Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Podíl na vědomí a oblibě prodejen drogistického zboží v ČR

Podíl na vědomí a oblibě prodejen drogistického zboží v ČR

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tereza Hirschkornová
Šetření:02. 09. 2014 - 01. 10. 2014
Počet respondentů:75
Počet otázek (max/průměr):4 / 3.95
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:76,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.00:35
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, 

jsem studentkou vyšší odborné školy a tento dotazník slouží k vypracování mé absolventské práce. 

Předem děkuji za Váš čas

Odpovědi respondentů

1. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena6183,56 %81,33 %  
Muž1216,44 %16 %  

Graf

2. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 304257,53 %56 %  
15 - 201216,44 %16 %  
31 - 401216,44 %16 %  
41 - 5056,85 %6,67 %  
51 a více22,74 %2,67 %  

Graf

3. Jmenujte jednu prodejnu drogistického zboží, která Vás napadne.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
DM3242,67 %42,67 %  
Teta2128 %28 %  
Rossmann45,33 %5,33 %  
Rossman34 %4 %  
DM drogerie22,67 %2,67 %  
101 drogerie11,33 %1,33 %  
Teta (včera jsem šla okolo)11,33 %1,33 %  
jasmin11,33 %1,33 %  
Teta, DM, Rossmann...11,33 %1,33 %  
Drogerie na Palmovce11,33 %1,33 %  
ostatní odpovědi rossman dm teta
Drogerie Letná
rosman
Šampon
DROXI
Yves Rocher
dm, teta, rossman
D&M
810,67 %10,67 % 

Graf

4. V jaké prodejně drogistického zboží byste nakoupili?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
DM2634,67 %34,67 %  
Teta810,67 %10,67 %  
Rossmann45,33 %5,33 %  
Rossman22,67 %2,67 %  
DM drogerie22,67 %2,67 %  
DM, Teta22,67 %2,67 %  
101 drogerie11,33 %1,33 %  
V té, kolem které půjdu, resp. je nejblíže.11,33 %1,33 %  
Dm, Rossmann11,33 %1,33 %  
DM, Rossman11,33 %1,33 %  
ostatní odpovědi záleží na tom, co sháním
mam "drogerii" svoji oblibenou se jmenem drogerie
v nejbližší
Teta, DM, Rossmann
Teta - nakupuji především technické zboží a o jiné prodejně, která ho má nevím
je mi to jedno, záleží na sortimentu a ceně
DM, Teta, Rossman
nakupuji v kterékoliv, jde mi o to, aby tam měli značku, kterou chci koupit, upřednostňuji ale DM a Teta
V jakékoli, záleží na nabízeném zboží
teta, rossman, dm
v té, do které to mám nejblíže
dm, rossmann, teta... nebo v jakekoli jine
v té ke které to mám zrovna nejblíž, nebo vím, že tam mají to, co hledám
Drogerie na Palmovce
v jakékoliv, která bude nejblíž a bude mít otevřeno
v nejbližší - projdu ji, prohlédnu zboží, které obvykle kupuji, porovnám ceny a buď koupím, nebo ne
V jakékoli.
někde v zadku světa
rosman
v jakékoli s požadovaným zbožím a obstojnými cenami
DM, Teta,
Rosmann
.Teta
Rossmann, Teta, DM
v té nejbližší
Globus - pokud nakupuji více. Pokud potřebuji jednu věc, tak v té která je nejblíže bez ohledu na řetězec.
kdekoli
2736 %36 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Jaký je Váš věk?

3. Jmenujte jednu prodejnu drogistického zboží, která Vás napadne.

4. V jaké prodejně drogistického zboží byste nakoupili?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Jaký je Váš věk?

3. Jmenujte jednu prodejnu drogistického zboží, která Vás napadne.

4. V jaké prodejně drogistického zboží byste nakoupili?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hirschkornová, T.Podíl na vědomí a oblibě prodejen drogistického zboží v ČR (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://podil-na-vedomi-a-oblibe-pro.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.