Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Plzeňský Prazdroj - povědomí o značce

Plzeňský Prazdroj - povědomí o značce

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Sedláčková
Šetření:20. 11. 2013 - 30. 11. 2013
Počet respondentů:241
Počet otázek (max/průměr):27 / 23.58
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:81,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:26
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

prosíme o vyplnění dotazníku, distribuovaného za účelem zjištění současné úrovně povědomí veřejnosti o značce Plzeňský Prazdroj, jakožto i analýzy výrobkového portfolia této společnosti. Dotazník byl sestaven studentkami magisterského programu v oboru vedlejší specializace Cestovní ruch na VŠE v Praze a slouží k čistě nekomerčním akademickým účelům. Za vyplnění dotazníku předem srdečně děkujeme.

Odpovědi respondentů

1. Slyšel/a jste již někdy v minulosti o společnosti Plzeňský Prazdroj?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano24099,59 %99,59 %  
Ne10,41 %0,41 %  

Graf

2. Slyšel/a jste již někdy v minulosti o společnosti SABMiller? Pokud ano, víte, co ji pojí s Plzeňským Prazdrojem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, neslyšel/a, spojitost nevím.15464,17 %63,9 %  
Ano slyšel/a, spojitost vím.5924,58 %24,48 %  
Ano slyšel/a, spojitost nevím.2711,25 %11,2 %  

Graf

3. Co si primárně představíte pod pojmem Plzeňský Prazdroj?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pivo12853,33 %53,11 %  
Nejlepší pivo52,08 %2,07 %  
plzeňské pivo41,67 %1,66 %  
dobré pivo41,67 %1,66 %  
výrobce piva31,25 %1,24 %  
hořké pivo31,25 %1,24 %  
Vyborne pivo31,25 %1,24 %  
Pivovar31,25 %1,24 %  
Plzeňskou dvanáctku20,83 %0,83 %  
pivo Pilsner urquel20,83 %0,83 %  
ostatní odpovědi kvalitní pivo
Pilsner Urquell, Gambrinus
plzeň dvanáctku
Pivo Plzeň.
jedinečná chuť piva
Areál pivovaru
pivo- dvanáctku- zlatý obal na láhvi
vybavim si nadpis/logo a pak taky chuť :D a plzeňskou bránu...
Nejlepší české pivo.
kvalitní (původně) české pivo
vysoce kvalitní pivo
plzeňskou 12°
světoznámý pivovar
pivo mnoha značek
prostě Plzeňský Prazdroj, pivo Plzeň
Pivo, spolecenska odpovednost
Velmi klasická a vytříbená značka českého piva.
pivo, Pilsner Urquell
drahe a kvalitni dvanactky
Pilsner Urquell
společnost, vyrabějíci pivo
Výrobce tradičního českého piva Pilsner Urquell
pivo, Plzeňské pivovary
pivo, dřevěný sud
pivo zlaté barvy:-)
půllitr s pivem
kvalitní dobré pivo
pivo Pilsner Urquell
svetle ceske pivo
Pivečko.
Plzeň
půllitr piva
Pivo Plzeň 12°
výrobce vícero značek piv
Nejlepší pivo na trhu.
pivo a Plzeň
orosenou dvanáctku
Největší pivovarnickou společnost v ČR
leadera na 4esk0m trhu piva
Pilsner Urquell, Velkopopovický kozel,Radegast, Frisco, Fenix
pivo 12
nejlepší pivo, tradice
kvalitní české pivo a pivovar
pivko
pivoooo
Prostě TU Plzeň.
pivo z Plzně :-)
Plzeň (pivo)
chemické ..... zkrátka ne pivo
Pivo(var)
Orosený pulitr s cerstve natocenou tankovu Plzní s hustou penou a cenou pod 40 kč
pivo Plzeň
Pivo a zelený slunečník u hospody
plzeňský pivovar, pivo Plzeň
symbol českého piva
Mnoho druhů chutných a kvalitních piv.
pivo !
chutné a cenově dražší pivo
jednicka mezi ceskymi pivy
české pivo
Pivo ve speciálně tvarovaném půllitru
půllitr
Světově známé pivo
Pivovar v Plzni, který vyrábí mnoho piv a vyváží do celého světa.
Zelenou láhev, Vánoce
logo
drahý pivo
pivisko
pivo,jihoafrická republika
Hořká dvanáctka známá po celém světě.
Parta idiotů co vyváží pivo do Nemecka a zase ho vozí zpátky....
gambrinus, plzeň, frisco
skvelé pivo
Pivo, Plzeň
Pivo Plzeň dvanáctka, výrazně dražší než ostatní piva, ale také výrazně chutnější
pivovar, světově legendární značku, kvalitu, dobrou chuť, vyšší cenu
Nejlepší české pivo, které nepotřebuje zašantročení cizákům.
Dobré pivo, které dělá Česku jméno i ve světě
Plzeň, Kozel, Gambrinus
Velká společnost, pod níž spadá x značek piva
Lezak
8334,58 %34,44 % 

Graf

4. Myslíte si, že je společnost Plzeňský Prazdroj …?

1 - malá intenzita, 5 - velká/vysoká inzenzita

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Malá společnost/ velká společnost4.4130.567
Málo úspěšná/hodně úspěšná4.5210.533
Málo známá/hodně známá4.6670.481
Málo inovativní/ hodně inovativní3.3540.804

Graf

5. Jaký je Váš vztah ke značce Plzeňský prazdroj?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Pozitivníotázka č. 6, Neutrálníotázka č. 7, Negativníotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pozitivní16769,58 %69,29 %  
Neutrální6828,33 %28,22 %  
Negativní52,08 %2,07 %  

Graf

6. Z jakého důvodu je Váš vztah ke značce pozitivní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvalitní, chutné výrobky15693,41 %64,73 %  
Kvalitní marketingová a komunikační politika společnosti3722,16 %15,35 %  
Společenská odpovědnost firmy84,79 %3,32 %  
nejlepší pivo prostě!10,6 %0,41 %  
Jsem Plzeňák10,6 %0,41 %  
Moje nejlepsi kamaradky pochazi z plne, preferuji Pilsner Urquell a delaly jsme na toto tema projekt. Vim o tom dost(haha:))10,6 %0,41 %  
tradice10,6 %0,41 %  
Pocházím z Plzně10,6 %0,41 %  
tradiční výrobky10,6 %0,41 %  
Chuť která neurazí10,6 %0,41 %  
reprezentuje naši zemi10,6 %0,41 %  
Sympatická značka10,6 %0,41 %  
radegast :)10,6 %0,41 %  
jsem Plzeňák - regionální příslušnost10,6 %0,41 %  
Pivo se prodává samo - tradiční chuť a kvalita, pokud do toho vstoupí někdo jiný, kdo vaří pivo, jehož výsledkem je natočená sklenice bez pěny budící dojem odevzdané moči v laboratoři, pak půjde i Plzeňský prazdroj do kopru.10,6 %0,41 %  

Graf

7. Z jakého důvodu je Váš vztah ke značce neutrální?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nepiji pivo612,24 %2,49 %  
pivo nepiju36,12 %1,24 %  
Pro mně osobně je značka přeceněná. To pivo není špatné, když se umí natočit, může být i výborné, ale oproti jiným o řády menším pivovarům je to jedna velká, konzervativní nuda.12,04 %0,41 %  
Zkrátka mi nevadí a prostě ji vnímám jako další značku.12,04 %0,41 %  
Pivo nepiju, takže se o ní nijak nezajímám12,04 %0,41 %  
Nejsou zvláštní důvody k opaku12,04 %0,41 %  
pivu moc neholduji12,04 %0,41 %  
Protože téměř nepiju pivo :)12,04 %0,41 %  
prostě neutrální12,04 %0,41 %  
nepreferuji pp12,04 %0,41 %  
ostatní odpovědi Pivo příliš často nepiji.
Je to príma pivo, kvůli ceně a chuti ho ale nepiju často
lepší piva vyvažují horší piva, takže ve výsledku neutrální přístup
nepiju pivo :-)
nejsem piják piva
všechna piva chutnají stejně
horke pivo
nemám oblíbenou značku piva
pivo není můj preferovaný nápoj, ale plzeňské nepatří mezi piva, které bych si v restauraci nedala
pivo moc nepiju
její produkty se mi zdají přeceněné
dávám předost jiným
nemám k nim speciální vztah
Nepiju pivo
hořké pivo úplně nemusím
mám rád pivo, ale na značce mi nezáleží
Nezajímá mě
nepiji pivo - žádné
Pivo moc nepiju.
Když chci dobré pivo, PP je téměř jistota, ale osobně dávám přednost minipivovarům.
pivo nepiju,nechutná mi
pivo nepiji
Docela dobré pivo, ale hraje si na něo extra a to opravdu není a cena je neúměrně vysoká normálnímu pivu
dávám přednost jiným značkám piva
je mi jedno co piju
Příliš drahé pivo, vhodné spíše pro výjimečné příležitosti
neni ani špatná, ani skvělá, takže neutrální můj postoj k ní
dřív mívali lepší pivo
Moc mi nechutnají příliš hořká piva. Preferuji pšeničná piva.
nevím
nepiji hořké pivo a o značku se nezajímám
Pivo pije jen příležitostně
3265,31 %13,28 % 

Graf

8. Z jakého důvodu je Váš vztah ke značce negativní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nekvalitní, nechutné výrobky240 %0,83 %  
Averze k alkoholu obecně240 %0,83 %  
nepiju pivo120 %0,41 %  
Ten jejich humus se nadá pít ... 10sítka vodová chutná jako kanál ... reklama že je plnější to jo ale tak vody... ten patok vidělo pivo leda tak na 10 km ..120 %0,41 %  

Graf

9. Navštívil/a jste někdy v minulosti město Plzeň?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 10, Ne, ale plánuji navštívitotázka č. 11, Ne a neplánuji navštívitotázka č. 11, Nevímotázka č. 11, Bydlím v Plzni/pocházím z Plzeňského krajeotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano15966,25 %65,98 %  
Ne, ale plánuji navštívit4317,92 %17,84 %  
Ne a neplánuji navštívit197,92 %7,88 %  
Bydlím v Plzni/pocházím z Plzeňského kraje166,67 %6,64 %  
Nevím31,25 %1,24 %  

Graf

10. Jaké byly primární motivy Vaší cesty do Plzně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Návštěva pivovaru či pivovarského muzea4930,82 %20,33 %  
Architektura a historie města4226,42 %17,43 %  
Návštěva přátel, příbuzných4226,42 %17,43 %  
Kulturní událost, event3522,01 %14,52 %  
Obchod/byznys3018,87 %12,45 %  
Sportovní událost2113,21 %8,71 %  
Aktivní sportovní dovolená63,77 %2,49 %  
Relaxace, wellness53,14 %2,07 %  
zoo31,89 %1,24 %  
studium31,89 %1,24 %  
pouze jsem projížděla, tak jsem se prošla Plzní a podívala se, jak to tam vypadá10,63 %0,41 %  
návštěvy nemocnice, v minulosti vojenská služba10,63 %0,41 %  
brigáda10,63 %0,41 %  
nákupy10,63 %0,41 %  
škola10,63 %0,41 %  
několika denní akce10,63 %0,41 %  
Navsteva nejlepsich kamaradek, zoo, pivorar, zumberakska stodola a opily dlouhan:)10,63 %0,41 %  
studovala jsem v Plzni10,63 %0,41 %  
návštěva divadelní půjčovny kostýmů10,63 %0,41 %  
dovolená v Domažlicích10,63 %0,41 %  
cesta kolem 10,63 %0,41 %  
turistický pochod10,63 %0,41 %  
návštěva města - nikdy jsem tam nebyl10,63 %0,41 %  
projížděl jsem10,63 %0,41 %  
kombinace: studium, přátele, památky10,63 %0,41 %  
pracovní jednání10,63 %0,41 %  
výlet10,63 %0,41 %  
průjezd městem, nákup piva, jídlo v restauraci10,63 %0,41 %  
studuji zde vysokou školu10,63 %0,41 %  
průjezd městem při cestě za dovolenou10,63 %0,41 %  
univerzita10,63 %0,41 %  
Skauting10,63 %0,41 %  
projížděla jsem skrz a zastavila se na chvíli10,63 %0,41 %  
tranzit10,63 %0,41 %  
mezizastávka na cestě jinam10,63 %0,41 %  
Občasná návštěva školy...Jinak za zábavou ..10,63 %0,41 %  
přijímačky na VŠ, návštěva ZOO10,63 %0,41 %  
Muzea, Hokej10,63 %0,41 %  
Studium SG10,63 %0,41 %  

Graf

11. Označte, prosím, výrok, s nímž nejvíce souhlasíte

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pivovar i město se propagují navzájem (vztah města Plzně a pivovaru Plzeňský Prazdroj je rovnoměrný)13255 %54,77 %  
Značka Plzeňský Prazdroj je propagátorem města Plzeň (vztah města Plzně a značky Plzeňský Prazdroj je nerovnoměrný)10342,92 %42,74 %  
Město Plzeň je propagátorem značky Plzeňský Prazdroj (vztah města Plzně a značky Plzeňský Prazdroj je nerovnoměrný)52,08 %2,07 %  

Graf

12. Jaká forma propagace společnosti Plzeňský Prazdroj Vás oslovila nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Televizní reklama11246,67 %46,47 %  
Doplňkový sortiment (podtácky, půllitry, tužky, slunečníky)8435 %34,85 %  
Žádné6125,42 %25,31 %  
Plakát3414,17 %14,11 %  
Internetová kampaň2610,83 %10,79 %  
Reklama v tisku239,58 %9,54 %  
Reklama na/v městské hromadné dopravě135,42 %5,39 %  
Leták62,5 %2,49 %  
Spot v rádiu31,25 %1,24 %  
word of mouth10,42 %0,41 %  
Svedectvi pritelkyn, je to spolecensky odpovedna firma, sponzoruje, snazi se ovlivnit spotrebu vody, Prazdroj lidem, Pan pivo, Pilsner fest, cervena stuzka, napivosrumem.cz, podtacky s BESIPEm, pospora snizovani aids, uspora energii, CSR dodavatele atd.:)10,42 %0,41 %  
billboardy10,42 %0,41 %  
billboard10,42 %0,41 %  
oficiální web10,42 %0,41 %  
Kvalitní pivo10,42 %0,41 %  
Samotne produkty, eventy10,42 %0,41 %  
chuť piva10,42 %0,41 %  
pracoval jsem jako malý v hospodě, hodně se Plzeňském Prazdroji mluvilo i ve škole10,42 %0,41 %  
reklama na budově pivovaru10,42 %0,41 %  
znám ji snad odjakživa10,42 %0,41 %  
nevybavuji si propagaci této značky10,42 %0,41 %  
kvalita mluví sama za sebe10,42 %0,41 %  
Hnusný pivo hnusný podnik!!!10,42 %0,41 %  
Kvalita piva, když bude špatná, tak i kdyby se TV protrhla, tak to nikdo pít nebude.10,42 %0,41 %  
kvalita10,42 %0,41 %  

Graf

13. Dokážete si spojit značku Plzeňský Prazdroj s některými z následujících výroků?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pravé bohatství se skrývá uvnitř.10744,58 %44,4 %  
Žádné6627,5 %27,39 %  
Originalita. To pravé bohatství.5020,83 %20,75 %  
Chuť, která dělá přátele.5020,83 %20,75 %  
Pravé bohatství ocení jen ten, kdo ho rozpozná.3815,83 %15,77 %  
Inspirující chuť.3815,83 %15,77 %  
Na všem záleží.2510,42 %10,37 %  
Pro společné zážitky.177,08 %7,05 %  
Zkraťte si cestu domů.62,5 %2,49 %  

Graf

14. Myslíte si, že společnost Plzeňský Prazdroj potřebuje propagaci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, každá společnost ji potřebuje.16468,33 %68,05 %  
Ne, plzeňské pivo si najde zákazníka i bez reklamy.4518,75 %18,67 %  
Ano, ale pouze v zahraničí.239,58 %9,54 %  
Nevím83,33 %3,32 %  

Graf

15. Myslíte si, že název Pilsner Urquell, pod kterým se značka prezentuje v zahraničí, způsobuje mylné povědomí o původu značky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, značka je dostatečně spojena s ČR12752,92 %52,7 %  
Nevím5723,75 %23,65 %  
Ano, název nezní česky5623,33 %23,24 %  

Graf

16. Jakou verzi názvu preferujete a proč?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nepreferuji žádnou, obě jsou významné11648,33 %48,13 %  
Pilsner Urquell6527,08 %26,97 %  
Plzeňský Prazdroj5924,58 %24,48 %  

Graf

17. Co je pro Vás hlavním motivem pro konzumaci piva?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Volný čas - setkání s přáteli, návštěva restauračních a zábavních podniků, sportovní události15564,58 %64,32 %  
Jedinečná chuť nápoje13757,08 %56,85 %  
Zvyk/ tradice7430,83 %30,71 %  
Dostupná cena piva4317,92 %17,84 %  
nepiji pivo62,5 %2,49 %  
nepiji31,25 %1,24 %  
žízeň31,25 %1,24 %  
pivo nekonzumuji31,25 %1,24 %  
nepiju pivo20,83 %0,83 %  
Chutná mi. Bez všech těch marketingových keců o jedinečnosti, výjimečnosti, partě chlapáků atd. Je to proboha jenom pivo. 10,42 %0,41 %  
nepiju10,42 %0,41 %  
Nepiji pivo, nechutná mi.10,42 %0,41 %  
Pivo nepiju10,42 %0,41 %  
dobré zažívání10,42 %0,41 %  
chuť nápoje spojená s jídlem10,42 %0,41 %  
nepiji pivo, jen ochucené10,42 %0,41 %  
nic, pivo nepiju10,42 %0,41 %  
pivo nepiji, žádné10,42 %0,41 %  
Pivo piju jen občas a přesvědčím se o tom, že to je tak hnusný, že se to nedá pít.10,42 %0,41 %  
pomáhá mi strávit těžká jídla10,42 %0,41 %  
nic10,42 %0,41 %  
nekonzumuji10,42 %0,41 %  
žádná moc nepiji 10,42 %0,41 %  
občasná návštěva Kušovické plachetnice...Tam alespoň točí pořádný pivo ...10,42 %0,41 %  
nevím10,42 %0,41 %  

Graf

18. V jakém prostředí nejčastěji konzumujete pivo, pivní ochucený nápoj, nealkoholické pivo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ve stravovacích zařízeních (restaurace, hospody, kantýny aj.)16769,58 %69,29 %  
Na společenských akcích (festivaly, sportovní utkání, open-air akce, aj.)11949,58 %49,38 %  
V zábavních podnicích (bary, diskotéky, kluby)10644,17 %43,98 %  
V soukromí (doma, na návštěvách, na chatách/chalupách)9338,75 %38,59 %  
Na dovolené5824,17 %24,07 %  
nikde31,25 %1,24 %  
nepiji pivo31,25 %1,24 %  
nepiji31,25 %1,24 %  
nepiju pivo20,83 %0,83 %  
pivo nekonzumuji20,83 %0,83 %  
Nekonzumuji20,83 %0,83 %  
Nepiji pivo, nechutná mi.10,42 %0,41 %  
nekomzumuji10,42 %0,41 %  
v mhd10,42 %0,41 %  
Furt10,42 %0,41 %  
nepiji pivo, žádné10,42 %0,41 %  
pozn. pouze pivní ochucený nápoj10,42 %0,41 %  
pivo nepiji (nechutná mi)10,42 %0,41 %  
v Restauracích nejčastějc..nemam rád zakouřený hospody a 5 starších lidí v ní kteří si pořád na něco stěžujou (demence)10,42 %0,41 %  

Graf

19. Jak často konzumujete pivo, pivní ochucený nápoj či pivo nealkoholického typu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Denněotázka č. 21, Pravidelně (jednou a vícekrát týdně)otázka č. 21, Příležitostně (cca jednou měsíčně)otázka č. 21, Nepravidelně (několikrát do roka)otázka č. 21, Nekonzumujiotázka č. 20].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pravidelně (jednou a vícekrát týdně)10543,75 %43,57 %  
Příležitostně (cca jednou měsíčně)7430,83 %30,71 %  
Nepravidelně (několikrát do roka)2711,25 %11,2 %  
Nekonzumuji218,75 %8,71 %  
Denně135,42 %5,39 %  

Graf

20. Z jakých důvodů nekonzumujete pivo, pivní nápoje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nechutnají mi, preferuji jiné alkoholické nápoje1361,9 %5,39 %  
Jsem abstinent523,81 %2,07 %  
ze zdravotních důvodů14,76 %0,41 %  
zdravotní14,76 %0,41 %  
nemusím to 14,76 %0,41 %  
Jsem mladší 18 let14,76 %0,41 %  

Graf

21. Preferujte české značky/ výrobce piv?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, mám raději česká piva18376,25 %75,93 %  
Nevím, česká i zahraniční piva mi chutnají stejně239,58 %9,54 %  
Ne, nejsem konzumentem piva177,08 %7,05 %  
Nevím, česká i zahraniční piva mi nechutnají stejně72,92 %2,9 %  
Nevím, zahraniční značky jsem neochutnal/a41,67 %1,66 %  
Ne. Nejlepší piva, která jsem ochutnal, byly zahraniční speciály. Preferuji hlavně DOBRÉ pivo.10,42 %0,41 %  
i u zajraničních záleží na značce10,42 %0,41 %  
mám ráda česká i zahraniční piva10,42 %0,41 %  
Češi mají obecně dobré pivo, ale některé zahraniční značky (např. německé/belgické) jsou lepší než konkrétní české značky 10,42 %0,41 %  
Ne, mám raději zahraniční značky10,42 %0,41 %  
když jsem v ČR, piji vždy jen česká piva, když jsem na dovolené, piji vždy jen zahraniční piva10,42 %0,41 %  
Mám ráda pivo z minipivovarů.Hlavně z Česka.10,42 %0,41 %  
Nepiju pivo!!10,42 %0,41 %  
černé pivo zahraniční, světlé pivo české10,42 %0,41 %  
Mám oblíbené značky které jsou jak z Čech tak ze zahraničí.10,42 %0,41 %  
Výlučně česká, často se pohybuji v zahraničí a pokud nemám v dosahu české pivo, tak respektuji jedině Quiness a vždy pivo pouze točené, žádné lahve.10,42 %0,41 %  

Graf

22. Myslíte si, že je nabídka piv společnosti Plzeňský Prazdroj dostatečná?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano – velmi široká nabídka piv15865,83 %65,56 %  
Nevím – uvítal/a bych nějaký nový alkoholický/ nealkoholický pivní nápoj7430,83 %30,71 %  
Ne – nabídka společnosti je nedostatečná83,33 %3,32 %  

Graf

23. Dokázal/a byste určit, které z následujících značek patří do výrobkového portfolia společnosti Plzeňský Prazdroj?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pilsner Urquell23698,33 %97,93 %  
Gambrinus16870 %69,71 %  
Birell11648,33 %48,13 %  
Velkopopovický Kozel9439,17 %39 %  
Frisco9338,75 %38,59 %  
Radler2610,83 %10,79 %  
Staropramen187,5 %7,47 %  
Zlatý bažant166,67 %6,64 %  
Bernard41,67 %1,66 %  
Krušovice31,25 %1,24 %  
Svijany10,42 %0,41 %  

Graf

24. Označte, prosím, platnou variantu

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena13255 %54,77 %  
Muž10845 %44,81 %  

Graf

25. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-26 let18978,75 %78,42 %  
27-40 let239,58 %9,54 %  
41-60 let197,92 %7,88 %  
61 a více52,08 %2,07 %  
Méně než 18let41,67 %1,66 %  

Graf

26. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské, VOŠ15363,75 %63,49 %  
Středoškolské, učební obor8435 %34,85 %  
Základní31,25 %1,24 %  

Graf

27. Z jakého kraje pocházíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hlavní město Praha9338,75 %38,59 %  
Královehradecký kraj3012,5 %12,45 %  
Plzeňský kraj2510,42 %10,37 %  
Středočeský kraj229,17 %9,13 %  
Jihomoravský kraj145,83 %5,81 %  
Ústecký kraj104,17 %4,15 %  
Kraj Vysočina93,75 %3,73 %  
Jihočeský kraj83,33 %3,32 %  
Pardubický kraj83,33 %3,32 %  
Moravskoslezský kraj72,92 %2,9 %  
Liberecký kraj52,08 %2,07 %  
Olomoucký kraj41,67 %1,66 %  
Karlovarský kraj31,25 %1,24 %  
Zlínský kraj20,83 %0,83 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

9. Navštívil/a jste někdy v minulosti město Plzeň?

  • odpověď Ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Architektura a historie města na otázku 10. Jaké byly primární motivy Vaší cesty do Plzně?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kulturní událost, event na otázku 10. Jaké byly primární motivy Vaší cesty do Plzně?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Návštěva pivovaru či pivovarského muzea na otázku 10. Jaké byly primární motivy Vaší cesty do Plzně?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Návštěva přátel, příbuzných na otázku 10. Jaké byly primární motivy Vaší cesty do Plzně?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obchod/byznys na otázku 10. Jaké byly primární motivy Vaší cesty do Plzně?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sportovní událost na otázku 10. Jaké byly primární motivy Vaší cesty do Plzně?

19. Jak často konzumujete pivo, pivní ochucený nápoj či pivo nealkoholického typu?

  • odpověď Nekonzumuji:
    • 11.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nechutnají mi, preferuji jiné alkoholické nápoje na otázku 20. Z jakých důvodů nekonzumujete pivo, pivní nápoje?

24. Označte, prosím, platnou variantu

  • odpověď Muž:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Denně na otázku 19. Jak často konzumujete pivo, pivní ochucený nápoj či pivo nealkoholického typu?

27. Z jakého kraje pocházíte?

  • odpověď Plzeňský kraj:
    • 9.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bydlím v Plzni/pocházím z Plzeňského kraje na otázku 9. Navštívil/a jste někdy v minulosti město Plzeň?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Slyšel/a jste již někdy v minulosti o společnosti Plzeňský Prazdroj?

2. Slyšel/a jste již někdy v minulosti o společnosti SABMiller? Pokud ano, víte, co ji pojí s Plzeňským Prazdrojem?

3. Co si primárně představíte pod pojmem Plzeňský Prazdroj?

4. Myslíte si, že je společnost Plzeňský Prazdroj …?

5. Jaký je Váš vztah ke značce Plzeňský prazdroj?

6. Z jakého důvodu je Váš vztah ke značce pozitivní?

9. Navštívil/a jste někdy v minulosti město Plzeň?

10. Jaké byly primární motivy Vaší cesty do Plzně?

11. Označte, prosím, výrok, s nímž nejvíce souhlasíte

12. Jaká forma propagace společnosti Plzeňský Prazdroj Vás oslovila nejvíce?

13. Dokážete si spojit značku Plzeňský Prazdroj s některými z následujících výroků?

14. Myslíte si, že společnost Plzeňský Prazdroj potřebuje propagaci?

15. Myslíte si, že název Pilsner Urquell, pod kterým se značka prezentuje v zahraničí, způsobuje mylné povědomí o původu značky?

16. Jakou verzi názvu preferujete a proč?

17. Co je pro Vás hlavním motivem pro konzumaci piva?

18. V jakém prostředí nejčastěji konzumujete pivo, pivní ochucený nápoj, nealkoholické pivo?

19. Jak často konzumujete pivo, pivní ochucený nápoj či pivo nealkoholického typu?

20. Z jakých důvodů nekonzumujete pivo, pivní nápoje?

21. Preferujte české značky/ výrobce piv?

22. Myslíte si, že je nabídka piv společnosti Plzeňský Prazdroj dostatečná?

23. Dokázal/a byste určit, které z následujících značek patří do výrobkového portfolia společnosti Plzeňský Prazdroj?

24. Označte, prosím, platnou variantu

25. Kolik je Vám let?

26. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

27. Z jakého kraje pocházíte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Slyšel/a jste již někdy v minulosti o společnosti Plzeňský Prazdroj?

2. Slyšel/a jste již někdy v minulosti o společnosti SABMiller? Pokud ano, víte, co ji pojí s Plzeňským Prazdrojem?

3. Co si primárně představíte pod pojmem Plzeňský Prazdroj?

4. Myslíte si, že je společnost Plzeňský Prazdroj …?

5. Jaký je Váš vztah ke značce Plzeňský prazdroj?

6. Z jakého důvodu je Váš vztah ke značce pozitivní?

9. Navštívil/a jste někdy v minulosti město Plzeň?

10. Jaké byly primární motivy Vaší cesty do Plzně?

11. Označte, prosím, výrok, s nímž nejvíce souhlasíte

12. Jaká forma propagace společnosti Plzeňský Prazdroj Vás oslovila nejvíce?

13. Dokážete si spojit značku Plzeňský Prazdroj s některými z následujících výroků?

14. Myslíte si, že společnost Plzeňský Prazdroj potřebuje propagaci?

15. Myslíte si, že název Pilsner Urquell, pod kterým se značka prezentuje v zahraničí, způsobuje mylné povědomí o původu značky?

16. Jakou verzi názvu preferujete a proč?

17. Co je pro Vás hlavním motivem pro konzumaci piva?

18. V jakém prostředí nejčastěji konzumujete pivo, pivní ochucený nápoj, nealkoholické pivo?

19. Jak často konzumujete pivo, pivní ochucený nápoj či pivo nealkoholického typu?

20. Z jakých důvodů nekonzumujete pivo, pivní nápoje?

21. Preferujte české značky/ výrobce piv?

22. Myslíte si, že je nabídka piv společnosti Plzeňský Prazdroj dostatečná?

23. Dokázal/a byste určit, které z následujících značek patří do výrobkového portfolia společnosti Plzeňský Prazdroj?

24. Označte, prosím, platnou variantu

25. Kolik je Vám let?

26. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

27. Z jakého kraje pocházíte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Sedláčková, L.Plzeňský Prazdroj - povědomí o značce (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://plzensky-prazdroj-povedomi-o.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.