Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Pivovar Svijany

Pivovar Svijany

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jakub Kindl
Šetření:15. 04. 2010 - 17. 04. 2010
Počet respondentů:72
Počet otázek (max/průměr):17 / 16.19
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:74 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:16
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

provádíme výzkum o pivovaru Svijany. Výzkum bude použit v naší seminární práci, ve které se zabýváme problematikou marketingu, reklamy a především značky z různých hledisek. Dotazník nezabere mnoho času, jeho vyplněním nám však hodně pomůžete.

Děkujeme za váš čas a ochotu.

Odpovědi respondentů

1. Máte rádi pivo?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6889,47 %94,44 %  
ne810,53 %11,11 %  

Graf

2. Jaký druh piva preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
světlé klasické4457,89 %61,11 %  
světlé speciální1317,11 %18,06 %  
tmavé911,84 %12,5 %  
polotmavé33,95 %4,17 %  
ochucené33,95 %4,17 %  
nic22,63 %2,78 %  
žádné11,32 %1,39 %  
žádný11,32 %1,39 %  

Graf

3. Jaké značky piva preferujete?(uveďte alespoň 3)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pilsner Urquell5167,11 %70,83 %  
Svijany3039,47 %41,67 %  
Gambrinus2836,84 %38,89 %  
Kozel2532,89 %34,72 %  
Budweiser Budvar2026,32 %27,78 %  
Staropramen2026,32 %27,78 %  
Jiné1823,68 %25 %  
Krušovice1013,16 %13,89 %  
Radegast67,89 %8,33 %  
Pardál45,26 %5,56 %  
Zlatopramen45,26 %5,56 %  
Braník45,26 %5,56 %  
Starobrno22,63 %2,78 %  

Graf

4. Kolik piv týdně vypijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-3 3242,11 %44,44 %  
4-72228,95 %30,56 %  
žádné1114,47 %15,28 %  
8-1267,89 %8,33 %  
13 a více56,58 %6,94 %  

Graf

5. Znáte pivovar Svijany?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 6, neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6788,16 %93,06 %  
ne911,84 %12,5 %  

Graf

6. Ochutnal jste někdy pivo z pivovaru Svijany?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 7, neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5277,61 %72,22 %  
ne1522,39 %20,83 %  

Graf

7. Jaké pivo z pivovaru Svijany jste ochutnal?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
světlé611,54 %8,33 %  
Všechny35,77 %4,17 %  
nevim23,85 %2,78 %  
11°23,85 %2,78 %  
Kněžná11,92 %1,39 %  
Svijanský máz11,92 %1,39 %  
nevím, nerozlišuji, zřejmě 1211,92 %1,39 %  
Svijanský máz, Svijanský kněžna11,92 %1,39 %  
1011,92 %1,39 %  
nepamatuju se11,92 %1,39 %  
ostatní odpovědi Kněžna, Kníže, Máz
Svijanská Desítka
desítku
13 tku
Svijanská kněžná 13%, svijanský kníže13%
máz,kníže,kněžna
kníže,Máz,Vozka
-
Svijanský Máz a Kníže
10 i 12 světlé (myslím:)
Svijanský máz (11%)
Máz, Vozku, Kněžnu
Kněžna, Kníže
10°, 11°, 13° a Kvasničáka
svijanský rytíř
Svijanský kníže - lahvové, denně doma
10, 11 tmavé
Kněžna, Kníže, Máz, Kvasničák
Máz, Rytíř, Kněžna, Baron, Kníže, Kvasničák
jedenácka
kvasnicovou 13
svetle, jmeno nevim :)
kníže, máz
všecny druhy
normální, světlé Svijany
nepamatuji si název
Desítka, Jedenáctka, Kníže, Kněžna, Rytíř
Máz, Kníže, Kněžna
kvasnicové
Maz, Knezna, Rytir, Baron, Knize
13,12
jedenáctku
10,11,13 a kvaničák
3363,46 %45,83 % 

Graf

8. Chutná vám pivo z pivovaru Svijany?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4688,46 %63,89 %  
ne611,54 %8,33 %  

Graf

9. Zdůvodnění předchozí odpovědi?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

ano

Ano, ale nikterak nepřevyšuje ostatní značky piva, mnou preferované konkurence.

dobrá chuť

hutné pivo

chuť a říz

Chutná mi

chutná mi i třetí a následující pivo = )

I když u nás v hospůdce točí Gambrinus, Pilsner Urqueli, rádi si dáme něco, co nemají všude.

já se v pivu nevyznám, ale tohle je vážně bombička a moc mi chutná

Jakože proč mi chutná? No... asi protože je prostě dobrý :-)

je dobré

je dobré

Je chuťově vyvážené a celkově uživatelsky přátelské

je jiné než ostatní. Takové hustější. Nepasterované. Dobrá cena.

je lahodné

jemná dobrá chuť

Jemná chuť

Jiné než jsem zvyklý.

Jsem Čech

Kvalita

lahodná nasládlá chut

MÁ DIVNOU CHUŤ

Má chuť, vůni, charakter ...

má plnou chuť

má říz, je správně hořké a lahodné

mám ráda kvasnicový, dobrá chuť

nebylo nejhorší

nechutná mi žádno pivo

nejchutnější pivo na světe

nejvíc mi chutná 11°Máz. není tolik kořká, jako jiná piva

Nemám moc ráda žádné pivo.

není to bolehlav, je lehce silnější, plná chuť

nevim

nevím

Osvěžující a výrazná chuť.

pivo mi chutná

plná chuť...nejsem odborník, jen vím, že mi chutná...je zas jiné, než ostatní nekvasnicová

Plná, příjemná chuť, odlišná od klasické (málo výrazné) chuti piv největších pivovarů

prostě je dobrý

prostě je výborný

Prostě mi chutná

prostě mi chutná :-D

Prostě mi chutná, považuju ho za nejlepší

proste mi nechutnalo

Protože je vařeno tradičním způsobem, žádné patoky jako Gambrinus, Plzeň atd. Je nepasterizované a výrobní proces je neměnný. V Plzni pivo mrzačí CK tanky, HCB technologiíí atd.

Protože mi prostě chutná:) Preference hovoří jasně.

spíš průměrné, nevadí mi, ale pokud mám na výběr dám přednost třeba Kozlu, Platanu, Rohozci... ale rozhodně lepší než Gambáč =D

Svijanský pivo má příjemně hořkou a lehce originální chut. Co mě zaujalo nejvíc je ale jeho pěna která krásně drží tvar a tím opticky krásně dotváří výbornou chut piva.

ta 13 stupňová má zvláštní chuť

Velmi dobré, tradiční metodou vařené pivo

Velmi slabá chuť, ne moc hořké

Výrazná a odlišná chuť

10. Jak vnímáte postavení značky Svijany na trhu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

??

...

4. pozice

Alternativa k všude se rozmáhajícím eurobeerům

Celkem dobře se rozjíždějící česká značka.

docela dobře, myslím, že je docela známá

Jako lokální značku prodávanou zejména na severu Čech.

Jako slabé, vzhledem k malému rozšíření stáčeného piva dané značky, v mém regionu (Praha).

Je to rozhodně známá značka, ale jsou i oblíbenější. Postavení vnímám tak průměrně.

Je to střední pivova, který zdatně špale na paty zahraničním gigantům, které zkoupili největší české pivovary. A to nejn v libereckém kraji. Hospody si uvědomuhí, že lidé jim nebudou pít weuropiva, ale raději ty, které mají zachovanou pitelnost. Svijany na rozdíl od gigantů a celého pivního trhu rostou, to je dostatešná známka toho, že to pivo dělají dobře.

jeden z hlavních českých pivovarů, známý, stabilní postavení...

má své místo v podkrkonošském regionu

malý pivovar

malý pivovar

Malý pivovar, ale hodně druhů. Na trhu nění tak rozšířený jako jiné značky

Malý pivovar, slabá propagace

mám v okolí známé, kteří si ho rádi zvolí, když dostanou na výběr

Méně známá značka

Menší expandující pivovar, který získává na velké oblibě

Menší pivivar s velkým potenciálem a zvětšující se základnou stálých konzumentů

menší pivovar, ale oblíbený, s poctivým pivem

Menší pivovar.

Menší, tradiční, se silnou základnou fanoušků. Stále se zlepšující, investující peníze zpět do pivovaru

Mezi mými přáteli je velmi oblíbená

minimálně kam chodím, tam není

MÍSTNÍ PIVO, POUŽÍVÁ CHEMII

Myslím si že není zatím tolik v povědomí. Já se k ní dostal díky tomu,že jsem byl v Liberci (je kousek od tud). Jinak jsem tuto značku skoro neviděl.

Myslím si že vetší propagace a reklama by pivovaru pomohla.

myslím si, že platí za solidní pivovar a takovou spíš komornější značku pro labužníky

myslím, že se stále zlepšuje a stává se známější

nad tím jsem se nezamýšlela. Nicméně mě mrzí, že v našem regionu je hůř k sehnání.

Namám k ní zvláštní vztah

Nejsou moc vidět.

není moc známá

Není o něm příliš slyšet např. v reklamě

Nerozšířené

nevím

nevim

nevnímám

nevnímám

nevýrazná, méně známá značka

nic moc

nic moc

nic moc

nijak zvlášť

pijou ho hlavně v okolí Svijan si myslim

Přijde mi že postavení Svijna hlavně v severních Čechách je velmi silné. Pro zbytek republiky už je to slabší, ale přesto si myslím že se nejde mnoho lidí, kteří Svijany vysloveně vyhledávají pro jeho skvělou chut.

regionální pivovar

Regionální pivovar produkující specifické pivo

reklamou

Slysela jsem název. Na stupnici známosti značky bych to dala od 1 do 10 tak na 4 (přičemž nejznámější je 10). Gambrinus, Krušovice, Pilsner Urguell, Budweiser vnímám jako nejznámější, Staropramen, Braník, Kozel, Radegast jako méně známé, Starobrno, Zlatopramen, Svijany, jako ještě méně známé a Pardál jako okrajové.

spíš vpozadí

Střední rodinný pivovar. Pivo hodnotim jako mírně luxusnější

Svijany je velmi oblíbená značka mezi mymi známými. Jen jejich pivo neni příliš dostupné.

šíří se

V poslední době rychlá expanze. Mnohem lepší chuť než před cca 10 lety. Pražané vyhledávají pivnice kde toto pivo točí. Super je, že není pasterizované.

v současné době rychle rostoucí pivovar, z malého pivovaru se stává silný konkurent pro ostatní pivovary na českém trhu

Velmi rychle expandující pivovar, řadící se mezi velké hráče na trhu s pivem

vím o ní

vim o nich, stejne jako o jinejch malej lokalnich pivovarech (bernard, nymburk, kacov...)

Vnímám, že existuje

vsichni pivari, co znam rikaji, ze je dobre

začíná výt dominantní na trhu,doufám,že se ze Svijan nestane europivo

Zasloužila by si lepší marketing, chybí výraznější propagace

Ziskava cim dale vetsi postaveni

Znalost značky roste

známá jen lokálně

11. Zaznamenali jste některé formy propagace pivovaru? Jaké?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

...

ani nevím, nesleduju TV, a pivo si nevybírám podle reklam

ano

Ano, sem tam nějaká reklama, nebo třeba pivní tácky :-) ale je jí málo.

asi ne, na žádnou si nevzpomínám

bilbordy po cestě do Liberce, hospoda nedaleko bydliště, reklama v tělocvičně

Billboardy, sponzoring

bývají na pivních slavnostech v Brně, dalším velkým neplaceným propagátorem je můj tatík

Debata se sládkem, sponzoring sportovních akcí. Propagace na pivních festivalech

Hmm... spíš ne

hodně málo, resp. vůbec

klasická reklama

Moc ne

ne

ne

ne

ne

Ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

NE

Ne

Ne, z reklamy ho neznám. Mám pocit, že jsme si ho dávali někde na výletě. V Praze ho neregistruji.

Ne.

Ne.

Ne.

Ne.

ne..jen reklamní..sklenice, tácky

nepamatuji se

nevybavuji si konkretne ale byva videt na festivalech, a obecne se o Svijanech mluvi jako velmi dobrem pivu, kterym nikdo nepohrda

nevzpomínám si na propagace

nezaznamel

nezaznamenal

Nezaznamenal

Nezaznamenal

Nezaznamenal.

Nezaznamenal. Akorát možná, finančně zvýhodněné krabicové balení v supermarketu.

nezaznamenala

nic

objevuje se na festivalech

Osobní doporučení :-)

Popravdě ani moc ne. Vím jen že vyhráli nějaký pivní ceny.

Pouze v reklamní předměty v restauracích

převážne v restauracích (podtácky, vývěsní štíty,...)

Public Relatuions, přítomnost na sociálních sítí, diskuzích a fórech, event marketing (přítomnost na různých akcích), pořádání exkurzí. Podpora prodeje (každý návštěvník pivovaru dostane multipack).

reklamou

reklamu v rádiu, sponzoring bowlingu, ochutnávky

relama v rádiu na ples slavnosti atd. sponzor filmu,intrnet

Svijanské slavnosti

tady na Jižní Moravě jsem propagaci nezaregistrovala

URČITĚ ANO, ALE NEPAMATUJI SI

Web, Facebook, články v tisku

12. Myslíte si, že pivo z pivovaru Svijany obsahuje přídatné látky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím4973,13 %68,06 %  
ne1217,91 %16,67 %  
ano68,96 %8,33 %  

Graf

13. Líbí se vám logo Svijany?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4262,69 %58,33 %  
nevím2029,85 %27,78 %  
ne57,46 %6,94 %  

Graf

14. Kolik piv značky Svijany týdně vypijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné3856,72 %52,78 %  
1 - 32334,33 %31,94 %  
134,48 %4,17 %  
4 - 722,99 %2,78 %  
8 - 1211,49 %1,39 %  

Graf

15. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 25 let4863,16 %66,67 %  
26 - 35 let1925 %26,39 %  
36 - 50 let911,84 %12,5 %  

Graf

16. Vaše pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž4052,63 %55,56 %  
žena3647,37 %50 %  

Graf

17. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské s maturitou3850 %52,78 %  
vysokoškolské3242,11 %44,44 %  
vyučené 45,26 %5,56 %  
základní22,63 %2,78 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Jaké značky piva preferujete?(uveďte alespoň 3)

  • odpověď Svijany:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 - 3 na otázku 14. Kolik piv značky Svijany týdně vypijete?

8. Chutná vám pivo z pivovaru Svijany?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Svijany na otázku 3. Jaké značky piva preferujete?(uveďte alespoň 3)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 - 3 na otázku 14. Kolik piv značky Svijany týdně vypijete?

12. Myslíte si, že pivo z pivovaru Svijany obsahuje přídatné látky?

  • odpověď nevím:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 13. Líbí se vám logo Svijany?

14. Kolik piv značky Svijany týdně vypijete?

  • odpověď žádné:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 6. Ochutnal jste někdy pivo z pivovaru Svijany?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Máte rádi pivo?

2. Jaký druh piva preferujete?

3. Jaké značky piva preferujete?(uveďte alespoň 3)

4. Kolik piv týdně vypijete?

5. Znáte pivovar Svijany?

6. Ochutnal jste někdy pivo z pivovaru Svijany?

8. Chutná vám pivo z pivovaru Svijany?

11. Zaznamenali jste některé formy propagace pivovaru? Jaké?

12. Myslíte si, že pivo z pivovaru Svijany obsahuje přídatné látky?

13. Líbí se vám logo Svijany?

14. Kolik piv značky Svijany týdně vypijete?

15. Váš věk

16. Vaše pohlaví

17. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Máte rádi pivo?

2. Jaký druh piva preferujete?

3. Jaké značky piva preferujete?(uveďte alespoň 3)

4. Kolik piv týdně vypijete?

5. Znáte pivovar Svijany?

6. Ochutnal jste někdy pivo z pivovaru Svijany?

8. Chutná vám pivo z pivovaru Svijany?

11. Zaznamenali jste některé formy propagace pivovaru? Jaké?

12. Myslíte si, že pivo z pivovaru Svijany obsahuje přídatné látky?

13. Líbí se vám logo Svijany?

14. Kolik piv značky Svijany týdně vypijete?

15. Váš věk

16. Vaše pohlaví

17. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kindl, J.Pivovar Svijany (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://pivovar-svijany.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.