Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Podpora prodeje v podniku

Podpora prodeje v podniku

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tereza Skučková
Šetření:02. 01. 2016 - 01. 02. 2016
Počet respondentů:27
Počet otázek (max/průměr):11 / 10.89
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:41,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:05
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

prosím o vyplnění dotazníku Podpora prodeje v podniku. Tento dotazník bude použit do mé diplomové práce.

 

Děkuji

Odpovědi respondentů

1. Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena2074,07 %74,07 %  
muž622,22 %22,22 %  
žena=213,7 %3,7 %  
muž=113,7 %3,7 %  

Graf

2. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-25933,33 %33,33 %  
25-30933,33 %33,33 %  
40 a více414,81 %14,81 %  
35-4027,41 %7,41 %  
30-3527,41 %7,41 %  
0-20=113,7 %3,7 %  
20-25=213,7 %3,7 %  
25-30=313,7 %3,7 %  
30-35=413,7 %3,7 %  
35-40=513,7 %3,7 %  
40 a více=613,7 %3,7 %  

Graf

3. Co pro Vás znamená podpora prodeje v podniku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slevové akce622,22 %22,22 %  
Vzorky při nákupu zdarma518,52 %18,52 %  
Věrnostní karta414,81 %14,81 %  
Slevové poukazy414,81 %14,81 %  
Prémie k nákupu311,11 %11,11 %  
Benefity311,11 %11,11 %  
Slevové poukazy=313,7 %3,7 %  
Slevové akce=613,7 %3,7 %  
Věrnostní karta=213,7 %3,7 %  
Benefity=113,7 %3,7 %  
Prémie k nákupu=413,7 %3,7 %  
Ochutnávky=813,7 %3,7 %  
Vzorky při nákupu zdarma=513,7 %3,7 %  
Soutěže=713,7 %3,7 %  
Ochutnávky13,7 %3,7 %  

Graf

4. Využíváte některá z výše uvedených výhod?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1866,67 %66,67 %  
ne725,93 %25,93 %  
nevím27,41 %7,41 %  

Graf

5. Ovlivňuje Vás reklama natolik, aby jste si výrobek zakoupili?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1970,37 %70,37 %  
ano829,63 %29,63 %  

Graf

6. Zajímají Vás reklamní letáky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1970,37 %70,37 %  
ne829,63 %29,63 %  

Graf

7. Jaký typ reklamy preferujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet1144 %40,74 %  
Leták936 %33,33 %  
TV312 %11,11 %  
TV=114 %3,7 %  
Leták=214 %3,7 %  
Internet=414 %3,7 %  
Billboard=314 %3,7 %  
Billboard14 %3,7 %  

Graf

8. Vlastníte některou z věrnostních (zákaznických) karet?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2177,78 %77,78 %  
ne622,22 %22,22 %  

Graf

9. Využili jste někdy slevový voucher či nasbírané body za koupi výrobku?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1762,96 %62,96 %  
ne933,33 %33,33 %  
nevím13,7 %3,7 %  

Graf

10. Jak byste hodnotili v současné době tyto věrnostní programy?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný1140,74 %40,74 %  
dobrý622,22 %22,22 %  
nedostatečný414,81 %14,81 %  
výborný414,81 %14,81 %  
dostatečný27,41 %7,41 %  

Graf

11. Máte špatnou zkušenost při využití věrnostních programů?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1557,69 %55,56 %  
ano830,77 %29,63 %  
nevím311,54 %11,11 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Skučková, T.Podpora prodeje v podniku (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://podpora-prodeje-v-podniku.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.