Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Podpora prodeje v rámci hokejového mistrovství světa

Podpora prodeje v rámci hokejového mistrovství světa

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Renata Hritzová
Šetření:09. 02. 2016 - 27. 02. 2016
Počet respondentů:196
Počet otázek (max/průměr):43 / 39.02
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:74,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.08:52
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

prosím vás o vyplnění dotazníku, který mapuje nákupní chování a podporu prodeje v rámci mistrovství světa v hokeji. Vyplnění vám bude trvat pár minut. Nasbíraná data použiji jako podklad ke své bakalářské práci na UTB ve Zlíně. Děkuji za váš čas a pomoc. Renata

Odpovědi respondentů

1. V jakém formátu obchodu nejčastěji nakupujete? (tzn. kam nejčastěji chodíte)

Hypermarket - prodejní plocha větší než 2500 metrů čtverečních (Tesco, Globus...)

Supermarket - prodejní plocha od 400 do 2500 metrů čtverečních (Billa, Lidl...)

Diskont - malá prodejna, nízké ceny (Coop...)

Malá lokální prodejna - např. vietnamská prodejna apod. 

 

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SUPERMARKET11156,63 %56,63 %  
HYPERMARKET5025,51 %25,51 %  
MALÁ LOKÁLNÍ PRODEJNA199,69 %9,69 %  
DISKONT105,1 %5,1 %  
rohlik.cz10,51 %0,51 %  
Dovoz domu, Rohlik, Kolonial, iTesco10,51 %0,51 %  
číňan10,51 %0,51 %  
supermarkety, trhy, malé prodejny potravin10,51 %0,51 %  
eshop10,51 %0,51 %  
Nákup online - Rohlik.cz10,51 %0,51 %  

Graf

2. Jaký obchod je vám osobně nejsympatičtější? (tím jak vypadá, cenami, sortimentem...)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
LIDL7136,22 %36,22 %  
KAUFLAND5829,59 %29,59 %  
BILLA4120,92 %20,92 %  
GLOBUS3618,37 %18,37 %  
ALBERT3417,35 %17,35 %  
TESCO2914,8 %14,8 %  
COOP84,08 %4,08 %  
PENNY MARKET31,53 %1,53 %  
vietnamci10,51 %0,51 %  
rohlik10,51 %0,51 %  
Brněnka, Skácelova ulice, Brno10,51 %0,51 %  
Nowako market10,51 %0,51 %  
Herba10,51 %0,51 %  
trh10,51 %0,51 %  
Marks and Spencer10,51 %0,51 %  
různí soukromníci10,51 %0,51 %  
prodejny tipu Slizeno10,51 %0,51 %  

Graf

3. Nachází se v místě vašeho bydliště hypermarket? (dojezdová vzdálenost do 10 min nebo do 10 km)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO16081,63 %81,63 %  
NE3618,37 %18,37 %  

Graf

4. Jak dlouho průměrně strávíte v obchodě při běžném nákupu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-30 min7538,27 %38,27 %  
5-15 min7337,24 %37,24 %  
30-45 min3316,84 %16,84 %  
méně než 5 min105,1 %5,1 %  
více než 1 hodinu52,55 %2,55 %  

Graf

5. Souhlasíte s názorem, že vždy nakoupíte více než jste původně měli v plánu nakoupit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 6, NEotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO13568,88 %68,88 %  
NE6131,12 %31,12 %  

Graf

6. Čím myslíte, že je nejčastěji způsobeno, že nakoupíte více než jste měli v plánu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na daný produkt jsem dostal chuť nebo jsem si uvědomil, že ho potřebuji11282,96 %57,14 %  
výhodná cena daného produktu6447,41 %32,65 %  
větší balení (např. 2+1 - produkt navíc zdarma apod.)1813,33 %9,18 %  
zlákal mě reklamní propagační materiál v místě prodeje produktu32,22 %1,53 %  

Graf

7. Všímáte si v obchodě reklamních propagačních materiálů, které mají podpořit prodej?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO12362,76 %62,76 %  
NE7337,24 %37,24 %  

Graf

8. Souhlasíte s názorem, že díky propagačnímu materiálu jste někdy zakoupili produkt, který byste normálně nekoupili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO13769,9 %69,9 %  
NE5930,1 %30,1 %  

Graf

9. Zúčastnil/a jste se někdy spotřebitelské soutěže, na kterou jste narazil v obchodě při nákupu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE16891,3 %85,71 %  
Albert10,54 %0,51 %  
Birell10,54 %0,51 %  
Nepamatuji si10,54 %0,51 %  
Dr. Oetker10,54 %0,51 %  
nevim uz10,54 %0,51 %  
Nepamatu ji 10,54 %0,51 %  
nestle10,54 %0,51 %  
Nivea10,54 %0,51 %  
přesně nepomatuji, bylo to davno10,54 %0,51 %  
Lučina10,54 %0,51 %  
coop10,54 %0,51 %  
nějaké mléko - zimní lyžování10,54 %0,51 %  
Tesco body za nakup, diky tomu levnejsi nakup elektrospotrebice10,54 %0,51 %  
Kaufland - Tefal10,54 %0,51 %  
Aquila, Orion10,54 %0,51 %  
Aquilla10,54 %0,51 %  

Graf

10. Sledujete hokej?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 11, NEotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO13769,9 %69,9 %  
NE5930,1 %30,1 %  

Graf

11. Jste hokejový fanoušek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 12, NEotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO10966,06 %55,61 %  
NE5633,94 %28,57 %  

Graf

12. Zajímáte se o Mistrovství světa v hokeji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 13, NEotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO12681,82 %64,29 %  
NE2818,18 %14,29 %  

Graf

13. Sledoval/a jste MS v hokeji v ČR v květnu 2015?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO V TVotázka č. 14, NEotázka č. 17, V TV I ŽIVĚ NA STADIONUotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO V TV10669,28 %54,08 %  
NE2214,38 %11,22 %  
V TV I ŽIVĚ NA STADIONU2013,07 %10,2 %  
ŽIVĚ NA STADIONU53,27 %2,55 %  

Graf

14. Pokud jste sledoval/a MS v hokeji, kde to bylo nejčastěji?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
DOMA9286,79 %46,94 %  
V HOSPODĚ2927,36 %14,8 %  
S PŘÁTELI2119,81 %10,71 %  
V RESTAURACI54,72 %2,55 %  
Příležitostně, když jsem šla někde kolem 10,94 %0,51 %  
majáles10,94 %0,51 %  
náměstí10,94 %0,51 %  

Graf

15. Byl/a jste na nějakém utkání na živo v Praze nebo Ostravě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 16, NEotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE10553,57 %53,57 %  
ANO9146,43 %46,43 %  

Graf

16. Bylo to utkání české reprezentace?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO6086,96 %30,61 %  
NE913,04 %4,59 %  

Graf

17. Vybaví se vám nějaká konkrétní značka piva ve spojení s hokejem?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2916,96 %14,8 %  
Pilsner Urquell 1911,11 %9,69 %  
plzeň179,94 %8,67 %  
Radegast169,36 %8,16 %  
gambrinus95,26 %4,59 %  
budvar95,26 %4,59 %  
Staropramen84,68 %4,08 %  
pilsner63,51 %3,06 %  
Starobrno52,92 %2,55 %  
Heineken21,17 %1,02 %  
ostatní odpovědi Nevím
PU
Kozel
Krušovice
Prazdroj
corgoň
Budvar, Plzeň
škoda auto
G
Pilsner Urquelle , Staropramen
Pilsner Urquel
Krusky, PU
Pilsner Urqell i bez hokeje :)
Krušovice, Radegast, Budvar, Starobrno, Staropramen
McD a Pilsner
budweiser
Jen s fotbalem
pilsner urqel
pilsner urquell, Starobrno
nevybaví
Haineken, Pilsner Urquell
Budvar, radegast
škoda
Braník
RI okna
hokej nesleduji
Pillsner
Plzensky Prazdroj
Heinekken
Jezek
stella
Pilsner Urqell
pilsner urquel, radegast
Pilsner Urquell, Budvar
Radegast - Hokejové kartičky
Radegast, Pilsner Urquell, Budvar
Nenápadná mě
GAMBRINUS?
Radegast, Staropramen, Krušovice
Ne, vybaví sa mi Škoda Auto :)
Budejovicky budvar
konkrétní ne, ale u nás se pije starobrno
Budweisers budvar, Pilsner urquell
budveiser
5129,82 %26,02 % 

Graf

18. Vzpomenete si na nějakou konkrétní značku, která výrazně propagovala MS 2015 v hokeji v obchodech?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne9447,96 %47,96 %  
Pilsner Urquell136,63 %6,63 %  
plzeň73,57 %3,57 %  
Škoda73,57 %3,57 %  
Škoda auto52,55 %2,55 %  
Coca cola42,04 %2,04 %  
nevím42,04 %2,04 %  
Gambrinus31,53 %1,53 %  
Coca-Cola21,02 %1,02 %  
pilsner21,02 %1,02 %  
ostatní odpovědi Pilsner Urquel
Staropramen
Skoda
albert
budvar
Ceresit
lidl?
nn
CocaCola
Krušovice, Škoda - Auto
Pilsner Urquelle
MC DONALD
Nestle - bob a bobek
orion
Krušovice, Staropramen, Škoda Auto, Lidl
nesleduji hokej
Mcs a Pilsner
čokolády Orion
albert produkty
Bohuzel
matoni
Bob a Bobek v Kauflandu?
PU
gambrinus?
Huawei
asi gambáč
škoda, ceresit, krušovice
ne, když se na hokej nedívám a nekoukal jsem ani na žádný MS...
mc
Pilsner ?
starobrno
netuším
Pivo
Plzensk
Pilsner Urquell, Isostar
nevzpomenu
corgoň
Asi ne
Asi Pilsner Urquell
radegast
Budweiser
Plzeň?
Krusovice
Pilsner Urquell, Radegast
nevzpomínám si
pivo?
Coca cola, některá z čokolád myslím od Nestlé
Orion, Coca Cola
budvar?
Staropramen?
5528,06 %28,06 % 

Graf

19. Zúčastnil/a jste se nějaké spotřebitelské soutěže ve spojením s MS 2015 v hokeji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE19096,94 %96,94 %  
ANO63,06 %3,06 %  

Graf

20. Víte, která značka piva sponzoruje českou reprezentaci?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6633,67 %33,67 %  
Pilsner Urquell3015,31 %15,31 %  
Plzen168,16 %8,16 %  
Budvar84,08 %4,08 %  
pilsner73,57 %3,57 %  
gambrinus63,06 %3,06 %  
PU63,06 %3,06 %  
Plzeňský prazdroj52,55 %2,55 %  
Nevím42,04 %2,04 %  
Pilsner Urquel31,53 %1,53 %  
ostatní odpovědi Radegast
Pilsner Urguell
gambrinus?
Ano
Plzeň?
ne (budwar?)
Pilsner Urquelle
pilsner ?
Nejsem si jist
nesleduji hokej
Radegast?
Pilsner Urquell
Staropramen
Budweiser Budvar
nejsem si jist - Pilsner
netuším a je mi to zcela jedno
Krušovice a možná i Pilsner Urquell ?
Pilner Urquel
Staropramen???
Pillsner Urquell
Zadna
škoda auto
Pilsner urquel?
Nevím, předpokládám že Plzeňský Prazdroj
pilsner?
Be
Nepamatuji si
nevím, Budvar?
Ne :)
Plzensky Prazdroj?
povazuji sponzoring narodniho tymu pivovarem za trapny omyl
Budwar
Krušovice?
Ne. Reklamy podvedomě ignoruji. Silně se zarývá do paměti jen Škoda auto, která je vidět na ledě a okolo vystavená auta.
pisner urquell
Asi Krusovice
nevzpomenu si
budvar?
nevím....Staropramen, Gambrinus?
Prazdroj
4522,96 %22,96 % 

Graf

21. Vybavíte si nějakou speciální (limitovanou) edici obalů piva?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE15378,06 %78,06 %  
pilsner31,53 %1,53 %  
Pilsner Urquell 31,53 %1,53 %  
Bernard21,02 %1,02 %  
Absolut10,51 %0,51 %  
Pardál10,51 %0,51 %  
Vánoční edice Pilsner Urquelle s patentovým uzávěrem o obsahu 0,7l10,51 %0,51 %  
PU + MS POHAR10,51 %0,51 %  
Gambrinus10,51 %0,51 %  
Krusovice, pu10,51 %0,51 %  
plechovky piva s portréty hokejistů10,51 %0,51 %  
svijany10,51 %0,51 %  
Pilsner Urquell Retro10,51 %0,51 %  
Heineken James bind spectre10,51 %0,51 %  
Olympiáda 201510,51 %0,51 %  
takové červené s obrázkama hokejistů10,51 %0,51 %  
pivní adventní kalendář10,51 %0,51 %  
Gambrinus - fotbalisti10,51 %0,51 %  
Pilsner Urquell hokej10,51 %0,51 %  
Radegast - hokejisté na plechovkách10,51 %0,51 %  
Svijany - soudek a velká stará láhev10,51 %0,51 %  
Sensation white10,51 %0,51 %  
Heineken sensation white10,51 %0,51 %  
češi do toho10,51 %0,51 %  
heineken 00710,51 %0,51 %  
Vánoční Plzeň10,51 %0,51 %  
PU plech - hokejisti10,51 %0,51 %  
S hokejistama10,51 %0,51 %  
plzeň10,51 %0,51 %  
Gambrinus, Pilsner Urquell10,51 %0,51 %  
Mistrovství sveta10,51 %0,51 %  
Plzen - old school balenie10,51 %0,51 %  
vánoční Pilsner10,51 %0,51 %  
0,4l fľaše značky Fénix10,51 %0,51 %  
Kozel a Pilsner Urquell10,51 %0,51 %  
4pac ms v hokeji10,51 %0,51 %  
Hokejisti na plechovkách Starobrna10,51 %0,51 %  
Budvar s pukem10,51 %0,51 %  
retro PU10,51 %0,51 %  

Graf

22. Na obrázcích níže vidíte příklady některých limitovaných edic obalů. Viděl/a jste nějakou z nich v obchodě?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

Multimediální soubory v této otázce:


Velkopopovický Kozel retro edice

Bernard Bohemian Ale


Pilsner Urquell hokejová edice

Krušovice hokejová edice


Absolut Warhol

Coca-Cola hokejová edice

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Coca-Cola hokejová edice8443,3 %42,86 %  
Zaškrtněte pokud ANO3015,46 %15,31 %  
žádný jsem neviděl/a2814,43 %14,29 %  
Pilsner Urquell hokejová edice2211,34 %11,22 %  
Bernard Bohemian Ale136,7 %6,63 %  
Velkopopovický Kozel retro edice105,15 %5,1 %  
Absolut Warhol52,58 %2,55 %  
Krušovice hokejová edice21,03 %1,02 %  

Graf

23. Nakupujete běžně speciální limitované edice, pokud je vaše oblíbená značka dělá?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE13669,39 %69,39 %  
ANO6030,61 %30,61 %  

Graf

24. Souhlasíte, že díky limitované edici, má značka v daný moment pro vás vyšší hodnotu? (např. sběratelskou)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE, NESOUHLASÍM13166,84 %66,84 %  
ANO, SOUHLASÍM6533,16 %33,16 %  

Graf

25. Zakoupil/a jste v období průběhu MS 2015 v hokeji nějaký produkt s dárkem s hokejovou tematikou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 26, NEotázka č. 27].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE16182,14 %82,14 %  
ANO3517,86 %17,86 %  

Graf

26. Vybavíte si značku tohoto produktu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE2058,82 %10,2 %  
coca cola411,76 %2,04 %  
cola25,88 %1,02 %  
coca-cola25,88 %1,02 %  
jojo bonbony12,94 %0,51 %  
Coca-cola s Jágrem12,94 %0,51 %  
dres12,94 %0,51 %  
karton piva se sklenicí12,94 %0,51 %  
klasický merchandising MS hokej 2015 - Bob a Bobek:)12,94 %0,51 %  
Bob a Bobek official hokej. merch12,94 %0,51 %  

Graf

27. Pijete pivo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO, pravidelněotázka č. 28, OBČASotázka č. 28, NEotázka č. 31].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
OBČAS10151,53 %51,53 %  
ANO, pravidelně6633,67 %33,67 %  
NE2914,8 %14,8 %  

Graf

28. Pijete česká nebo zahraniční piva?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ČESKÁotázka č. 29, ZAHRANIČNÍotázka č. 30, OBOJÍ, NEDĚLÁM V TOM ROZDÍLotázka č. 29].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ČESKÁ7437,76 %37,76 %  
ZAHRANIČNÍ6734,18 %34,18 %  
OBOJÍ, NEDĚLÁM V TOM ROZDÍL5528,06 %28,06 %  

Graf

29. Jakou značku piva pijete nejčastěji?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pilsner Urquell6053,57 %30,61 %  
Velkopopovický Kozel3733,04 %18,88 %  
Bernard2421,43 %12,24 %  
Svijany1816,07 %9,18 %  
Radegast1513,39 %7,65 %  
Starobrno1210,71 %6,12 %  
Gambrinus119,82 %5,61 %  
Staropramen98,04 %4,59 %  
Budweiser Budvar87,14 %4,08 %  
Krušovice54,46 %2,55 %  
Braník 43,57 %2,04 %  
Unětice21,79 %1,02 %  
male pivovary10,89 %0,51 %  
Pardál10,89 %0,51 %  
Holba10,89 %0,51 %  
Zubr10,89 %0,51 %  
Harrach10,89 %0,51 %  
Hoegaarden, Kellerbier, Ichnus, Ožujsko :-)10,89 %0,51 %  
Ježek10,89 %0,51 %  
malé pivovary: Třebonice, Kocour, Permon,...10,89 %0,51 %  
belgicka ochucena, Hoegaarden10,89 %0,51 %  
to co mají na čepu10,89 %0,51 %  
Platan10,89 %0,51 %  
Harach10,89 %0,51 %  
pokud je moznost vyberu, tak male pivovary10,89 %0,51 %  
Matuska, Benedikt10,89 %0,51 %  
Hoegaarden10,89 %0,51 %  
Zlatopramen10,89 %0,51 %  
Lobkowitz10,89 %0,51 %  
guinness10,89 %0,51 %  
Černá hora10,89 %0,51 %  

Graf

30. Kde nejčastěji pijete pivo?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V HOSPODĚ10864,67 %55,1 %  
DOMA7343,71 %37,24 %  
V RESTAURACI4426,35 %22,45 %  
V BARU3420,36 %17,35 %  
v dílně10,6 %0,51 %  
house party10,6 %0,51 %  
kdekoliv10,6 %0,51 %  
na návštěvě10,6 %0,51 %  
kde teče10,6 %0,51 %  
vsude10,6 %0,51 %  
na chalupě10,6 %0,51 %  

Graf

31. Máte rádi značku Pilsner Urquell?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO15177,04 %77,04 %  
NE4522,96 %22,96 %  

Graf

32. Je pivo Pilsner Urquell adekvátně kvalitní k jeho ceně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO13970,92 %70,92 %  
NE5729,08 %29,08 %  

Graf

33. Pokud kupujete lahvové pivo Pilsner Urquell 0,5l v obchodě, kolik je jeho průměrná cena?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
251610,39 %8,16 %  
nevím138,44 %6,63 %  
nekupuji127,79 %6,12 %  
2095,84 %4,59 %  
2363,9 %3,06 %  
1953,25 %2,55 %  
2753,25 %2,55 %  
2842,6 %2,04 %  
nekupuju42,6 %2,04 %  
2142,6 %2,04 %  
ostatní odpovědi 24
18
30
17
nekupujem
22
20 Kč
26
23,90
35
22 Kč
30 Kč
18kč
netusim
23,- Kč bez zálohy
20-30
15Kč
13
26 Kč
15
9.50
34
19,90
Nevím, kupují ho pro chuť... Ale myslím, že kolem 22 Kč
30kč
Tak 25 kč myslím
netuším
24Kč
25?
kolem dvacky
25,-
27,-
23,90-
20 Kc
kolem dvaceti
nevím, cca 25,-Kč
25 kč
22kč
nekupuji, ale cena je přes 20,- Kč většinou 23,-
30?
nezjištuji-20,-
do 25Kc
23+3
cca 19,-Kč
27Kč
21Kc
asi kolem 20,-
35kč
23,-
20Kč
Nekupuji , tak že nevím
22 kc
Asi do 20 kc
lahvové pivo nekupuji, ale průměrná cena je kolem 22 Kč za 0,5l láhev (pokud není v akci)
cca 25
145245
7649,35 %38,78 % 

Graf

34. Pokud pijete Pilsner Urquell v hospodě (velké čepované), kolik je jeho průměrná cena?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
353118,67 %15,82 %  
401710,24 %8,67 %  
30127,23 %6,12 %  
nevím116,63 %5,61 %  
3874,22 %3,57 %  
4563,61 %3,06 %  
Nepiji42,41 %2,04 %  
3331,81 %1,53 %  
3231,81 %1,53 %  
3731,81 %1,53 %  
ostatní odpovědi 35 Kč
39
35kč
30 Kč
40 Kč
40-50
nepiju
29
25
35,-
32 Kč
28
nekupuji
30 Kc
42
36
Asi 40 korun
34
25Kč
cca 36 Kč
36,- Kč
Řekl bych 35 Kč
okolo 30kč
Tak 30-35 jak kde
35,-kč
nekupuji :-)
38?
30,-
36-40
39?
cca. 35,-
piji 10stupnové pivo Pilsner mi nešmakuje
35-40
27
30-40
cca 40
42,- Kč
23
46
30-40,-
cca 34,-Kč
33Kč
35Kc
35,- cca
Zriedka, ale myslím 40kč
45Kč
_Nevím
41 kc
42 - 45 Kč
cca 40Kc
523452
6941,57 %35,2 % 

Graf

35. Pilsner Urquell v rámci MS v hokeji 2015 prodával plechovky s limitovaným hokejovým designem s českými legendami. Všimli jste si jich v obchodě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE10754,59 %54,59 %  
ANO4522,96 %22,96 %  
NEVÍM, MOŽNÁ4422,45 %22,45 %  

Graf

36. V Penny Marketu se prodával speciální promoční multipack za 199,- s možností vyhrát dárek. Zakoupili byste tento produkt, resp. je pro vás soutěž (dárek) dostatečně aspirativní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE16885,71 %85,71 %  
ANO2814,29 %14,29 %  

Graf

37. Za nákup 20 lahví Pilsner Urquell v Tesco, jste mohli získat jako dárek originální pivní půllitr s hokejovou tematikou. Je pro vás tento dárek dostatečná motivace k nákupu piva?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE12664,29 %64,29 %  
ANO3618,37 %18,37 %  
TENTO DÁREK NEMÁ TAKOVOU HODNOTU2110,71 %10,71 %  
JE TO PŘÍLIŠ DRAHÉ136,63 %6,63 %  

Graf

38. Na vybraných prodejnách Albert bylo výrazné paletové vystavení s hokejovou soutěží Pilsner Urquell. Viděli jste jej?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE15378,06 %78,06 %  
NEPAMATUJI SE3316,84 %16,84 %  
ANO105,1 %5,1 %  

Graf

39. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
MUŽ12664,29 %64,29 %  
ŽENA7035,71 %35,71 %  

Graf

40. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25-35 let8241,84 %41,84 %  
35-45 let4221,43 %21,43 %  
15-25 let4120,92 %20,92 %  
45-55 let147,14 %7,14 %  
35-55 let126,12 %6,12 %  
55 let a více52,55 %2,55 %  

Graf

41. Bydlíte v obci s počtem obyvatel:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nad 100.000 obyvatel8945,41 %45,41 %  
5.000 - 30.000 obyvatel4221,43 %21,43 %  
Do 5.000 obyvatel4020,41 %20,41 %  
30.000 - 100.000 obyvatel2512,76 %12,76 %  

Graf

42. Nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské9950,51 %50,51 %  
Středoškolské7538,27 %38,27 %  
Vyšší odborné126,12 %6,12 %  
Vyučen/a105,1 %5,1 %  

Graf

43. Zaměstnání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnaný/ná11458,16 %58,16 %  
Student/ka3316,84 %16,84 %  
Osoba samostatně výdělečně činná2512,76 %12,76 %  
Podnikatel/ka189,18 %9,18 %  
Mateřská/rodičovská dovolená52,55 %2,55 %  
Nezaměstnaný/á10,51 %0,51 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. V jakém formátu obchodu nejčastěji nakupujete? (tzn. kam nejčastěji chodíte)

  • odpověď SUPERMARKET:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 30 na otázku 34. Pokud pijete Pilsner Urquell v hospodě (velké čepované), kolik je jeho průměrná cena?

7. Všímáte si v obchodě reklamních propagačních materiálů, které mají podpořit prodej?

  • odpověď ANO:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 36. V Penny Marketu se prodával speciální promoční multipack za 199,- s možností vyhrát dárek. Zakoupili byste tento produkt, resp. je pro vás soutěž (dárek) dostatečně aspirativní?

11. Jste hokejový fanoušek?

  • odpověď ANO:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi V TV I ŽIVĚ NA STADIONU na otázku 13. Sledoval/a jste MS v hokeji v ČR v květnu 2015?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi JE TO PŘÍLIŠ DRAHÉ na otázku 37. Za nákup 20 lahví Pilsner Urquell v Tesco, jste mohli získat jako dárek originální pivní půllitr s hokejovou tematikou. Je pro vás tento dárek dostatečná motivace k nákupu piva?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi S PŘÁTELI na otázku 14. Pokud jste sledoval/a MS v hokeji, kde to bylo nejčastěji?
  • odpověď NE:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 12. Zajímáte se o Mistrovství světa v hokeji?

12. Zajímáte se o Mistrovství světa v hokeji?

  • odpověď ANO:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi V TV I ŽIVĚ NA STADIONU na otázku 13. Sledoval/a jste MS v hokeji v ČR v květnu 2015?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi S PŘÁTELI na otázku 14. Pokud jste sledoval/a MS v hokeji, kde to bylo nejčastěji?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Starobrno na otázku 29. Jakou značku piva pijete nejčastěji?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi JE TO PŘÍLIŠ DRAHÉ na otázku 37. Za nákup 20 lahví Pilsner Urquell v Tesco, jste mohli získat jako dárek originální pivní půllitr s hokejovou tematikou. Je pro vás tento dárek dostatečná motivace k nákupu piva?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 11. Jste hokejový fanoušek?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi V HOSPODĚ na otázku 14. Pokud jste sledoval/a MS v hokeji, kde to bylo nejčastěji?

13. Sledoval/a jste MS v hokeji v ČR v květnu 2015?

  • odpověď ANO V TV:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi DOMA na otázku 14. Pokud jste sledoval/a MS v hokeji, kde to bylo nejčastěji?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi S PŘÁTELI na otázku 14. Pokud jste sledoval/a MS v hokeji, kde to bylo nejčastěji?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi V HOSPODĚ na otázku 14. Pokud jste sledoval/a MS v hokeji, kde to bylo nejčastěji?

25. Zakoupil/a jste v období průběhu MS 2015 v hokeji nějaký produkt s dárkem s hokejovou tematikou?

  • odpověď ANO:
    • 5.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 26. Vybavíte si značku tohoto produktu?

39. Pohlaví:

  • odpověď MUŽ:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než 5 min na otázku 4. Jak dlouho průměrně strávíte v obchodě při běžném nákupu?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. V jakém formátu obchodu nejčastěji nakupujete? (tzn. kam nejčastěji chodíte)

2. Jaký obchod je vám osobně nejsympatičtější? (tím jak vypadá, cenami, sortimentem...)

3. Nachází se v místě vašeho bydliště hypermarket? (dojezdová vzdálenost do 10 min nebo do 10 km)

4. Jak dlouho průměrně strávíte v obchodě při běžném nákupu?

5. Souhlasíte s názorem, že vždy nakoupíte více než jste původně měli v plánu nakoupit?

6. Čím myslíte, že je nejčastěji způsobeno, že nakoupíte více než jste měli v plánu?

7. Všímáte si v obchodě reklamních propagačních materiálů, které mají podpořit prodej?

8. Souhlasíte s názorem, že díky propagačnímu materiálu jste někdy zakoupili produkt, který byste normálně nekoupili?

9. Zúčastnil/a jste se někdy spotřebitelské soutěže, na kterou jste narazil v obchodě při nákupu?

10. Sledujete hokej?

11. Jste hokejový fanoušek?

12. Zajímáte se o Mistrovství světa v hokeji?

13. Sledoval/a jste MS v hokeji v ČR v květnu 2015?

14. Pokud jste sledoval/a MS v hokeji, kde to bylo nejčastěji?

15. Byl/a jste na nějakém utkání na živo v Praze nebo Ostravě?

16. Bylo to utkání české reprezentace?

17. Vybaví se vám nějaká konkrétní značka piva ve spojení s hokejem?

18. Vzpomenete si na nějakou konkrétní značku, která výrazně propagovala MS 2015 v hokeji v obchodech?

19. Zúčastnil/a jste se nějaké spotřebitelské soutěže ve spojením s MS 2015 v hokeji?

20. Víte, která značka piva sponzoruje českou reprezentaci?

21. Vybavíte si nějakou speciální (limitovanou) edici obalů piva?

22. Na obrázcích níže vidíte příklady některých limitovaných edic obalů. Viděl/a jste nějakou z nich v obchodě?

23. Nakupujete běžně speciální limitované edice, pokud je vaše oblíbená značka dělá?

24. Souhlasíte, že díky limitované edici, má značka v daný moment pro vás vyšší hodnotu? (např. sběratelskou)

25. Zakoupil/a jste v období průběhu MS 2015 v hokeji nějaký produkt s dárkem s hokejovou tematikou?

26. Vybavíte si značku tohoto produktu?

27. Pijete pivo?

28. Pijete česká nebo zahraniční piva?

29. Jakou značku piva pijete nejčastěji?

30. Kde nejčastěji pijete pivo?

31. Máte rádi značku Pilsner Urquell?

32. Je pivo Pilsner Urquell adekvátně kvalitní k jeho ceně?

33. Pokud kupujete lahvové pivo Pilsner Urquell 0,5l v obchodě, kolik je jeho průměrná cena?

34. Pokud pijete Pilsner Urquell v hospodě (velké čepované), kolik je jeho průměrná cena?

35. Pilsner Urquell v rámci MS v hokeji 2015 prodával plechovky s limitovaným hokejovým designem s českými legendami. Všimli jste si jich v obchodě?

36. V Penny Marketu se prodával speciální promoční multipack za 199,- s možností vyhrát dárek. Zakoupili byste tento produkt, resp. je pro vás soutěž (dárek) dostatečně aspirativní?

37. Za nákup 20 lahví Pilsner Urquell v Tesco, jste mohli získat jako dárek originální pivní půllitr s hokejovou tematikou. Je pro vás tento dárek dostatečná motivace k nákupu piva?

38. Na vybraných prodejnách Albert bylo výrazné paletové vystavení s hokejovou soutěží Pilsner Urquell. Viděli jste jej?

39. Pohlaví:

40. Věk:

41. Bydlíte v obci s počtem obyvatel:

42. Nejvyšší dosažené vzdělání:

43. Zaměstnání:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. V jakém formátu obchodu nejčastěji nakupujete? (tzn. kam nejčastěji chodíte)

2. Jaký obchod je vám osobně nejsympatičtější? (tím jak vypadá, cenami, sortimentem...)

3. Nachází se v místě vašeho bydliště hypermarket? (dojezdová vzdálenost do 10 min nebo do 10 km)

4. Jak dlouho průměrně strávíte v obchodě při běžném nákupu?

5. Souhlasíte s názorem, že vždy nakoupíte více než jste původně měli v plánu nakoupit?

6. Čím myslíte, že je nejčastěji způsobeno, že nakoupíte více než jste měli v plánu?

7. Všímáte si v obchodě reklamních propagačních materiálů, které mají podpořit prodej?

8. Souhlasíte s názorem, že díky propagačnímu materiálu jste někdy zakoupili produkt, který byste normálně nekoupili?

9. Zúčastnil/a jste se někdy spotřebitelské soutěže, na kterou jste narazil v obchodě při nákupu?

10. Sledujete hokej?

11. Jste hokejový fanoušek?

12. Zajímáte se o Mistrovství světa v hokeji?

13. Sledoval/a jste MS v hokeji v ČR v květnu 2015?

14. Pokud jste sledoval/a MS v hokeji, kde to bylo nejčastěji?

15. Byl/a jste na nějakém utkání na živo v Praze nebo Ostravě?

16. Bylo to utkání české reprezentace?

17. Vybaví se vám nějaká konkrétní značka piva ve spojení s hokejem?

18. Vzpomenete si na nějakou konkrétní značku, která výrazně propagovala MS 2015 v hokeji v obchodech?

19. Zúčastnil/a jste se nějaké spotřebitelské soutěže ve spojením s MS 2015 v hokeji?

20. Víte, která značka piva sponzoruje českou reprezentaci?

21. Vybavíte si nějakou speciální (limitovanou) edici obalů piva?

22. Na obrázcích níže vidíte příklady některých limitovaných edic obalů. Viděl/a jste nějakou z nich v obchodě?

23. Nakupujete běžně speciální limitované edice, pokud je vaše oblíbená značka dělá?

24. Souhlasíte, že díky limitované edici, má značka v daný moment pro vás vyšší hodnotu? (např. sběratelskou)

25. Zakoupil/a jste v období průběhu MS 2015 v hokeji nějaký produkt s dárkem s hokejovou tematikou?

26. Vybavíte si značku tohoto produktu?

27. Pijete pivo?

28. Pijete česká nebo zahraniční piva?

29. Jakou značku piva pijete nejčastěji?

30. Kde nejčastěji pijete pivo?

31. Máte rádi značku Pilsner Urquell?

32. Je pivo Pilsner Urquell adekvátně kvalitní k jeho ceně?

33. Pokud kupujete lahvové pivo Pilsner Urquell 0,5l v obchodě, kolik je jeho průměrná cena?

34. Pokud pijete Pilsner Urquell v hospodě (velké čepované), kolik je jeho průměrná cena?

35. Pilsner Urquell v rámci MS v hokeji 2015 prodával plechovky s limitovaným hokejovým designem s českými legendami. Všimli jste si jich v obchodě?

36. V Penny Marketu se prodával speciální promoční multipack za 199,- s možností vyhrát dárek. Zakoupili byste tento produkt, resp. je pro vás soutěž (dárek) dostatečně aspirativní?

37. Za nákup 20 lahví Pilsner Urquell v Tesco, jste mohli získat jako dárek originální pivní půllitr s hokejovou tematikou. Je pro vás tento dárek dostatečná motivace k nákupu piva?

38. Na vybraných prodejnách Albert bylo výrazné paletové vystavení s hokejovou soutěží Pilsner Urquell. Viděli jste jej?

39. Pohlaví:

40. Věk:

41. Bydlíte v obci s počtem obyvatel:

42. Nejvyšší dosažené vzdělání:

43. Zaměstnání:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Hritzová, R.Podpora prodeje v rámci hokejového mistrovství světa (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://podpora-prodeje-hokej.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.