Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Podnikatelský záměr- NASIP

Podnikatelský záměr- NASIP

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jan Vaněk
Šetření:09. 02. 2010 - 11. 02. 2010
Počet respondentů:165
Počet otázek (max/průměr):15 / 15
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:79 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:41
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Jsme studenti Mendelova gymnázia v Opavě a prosíme Vás o anonymní vyplnění tohoto dotazníku. Děkujeme

Odpovědi respondentů

1. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Mužotázka č. 2, Ženaotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž10060,61 %60,61 %  
Žena6539,39 %39,39 %  

Graf

2. Ve věku:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 – 25 (let) 8953,94 %53,94 %  
26 – 34 (let)5030,3 %30,3 %  
35 – 54 (let) 2313,94 %13,94 %  
55 + (let)31,82 %1,82 %  

Graf

3. Čistý měsíční příjem Vaší rodiny je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [do 10 000,-otázka č. 4, 10 001 – 20 000,-otázka č. 4, 20 001 – 30 000,-otázka č. 4, 30 001 -50 000,-otázka č. 4, 50 000,- +otázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 001 – 30 000,-6438,79 %38,79 %  
10 001 – 20 000,-4326,06 %26,06 %  
30 001 -50 000,-3219,39 %19,39 %  
50 000,- +148,48 %8,48 %  
do 10 000,-127,27 %7,27 %  

Graf

4. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [podnikatelotázka č. 5, zaměstnanecotázka č. 5, na částečném úvazkuotázka č. 5, studentotázka č. 5, nezaměstnanýotázka č. 5, důchodceotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student 6941,82 %41,82 %  
zaměstnanec 4326,06 %26,06 %  
nezaměstnaný 1710,3 %10,3 %  
na částečném úvazku1710,3 %10,3 %  
podnikatel159,09 %9,09 %  
důchodce42,42 %2,42 %  

Graf

5. Bydlíte v:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Opavě (i Kylešovice, Kateřinky…)otázka č. 6, v okruhu do 10 km od Opavyotázka č. 6, v okruhu do 20 km od Opavyotázka č. 6, jinéotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Opavě (i Kylešovice, Kateřinky…)4929,7 %29,7 %  
v okruhu do 10 km od Opavy4225,45 %25,45 %  
v okruhu do 20 km od Opavy3823,03 %23,03 %  
jiné3621,82 %21,82 %  

Graf

6. Co je pro vás rozhodující ve výběru hospody?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Cenaotázka č. 7, Kvalitaotázka č. 7, Prostředíotázka č. 7, Místootázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Prostředí6438,79 %38,79 %  
Kvalita5835,15 %35,15 %  
Místo2515,15 %15,15 %  
Cena1810,91 %10,91 %  

Graf

7. Který druh reklamy na Vás nejvíce působí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [letákyotázka č. 8, plakátyotázka č. 8, rádiootázka č. 8, doporučení (známých, rodiny)otázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
doporučení (známých, rodiny)10563,64 %63,64 %  
plakáty 3118,79 %18,79 %  
rádio1710,3 %10,3 %  
letáky 127,27 %7,27 %  

Graf

8. Navštěvujete rad/a:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [nová místaotázka č. 9, prověřená/oblíbená místaotázka č. 9, nová místa jen na doporučeníotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
prověřená/oblíbená místa6941,82 %41,82 %  
nová místa4829,09 %29,09 %  
nová místa jen na doporučení4829,09 %29,09 %  

Graf

9. Jak často navštěvujete zařízení, kde se čepuje pivo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [denněotázka č. 10, vícekrát týdněotázka č. 10, jednou týdněotázka č. 10, několikrát za měsícotázka č. 10, méně než jednou měsíčněotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
několikrát za měsíc5935,76 %35,76 %  
jednou týdně5130,91 %30,91 %  
vícekrát týdně2615,76 %15,76 %  
méně než jednou měsíčně2313,94 %13,94 %  
denně 63,64 %3,64 %  

Graf

10. Záleží na druhu piva, které se čepuje:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 11, neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano12475,15 %75,15 %  
ne4124,85 %24,85 %  

Graf

11. Jaká je vaše oblíbená značka piva?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
plzeň3018,18 %18,18 %  
Gambrinus2112,73 %12,73 %  
Kozel159,09 %9,09 %  
Rebel127,27 %7,27 %  
nepiju pivo106,06 %6,06 %  
budwar84,85 %4,85 %  
Holba74,24 %4,24 %  
Staropramen63,64 %3,64 %  
Starobrno42,42 %2,42 %  
Budvar42,42 %2,42 %  
ostatní odpovědi Pilsner
pardál
Stella
branik
nepiju
černá hora
Svijany
Radegast
Pilsner Urquel
Budějovický Budvar
Budvar 12
žádné
Budweiser
krusovice
nemám oblíbenou značku
pilsnet urquell
Stella azzura
kozel11
nepiji pivo
Heineken
nepiju pivo :-)
nepiji
Je mi to jen
Radegast, Budvar
hostan
Hoegarden
nezáleží
???
ježek
krušovice
zlatopramen
bažant
opat
4829,09 %29,09 % 

Graf

12. Měli byste zájem o zahraniční druhy piva?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 13, neotázka č. 13, možnáotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9557,58 %57,58 %  
ne3621,82 %21,82 %  
možná3420,61 %20,61 %  

Graf

13. Jíte k pivu pravidelně:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [hlavní jídlootázka č. 14, chuťovkyotázka č. 14, nicotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chuťovky9557,58 %57,58 %  
nic5432,73 %32,73 %  
hlavní jídlo169,7 %9,7 %  

Graf

14. Bylo by pro vás atraktivní, kdybyste si mohli sami čepovat pivo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 15, neotázka č. 15, možnáotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10764,85 %64,85 %  
ne2917,58 %17,58 %  
možná2917,58 %17,58 %  

Graf

15. Kouříte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → konec dotazníku, NE → konec dotazníku, OBČAS → konec dotazníku, JEN U PIVA (nebo jiných alkoholických nápojů) → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE9356,36 %56,36 %  
OBČAS3320 %20 %  
ANO2917,58 %17,58 %  
JEN U PIVA (nebo jiných alkoholických nápojů)106,06 %6,06 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste:

2. Ve věku:

3. Čistý měsíční příjem Vaší rodiny je:

4. Jste:

5. Bydlíte v:

6. Co je pro vás rozhodující ve výběru hospody?

7. Který druh reklamy na Vás nejvíce působí?

8. Navštěvujete rad/a:

9. Jak často navštěvujete zařízení, kde se čepuje pivo?

10. Záleží na druhu piva, které se čepuje:

11. Jaká je vaše oblíbená značka piva?

12. Měli byste zájem o zahraniční druhy piva?

13. Jíte k pivu pravidelně:

14. Bylo by pro vás atraktivní, kdybyste si mohli sami čepovat pivo?

15. Kouříte:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste:

2. Ve věku:

3. Čistý měsíční příjem Vaší rodiny je:

4. Jste:

5. Bydlíte v:

6. Co je pro vás rozhodující ve výběru hospody?

7. Který druh reklamy na Vás nejvíce působí?

8. Navštěvujete rad/a:

9. Jak často navštěvujete zařízení, kde se čepuje pivo?

10. Záleží na druhu piva, které se čepuje:

11. Jaká je vaše oblíbená značka piva?

12. Měli byste zájem o zahraniční druhy piva?

13. Jíte k pivu pravidelně:

14. Bylo by pro vás atraktivní, kdybyste si mohli sami čepovat pivo?

15. Kouříte:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Vaněk, J.Podnikatelský záměr- NASIP (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://podnikatelsky-zamer-nasip.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.