Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Podpora prodeje - spotřebitelský výzkum

Podpora prodeje - spotřebitelský výzkum

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Klára Novotná
Šetření:20. 08. 2012 - 27. 08. 2012
Počet respondentů:13
Počet otázek (max/průměr):13 / 9.15
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:50 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.00:59
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, prosím tímto o vyplnění dotazníku zabývajícího se marketingovou podporou prodeje na spotřebitelských trzích - a to spotřebitelskými soutěžemi. Průzkum je určen zákazníkům na spotřebitelských trzích.

Odpovědi respondentů

1. Zúčastnil/a jste se za posledních 12 měsíců spotřebitelské soutěže?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne1292,31 %92,31 %  
Ano17,69 %7,69 %  

Graf

2. Důvodem mého zapojení do spotřebitelské soutěže bylo:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
soutěžení mne baví1100 %7,69 %  

Graf

3. Který z uvedených herních konceptů spotřebitelské soutěže Vám nejvíce vyhovuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
rychlostní a výkonová soutěž (např. vyhraje ten, kdo nasbírá nejvíce...)1100 %7,69 %  

Graf

4. Z jakého z uvedených zdrojů se o spotřebitelské soutěži nejčastěji dozvídáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
masmédia (televize, rozhlas, tisk, letáky,...)1100 %7,69 %  

Graf

5. Která z uvedených možností odevzdání odpovědi Vám nejvíce vyhovuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
on-line formulář1100 %7,69 %  

Graf

6. Zúčastnil/a jste se spotřebitelské soutěže někdy v minulosti?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne650 %46,15 %  
ano650 %46,15 %  

Graf

7. Spotřebitelských soutěží se neúčastním, protože:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nebaví mne (nechci) něco sbírat, posílat,...758,33 %53,85 %  
malá šance na výhru325 %23,08 %  
ucastnim, kdyz je zajimava vyhra18,33 %7,69 %  
zucastnujem sa18,33 %7,69 %  

Graf

8. Považujete spotřebitelské soutěže za dostatečně legislativně regulované?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
o právní záležitosti spotř. soutěží se nezajímám753,85 %53,85 %  
spíše nedostatečně323,08 %23,08 %  
spíše dostatečně17,69 %7,69 %  
dostatečně17,69 %7,69 %  
nedostatečně17,69 %7,69 %  

Graf

9. Z jakého důvodu jsou podle Vás organizovány spotřebitelské soutěže?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zvýšení obratu, tržeb646,15 %46,15 %  
snaha získat osobní údaje od zákazníka430,77 %30,77 %  
zviditelnění značky215,38 %15,38 %  
konkurenční výhoda17,69 %7,69 %  

Graf

10. Vaše pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena1076,92 %76,92 %  
muž323,08 %23,08 %  

Graf

11. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25 - 34 let1076,92 %76,92 %  
35 - 44 let215,38 %15,38 %  
15 - 24 let17,69 %7,69 %  

Graf

12. Vaše nejvyšší dokončené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské s maturitou753,85 %53,85 %  
vysokoškolské646,15 %46,15 %  

Graf

13. Váš čistý měsíční příjem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 001 - 30 000 Kč753,85 %53,85 %  
do 15 000 Kč538,46 %38,46 %  
nad 50 001 Kč17,69 %7,69 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

  • nezjištěno (58,8 %)

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Novotná, K.Podpora prodeje - spotřebitelský výzkum (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://podpora-prodeje-spotrebitesk.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.