Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Podcasting

Podcasting

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petr Mistrik
Šetření:02. 06. 2012 - 14. 06. 2012
Počet respondentů:112
Počet otázek (max/průměr):10 / 6.97
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:82,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:14
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

prosím o vyplnění dotazníku pro moji bakalářskou práci na téma podcasting.

 

Předem díky za Váš čas a ochotu.

 

Petr

Odpovědi respondentů

1. Jaké je vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž6255,36 %55,36 %  
žena5044,64 %44,64 %  

Graf

2. Jaký je váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-265347,32 %47,32 %  
27-353531,25 %31,25 %  
36+1916,96 %16,96 %  
14-1754,46 %4,46 %  

Graf

3. Jaké je vaše ukončené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední škola5044,64 %44,64 %  
Vysoká škola3833,93 %33,93 %  
Vyšší odborná škola98,04 %8,04 %  
Základní87,14 %7,14 %  
Vyučení76,25 %6,25 %  

Graf

4. Setkali jste se někdy s pojmem "podcasting"?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 5, Neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6658,93 %58,93 %  
Ano4641,07 %41,07 %  

Graf

5. Znáte význam pojmu "podcasting"?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 6, Neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2554,35 %22,32 %  
Ne2145,65 %18,75 %  

Graf

6. Definujte svými slovy pojem "podcasting" prosím:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

An online delivery method for the distribution of video and audio content, downloadable through multiple sources and experienced on multiple media platforms. Often my format they can contain chapters, graphics, audio, video and program information.

hlasovy/obrazovy zaznam, ktery se ukaze(aktivuje) pri vyzadani uzivatelem na dane www strance/linku.

jde o druh "vysílání" na internetu šířené zvukové či video nahrávky. Něco jako pořady v televizi u kterého si můžete vybrat, co budete sledovat.

jde o metody šíření informací s možností sdílení audia a videí

Možnost stáhnout či nastreamovat si epizody seriálů, recenzí, ael také přednášek přes internet.

nahrávka např. přednášky

online dostupný obsah v podobě audionahrávek

Online zpusob konzumace video ci audio internetoveho contentu v realnem case ci nahravce pristupne online ci ke stazeni

Podcasting je metoda šíření informací vynalezená v roce 2004 Adamem Currym a do jisté míry konkurující rádiu. Pro jednotlivé navazující sady záznamů se používá slovo podcast či český volný překlad audio RSS. Jde o zvukové nebo video záznamy, které autor podcastu umísťuje na Internet v podobě souborů (často ve formátu MP3), na které odkazuje na webových stránkách, ale především v uzpůsobeném RSS feedu. Ten pak specializovaný program (zvaný podcatcher nebo podcast receiver) průběžně monitoruje a nové soubory sám stahuje a nahrává do uživatelova osobního přehrávače.

přehrání libovolného obsahu mimo vysílací dobu - kdykoliv chceme.

sdílení informací prostřednictvím internetu ve formě videí, případně různých pořadů volně šířené po síti

su to nejake zvukove subory, ktore das na internet trebars vo formate mp3

system distribuce primarne audio / video zaznamu

Šíření audio záznamu po internetu

šíření informací

vysílání malých seriálů,nejčastěji prostřednictvím internetu. Jednotlivé díly nemusejí tematicky souviset, důležité je že v tom pokaždé vystupuji. Takový video blog.

záznamy určité části rozhlasového vysílání, které se umísťují na web

Způsob, jakým stahovat většinou pravidelně sledované pořady do počítače (apod) ve formě zvukových nebo audiovizuálních záznamů; jde o navazující série.

zveřejnění záznamů přednášek, rozhovorů atd volně ke stažení

zvukové nebo video záznamy šířené přes internet

zvukové, obrazové súbory na internete

7. Uvítali byste možnost dosažitelnosti výuky pomocí podcastingu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 8, Neotázka č. 9, Nevímotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1768 %15,18 %  
Nevím416 %3,57 %  
Ne416 %3,57 %  

Graf

8. Ovlivnila by možnost výuky formou podcastingu negativně vaši docházku do školy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne1058,82 %8,93 %  
Ano741,18 %6,25 %  

Graf

9. Jaký operační systém používá zařízení, ze kterého nejčastěji přistupujete na internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Windows10190,18 %90,18 %  
Mac OS X76,25 %6,25 %  
Jiný21,79 %1,79 %  
Linux21,79 %1,79 %  

Graf

10. Vlastníte chytrý telefon?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano6154,46 %54,46 %  
Ne5145,54 %45,54 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Setkali jste se někdy s pojmem "podcasting"?

  • odpověď Ano:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 7. Uvítali byste možnost dosažitelnosti výuky pomocí podcastingu?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 8. Ovlivnila by možnost výuky formou podcastingu negativně vaši docházku do školy?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 5. Znáte význam pojmu "podcasting"?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 5. Znáte význam pojmu "podcasting"?

5. Znáte význam pojmu "podcasting"?

  • odpověď Ano:
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 7. Uvítali byste možnost dosažitelnosti výuky pomocí podcastingu?
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 8. Ovlivnila by možnost výuky formou podcastingu negativně vaši docházku do školy?

7. Uvítali byste možnost dosažitelnosti výuky pomocí podcastingu?

  • odpověď Ano:
    • 6.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 8. Ovlivnila by možnost výuky formou podcastingu negativně vaši docházku do školy?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké je vaše pohlaví?

2. Jaký je váš věk?

3. Jaké je vaše ukončené vzdělání?

4. Setkali jste se někdy s pojmem "podcasting"?

5. Znáte význam pojmu "podcasting"?

7. Uvítali byste možnost dosažitelnosti výuky pomocí podcastingu?

8. Ovlivnila by možnost výuky formou podcastingu negativně vaši docházku do školy?

9. Jaký operační systém používá zařízení, ze kterého nejčastěji přistupujete na internet?

10. Vlastníte chytrý telefon?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké je vaše pohlaví?

2. Jaký je váš věk?

3. Jaké je vaše ukončené vzdělání?

4. Setkali jste se někdy s pojmem "podcasting"?

5. Znáte význam pojmu "podcasting"?

7. Uvítali byste možnost dosažitelnosti výuky pomocí podcastingu?

8. Ovlivnila by možnost výuky formou podcastingu negativně vaši docházku do školy?

9. Jaký operační systém používá zařízení, ze kterého nejčastěji přistupujete na internet?

10. Vlastníte chytrý telefon?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Mistrik, P.Podcasting (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://podcasting.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.