Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Podnikatelský záměr CK

Podnikatelský záměr CK

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lukas Spanik
Šetření:13. 05. 2010 - 19. 05. 2010
Počet respondentů:106
Počet otázek (max/průměr):12 / 11.12
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:70,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:12
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,
jsem studentem 3. ročníku Slezské univerzity, Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné, oboru Ekonomika cestovního ruchu. Obracím se na Vás s dotazníkem, který je součástí marketingového výzkumu pro zpracování bakalářské práce na téma Podnikatelský záměr cestovní kanceláře. 

Děkuji za Váš drahocenný čas!
 

Odpovědi respondentů

1. Ze kterého kraje pocházíte (kde žijete)? (jste-li z Moravskoslezského kraje, uveďte i obec)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Plzeňský1312,26 %12,26 %  
Ostrava1110,38 %10,38 %  
Praha65,66 %5,66 %  
Středočeský54,72 %4,72 %  
Moravskoslezský kraj, Ostrava43,77 %3,77 %  
Olomoucký43,77 %3,77 %  
Zlínský43,77 %3,77 %  
Plzeňský kraj32,83 %2,83 %  
Moravskoslezsky - OStrava32,83 %2,83 %  
Moravskoslezský, Ostrava32,83 %2,83 %  
ostatní odpovědi Královéhradecký
Moravskoslezský-Ostrava
Ústecký
pardubický
Havířov
Ostava-Poruba
Plzeň
západočeský
Dolní Lutyně
Hrabůvka
MS kraj, Havířov
Ostrava-Bělský Les
Moravskoslezský kraj Ostrava
Frýdek-Místek, Dobrá
Ostrava Poruba
Moravskoslezký kraj, Ostrava-Muglinov
Moravskoslezský, Krnov
Ostravsky,Krnov
Hlučín
Karviná
Ostrava-Poruba
Moravskoslezký Ostrava
Moravskosezský, Havířov
Královéhradecký kraj
Frenštát pod Radhoštěm
Karlovarský kraj
Olomoucký kraj
Moravskoslezský kraj obec Ostrava
Moravskoslezský kraj, Píšť
Banskobystrický kraj
Ratíškovice
Vřesina
Moravskoslezský kraj, Moravská Ostrava
Ústecký kraj
Moravskoslezský kraj, Darkovice
Liberecký
Liberecký kraj
Moravskoslezký-Ostrava
Ostrava - Dubina
Moravskoslezský kraj - Ostrava
Západočeský kraj
Moravskoslezský kraj (Ostrava-Poruba)
Středočeský kraj
Karlovarský
Jihomoravský
5047,17 %47,17 % 

Graf

2. Cestujete rádi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 3, neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9185,85 %85,85 %  
ne1514,15 %14,15 %  

Graf

3. Kde nejčastěji nakupujete svou dovolenou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dovolenou si zařizuji sám/sama4145,05 %38,68 %  
na pobočkách renomovaných prodejců2123,08 %19,81 %  
jakkoliv přes internet1617,58 %15,09 %  
u autorizovaných prodejců (agentury)1314,29 %12,26 %  

Graf

4. Odkud čerpáte informace při plánování dovolené?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet6167,03 %57,55 %  
od známých1516,48 %14,15 %  
katalog CK1112,09 %10,38 %  
prodejna CK44,4 %3,77 %  

Graf

5. Rozhodujícím faktorem pro výběr dovolené/zájezdu pro Vás je?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita nabízených služeb (doprava, ubytování, stravování)3740,66 %34,91 %  
cena2830,77 %26,42 %  
reference rodiny, známých, předchozích klientů1516,48 %14,15 %  
vše dohromady22,2 %1,89 %  
kde jsem nebyl11,1 %0,94 %  
cena+reference11,1 %0,94 %  
dobrodružnost :-)11,1 %0,94 %  
záměr11,1 %0,94 %  
cena i kvalita11,1 %0,94 %  
nic11,1 %0,94 %  
místo11,1 %0,94 %  
rozhoduji se náhodně11,1 %0,94 %  
faktory působí dohromady, ve výzkumu nelze oddělov11,1 %0,94 %  

Graf

6. Jaký typ dovolené/zájezdu preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zahraniční u moře4043,96 %37,74 %  
aktivní kdekoliv2527,47 %23,58 %  
tuzemská rekreace1718,68 %16,04 %  
zahraniční poznávací99,89 %8,49 %  

Graf

7. Kdy dovolenou zařizujete/nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nekupuji na first minute, ani nevyčkávám na last minute5358,24 %50 %  
vyčkávám na last minute3336,26 %31,13 %  
first minute55,49 %4,72 %  

Graf

8. Co Vám schází v nabídce tuzemských CK?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nabídka zájezdů zaměřených na kulturu a sport (koncerty,výstavy, Formule 1, NHL)3034,09 %28,3 %  
nabídka pobytů v určitých destinacích2730,68 %25,47 %  
nabídka regionálních pobytů1719,32 %16,04 %  
nic44,55 %3,77 %  
neschází11,14 %0,94 %  
CK k ničemu,raději sám a vše nebo jedu naslepo.11,14 %0,94 %  
nemám tušení11,14 %0,94 %  
moře11,14 %0,94 %  
-11,14 %0,94 %  
zájezdy na divokou vodu v zahraničí (ne rafty) 11,14 %0,94 %  
S nabídkou jsem spokojen11,14 %0,94 %  
nabídka turistických zájezdů11,14 %0,94 %  
seniorské pobyty11,14 %0,94 %  
pobyty pro seniory11,14 %0,94 %  

Graf

9. Vaše pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž6965,09 %65,09 %  
žena3734,91 %34,91 %  

Graf

10. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 26 let6056,6 %56,6 %  
27 - 40 let2624,53 %24,53 %  
41 - 60 let1211,32 %11,32 %  
méně než 18 let54,72 %4,72 %  
více než 61 let32,83 %2,83 %  

Graf

11. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
úplné střední s maturitou6258,49 %58,49 %  
střední bez maturity (vyučení v oboru)2119,81 %19,81 %  
vysokoškolské1413,21 %13,21 %  
základní87,55 %7,55 %  
vyšší odborné10,94 %0,94 %  

Graf

12. Příjmová kategorie, do které spadáte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 10.000 Kč/měsíc4239,62 %39,62 %  
20.001 - 30.000 Kč2725,47 %25,47 %  
10.001 - 20.000 Kč2523,58 %23,58 %  
30.001 - 40.000 Kč76,6 %6,6 %  
40.001 Kč a více54,72 %4,72 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Ze kterého kraje pocházíte (kde žijete)? (jste-li z Moravskoslezského kraje, uveďte i obec)

2. Cestujete rádi?

3. Kde nejčastěji nakupujete svou dovolenou?

4. Odkud čerpáte informace při plánování dovolené?

5. Rozhodujícím faktorem pro výběr dovolené/zájezdu pro Vás je?

6. Jaký typ dovolené/zájezdu preferujete?

7. Kdy dovolenou zařizujete/nakupujete?

8. Co Vám schází v nabídce tuzemských CK?

9. Vaše pohlaví:

10. Věk:

11. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

12. Příjmová kategorie, do které spadáte:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Ze kterého kraje pocházíte (kde žijete)? (jste-li z Moravskoslezského kraje, uveďte i obec)

2. Cestujete rádi?

3. Kde nejčastěji nakupujete svou dovolenou?

4. Odkud čerpáte informace při plánování dovolené?

5. Rozhodujícím faktorem pro výběr dovolené/zájezdu pro Vás je?

6. Jaký typ dovolené/zájezdu preferujete?

7. Kdy dovolenou zařizujete/nakupujete?

8. Co Vám schází v nabídce tuzemských CK?

9. Vaše pohlaví:

10. Věk:

11. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

12. Příjmová kategorie, do které spadáte:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Spanik, L.Podnikatelský záměr CK (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://podnikatelsky-zamer-ck.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.