Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Pletené oděvní výrobky

Pletené oděvní výrobky

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Zdeňka Pohlreichová
Šetření:02. 05. 2012 - 05. 05. 2012
Počet respondentů:100
Počet otázek (max/průměr):30 / 27.95
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:72,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.08:59
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 

Dobrý den / Ahoj,


prosím o vyplnění krátkého dotazníku, který poslouží jako podklad k mé diplomové práci, která je zaměřena na "Design oděvního výrobku". Vyplněním dotazníku získám cenné informace, které smysluplně doplní subjektivní pohled na problematiku současného stavu pletenin na tuzemském trhu.
 

Předem Vám děkuji za ochotu a strávený čas při vyplňování
 

S pozdravem
 

Zdeňka

 

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena7777 %77 %  
Muž2323 %23 %  

Graf

2. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26 - 355858 %58 %  
18 - 252323 %23 %  
36 - 501212 %12 %  
Více než 50 let66 %6 %  
Méně než 18 let11 %1 %  

Graf

3. Povolání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pracující6464 %64 %  
Student - pracující na částečný úvazek1616 %16 %  
Student - nepracující1212 %12 %  
Nezaměstnaný44 %4 %  
Student - pracující na plný úvazek44 %4 %  

Graf

4. Měsíční příjem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 000 - 30 0003333 %33 %  
10 000 - 20 0003232 %32 %  
Do 10 000,- Kč3131 %31 %  
30 000 - 50 00044 %4 %  

Graf

5. Nosíte rád/a pletené oblečení?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8181 %81 %  
ne1919 %19 %  

Graf

6. Jaké pletené oblečení si nejčastěji kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Svetr6262 %62 %  
Čepice1515 %15 %  
Šála1111 %11 %  
Rukavice55 %5 %  
Šaty44 %4 %  
Sukně22 %2 %  
Vesty11 %1 %  

Graf

7. Která z následujících vlastností vás nejvíce ovlivňuje při koupi?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Cena2.481.19
Materiálové složení2.760.782
Vzhled1.770.937
Funkce2.991.25

Graf

8. V jaké cenové kategorii nejčastěji pletené oblečení nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
500 - 10005353 %53 %  
Do 500,- Kč3333 %33 %  
1000 - 20001010 %10 %  
2000,- Kč a více44 %4 %  

Graf

9. Myslíte si, že cena dostupného pleteného oblečení na českém trhu odpovídá jeho kvalitě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Souhlasímotázka č. 11, Spíše souhlasímotázka č. 11, Nevímotázka č. 11, Spíše nesouhlasímotázka č. 10, Nesouhlasímotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím3737 %37 %  
Spíše nesouhlasím3232 %32 %  
Spíše souhlasím1919 %19 %  
Nesouhlasím88 %8 %  
Souhlasím44 %4 %  

Graf

10. Stručně vysvětlete, proč si myslíte, že cena neodpovídá kvalitě.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

...

brzy se opere a zežmolkovatí

Cena mi vzhledem ke kvalitě materiálu(velmi špatná), přijde neúměrně vysoká.

cena pleteneeho zbozii mnohonaasobne previsuje jeho kvalitu, svetr muuze byyt peknyy ale na prvnii pohled je zrejmee ze toho moc nevydrzii

cena, nejen pleteného, ale i ostatního oblečení v ČR. neodpovídá kvalitě výrobku..

Cenově dostupné oblečení je mnohdy velmi nekvalitní. Materiály rychle žmolkovatí, rozpadají se a barvy blednou. Často je výrobek i nekvalitně zpracován - švy se pářou a celková montáž výrobku je nekvalitně provedena. Opravdu kvalitní výrobky jsou velmi drahé.

Často nakupuji v zahraničí a nižší cenu dostávám lepší kvalitu v porovnání s ČR

český trh vždycky něčím oblafnou nebo nahradí něčím nekvalitním.

Dováží se sem obecně nekvalitní zboží.

dřive to něco vydrželo, dnes je to do půl roku nenositelné

Hlavně řetězce nedbají moc na kvalitu a svetr se spere nebo zežmolkatí, ztratí tvar nebo barvu, i když stojí 2tisíce nebo víc.

jakákoliv cena stejná nic moc kvalita

Kvalita je dosti často špatná, pravý material je dosti často nahrazován příměsemi syntetických a nekvalitních vláken. Cena však zůstává jako by se jednalo o podstivý výrobek, snad s navozením dojmu, ze se jedná o kvalitní věc ikdyž to tak není.

Kvalita výrobků stejných značek, zakoupených např v řetězci u nás a v zahraničí je nesrovnatelná.

nekvalitní drahé

neodpovídá tomu daná dokončovací uprava fixace většinou rotace u švů a taky kvalita materiálu která se ztrácí po prvním nabo každém dalším vyprání

Nezdá se mi to.

Ns zdejší finanční poměry jsou a srovnání s okolnimi státy, je cena vysoká.

Oblečení je dražší než v okolních státech, kvalita se zhoršuje.

Oděvní průmysl zpravidla neprodukuje kvalitní výrobky...pokud ano, jsou předražené..

Pletené výrobky jsou většinou z umělých vláken, bavlnu, vlnu nebo hedvábí aby jeden hledal lupou.

Protože českejch výrobců už je málo a ze zahraničí se vozí jenom drahej šmejd.

Protože do "Východní Evropy" řetězce dovážejí podřadné zboží za vysoké ceny, s posvěcením Evropské unie.

syntetické materiály přesto vysoká cena

TAK PROČ SE MI VŠUDE DĚLAJÍ ŽMOLKY,KDYŽ TO STOJÍ TOLIKA PENĚZ

To je vidět na první pohled, většina svetrů v Tescu vypadá jako hadry na podlahu za 699.-

už to není co to bývalo

v ČR mi přijde veškeré oblečení cenově nadhodnocené oproti jiným státům. Materiál dle mého není tak kvalitní, aby odpovídal ceně ve většině obchodů.

v dnešní době už není moc věc kvalitních.

V porovnání s cenou kvalitní vlny je cena vysoká a kvalita nízká - málokdy člověk v běžném obchodě narazí na přírodní materiál

Většinou po několika dnech nošení se objeví žmolky, oděv se vytáhne apod.

výrobek málo vydrží a cena je vysoká

výrobky nejsou tak kvalitní, nevydrží a cena je obdobná jako u více kvalitních výrobků

Výrobky se po prvním vyprání často zkroutí, jsou nekvalitně zpracované, přitom značka žene cenu nahoru.

vysoká cena nízká kvalita

Vždy dlouho hledám, než najdu kvalitní výrobek za odpovídající cenu.

Zboží se rychle opotřbovává, přírodní vlny je málo a když, tak nekvalitní. Obecně platí fakt, že v ČR je oblečení předražené.

Zdá se mi, že je kvalita čim dál tím horší a cena vyšší

zdá se mi, že materiál a konfekční zpracování neodpovídá ceně

zkusenost ze zahranici

11. Upřednostňujete spíše přírodní nebo syntetické materiály?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přírodní7474 %74 %  
Nezajímám se2020 %20 %  
Syntetické66 %6 %  

Graf

12. Podle které z následujících módních vlastností vybíráte pletené oblečení?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Barva1.770.857
Struktura3.310.854
Střih1.950.848
Vzor2.970.729

Graf

13. V jakém barevném provedení upřednostňujete pletené oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jednobarevné7979 %79 %  
Vícebarevné2121 %21 %  

Graf

14. Jakou strukturu u pleteného oblečení upřednostňujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hladkou8888 %88 %  
Plastickou1212 %12 %  

Graf

15. Který ze vzorů spíše preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Maloplošné vzory8383 %83 %  
Velkoplošné vzory1717 %17 %  

Graf

16. Vybíráte spíše pletené oblečení podle posledních módních trendů nebo univerzální konfekci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Univerzální konfekci6565 %65 %  
Poslední módní trendy3535 %35 %  

Graf

17. Jak často si kupujete pletené oblečení v rozmezí jednoho roku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 - 2x do roka5757 %57 %  
3 - 4x do roka3030 %30 %  
5 - 6x do roka77 %7 %  
7x a více66 %6 %  

Graf

18. Jak často nosíte po dobu prvních 6 měsíců nově pořízené pletené oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 - 2x týdně7272 %72 %  
3 - 4x týdně2727 %27 %  
5 - 7x týdně11 %1 %  

Graf

19. Perete pletené oblečení vždy po jeho prvním nošení?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4949 %49 %  
ano3232 %32 %  
nevím1919 %19 %  

Graf

20. Dodržujete způsob údržby dle doporučení výrobce?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím3939 %39 %  
spíše souhlasím3737 %37 %  
nevím1515 %15 %  
spíše nesouhlasím88 %8 %  
nesouhlasím11 %1 %  

Graf

21. Máte již vlastní zkušenost s reklamací textilního výrobku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 22, Neotázka č. 23].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6060 %60 %  
Ano4040 %40 %  

Graf

22. Jak byste ohodnotil/a průběh reklamace?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Výborněotázka č. 25, Chvalitebněotázka č. 25, Dobřeotázka č. 25, Dostatečněotázka č. 23, Nedostatečněotázka č. 23].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dobře1537,5 %15 %  
Chvalitebně1230 %12 %  
Dostatečně922,5 %9 %  
Výborně25 %2 %  
Nedostatečně25 %2 %  

Graf

23. Jste ochoten/na při reklamaci oděvního výrobku podstoupit soudní líčení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 25, Neotázka č. 24].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6287,32 %62 %  
Ano912,68 %9 %  

Graf

24. Z jakého důvodu byste soudní líčení nepodstoupil/a?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

cena a delka liceni

cena. Jelikoz si kupiji pletené věci kolem tisíc korun. Určitě bych to podstupovala :)

čas

čas a peníze

Časová náročnost, finanční náročnost (zajistit si posudek), nejistý výsledek sporu.

časová náročnost, to radši oželím ty peníze, které jsem investovala do té věci

je to nesmysl a ztráta času, raději koupím nové

Kvúli čepici nepůjdu k soudu. Na to by měly existovat jiný páky.

Kvuli jednomu kusu obleceni bych měla platit podání zaloby a soudní líčení, které se pohybuje v 2 až 3 násobné výši drahého kusu oblečení? Ne, děkuji.

mám spoustu jiné práce než se "tahat o svetr"

muj cas je drazsi nez muj svetr

můj čas je příliš drahý

Myslím, že to nestojí za to.

náklady soudu vyšší než cena výrobku

náklady, časová náročnost

nemá to cenu

Nemá to cenu.

Nemá to význam.

nemám dostatek financí se soudit kvůli reklamaci

Nemám na to čas.

Není šance vyhrát.

nestojí to za to

nestojí to za to

nevyplati se

Nevyplatí se to, výsledky jsou diskutabilní, soudní znalci si protiřečí.

Přijde mi to složité a zdlouhavé.

Radši si koupím nový svetr, nemám na to čas.

soudní líčení vyjde podstatně dráž než samotný výrobek

stoji to moc penez, trvaa to moc dlouho a neverim ve spravedlivy rozsudek v muuj prospech.

strata casu

škoda času

škoda času

To nemá cenu.

velké náklady, nejistý výsledek

viac nakladov na sudny proces,ako povacsine stoji danna vec.

vynaložené prostředky na soudní líčení by převýšily ztrátu za zakoupenou věc

Vzhledem k cenám výrobků to nestojí za to

Vzhledem k ceně, za kterou oblečení kupuji, je soudní líčení zbytečné

Vzhledem k tomu že pořizovací cena je kolem 1000,- Kč, tak pokud by soud vyšel v můj neprospěch, vyšlo by mě soudní líčení mnohem dráž, než samotný oděv.

Z důvodu disfunkčnosti soudního systému v ČR

zanedbatelná cena výrobku

zdlouhavé, fin. náročné a hlavně téměř jistá prohra

zdlouhavé, nejde obvykle o velkou částku, radši oželím

Ztráta času

Ztráta času. Ani svetr za 1000,- mi nestojí za to, abych se soudila.

25. Se kterou z následujících nežádoucích vlastností se nejčastěji setkáváte u vámi zakoupeného pleteného oblečení.

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Nestálobarevnost (na světle, v potu, praní..)3.482.97
Žmolkovitost2.172.141
Rozměrová nestabilita2.942.036
Zátrhavost4.062.156
nekvalitní konfekční zpracování (párající se švy, atd.)3.852.508
Snížená odolnost vůči oděru4.52.17

Graf

26. Kterou z těchto nežádoucích vlastností nejčastěji pozorujete do 6 měsíců od koupě výrobku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žmolkovitost5656 %56 %  
Rozměrová nestabilita1818 %18 %  
nekvalitní konfekční zpracování (párající se švy, atd.)1111 %11 %  
Nestálobarevnost (na světle, v potu, praní..)55 %5 %  
Snížená odolnost vůči oděru55 %5 %  
Zátrhavost33 %3 %  
první tři11 %1 %  
první tři?11 %1 %  

Graf

27. Kterou z následujících nežádoucích vlastností byste vyhodnotil/a jako nevhodnou k reklamaci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Nestálobarevnost (na světle, v potu, praní..)otázka č. 28, Žmolkovitostotázka č. 28, Rozměrová nestabilitaotázka č. 28, Zátrhavostotázka č. 28, nekvalitní konfekční zpracování (párající se švy, atd.)otázka č. 28, Snížená odolnost vůči oděruotázka č. 28].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zátrhavost3333 %33 %  
Žmolkovitost2828 %28 %  
Snížená odolnost vůči oděru1313 %13 %  
Nestálobarevnost (na světle, v potu, praní..)1212 %12 %  
nekvalitní konfekční zpracování (párající se švy, atd.)99 %9 %  
Rozměrová nestabilita55 %5 %  

Graf

28. Z jakého důvodu byste tuto nežádoucí vadu nereklamoval/a?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

nenapadlo by me to

...

...?

a

asi bych si ji sama opravila

asi to ani není vada

barva

druh materiálu

jak bych tuto vadu prokazovala? je to spíše nešikovnost

je tak častá, že ani nevi, že je to vada

Je to celkem běžná neřest pletenin?

je to o vlastní opatrnosti, tato vlastnost je u pletenin asi normální

Je to pletenina, s tím se musí počítat.

je to smutné, ale jsem na to už zvyklá..

Je to úplet a přece jenom zatrhnutí se může stát ne vinou výrobce, ale uživatele.

jedna se o pleteny vyrobek, da se to predpokladat

k přírodním materiálům to prostě patří, člověk s tím musí počítat

každého blbost

Každej svetr nebo čepice se zežmoulá.

Každý ví, že pletenina se zatrhává a podle toho je potřeba se k ní chovat.

Kdo má nosit vytahané věci?

kdyby se vyskytla po prvním pošení

kdyby to bylo zspříčiněno mojí vinou

Kdybych si oblečení poškodila sama při nesprávném použití.

Lehce k ní dojde vlastní nepozorností

Málo času :-)

Mám za to, že se oděv spíše zatrhne vlastní nepozorností.

mohu si za to většinou sama

moje chyba

moje nepozornost

mojí chybou

Musim s tím počítat

můžu si za to sám

můžu si za to sama

myslím si, že je tak častá, že ji považuji za přirozený jev

Myslím, že by jako důvod označili nesprávnou údržbu výrobku a zamítli by reklamaci.

Myslím, že by reklamace neobstála.

Myslím, že je to vlastnost materiálu, které se po nějakém čase vytvoří na každém kusu pleteného oděvu

myslím, že se jedná o vadu způsobenou nesprávným praním

nemam jistotu, zedodrzuji pravidlo cisteni

nemám reklamace ráda

není to vada výrobce...

nepěknost

nepovažuju to jako důležitý k reklamaci

nepřijde mi jako úplná vada materiálu, nevím, jak bych popsala tuto vadu u prodejce

Nevím

nevim

nevím

Nevim

nezachová barvu po praní

nikdy jsem nic pletene nereklamovala.... Taky by urcite záloželo na cene. Ale už když si něco vyberete je to Váš výběr....

nikdy mě to nenapadlo

Nikdy mě to zatím nenapadlo

opotrebovanie

Po čase se odře vše.

Podle mě jde spíše o mechanické poškození, než o vlastnost materiálu.

Podle mého názoru záleží podle materiálu příze. A tak si myslím, že by mi reklamaci neuznali.

pokud ho nosim 24 denně, je to má chyba, že výrobek nevydržel

povětšinou je to klasická vlastnost pletenin když tedy bereme v potaz pleteniny z objemnějších přízí (svetry..)

prostě nereklamovala

protoze je to bezny jev

Protoze pletene obleceni casem zmolkovati. Neni to vada, podle me.

protože jsem línej

Protože se vdy odvolají na nesprávnou údržbu.

protože tomu nelze dobře zabránit

protože záleží jak se kdo ke svému oblečení chová

přijde mi nadstandartní

přijde mi to normální vzhledem k tomuto materiálu

příliš častý jev

Přílišného zatěžování

pže to stejně nevyreklamují - řeknou, že to špatně pereš

riziko onośeni

ROZTRHÁM SI TO VĚTŠINOU SÁM :-)

sama si to většinou zaviním svou neopatrností

tak častý jev snad ani není vada

takovou vlastnost prostě pletené výrobky mají, záleží na nás, jak se k výrobku chováme

tento jev se ukazuje u 99% mnou zakoupenyych pletenin, takze si ani nejsem jistaa zda se jednaa skutecne o vadu ci jen beznyy jev

To je si u svetru normální.

To může být způsobeno častým praním.

U vlněných věcí se musí se zátrhovostí počítat.

vada může nastat špatným zacházením, špatnou údržbou oděvu, jako je např. praní.

Většinou je to vina člověk, který oblečení nosí

většinou je to způsobeno uživatelem

většinou to bývá uvedeno na vysačce

vlastní zavinění

vsetko sa derie...

všechny možnosti jsou důvodem k reklamaci - předchozí otázka neumožňuje se odpovědi vyhnout

Vytahaný svetr mi nikdy do reklamace nepřijmou.

Vždy by mi řekli, že to špatně udržuji.

Zaleží spíš jak daná osoba o pletený výrobek pečuje.

zašiju si to

zátrhavost

Zátrhavost-moje chyba

Zozměrová nestabilita může být způsobená neodborným praním a čištěním.

Způsobeno nevhodným praním...

Způsobeno použitým typem vlákna (PES).

žmolkovatí vše

Žmolkovitost většinou vzniká důsledkem nošení, praní........

Žmolky mohou být způsobeny špatným zacházením s výrobkem.

29. Kterou z následujících nežádoucích vlastností nejste ochotný/á tolerovat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Nestálobarevnost (na světle, v potu, praní..)otázka č. 30, Žmolkovitostotázka č. 30, Rozměrová nestabilitaotázka č. 30, Zátrhavostotázka č. 30, nekvalitní konfekční zpracování (párající se švy, atd.)otázka č. 30].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nekvalitní konfekční zpracování (párající se švy, atd.)4444 %44 %  
Rozměrová nestabilita3030 %30 %  
Nestálobarevnost (na světle, v potu, praní..)1313 %13 %  
Zátrhavost77 %7 %  
Žmolkovitost66 %6 %  

Graf

30. Víte, na koho se můžete obrátit pro potřebné informace, pokud si s reklamací oděvního výrobku nevíte rady?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím3737 %37 %  
ano3535 %35 %  
ne2828 %28 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Povolání:

  • odpověď Pracující:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 36 - 50 na otázku 2. Věk:

4. Měsíční příjem:

  • odpověď Do 10 000,- Kč:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student - nepracující na otázku 3. Povolání:

6. Jaké pletené oblečení si nejčastěji kupujete?

  • odpověď Svetr:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1000 - 2000 na otázku 8. V jaké cenové kategorii nejčastěji pletené oblečení nakupujete?

12. Podle které z následujících módních vlastností vybíráte pletené oblečení?

  • odpověď Struktura =4:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Plastickou na otázku 14. Jakou strukturu u pleteného oblečení upřednostňujete?

21. Máte již vlastní zkušenost s reklamací textilního výrobku?

  • odpověď Ano:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chvalitebně na otázku 22. Jak byste ohodnotil/a průběh reklamace?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobře na otázku 22. Jak byste ohodnotil/a průběh reklamace?
  • odpověď Ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 20. Dodržujete způsob údržby dle doporučení výrobce?

26. Kterou z těchto nežádoucích vlastností nejčastěji pozorujete do 6 měsíců od koupě výrobku?

  • odpověď Žmolkovitost:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šála na otázku 6. Jaké pletené oblečení si nejčastěji kupujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzhled=3 na otázku 7. Která z následujících vlastností vás nejvíce ovlivňuje při koupi?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Povolání:

4. Měsíční příjem:

5. Nosíte rád/a pletené oblečení?

6. Jaké pletené oblečení si nejčastěji kupujete?

7. Která z následujících vlastností vás nejvíce ovlivňuje při koupi?

8. V jaké cenové kategorii nejčastěji pletené oblečení nakupujete?

9. Myslíte si, že cena dostupného pleteného oblečení na českém trhu odpovídá jeho kvalitě?

11. Upřednostňujete spíše přírodní nebo syntetické materiály?

12. Podle které z následujících módních vlastností vybíráte pletené oblečení?

13. V jakém barevném provedení upřednostňujete pletené oblečení?

14. Jakou strukturu u pleteného oblečení upřednostňujete?

15. Který ze vzorů spíše preferujete?

16. Vybíráte spíše pletené oblečení podle posledních módních trendů nebo univerzální konfekci?

17. Jak často si kupujete pletené oblečení v rozmezí jednoho roku?

18. Jak často nosíte po dobu prvních 6 měsíců nově pořízené pletené oblečení?

19. Perete pletené oblečení vždy po jeho prvním nošení?

20. Dodržujete způsob údržby dle doporučení výrobce?

21. Máte již vlastní zkušenost s reklamací textilního výrobku?

22. Jak byste ohodnotil/a průběh reklamace?

23. Jste ochoten/na při reklamaci oděvního výrobku podstoupit soudní líčení?

25. Se kterou z následujících nežádoucích vlastností se nejčastěji setkáváte u vámi zakoupeného pleteného oblečení.

26. Kterou z těchto nežádoucích vlastností nejčastěji pozorujete do 6 měsíců od koupě výrobku?

27. Kterou z následujících nežádoucích vlastností byste vyhodnotil/a jako nevhodnou k reklamaci?

29. Kterou z následujících nežádoucích vlastností nejste ochotný/á tolerovat?

30. Víte, na koho se můžete obrátit pro potřebné informace, pokud si s reklamací oděvního výrobku nevíte rady?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Povolání:

4. Měsíční příjem:

5. Nosíte rád/a pletené oblečení?

6. Jaké pletené oblečení si nejčastěji kupujete?

7. Která z následujících vlastností vás nejvíce ovlivňuje při koupi?

8. V jaké cenové kategorii nejčastěji pletené oblečení nakupujete?

9. Myslíte si, že cena dostupného pleteného oblečení na českém trhu odpovídá jeho kvalitě?

11. Upřednostňujete spíše přírodní nebo syntetické materiály?

12. Podle které z následujících módních vlastností vybíráte pletené oblečení?

13. V jakém barevném provedení upřednostňujete pletené oblečení?

14. Jakou strukturu u pleteného oblečení upřednostňujete?

15. Který ze vzorů spíše preferujete?

16. Vybíráte spíše pletené oblečení podle posledních módních trendů nebo univerzální konfekci?

17. Jak často si kupujete pletené oblečení v rozmezí jednoho roku?

18. Jak často nosíte po dobu prvních 6 měsíců nově pořízené pletené oblečení?

19. Perete pletené oblečení vždy po jeho prvním nošení?

20. Dodržujete způsob údržby dle doporučení výrobce?

21. Máte již vlastní zkušenost s reklamací textilního výrobku?

22. Jak byste ohodnotil/a průběh reklamace?

23. Jste ochoten/na při reklamaci oděvního výrobku podstoupit soudní líčení?

25. Se kterou z následujících nežádoucích vlastností se nejčastěji setkáváte u vámi zakoupeného pleteného oblečení.

26. Kterou z těchto nežádoucích vlastností nejčastěji pozorujete do 6 měsíců od koupě výrobku?

27. Kterou z následujících nežádoucích vlastností byste vyhodnotil/a jako nevhodnou k reklamaci?

29. Kterou z následujících nežádoucích vlastností nejste ochotný/á tolerovat?

30. Víte, na koho se můžete obrátit pro potřebné informace, pokud si s reklamací oděvního výrobku nevíte rady?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Pohlreichová, Z.Pletené oděvní výrobky (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://pletene-odevni-vyrobky.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.