Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Podcast a jeho role při nákupu privátních značek.

Podcast a jeho role při nákupu privátních značek.

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Nicole Kobrlová
Šetření:12. 02. 2023 - 24. 03. 2023
Počet respondentů:48
Počet otázek (max/průměr):18 / 17.98
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:50 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:56
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník vznikl v rámci mé diplomové práci na téma: Marketing Privátních značek, kde se snažím zjistit, jak lidé privátní značky vnímají a zároveň to, jak moc můžou poslechy podcastů ovlivnit nákup privátních značek a zvýšit tak jejich povědomí. Zároveň bych se pak ráda zaměřila na fakt, jak moc může podcast marketing pomoci, pokud bude součástí marketingové strategie. 

Tento dotazník je určený široké veřejnosti. 

Moc díky za vyplnění!

Odpovědi respondentů

1. Víte, co jsou privátní značky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4083,33 %83,33 %  
ne510,42 %10,42 %  
nevím36,25 %6,25 %  

Graf

2. Nakupujete a používáte privátní značky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3572,92 %72,92 %  
ne816,67 %16,67 %  
nevím510,42 %10,42 %  

Graf

3. Které kategorie produktů privátních značek nakupujete? (drogerie, elektronika, suché potraviny, příslušenství...)?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Potraviny714,89 %14,58 %  
drogerie48,51 %8,33 %  
nevím48,51 %8,33 %  
drogerie, potraviny48,51 %8,33 %  
žádné36,38 %6,25 %  
potraviny, drogerie24,26 %4,17 %  
drogerie, mléčné výrobky24,26 %4,17 %  
Elektornika12,13 %2,08 %  
drogerie, elektronika, oblečení12,13 %2,08 %  
drogerie, sýry, salámy, ...12,13 %2,08 %  
ostatní odpovědi Potravinyy
ALPA
Všechny
Potraviny, hajzlpapír, drogistické zboží
1
ZADNE!!
Zadne
MLÉČNÉ VÝROBKY, HYG. POTŘEBY, VŠE CO JE MOŽNÉ
cokoliv co mi vyhvuje a kde nepotřebuju mít vlastnosti značkového výrobku
mléčné výrobky, konzervované potraviny
příslušenství, suché potraviny, másla
Potraviny vesměs
Drogerie, potraviny, čistící prostředky, věci do kuchyně (alobal, pečící papír...), uzeniny
Elektronika
drogerie potraviny
DM drogerie, Albert
Mycí prostředky na nádobí, na podlahu prach
Potraviny (mléčné výrobky, uzeniny)
1838,3 %37,5 % 

Graf

4. Myslíte si, že výrobky s privátní značkou jsou levnějšími variantami pro značkové výrobky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3062,5 %62,5 %  
ne1122,92 %22,92 %  
nevím714,58 %14,58 %  

Graf

5. Pokud byste zhlédl/a video s porovnáním kvality výrobků privátních značek a jiného značkového zboží, ovlivnilo by takové video vaše přemýšlení o privátních značkách?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím1633,33 %33,33 %  
nevím1225 %25 %  
spíše nesouhlasím918,75 %18,75 %  
nesouhlasím612,5 %12,5 %  
souhlasím510,42 %10,42 %  

Graf

6. Ovlivní poslech podcastu s tématikou privátní značky Vaše rozhodnutí pro případný nákup?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše nesouhlasím1633,33 %33,33 %  
nesouhlasím1327,08 %27,08 %  
nevím1225 %25 %  
spíše souhlasím510,42 %10,42 %  
souhlasím24,17 %4,17 %  

Graf

7. Upřednostňujete podcast více než jiné komunikační kanály (TV, online reklama...)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3777,08 %77,08 %  
ano714,58 %14,58 %  
nevím48,33 %8,33 %  

Graf

8. Jsou pro Vás podcasty zaměřené na tématiku privátních značek atraktivním tématem?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím2654,17 %54,17 %  
spíše nesouhlasím816,67 %16,67 %  
spíše souhlasím612,5 %12,5 %  
nevím510,42 %10,42 %  
souhlasím36,25 %6,25 %  

Graf

9. Pokud byste se z podcastu dozvěděl/a zajímavé informace o privátních značkách, rozhodl/rozhodla byste se pak zboží privátní značky koupit?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím1429,17 %29,17 %  
spíše souhlasím1327,08 %27,08 %  
nesouhlasím1225 %25 %  
souhlasím510,42 %10,42 %  
spíše nesouhlasím48,33 %8,33 %  

Graf

10. Pokud by se v rámci podcastu komunikovaly novinky z portfolia privátních značek, zajímal/a byste se o dané novinky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím1939,58 %39,58 %  
ne1531,25 %31,25 %  
ano1429,17 %29,17 %  

Graf

11. Pokud byste v rámci podcastů slyšel/a o výhodách privátních značek, ovlivňuje to pak Váš případný nákup?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1735,42 %35,42 %  
ne1735,42 %35,42 %  
nevím1429,17 %29,17 %  

Graf

12. Je pro Vás edukace (vzdělávání) o privátních značkách důležitá? Uvítali byste takový typ komunikace k vám jako k zákazníkovi?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím1429,17 %29,17 %  
nesouhlasím1020,83 %20,83 %  
spíše nesouhlasím918,75 %18,75 %  
souhlasím816,67 %16,67 %  
spíše souhlasím714,58 %14,58 %  

Graf

13. Privátních značkách, které nově vstupují na trh, míváme málo informací. Pokud daná privátní značka sdílí vzdělávací obsah týkající se daného výrobku, a tudíž jste o výrobku lépe informováni, do jaké míry to usnadní vaše rozhodnutí o nákupu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím1735,42 %35,42 %  
nevím1531,25 %31,25 %  
souhlasím612,5 %12,5 %  
spíše nesouhlasím612,5 %12,5 %  
nesouhlasím48,33 %8,33 %  

Graf

14. Považujete vzdělávací podcasty za důvěryhodný zdroj informací?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2245,83 %45,83 %  
nevím1429,17 %29,17 %  
ano1225 %25 %  

Graf

15. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena2858,33 %58,33 %  
muž2041,67 %41,67 %  

Graf

16. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25-352143,75 %43,75 %  
35-451327,08 %27,08 %  
46 a více1122,92 %22,92 %  
18-2436,25 %6,25 %  

Graf

17. V jakém kraji bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha1327,08 %27,08 %  
Středočeský kraj612,5 %12,5 %  
Pardubický kraj612,5 %12,5 %  
Jihomoravský kraj510,42 %10,42 %  
Moravskoslezský kraj48,33 %8,33 %  
Královohradecký hraj48,33 %8,33 %  
Liberecký kraj36,25 %6,25 %  
Ústecký kraj36,25 %6,25 %  
Jihočeský kraj24,17 %4,17 %  
Olomoucký kraj12,08 %2,08 %  
Zlínský kraj12,08 %2,08 %  
Kraj Vysočina12,08 %2,08 %  

Graf

18. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské2654,17 %54,17 %  
Střčedoškolské1837,5 %37,5 %  
Základní vzdělání48,33 %8,33 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Kobrlová, N.Podcast a jeho role při nákupu privátních značek. (výsledky průzkumu), 2023. Dostupné online na https://podcast-a-jeho-role-pri-naku.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.