vyvážené a celkově uživatelsky přátelské
je jiné než ostatní. Takové hustější. Nepasterované. Dobrá cena.
je lahodné
jemná dobrá chuť
Jemná chuť
Jiné než jsem zvyklý.
Jsem Čech
Kvalita
lahodná nasládlá chut
MÁ DIVNOU CHUŤ
Má chuť, vůni, charakter ...
má plnou chuť
má říz, je správně hořké a lahodné
mám ráda kvasnicový, dobrá chuť
nebylo nejhorší
nechutná mi žádno pivo
nejchutnější pivo na světe
nejvíc mi chutná 11°Máz. není tolik kořká, jako jiná piva
Nemám moc ráda žádné pivo.
není to bolehlav, je lehce silnější, plná chuť
nevim
nevím
Osvěžující a výrazná chuť.
pivo mi chutná
plná chuť...nejsem odborník, jen vím, že mi chutná...je zas jiné, než ostatní nekvasnicová
Plná, příjemná chuť, odlišná od klasické (málo výrazné) chuti piv největších pivovarů
prostě je dobrý
prostě je výborný
Prostě mi chutná
prostě mi chutná :-D
Prostě mi chutná, považuju ho za nejlepší
proste mi nechutnalo
Protože je vařeno tradičním způsobem, žádné patoky jako Gambrinus, Plzeň atd. Je nepasterizované a výrobní proces je neměnný. V Plzni pivo mrzačí CK tanky, HCB technologiíí atd.
Protože mi prostě chutná:) Preference hovoří jasně.
spíš průměrné, nevadí mi, ale pokud mám na výběr dám přednost třeba Kozlu, Platanu, Rohozci... ale rozhodně lepší než Gambáč =D
Svijanský pivo má příjemně hořkou a lehce originální chut. Co mě zaujalo nejvíc je ale jeho pěna která krásně drží tvar a tím opticky krásně dotváří výbornou chut piva.
ta 13 stupňová má zvláštní chuť
Velmi dobré, tradiční metodou vařené pivo
Velmi slabá chuť, ne moc hořké
Výrazná a odlišná chuť
10. Jak vnímáte postavení značky Svijany na trhu?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
??
...
4. pozice
Alternativa k všude se rozmáhajícím eurobeerům
Celkem dobře se rozjíždějící česká značka.
docela dobře, myslím, že je docela známá
Jako lokální značku prodávanou zejména na severu Čech.
Jako slabé, vzhledem k malému rozšíření stáčeného piva dané značky, v mém regionu (Praha).
Je to rozhodně známá značka, ale jsou i oblíbenější. Postavení vnímám tak průměrně.
Je to střední pivova, který zdatně špale na paty zahraničním gigantům, které zkoupili největší české pivovary. A to nejn v libereckém kraji. Hospody si uvědomuhí, že lidé jim nebudou pít weuropiva, ale raději ty, které mají zachovanou pitelnost. Svijany na rozdíl od gigantů a celého pivního trhu rostou, to je dostatešná známka toho, že to pivo dělají dobře.
jeden z hlavních českých pivovarů, známý, stabilní postavení...
má své místo v podkrkonošském regionu
malý pivovar
malý pivovar
Malý pivovar, ale hodně druhů. Na trhu nění tak rozšířený jako jiné značky
Malý pivovar, slabá propagace
mám v okolí známé, kteří si ho rádi zvolí, když dostanou na výběr
Méně známá značka
Menší expandující pivovar, který získává na velké oblibě
Menší pivivar s velkým potenciálem a zvětšující se základnou stálých konzumentů
menší pivovar, ale oblíbený, s poctivým pivem
Menší pivovar.
Menší, tradiční, se silnou základnou fanoušků. Stále se zlepšující, investující peníze zpět do pivovaru
Mezi mými přáteli je velmi oblíbená
minimálně kam chodím, tam není
MÍSTNÍ PIVO, POUŽÍVÁ CHEMII
Myslím si že není zatím tolik v povědomí. Já se k ní dostal díky tomu,že jsem byl v Liberci (je kousek od tud). Jinak jsem tuto značku skoro neviděl.
Myslím si že vetší propagace a reklama by pivovaru pomohla.
myslím si, že platí za solidní pivovar a takovou spíš komornější značku pro labužníky
myslím, že se stále zlepšuje a stává se známější
nad tím jsem se nezamýšlela. Nicméně mě mrzí, že v našem regionu je hůř k sehnání.
Namám k ní zvláštní vztah
Nejsou moc vidět.
není moc známá
Není o něm příliš slyšet např. v reklamě
Nerozšířené
nevím
nevim
nevnímám
nevnímám
nevýrazná, méně známá značka
nic moc
nic moc
nic moc
nijak zvlášť
pijou ho hlavně v okolí Svijan si myslim
Přijde mi že postavení Svijna hlavně v severních Čechách je velmi silné. Pro zbytek republiky už je to slabší, ale přesto si myslím že se nejde mnoho lidí, kteří Svijany vysloveně vyhledávají pro jeho skvělou chut.
regionální pivovar
Regionální pivovar produkující specifické pivo
reklamou
Slysela jsem název. Na stupnici známosti značky bych to dala od 1 do 10 tak na 4 (přičemž nejznámější je 10). Gambrinus, Krušovice, Pilsner Urguell, Budweiser vnímám jako nejznámější, Staropramen, Braník, Kozel, Radegast jako méně známé, Starobrno, Zlatopramen, Svijany, jako ještě méně známé a Pardál jako okrajové.
spíš vpozadí
Střední rodinný pivovar. Pivo hodnotim jako mírně luxusnější
Svijany je velmi oblíbená značka mezi mymi známými. Jen jejich pivo neni příliš dostupné.
šíří se
V poslední době rychlá expanze. Mnohem lepší chuť než před cca 10 lety. Pražané vyhledávají pivnice kde toto pivo točí. Super je, že není pasterizované.
v současné době rychle rostoucí pivovar, z malého pivovaru se stává silný konkurent pro ostatní pivovary na českém trhu
Velmi rychle expandující pivovar, řadící se mezi velké hráče na trhu s pivem
vím o ní
vim o nich, stejne jako o jinejch malej lokalnich pivovarech (bernard, nymburk, kacov...)
Vnímám, že existuje
vsichni pivari, co znam rikaji, ze je dobre
začíná výt dominantní na trhu,doufám,že se ze Svijan nestane europivo
Zasloužila by si lepší marketing, chybí výraznější propagace
Ziskava cim dale vetsi postaveni
Znalost značky roste
známá jen lokálně
11. Zaznamenali jste některé formy propagace pivovaru? Jaké?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
...
ani nevím, nesleduju TV, a pivo si nevybírám podle reklam
ano
Ano, sem tam nějaká reklama, nebo třeba pivní tácky :-) ale je jí málo.
asi ne, na žádnou si nevzpomínám
bilbordy po cestě do Liberce, hospoda nedaleko bydliště, reklama v tělocvičně
Billboardy, sponzoring
bývají na pivních slavnostech v Brně, dalším velkým neplaceným propagátorem je můj tatík
Debata se sládkem, sponzoring sportovních akcí. Propagace na pivních festivalech
Hmm... spíš ne
hodně málo, resp. vůbec
klasická reklama
Moc ne
ne
ne
ne
ne
Ne
Ne
ne
ne
ne
ne
ne
Ne
ne
Ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
Ne
NE
Ne
Ne, z reklamy ho neznám. Mám pocit, že jsme si ho dávali někde na výletě. V Praze ho neregistruji.
Ne.
Ne.
Ne.
Ne.
ne..jen reklamní..sklenice, tácky
nepamatuji se
nevybavuji si konkretne ale byva videt na festivalech, a obecne se o Svijanech mluvi jako velmi dobrem pivu, kterym nikdo nepohrda
nevzpomínám si na propagace
nezaznamel
nezaznamenal
Nezaznamenal
Nezaznamenal
Nezaznamenal.
Nezaznamenal. Akorát možná, finančně zvýhodněné krabicové balení v supermarketu.
nezaznamenala
nic
objevuje se na festivalech
Osobní doporučení :-)
Popravdě ani moc ne. Vím jen že vyhráli nějaký pivní ceny.
Pouze v reklamní předměty v restauracích
převážne v restauracích (podtácky, vývěsní štíty,...)
Public Relatuions, přítomnost na sociálních sítí, diskuzích a fórech, event marketing (přítomnost na různých akcích), pořádání exkurzí. Podpora prodeje (každý návštěvník pivovaru dostane multipack).
reklamou
reklamu v rádiu, sponzoring bowlingu, ochutnávky
relama v rádiu na ples slavnosti atd. sponzor filmu,intrnet
Svijanské slavnosti
tady na Jižní Moravě jsem propagaci nezaregistrovala
URČITĚ ANO, ALE NEPAMATUJI SI
Web, Facebook, články v tisku
12. Myslíte si, že pivo z pivovaru Svijany obsahuje přídatné látky?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nevím | 49 | 73,13 % | 68,06 % |
ne | 12 | 17,91 % | 16,67 % |
ano | 6 | 8,96 % | 8,33 % |
13. Líbí se vám logo Svijany?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 42 | 62,69 % | 58,33 % |
nevím | 20 | 29,85 % | 27,78 % |
ne | 5 | 7,46 % | 6,94 % |
14. Kolik piv značky Svijany týdně vypijete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žádné | 38 | 56,72 % | 52,78 % |
1 - 3 | 23 | 34,33 % | 31,94 % |
1 | 3 | 4,48 % | 4,17 % |
4 - 7 | 2 | 2,99 % | 2,78 % |
8 - 12 | 1 | 1,49 % | 1,39 % |
15. Váš věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18 - 25 let | 48 | 63,16 % | 66,67 % |
26 - 35 let | 19 | 25 % | 26,39 % |
36 - 50 let | 9 | 11,84 % | 12,5 % |
16. Vaše pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
muž | 40 | 52,63 % | 55,56 % |
žena | 36 | 47,37 % | 50 % |
17. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
středoškolské s maturitou | 38 | 50 % | 52,78 % |
vysokoškolské | 32 | 42,11 % | 44,44 % |
vyučené | 4 | 5,26 % | 5,56 % |
základní | 2 | 2,63 % | 2,78 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.