Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Podpora neziskových organizací v rámci marketinových projektů firem
Podpora neziskových organizací v rámci marketinových projektů firem
→ Podle čeho si vybíráte při nakupování potraviny? Všímáte si značek kvality? ←
(cca 3 minuty, dotazník pro bakalářskou práci)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Jan Fencík |
---|---|
Šetření: | 09. 08. 2010 - 03. 09. 2010 |
Počet respondentů: | 37 |
Počet otázek (max/průměr): | 21 / 16.62 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 51,4 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.05:27 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den, tento dotazník slouží k vypracování diplomové práce – podpora neziskových organizací v rámci marketingových projektů firem. Předem děkuji za správně vyplnění dotazníku a za váš čas při jeho vyplňování – Honza (autor práce).
Odpovědi respondentů
1. Přispěli jste v roce 2009 na neziskovou organizaci? (nadace,příspěvkové organizace atd.)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 2, Ne → otázka č. 5].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 21 | 56,76 % | 56,76 % |
Ne | 16 | 43,24 % | 43,24 % |
2. Jakou formou jste přispěli (možnost více odpovědí)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
dárcovskou sms | 14 | 66,67 % | 37,84 % |
koupil jsem si výrobek (službu) | 12 | 57,14 % | 32,43 % |
platbou z účtu | 8 | 38,1 % | 21,62 % |
sbírkou ve veřejných prostorech (mhd) | 6 | 28,57 % | 16,22 % |
vlastní prací | 4 | 19,05 % | 10,81 % |
jiné | 2 | 9,52 % | 5,41 % |
složenkou obsaženou v dopise | 1 | 4,76 % | 2,7 % |
materiální pomocí | 1 | 4,76 % | 2,7 % |
3. Na jakou neziskovou organizaci jste přispěli?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Kapka Naděje | 1 | 4,76 % | 2,7 % |
nevím, prostě na povodně | 1 | 4,76 % | 2,7 % |
výcvik asistenčních psů | 1 | 4,76 % | 2,7 % |
Fond dětské onkologie Krtek | 1 | 4,76 % | 2,7 % |
nevzpomínám si, ale byla to žlutá kytička | 1 | 4,76 % | 2,7 % |
ČSOP, Člověk v tísni | 1 | 4,76 % | 2,7 % |
krestanska charita a misie | 1 | 4,76 % | 2,7 % |
konto Bariery, Domov pro mentálně portižené | 1 | 4,76 % | 2,7 % |
Nadace Terezy Maxové | 1 | 4,76 % | 2,7 % |
člověk v tísni | 1 | 4,76 % | 2,7 % |
ostatní odpovědi | 11 | 52,38 % | 29,73 % |
4. Kolik jste v roce 2009 přispěli na neziskové organizace?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
do 100 Kč | 7 | 33,33 % | 18,92 % |
do 500 Kč | 7 | 33,33 % | 18,92 % |
nad 3000 Kč | 5 | 23,81 % | 13,51 % |
do 3000 Kč | 2 | 9,52 % | 5,41 % |
5. Co je pro vás důležité při přispivání na neziskové organizace (1 velmi důležité – 5 nejméně důležité)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Osoba spjatá s neziskovou organizací (NO) | 3.514 | 2.142 |
Zaměření NO | 1.541 | 1.221 |
Pověst neziskové organizace | 1.865 | 1.036 |
Velikost neziskové organizace | 4 | 1.081 |
Výsledky neziskové organizace | 2.297 | 1.452 |
6. Označte tvrzení se kterým se ztotožnujete
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Oceňuji práci, kterou většina neziskových organizací dělá. | 19 | 51,35 % | 51,35 % |
Nevěřím, že peníze které přispěji jdou na účel , pro který jsou vybírána. | 12 | 32,43 % | 32,43 % |
NO velkou měrou přispívají k řešení občansko-společenských problémů. | 9 | 24,32 % | 24,32 % |
Většina neziskových organizací jsou podvodníci. | 6 | 16,22 % | 16,22 % |
7. Znáte nějaký projekt firem, v rámci kterého firmy přispívají na neziskové organizace? (Např. 1% nebo 1 kč z prodeje výrobku na nadaci)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 8, Ne → otázka č. 12].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 26 | 70,27 % | 70,27 % |
Ano | 11 | 29,73 % | 29,73 % |
8. Jaký znáte projekt firem, v rámci kterého firmy přispívají na neziskové organizace? (Např. 1% nebo 1 kč z prodeje výrobku na nadaci)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
akce v supermarketech
Albert (placení za igelitky), něco podobného má nebo mělo i Tesco, Oriflame
danone?
Drogerie - Dětský úsměv
Globus tašky
ka6d7 ko3 pom8ha - Mattoni NBL
Nadace O2
Pampers a Unicef
Pampers-vakciny Unicef Vodafone - zaplaceni jednoho roku pro rpaovnika neziskovky
pemprs, tesko, jogurty
tesco, nějaké potraviny
9. Koupili jste si v roce 2009 nějaký produkt, službu kdy % z částky nebo určitá částka jde na neziskovou organizaci?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 10, Ne → otázka č. 12].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 6 | 54,55 % | 16,22 % |
Ne | 5 | 45,45 % | 13,51 % |
10. Zajímali jste se o daný projekt ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, přečetl jsem si základní informace | 4 | 66,67 % | 10,81 % |
Ne, neznám podrobnější detaily | 2 | 33,33 % | 5,41 % |
11. Pokud byste si měli u daného výrobku (služby) vybrat?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Uvítal bych navýšení částky určené pro NO, pokud by se nezměnila cena | 5 | 83,33 % | 13,51 % |
Ponechal bych všechny podmínky stejné | 1 | 16,67 % | 2,7 % |
12. Při rozhodování o koupi výrobku(služby) hraje roli fakt, že přispějete koupí na neziskovou organizaci?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nevýznamnou | 19 | 51,35 % | 51,35 % |
zcela nevýznamnou | 12 | 32,43 % | 32,43 % |
významnou | 4 | 10,81 % | 10,81 % |
velmi významnou | 2 | 5,41 % | 5,41 % |
13. Koupili byste si výrobek nebo službu, pomocí kterého byste přispěli na neziskovou organizaci, pokud by byla cena oproti konkurenci vyšší?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nevím | 12 | 32,43 % | 32,43 % |
určitě ne | 9 | 24,32 % | 24,32 % |
spíše ano | 7 | 18,92 % | 18,92 % |
spíše ne | 6 | 16,22 % | 16,22 % |
určitě ano | 3 | 8,11 % | 8,11 % |
14. Koupili byste si výrobek nebo službu, pomocí kterého byste přispěli na neziskovou organizaci, pokud by byla cena i kvalita oproti konkurenci stejná?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
určitě ano | 17 | 45,95 % | 45,95 % |
spíše ano | 12 | 32,43 % | 32,43 % |
nevím | 4 | 10,81 % | 10,81 % |
určitě ne | 3 | 8,11 % | 8,11 % |
spíše ne | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
15. Jaký máte názor na projekty firem v rámci kterých přispívají na neziskové organizace? (Např. 1% nebo 1 kč z prodeje výrobku na nadaci)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Podporuji to | 25 | 67,57 % | 67,57 % |
Nepodporuji to. | 9 | 24,32 % | 24,32 % |
Nevím | 3 | 8,11 % | 8,11 % |
16. Myslíte si, že by se každá firma měla „pomáhat“ neziskovým organizacím?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 19 | 51,35 % | 51,35 % |
ano | 13 | 35,14 % | 35,14 % |
nevím | 5 | 13,51 % | 13,51 % |
17. Jaké mají společnosti podle vašeho názoru výhody z podpory neziskových organizací? (možnost zaškrtnout více odpovědí)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Lepší veřejná image | 30 | 81,08 % | 81,08 % |
Získávání nových zákazníků | 14 | 37,84 % | 37,84 % |
Zvyšování příjmů | 12 | 32,43 % | 32,43 % |
Větší loajalita zákazníku | 8 | 21,62 % | 21,62 % |
Jiné | 8 | 21,62 % | 21,62 % |
18. Pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Muž | 21 | 56,76 % | 56,76 % |
Žena | 16 | 43,24 % | 43,24 % |
19. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
15-25 let | 15 | 40,54 % | 40,54 % |
25-35 let | 14 | 37,84 % | 37,84 % |
35-50 let | 8 | 21,62 % | 21,62 % |
20. Vaše dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vysokoškolské | 19 | 51,35 % | 51,35 % |
středoškolské | 15 | 40,54 % | 40,54 % |
střední odborné | 2 | 5,41 % | 5,41 % |
základní | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
21. Váš hrubý měsíční příjem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
do 35 000 kč | 14 | 37,84 % | 37,84 % |
do 13 000 kč | 13 | 35,14 % | 35,14 % |
do 20 000 kč | 5 | 13,51 % | 13,51 % |
do 50 000 kč | 4 | 10,81 % | 10,81 % |
nad 50 000 kč | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (66,7 %)
- facebook.com (9,1 %)
- search.seznam.cz (6,4 %)
- athletics.cz (5 %)
- vyplnto.cz (3,2 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.