Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Podprsenky

Podprsenky

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petra Rabová
Šetření:05. 11. 2014 - 16. 11. 2014
Počet respondentů:239
Počet otázek (max/průměr):20 / 16.88
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:73,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:50
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, 

prosím o vyplnění tohoto dotazníků, který se týká klasických a speciálních podprsenek.

Děkuji

Odpovědi respondentů

Označte dva typy podprsenek, které nejčastěji kupujete.

1. Jaký typ podprsenky nejčastěji kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
klasická podprsenka (vyztužené, nevyztužené, push-up podprsenky......)16368,2 %68,2 %  
klasická podprsenka6828,45 %28,45 %  
sportovní podprsenka4217,57 %17,57 %  
s kosticemi bez vycpávek - látková 10,42 %0,42 %  
kojici10,42 %0,42 %  
push-up10,42 %0,42 %  
push- up10,42 %0,42 %  
na ostro10,42 %0,42 %  
ženský slipy10,42 %0,42 %  
erotická podprsenka10,42 %0,42 %  

Graf

1 - nejvíce důležité, 5 - nejméně důležité

2. Seřaďte následující faktory podle důležitosti při nákupu podprsenky:

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
velikost1.5941.446
cena2.6991.6
střih2.1631.509
celkový dojem2.4441.887
barva3.1131.598

Graf

3. Jaký typ klasické podprsenky máte nejraději?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vyztužené podprsenky16769,87 %69,87 %  
tvarované podprsenky6928,87 %28,87 %  
nevyztužené podprsenky3715,48 %15,48 %  
bez kostic104,18 %4,18 %  

Graf

4. Jakou barvu podprsenky nejčastěji kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
černá15966,53 %66,53 %  
bílá6225,94 %25,94 %  
tělová3112,97 %12,97 %  
různé52,09 %2,09 %  
růžová41,67 %1,67 %  
barevná31,26 %1,26 %  
červená20,84 %0,84 %  
různé barvy20,84 %0,84 %  
cervena20,84 %0,84 %  
barevné20,84 %0,84 %  
barevná nebo se vzory10,42 %0,42 %  
Každou mám jinou10,42 %0,42 %  
pokaždé jiná10,42 %0,42 %  
je to ruzne10,42 %0,42 %  
to se nedá říct10,42 %0,42 %  
vzorované, barevné10,42 %0,42 %  
farebné10,42 %0,42 %  
Ruzne barvy i vzory10,42 %0,42 %  
fialová10,42 %0,42 %  
pokaždé jinou10,42 %0,42 %  
Různé barvy i vzory.10,42 %0,42 %  
i barevné10,42 %0,42 %  
jaká se mi zrovna líbí10,42 %0,42 %  
nezáleží na tom10,42 %0,42 %  
modrá, žlutá10,42 %0,42 %  
co je k mání10,42 %0,42 %  
černé, bílé i barevné10,42 %0,42 %  
cerveny vystuzeny zensky slipy10,42 %0,42 %  
jakoukoliv10,42 %0,42 %  
pastelová10,42 %0,42 %  

Graf

5. Jakou částku jste ochotná zaplatit za podprsenku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 500kč12552,3 %52,3 %  
do 1000kč7531,38 %31,38 %  
do 1500Kč3012,55 %12,55 %  
nad 1500Kč93,77 %3,77 %  

Graf

6. Změřila jste se někdy za účelem zjištění správné velikosti podprsenky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano15464,44 %64,44 %  
ne8535,56 %35,56 %  

Graf

7. Zaškrtněte tvrzení, která jsou podle vás pravdivá (týká se prodavaček spodního prádla)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nikdy jsem si nenechávala od prodavačky poradit se správnou velikostí podprsenky13958,16 %58,16 %  
prodavačka mi poradila správnou podprsenky (specializovaný obchod se spodním prádla)7129,71 %29,71 %  
prodavačka mi poradila správnou velikost podprsenky (obchodní centra, větší obchody)166,69 %6,69 %  
prodavačka mi poradila špatnou velikost podprsenky (specializovaný obchod se spodním prádlem)93,77 %3,77 %  
prodavačka mi poradila špatnou velikost podprsenky (obchodní centra, větší obchody)41,67 %1,67 %  

Graf

8. Kde nejčastěji nakupujete podprsenky?

Pokud nakupujete v kamenných obchodech pokračujte k otázce č. 9. Jestli nakupujete v e-shopech pokračujte k otázce č. 10.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kamenný obchod22092,05 %92,05 %  
e-shop166,69 %6,69 %  
kamenný obchod10,42 %0,42 %  
kamenný obchod10,42 %0,42 %  
kamenný obchod10,42 %0,42 %  

Graf

9. Proč nenakupujete v e-shopu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
není možné si produkt vyzkoušet20192,2 %84,1 %  
produkt může ve skutečnosti vypadat jinak8338,07 %34,73 %  
platba za poštovné3917,89 %16,32 %  
problém s vrácením zboží2310,55 %9,62 %  
cena83,67 %3,35 %  

Graf

10. Proč nenakupujete v kamenném obchodě?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysoká cena1760,71 %7,11 %  
Malý výběr1242,86 %5,02 %  
Nedostatek velikostí1139,29 %4,6 %  

Graf

11. Myslíte si, že máte správnou velikost podprsenky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano17774,06 %74,06 %  
nevím3615,06 %15,06 %  
ne2610,88 %10,88 %  

Graf

12. Znáte podprsenku proti vráskám v dekoltu? (Používá se pouze na noc)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne21690,38 %90,38 %  
ano239,62 %9,62 %  

Graf

13. Podprsenka proti vráskám v dekoltu stojí cca 1300Kč, přijde Vám tato cena přijatelná?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne15866,11 %66,11 %  
ano8133,89 %33,89 %  

Graf

14. Máte děti?

Pokud ne, odpovězte na otázku č. 17

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne21087,87 %87,87 %  
ano2912,13 %12,13 %  

Graf

15. Používala jste těhotenskou/mateřskou podprsenku?

Pokud ano, odpovězte na otázku č.16

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6069,77 %25,1 %  
ano2630,23 %10,88 %  

Graf

16. Jakou značku těhotenské podprsenky jste nosila?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
triumph212,5 %0,84 %  
H&M 16,25 %0,42 %  
nevím16,25 %0,42 %  
HaM, Triumph16,25 %0,42 %  
už si nepamatuji16,25 %0,42 %  
nenosila - nemam deti16,25 %0,42 %  
úpavan16,25 %0,42 %  
mitex16,25 %0,42 %  
Victoria secret, Triumph, Tezenis, Intimisimi16,25 %0,42 %  
marks and spencer16,25 %0,42 %  
ostatní odpovědi Natura
vzdyt vam rikam, ze ja nosim jenom tehotensky slipy
Anita
naturana
už si nepamatuju, je to dávno
531,25 %2,09 % 

Graf

17. Používáte při sportovní aktivitě sportovní podprsenku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano12552,3 %52,3 %  
ne8334,73 %34,73 %  
nesportuji3514,64 %14,64 %  

Graf

18. Víte, že existují tři stupně podpory u sportovních podprsenek?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne18075,31 %75,31 %  
ano5924,69 %24,69 %  

Graf

19. Jakou značku sportovní podprsenky používáte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nike3534,31 %14,64 %  
Adidas1918,63 %7,95 %  
Triumph87,84 %3,35 %  
H&M32,94 %1,26 %  
Tchibo21,96 %0,84 %  
...10,98 %0,42 %  
klimatex (vyse uvedene mi nesedi)10,98 %0,42 %  
Crivit10,98 %0,42 %  
Nevybírám podle značky, ale podle toho, aby mi dobře seděla a případně se mi i líbila. Takže nevím, jakou mám značku.10,98 %0,42 %  
Marks&Spencer's10,98 %0,42 %  
nezmačková - od vietnamců10,98 %0,42 %  
shock absorber10,98 %0,42 %  
domyos10,98 %0,42 %  
přesně nevím ale je to z decatlonu10,98 %0,42 %  
nevím přesně název10,98 %0,42 %  
Panache Sport10,98 %0,42 %  
nepouzivam10,98 %0,42 %  
reebook10,98 %0,42 %  
-10,98 %0,42 %  
nevím10,98 %0,42 %  
Tchibo na beh, na golf klasickou10,98 %0,42 %  
Decathlon10,98 %0,42 %  
HM10,98 %0,42 %  
různé10,98 %0,42 %  
Neznackovou10,98 %0,42 %  
podprsenka z kik10,98 %0,42 %  
usa pro10,98 %0,42 %  
kdo vyrobí v mé velikosti, to beru10,98 %0,42 %  
X-bionic10,98 %0,42 %  
no name10,98 %0,42 %  
na značce nezáleží10,98 %0,42 %  
Slipy na drepy10,98 %0,42 %  
nevím :))10,98 %0,42 %  
f&f10,98 %0,42 %  
Neznačková10,98 %0,42 %  
sensor10,98 %0,42 %  
Puma, H&M10,98 %0,42 %  
to fakt nevím :D10,98 %0,42 %  
Lonsdale, Klimatex10,98 %0,42 %  
vietnam10,98 %0,42 %  

Graf

20. Do které věkové kategorie patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-3016066,95 %66,95 %  
15-205020,92 %20,92 %  
31-40208,37 %8,37 %  
Nad 40 let93,77 %3,77 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

17. Používáte při sportovní aktivitě sportovní podprsenku?

  • odpověď ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi sportovní podprsenka na otázku 1. Jaký typ podprsenky nejčastěji kupujete?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Adidas na otázku 19. Jakou značku sportovní podprsenky používáte?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaký typ podprsenky nejčastěji kupujete?

2. Seřaďte následující faktory podle důležitosti při nákupu podprsenky:

3. Jaký typ klasické podprsenky máte nejraději?

4. Jakou barvu podprsenky nejčastěji kupujete?

5. Jakou částku jste ochotná zaplatit za podprsenku?

6. Změřila jste se někdy za účelem zjištění správné velikosti podprsenky?

7. Zaškrtněte tvrzení, která jsou podle vás pravdivá (týká se prodavaček spodního prádla)

8. Kde nejčastěji nakupujete podprsenky?

9. Proč nenakupujete v e-shopu?

10. Proč nenakupujete v kamenném obchodě?

11. Myslíte si, že máte správnou velikost podprsenky?

12. Znáte podprsenku proti vráskám v dekoltu? (Používá se pouze na noc)

13. Podprsenka proti vráskám v dekoltu stojí cca 1300Kč, přijde Vám tato cena přijatelná?

14. Máte děti?

15. Používala jste těhotenskou/mateřskou podprsenku?

17. Používáte při sportovní aktivitě sportovní podprsenku?

18. Víte, že existují tři stupně podpory u sportovních podprsenek?

19. Jakou značku sportovní podprsenky používáte?

20. Do které věkové kategorie patříte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaký typ podprsenky nejčastěji kupujete?

2. Seřaďte následující faktory podle důležitosti při nákupu podprsenky:

3. Jaký typ klasické podprsenky máte nejraději?

4. Jakou barvu podprsenky nejčastěji kupujete?

5. Jakou částku jste ochotná zaplatit za podprsenku?

6. Změřila jste se někdy za účelem zjištění správné velikosti podprsenky?

7. Zaškrtněte tvrzení, která jsou podle vás pravdivá (týká se prodavaček spodního prádla)

8. Kde nejčastěji nakupujete podprsenky?

9. Proč nenakupujete v e-shopu?

10. Proč nenakupujete v kamenném obchodě?

11. Myslíte si, že máte správnou velikost podprsenky?

12. Znáte podprsenku proti vráskám v dekoltu? (Používá se pouze na noc)

13. Podprsenka proti vráskám v dekoltu stojí cca 1300Kč, přijde Vám tato cena přijatelná?

14. Máte děti?

15. Používala jste těhotenskou/mateřskou podprsenku?

17. Používáte při sportovní aktivitě sportovní podprsenku?

18. Víte, že existují tři stupně podpory u sportovních podprsenek?

19. Jakou značku sportovní podprsenky používáte?

20. Do které věkové kategorie patříte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Rabová, P.Podprsenky (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://podprsenky.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.