Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Podpora neziskových organizací v rámci marketinových projektů firem
Podpora neziskových organizací v rámci marketinových projektů firem
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Jan Fencík |
---|---|
Šetření: | 09. 08. 2010 - 03. 09. 2010 |
Počet respondentů: | 37 |
Počet otázek (max/průměr): | 21 / 16.62 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 50 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.05:27 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den, tento dotazník slouží k vypracování diplomové práce – podpora neziskových organizací v rámci marketingových projektů firem. Předem děkuji za správně vyplnění dotazníku a za váš čas při jeho vyplňování – Honza (autor práce).
Odpovědi respondentů
1. Přispěli jste v roce 2009 na neziskovou organizaci? (nadace,příspěvkové organizace atd.)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 2, Ne → otázka č. 5].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 21 | 56,76 % | 56,76 % |
Ne | 16 | 43,24 % | 43,24 % |
2. Jakou formou jste přispěli (možnost více odpovědí)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
dárcovskou sms | 14 | 66,67 % | 37,84 % |
koupil jsem si výrobek (službu) | 12 | 57,14 % | 32,43 % |
platbou z účtu | 8 | 38,1 % | 21,62 % |
sbírkou ve veřejných prostorech (mhd) | 6 | 28,57 % | 16,22 % |
vlastní prací | 4 | 19,05 % | 10,81 % |
jiné | 2 | 9,52 % | 5,41 % |
složenkou obsaženou v dopise | 1 | 4,76 % | 2,7 % |
materiální pomocí | 1 | 4,76 % | 2,7 % |
3. Na jakou neziskovou organizaci jste přispěli?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Kapka Naděje | 1 | 4,76 % | 2,7 % |
nevím, prostě na povodně | 1 | 4,76 % | 2,7 % |
výcvik asistenčních psů | 1 | 4,76 % | 2,7 % |
Fond dětské onkologie Krtek | 1 | 4,76 % | 2,7 % |
nevzpomínám si, ale byla to žlutá kytička | 1 | 4,76 % | 2,7 % |
ČSOP, Člověk v tísni | 1 | 4,76 % | 2,7 % |
krestanska charita a misie | 1 | 4,76 % | 2,7 % |
konto Bariery, Domov pro mentálně portižené | 1 | 4,76 % | 2,7 % |
Nadace Terezy Maxové | 1 | 4,76 % | 2,7 % |
člověk v tísni | 1 | 4,76 % | 2,7 % |
ostatní odpovědi | 11 | 52,38 % | 29,73 % |
4. Kolik jste v roce 2009 přispěli na neziskové organizace?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
do 100 Kč | 7 | 33,33 % | 18,92 % |
do 500 Kč | 7 | 33,33 % | 18,92 % |
nad 3000 Kč | 5 | 23,81 % | 13,51 % |
do 3000 Kč | 2 | 9,52 % | 5,41 % |
5. Co je pro vás důležité při přispivání na neziskové organizace (1 velmi důležité – 5 nejméně důležité)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Osoba spjatá s neziskovou organizací (NO) | 3.514 | 2.142 |
Zaměření NO | 1.541 | 1.221 |
Pověst neziskové organizace | 1.865 | 1.036 |
Velikost neziskové organizace | 4 | 1.081 |
Výsledky neziskové organizace | 2.297 | 1.452 |
6. Označte tvrzení se kterým se ztotožnujete
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Oceňuji práci, kterou většina neziskových organizací dělá. | 19 | 51,35 % | 51,35 % |
Nevěřím, že peníze které přispěji jdou na účel , pro který jsou vybírána. | 12 | 32,43 % | 32,43 % |
NO velkou měrou přispívají k řešení občansko-společenských problémů. | 9 | 24,32 % | 24,32 % |
Většina neziskových organizací jsou podvodníci. | 6 | 16,22 % | 16,22 % |
7. Znáte nějaký projekt firem, v rámci kterého firmy přispívají na neziskové organizace? (Např. 1% nebo 1 kč z prodeje výrobku na nadaci)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 8, Ne → otázka č. 12].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 26 | 70,27 % | 70,27 % |
Ano | 11 | 29,73 % | 29,73 % |
8. Jaký znáte projekt firem, v rámci kterého firmy přispívají na neziskové organizace? (Např. 1% nebo 1 kč z prodeje výrobku na nadaci)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
akce v supermarketech
Albert (placení za igelitky), něco podobného má nebo mělo i Tesco, Oriflame
danone?
Drogerie - Dětský úsměv
Globus tašky
ka6d7 ko3 pom8ha - Mattoni NBL
Nadace O2
Pampers a Unicef
Pampers-vakciny Unicef Vodafone - zaplaceni jednoho roku pro rpaovnika neziskovky
pemprs, tesko, jogurty
tesco, nějaké potraviny
9. Koupili jste si v roce 2009 nějaký produkt, službu kdy % z částky nebo určitá částka jde na neziskovou organizaci?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 10, Ne → otázka č. 12].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 6 | 54,55 % | 16,22 % |
Ne | 5 | 45,45 % | 13,51 % |
10. Zajímali jste se o daný projekt ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, přečetl jsem si základní informace | 4 | 66,67 % | 10,81 % |
Ne, neznám podrobnější detaily | 2 | 33,33 % | 5,41 % |
11. Pokud byste si měli u daného výrobku (služby) vybrat?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Uvítal bych navýšení částky určené pro NO, pokud by se nezměnila cena | 5 | 83,33 % | 13,51 % |
Ponechal bych všechny podmínky stejné | 1 | 16,67 % | 2,7 % |
12. Při rozhodování o koupi výrobku(služby) hraje roli fakt, že přispějete koupí na neziskovou organizaci?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nevýznamnou | 19 | 51,35 % | 51,35 % |
zcela nevýznamnou | 12 | 32,43 % | 32,43 % |
významnou | 4 | 10,81 % | 10,81 % |
velmi významnou | 2 | 5,41 % | 5,41 % |
13. Koupili byste si výrobek nebo službu, pomocí kterého byste přispěli na neziskovou organizaci, pokud by byla cena oproti konkurenci vyšší?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nevím | 12 | 32,43 % | 32,43 % |
určitě ne | 9 | 24,32 % | 24,32 % |
spíše ano | 7 | 18,92 % | 18,92 % |
spíše ne | 6 | 16,22 % | 16,22 % |
určitě ano | 3 | 8,11 % | 8,11 % |
14. Koupili byste si výrobek nebo službu, pomocí kterého byste přispěli na neziskovou organizaci, pokud by byla cena i kvalita oproti konkurenci stejná?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
určitě ano | 17 | 45,95 % | 45,95 % |
spíše ano | 12 | 32,43 % | 32,43 % |
nevím | 4 | 10,81 % | 10,81 % |
určitě ne | 3 | 8,11 % | 8,11 % |
spíše ne | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
15. Jaký máte názor na projekty firem v rámci kterých přispívají na neziskové organizace? (Např. 1% nebo 1 kč z prodeje výrobku na nadaci)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Podporuji to | 25 | 67,57 % | 67,57 % |
Nepodporuji to. | 9 | 24,32 % | 24,32 % |
Nevím | 3 | 8,11 % | 8,11 % |
16. Myslíte si, že by se každá firma měla „pomáhat“ neziskovým organizacím?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 19 | 51,35 % | 51,35 % |
ano | 13 | 35,14 % | 35,14 % |
nevím | 5 | 13,51 % | 13,51 % |
17. Jaké mají společnosti podle vašeho názoru výhody z podpory neziskových organizací? (možnost zaškrtnout více odpovědí)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Lepší veřejná image | 30 | 81,08 % | 81,08 % |
Získávání nových zákazníků | 14 | 37,84 % | 37,84 % |
Zvyšování příjmů | 12 | 32,43 % | 32,43 % |
Větší loajalita zákazníku | 8 | 21,62 % | 21,62 % |
Jiné | 8 | 21,62 % | 21,62 % |
18. Pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Muž | 21 | 56,76 % | 56,76 % |
Žena | 16 | 43,24 % | 43,24 % |
19. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
15-25 let | 15 | 40,54 % | 40,54 % |
25-35 let | 14 | 37,84 % | 37,84 % |
35-50 let | 8 | 21,62 % | 21,62 % |
20. Vaše dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vysokoškolské | 19 | 51,35 % | 51,35 % |
středoškolské | 15 | 40,54 % | 40,54 % |
střední odborné | 2 | 5,41 % | 5,41 % |
základní | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
21. Váš hrubý měsíční příjem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
do 35 000 kč | 14 | 37,84 % | 37,84 % |
do 13 000 kč | 13 | 35,14 % | 35,14 % |
do 20 000 kč | 5 | 13,51 % | 13,51 % |
do 50 000 kč | 4 | 10,81 % | 10,81 % |
nad 50 000 kč | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.