Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Podeľte sa o Vaše skúsenosti s nakupovaním

Podeľte sa o Vaše skúsenosti s nakupovaním

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jan Novak
Šetření:16. 10. 2009 - 23. 10. 2009
Počet respondentů:13
Počet otázek (max/průměr):4 / 2.92
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:12,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:33
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážený priatelia,

 

určite každý z Vás má určitú skúsenosť s nakupovaním, či pozitívnu alebo negatívnu. Účelom tohto dotazníka je Vaše skúsenosti dať dokopy na pomoc ostatným, aby sme dokázali rozlíšiť seriózne firmy od tých ostatných. Venujte prosím pár minút pre správnu vec.  

Odpovědi respondentů

1. Nižšie uveďte vašu negatívnu skúsenosť pri nakupovaní, alebo pri nedodaných službách, problémoch pri reklamácii, zlom prístupe zamestnancov, atd. Buďte prosím konkrétny (O akú spoločnosť sa jednalo,pri e-shope uveďte ich web, v ktorej pobočke, kedy sa to približne stalo a samozrejme popis)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

chumaj

Měla jsem špatnou zkušenost při celkem třetí reklamaci jedné závady (celkem však 4. reklamace) sandálů těsně před vypršením záruční lhůty 2 roky. Prodavačky počítaly prodloužení lhůty od koupě o dobu, co byly sandály na opravě mimo prodejnu, přestože měly počítat dobu, po kterou byly boty mimo užívání. Naštěstí reklamaci uznaly a vrátily peníze, i když se jim očividně vůbec nechtělo. Jednalo se o síť CCC, prodejna v Prostějově. První reklamace dané závady byla loni v září, druhá letos asi v květnu, třetí (a poslední) pak myslím v červnu.

nepamatuji si přesně, ale nějaký military e-shop - čtvrt roku nedodali zboží a ani nedali vědět, že to bude trvat dlouho... než jsem se nakonec sám ozval a objednávku zrušil.

Nesnáším Ann Christine, jelikož si tam bodygardi myslí, že prodejna vůbec nepotřebuje zákazníky. Tváří se už při vstupu neskonale povýšenecky a nejradši by při prohlídce pitvali člověka i zevnitř, jestli si při projití vstupního prahu už nenacpal půl prodejny do pr****. Tohle jednání mě neskonale uráží, jelikož tam nejdu krást a dokud mi někdo něco takového neprokáže, chtěla bych slušné zacházení. Navíc asi nemaj na uklízečky, když jim každá kapka na zemi vadí. To už raději kamery v kabinkách než tohle,prohlídky s praktikami inkvizice. Za svý tělo se nestydím tak, jak za bordel v tašce :D Také mi vadí, když někde u pokladny nesundají nějakou tu ochranu z výrobku a já pak pípám u přepážky a všichni kolem se na mě nadšeně dívaj, jak na nějakou senzaci :D Děje se to občas všude, ale v Kenvelu velmi často. Zde také vydělávají na zákaznících tím, že věčně nemaj onu tu korunu na vrácení v systému vše stojí 99 na konci:P Ta kačka mi za problém se sháněním jí nestojí, na druhou stranu když to udělaj každýmu, jakože mnohokrát těm přede mnou v řadě ano, tak se pěkně nabalí na náš úkor:P Potom mi samozřejmě vadí, když je oblečení v prodejně strašně natěsnané na sebe, že se ani nedá procházet. Což je taky všeobecný jev, například v některých prodejnách New Yorker, i když ne ve všech. Dále nesnáším, když vycházím z kabinky a někdo přepočítává kolik kusů oblečení jsem tam měla, jako by to nebylo vidět, jsou snad slepí. Nebo vymýšlí různé boxy na kabelky, abych tam asi nenacpala zimní bundu nebo co, jako měli nedávno tendence v Terranově. Nějaký batoh budiž, ale malá kabelka. Ale už se to tam zas uvolnilo ty jejich mravy, takže mír s nimi :D Nesnáším přílišné upozorňování na slevy, nebo slevy vůbec. Samozřejmě ráda nakoupím výhodně, ale nemusím si u toho připadat jako socka. Že něco slevnili a já to zrovna nepotřebuju, tak se z toho nepo**** a koupím si to třeba za normální cenu až někdy jindy. Také nesnáším ty obchody pochybného charakteru, z nichž na ulici vyřvává: noční košile dvanáct korun, jako je Bankrot nebo jak se to jmenuje. Když to někomu vyhovuje, proč ne. Když však jen procházím je to nechutné to poslouchat. Abych jen nemluvila o oblečení, nesnáším postkomunistické prodavače v malých prodejnách potravin. A ve všech prodejnách, když maj bordel v záznamech o svým zboží. Tohle všechno se děje pořád, zhruba těch pět let, co chodím nakupovat bez maminky, která to vždy slízla jakožto dospělý, kdo by se tam babral s malým parchantem :D Uf, díky, dneska jsem si fakt potřebovala zanadávat ;)

V tescu su bastardi

Zatím se mi to nestalo, jen pouze při nakupování z e-shopů nebo při objednávkách z časopisů atd. někdy neodpovídá velikost, barva nebo i ta určitá věc vypadá zcela jinak než na obrázkách, bohužel s tím se dá ale počítat.

2. Nižšie uveďte vašu pozitívnu skúsenosť. Buďte prosím konkrétny (O akú spoločnosť sa jednalo,pri e-shope uveďte ich web, v ktorej pobočke, kedy sa to približne stalo a samozrejme popis)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

blabblab kto to ma citat ?

Ippon v Ostravě, kousek od Tesca... šel jsem reklamovat Jo a pak jsem na to zapomněl... a po asi roce si znovu vzpomněl a zkusil štěstí... a pořád ho tam pro mě měli... Tak doporučuji! ;o)

Měla jsem zatím skoro jen samé pozitivní zkušenosti s nakupováním i případnými reklamacemi, konkrétně nevím - je toho hodně.

Nějakou přehnaně dobrou zkušenost nemám. Ale mám ráda, když personál není dotěrný a dá člověku prostor si vybrat. Však mám taky ústa, když něco chci, nepotřebuju, aby za mnou někdo slídil a vnucoval se. Jinak se mi líbí příjemné prostředí a dobrá hudba a celková ta akustika, což je podle mě právě semtam někde v New Yorkeru.

nemam pozitivnu skusenosť

Pozitivní při nákupu notebooku přes www.softcom.cz, konkrétně pobočka pro vyzvědnutí v Brně. Poměrně detailní popis zboží, odpovědi na dotaz obvykle do druhého dne, dodržená doba dodání. Zkušenost pochází z letošního srpna.

3. Informovali ste sa dopredu o spoločnosti v ktorej ste nakupovali ?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano861,54 %61,54 %  
ne538,46 %38,46 %  

Graf

4. Ocenili by ste službu pomocou ktorej by ste tieto informácie mohli získať?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1076,92 %76,92 %  
ne323,08 %23,08 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Novak, J.Podeľte sa o Vaše skúsenosti s nakupovaním (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://podelte-sa-o-vase-skusenosti-s-nakupovanim.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.