Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Podvodné praktiky na slevových portálech

Podvodné praktiky na slevových portálech

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lenka Nemeškalová
Šetření:29. 11. 2011 - 04. 12. 2011
Počet respondentů:86
Počet otázek (max/průměr):24 / 14.51
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:63,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:52
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům


Dobrý den,


jsme velice rádi, že jste se rozhodli vyplnit náš dotazník a pomoci nám tak vylepšit nabídky na slevových portálech.

Cílem našeho průzkumu, je zjistit Vaše zkušenosti a znát Váš názor na slevové portály a pokusit se tak zlepšit poskytování nabídek a ty přizpůsobit Vám zákazníkům.

Proto bychom Vás rádi požádali, abyste nám věnovali trochu svého času a dotazník vyplnili.

Výsledky budou primárně využity pro účely školní prezentace na toto téma
 

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

- Na stupnici 1-5 je 1 nejméně

-. na stupnici -- nejméně souhlasíte 

                         ++ nejvíce souhlasíte

• Odpovídejte prosím pravdivě
• Pokud je to možné, zkuste se vyhnout odpovědi "jiné" nebo "nevím" (podle konkrétní otázky)


 

Odpovědi respondentů

1. Nakupovali jste někdy na slevových portálech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 24].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5766,28 %66,28 %  
Ne2933,72 %33,72 %  

Graf

2. Jak často nakupujete přes slevové portály?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jednou měsíčně2340,35 %26,74 %  
Jednou za půl roku1831,58 %20,93 %  
Jednou ročně1221,05 %13,95 %  
Jednou týdně47,02 %4,65 %  

Graf

3. Kterému druhu platby dáváte přednost?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Kartou on-line3.3512.93
Bankovní převod2.862.542
Platba Pay-Sec2.8773.266
E-konto2.8423.01
Pay Pal2.9653.157
Osobně2.862.787

Graf

4. Pro jaké osoby nejčastěji kupujete slevové vouchery?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Partnerku/Partnera2.7893.008
Děti2.7023.262
Pro sebe2.9472.787
Kamarády2.8252.145
Ostatní příbuzné2.8252.11

Graf

5. Nakupujete zboží či služby?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Zboží vs. Služby1-2-3-4-53.2461.308

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

6. Na kterých portálech jste již uskutečnili svůj nákup?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slevomat5392,98 %61,63 %  
Vykup to3052,63 %34,88 %  
Zapakatel2238,6 %25,58 %  
My Deals1017,54 %11,63 %  
Slevín915,79 %10,47 %  
Perfekt slevy915,79 %10,47 %  
Brnoslevy610,53 %6,98 %  
Slevuška35,26 %3,49 %  

Graf

7. Je pro Vás velikost slevy rozhodujícím faktorem ke koupi?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3256,14 %37,21 %  
ne2543,86 %29,07 %  

Graf

8. Máte dobré zkušenosti se slevovými portály?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím3663,16 %41,86 %  
souhlasím1628,07 %18,6 %  
nevím35,26 %3,49 %  
spíše nesouhlasím23,51 %2,33 %  

Graf

9. Myslíte si, že sortiment nabízený na slevových portálech je jiný než před rokem?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím2136,84 %24,42 %  
nevím1831,58 %20,93 %  
souhlasím1119,3 %12,79 %  
spíše nesouhlasím610,53 %6,98 %  
nesouhlasím11,75 %1,16 %  

Graf

10. Myslíte, že úroveň nabízeného zboží/služeb klesá?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2136,84 %24,42 %  
nevím1831,58 %20,93 %  
ano1831,58 %20,93 %  

Graf

11. Jaké zboží jste již nakupili na slevových portálech?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Potraviny2241,51 %25,58 %  
Oblečení1732,08 %19,77 %  
Elektronika1630,19 %18,6 %  
Drogerie1324,53 %15,12 %  
Hračky815,09 %9,3 %  
služby35,66 %3,49 %  
kosmetika, kadeřník11,89 %1,16 %  
masáže, solárium11,89 %1,16 %  
pobyty11,89 %1,16 %  
kupuji služby11,89 %1,16 %  
dovolenou11,89 %1,16 %  
Mytí auta11,89 %1,16 %  
večeře, oběd, výstava11,89 %1,16 %  
služby- kosmetika, fitnes, welnes11,89 %1,16 %  
masaze atd..11,89 %1,16 %  
zážitky11,89 %1,16 %  
kosmetické procedury, relax11,89 %1,16 %  
žádné11,89 %1,16 %  
Jídlo a pití - v restauraci, služby11,89 %1,16 %  

Graf

12. Ve kterém období nakupujete slevové vouchery?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Jaro0.2630.896
Léto0.5790.946
Podzim0.4740.565
Zima0.6490.824

Graf

13. Nakupujete více slevových voucherů před Vánocemi?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3663,16 %41,86 %  
ano2136,84 %24,42 %  

Graf

14. Jaké parametry jsou pro Vás důležité při nákupu na slevových portálech?

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Možnost platby0.9261.106
Vzhled webové stránky0.3331.148
Reklama na slevovém portálu-0.0931.121
Akční cena1.3150.734
Doporučení1.0741.106

Graf

15. Měl/a jste někdy špatné zkušenosti s nákupem přes slevové portály?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3968,42 %45,35 %  
ano1831,58 %20,93 %  

Graf

16. V jaké hodnotě nakupujete nejčastěji zboží či služby?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
501-10002443,64 %27,91 %  
0-5002240 %25,58 %  
2001-300047,27 %4,65 %  
1001-200047,27 %4,65 %  
0-100011,82 %1,16 %  

Graf

17. Důvěřujete nakupování přes internet?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5291,23 %60,47 %  
ne58,77 %5,81 %  

Graf

18. Jaké zboží či služby postrádáte na slevových portálech?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Drogerie1641,03 %18,6 %  
Rostliny1025,64 %11,63 %  
Hračky717,95 %8,14 %  
Elektronika717,95 %8,14 %  
Rostliny=5512,82 %5,81 %  
Potraviny=1410,26 %4,65 %  
Elektronika=3410,26 %4,65 %  
Zvířata410,26 %4,65 %  
Elektronika=537,69 %3,49 %  
Hračky=337,69 %3,49 %  
Zvířata=537,69 %3,49 %  
Zvířata=137,69 %3,49 %  
Potraviny37,69 %3,49 %  
Drogerie=525,13 %2,33 %  
Potraviny=325,13 %2,33 %  
Drogerie=125,13 %2,33 %  
Drogerie=325,13 %2,33 %  
Rostliny=325,13 %2,33 %  
Zvířata=325,13 %2,33 %  
Potraviny=525,13 %2,33 %  
Hračky=525,13 %2,33 %  
žádné25,13 %2,33 %  
Zvířata=412,56 %1,16 %  
Drogerie=212,56 %1,16 %  
Hračky=412,56 %1,16 %  
Drogerie=412,56 %1,16 %  
Hračky=212,56 %1,16 %  
Rostliny=112,56 %1,16 %  
Elektronika=112,56 %1,16 %  
Hračky=112,56 %1,16 %  
Potraviny=012,56 %1,16 %  
Elektronika=012,56 %1,16 %  
Drogerie=012,56 %1,16 %  
Hračky=012,56 %1,16 %  
Rostliny=412,56 %1,16 %  
osobní vozy 12,56 %1,16 %  
oblečení12,56 %1,16 %  
slevy do obchodních domů12,56 %1,16 %  

Graf

19. Na kterém slevovém portálu nakupujete nejčastěji?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slevomat1341,94 %15,12 %  
Slevin39,68 %3,49 %  
skrz.cz39,68 %3,49 %  
n13,23 %1,16 %  
Slevomat, Vykup to13,23 %1,16 %  
slevíci.cz13,23 %1,16 %  
slevomat.cz13,23 %1,16 %  
Sleviště13,23 %1,16 %  
aukro13,23 %1,16 %  
slevomat nebo ber slevu13,23 %1,16 %  
ostatní odpovědi www.slevomat.cz
dejsito.cz
zapakatel, slevomat
Sleviste
slevomat, zapakatel
516,13 %5,81 % 

Graf

20. Do které skupiny se řadíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pracující student2136,84 %24,42 %  
Zaměstnanec1729,82 %19,77 %  
Student1526,32 %17,44 %  
Důchodce23,51 %2,33 %  
Nezaměstnaný11,75 %1,16 %  
Podnikatel11,75 %1,16 %  

Graf

21. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-253561,4 %40,7 %  
31-49814,04 %9,3 %  
26-30610,53 %6,98 %  
50-5958,77 %5,81 %  
0-1823,51 %2,33 %  
60 a více11,75 %1,16 %  

Graf

22. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena4375,44 %50 %  
Muž1424,56 %16,28 %  

Graf

23. Zde je prostor pro Vaše připomínky

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

J*

Na serveru Zapakatel jsem kupovala předmět, který mi ani po měsíci od zaplacení nebyli schopni zajistit. Velká nespokojenost!

týýýdýýý

24. Z jakého důvodu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nabídka ze slevových portálů pro Vás není zajímavá746,67 %8,14 %  
Nedůvěřřujete nakupování přes internet320 %3,49 %  
Slyšel jste negativní ohlasy na slevové portály213,33 %2,33 %  
nabízí povětšinou služby, nemám zájem16,67 %1,16 %  
nerada platím kartou přes net16,67 %1,16 %  
sleva nezaručuje kvalitu služeb16,67 %1,16 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 9 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Nakupovali jste někdy na slevových portálech?

  • odpověď Ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednou ročně na otázku 2. Jak často nakupujete přes slevové portály?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednou za půl roku na otázku 2. Jak často nakupujete přes slevové portály?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bankovní převod=3 na otázku 3. Kterému druhu platby dáváte přednost?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bankovní převod=5 na otázku 3. Kterému druhu platby dáváte přednost?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi E-konto=1 na otázku 3. Kterému druhu platby dáváte přednost?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kartou on-line=1 na otázku 3. Kterému druhu platby dáváte přednost?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kartou on-line=5 na otázku 3. Kterému druhu platby dáváte přednost?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osobně=1 na otázku 3. Kterému druhu platby dáváte přednost?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osobně=5 na otázku 3. Kterému druhu platby dáváte přednost?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pay Pal=1 na otázku 3. Kterému druhu platby dáváte přednost?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Platba Pay-Sec=1 na otázku 3. Kterému druhu platby dáváte přednost?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Platba Pay-Sec=5 na otázku 3. Kterému druhu platby dáváte přednost?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Děti=1 na otázku 4. Pro jaké osoby nejčastěji kupujete slevové vouchery?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Děti=5 na otázku 4. Pro jaké osoby nejčastěji kupujete slevové vouchery?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kamarády=1 na otázku 4. Pro jaké osoby nejčastěji kupujete slevové vouchery?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kamarády=3 na otázku 4. Pro jaké osoby nejčastěji kupujete slevové vouchery?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kamarády=4 na otázku 4. Pro jaké osoby nejčastěji kupujete slevové vouchery?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kamarády=5 na otázku 4. Pro jaké osoby nejčastěji kupujete slevové vouchery?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ostatní příbuzné=1 na otázku 4. Pro jaké osoby nejčastěji kupujete slevové vouchery?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ostatní příbuzné=3 na otázku 4. Pro jaké osoby nejčastěji kupujete slevové vouchery?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ostatní příbuzné=4 na otázku 4. Pro jaké osoby nejčastěji kupujete slevové vouchery?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Partnerku/Partnera=1 na otázku 4. Pro jaké osoby nejčastěji kupujete slevové vouchery?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Partnerku/Partnera=5 na otázku 4. Pro jaké osoby nejčastěji kupujete slevové vouchery?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pro sebe=1 na otázku 4. Pro jaké osoby nejčastěji kupujete slevové vouchery?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pro sebe=4 na otázku 4. Pro jaké osoby nejčastěji kupujete slevové vouchery?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pro sebe=5 na otázku 4. Pro jaké osoby nejčastěji kupujete slevové vouchery?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zboží [1-2-3-4-5] Služby: 3 na otázku 5. Nakupujete zboží či služby?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zboží [1-2-3-4-5] Služby: 4 na otázku 5. Nakupujete zboží či služby?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi My Deals na otázku 6. Na kterých portálech jste již uskutečnili svůj nákup?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevomat na otázku 6. Na kterých portálech jste již uskutečnili svůj nákup?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vykup to na otázku 6. Na kterých portálech jste již uskutečnili svůj nákup?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zapakatel na otázku 6. Na kterých portálech jste již uskutečnili svůj nákup?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 7. Je pro Vás velikost slevy rozhodujícím faktorem ke koupi?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 7. Je pro Vás velikost slevy rozhodujícím faktorem ke koupi?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 8. Máte dobré zkušenosti se slevovými portály?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 8. Máte dobré zkušenosti se slevovými portály?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 9. Myslíte si, že sortiment nabízený na slevových portálech je jiný než před rokem?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 9. Myslíte si, že sortiment nabízený na slevových portálech je jiný než před rokem?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 9. Myslíte si, že sortiment nabízený na slevových portálech je jiný než před rokem?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 10. Myslíte, že úroveň nabízeného zboží/služeb klesá?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 10. Myslíte, že úroveň nabízeného zboží/služeb klesá?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 10. Myslíte, že úroveň nabízeného zboží/služeb klesá?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Drogerie na otázku 11. Jaké zboží jste již nakupili na slevových portálech?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Elektronika na otázku 11. Jaké zboží jste již nakupili na slevových portálech?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oblečení na otázku 11. Jaké zboží jste již nakupili na slevových portálech?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Potraviny na otázku 11. Jaké zboží jste již nakupili na slevových portálech?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaro=0 na otázku 12. Ve kterém období nakupujete slevové vouchery?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaro=1 na otázku 12. Ve kterém období nakupujete slevové vouchery?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Léto=0 na otázku 12. Ve kterém období nakupujete slevové vouchery?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Léto=1 na otázku 12. Ve kterém období nakupujete slevové vouchery?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Léto=2 na otázku 12. Ve kterém období nakupujete slevové vouchery?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podzim=0 na otázku 12. Ve kterém období nakupujete slevové vouchery?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podzim=1 na otázku 12. Ve kterém období nakupujete slevové vouchery?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zima=0 na otázku 12. Ve kterém období nakupujete slevové vouchery?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zima=1 na otázku 12. Ve kterém období nakupujete slevové vouchery?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zima=2 na otázku 12. Ve kterém období nakupujete slevové vouchery?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 13. Nakupujete více slevových voucherů před Vánocemi?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 13. Nakupujete více slevových voucherů před Vánocemi?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Akční cena=1 na otázku 14. Jaké parametry jsou pro Vás důležité při nákupu na slevových portálech?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Akční cena=2 na otázku 14. Jaké parametry jsou pro Vás důležité při nákupu na slevových portálech?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení=0 na otázku 14. Jaké parametry jsou pro Vás důležité při nákupu na slevových portálech?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení=1 na otázku 14. Jaké parametry jsou pro Vás důležité při nákupu na slevových portálech?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení=2 na otázku 14. Jaké parametry jsou pro Vás důležité při nákupu na slevových portálech?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost platby=0 na otázku 14. Jaké parametry jsou pro Vás důležité při nákupu na slevových portálech?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost platby=1 na otázku 14. Jaké parametry jsou pro Vás důležité při nákupu na slevových portálech?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost platby=2 na otázku 14. Jaké parametry jsou pro Vás důležité při nákupu na slevových portálech?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama na slevovém portálu=0 na otázku 14. Jaké parametry jsou pro Vás důležité při nákupu na slevových portálech?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama na slevovém portálu=1 na otázku 14. Jaké parametry jsou pro Vás důležité při nákupu na slevových portálech?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzhled webové stránky=0 na otázku 14. Jaké parametry jsou pro Vás důležité při nákupu na slevových portálech?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzhled webové stránky=1 na otázku 14. Jaké parametry jsou pro Vás důležité při nákupu na slevových portálech?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 15. Měl/a jste někdy špatné zkušenosti s nákupem přes slevové portály?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 15. Měl/a jste někdy špatné zkušenosti s nákupem přes slevové portály?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0-500 na otázku 16. V jaké hodnotě nakupujete nejčastěji zboží či služby?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 501-1000 na otázku 16. V jaké hodnotě nakupujete nejčastěji zboží či služby?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 17. Důvěřujete nakupování přes internet?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Drogerie na otázku 18. Jaké zboží či služby postrádáte na slevových portálech?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rostliny na otázku 18. Jaké zboží či služby postrádáte na slevových portálech?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevomat na otázku 19. Na kterém slevovém portálu nakupujete nejčastěji?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pracující student na otázku 20. Do které skupiny se řadíte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student na otázku 20. Do které skupiny se řadíte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zaměstnanec na otázku 20. Do které skupiny se řadíte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 19-25 na otázku 21. Věk
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Muž na otázku 22. Pohlaví
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žena na otázku 22. Pohlaví

3. Kterému druhu platby dáváte přednost?

  • odpověď E-konto=5:
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Platba Pay-Sec=5 na otázku 3. Kterému druhu platby dáváte přednost?
  • odpověď Platba Pay-Sec=5:
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi E-konto=5 na otázku 3. Kterému druhu platby dáváte přednost?

4. Pro jaké osoby nejčastěji kupujete slevové vouchery?

  • odpověď Děti=1:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pro sebe=5 na otázku 4. Pro jaké osoby nejčastěji kupujete slevové vouchery?

6. Na kterých portálech jste již uskutečnili svůj nákup?

  • odpověď Slevomat:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bankovní převod=5 na otázku 3. Kterému druhu platby dáváte přednost?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kartou on-line=1 na otázku 3. Kterému druhu platby dáváte přednost?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Děti=5 na otázku 4. Pro jaké osoby nejčastěji kupujete slevové vouchery?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kamarády=3 na otázku 4. Pro jaké osoby nejčastěji kupujete slevové vouchery?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kamarády=4 na otázku 4. Pro jaké osoby nejčastěji kupujete slevové vouchery?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kamarády=5 na otázku 4. Pro jaké osoby nejčastěji kupujete slevové vouchery?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ostatní příbuzné=4 na otázku 4. Pro jaké osoby nejčastěji kupujete slevové vouchery?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pro sebe=4 na otázku 4. Pro jaké osoby nejčastěji kupujete slevové vouchery?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaro=1 na otázku 12. Ve kterém období nakupujete slevové vouchery?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podzim=1 na otázku 12. Ve kterém období nakupujete slevové vouchery?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 13. Nakupujete více slevových voucherů před Vánocemi?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení=0 na otázku 14. Jaké parametry jsou pro Vás důležité při nákupu na slevových portálech?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost platby=0 na otázku 14. Jaké parametry jsou pro Vás důležité při nákupu na slevových portálech?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama na slevovém portálu=1 na otázku 14. Jaké parametry jsou pro Vás důležité při nákupu na slevových portálech?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevomat na otázku 19. Na kterém slevovém portálu nakupujete nejčastěji?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 8. Máte dobré zkušenosti se slevovými portály?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vykup to na otázku 6. Na kterých portálech jste již uskutečnili svůj nákup?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Akční cena=2 na otázku 14. Jaké parametry jsou pro Vás důležité při nákupu na slevových portálech?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podzim=0 na otázku 12. Ve kterém období nakupujete slevové vouchery?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zima=0 na otázku 12. Ve kterém období nakupujete slevové vouchery?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednou měsíčně na otázku 2. Jak často nakupujete přes slevové portály?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení=2 na otázku 14. Jaké parametry jsou pro Vás důležité při nákupu na slevových portálech?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi E-konto=1 na otázku 3. Kterému druhu platby dáváte přednost?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Léto=0 na otázku 12. Ve kterém období nakupujete slevové vouchery?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pay Pal=1 na otázku 3. Kterému druhu platby dáváte přednost?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zapakatel na otázku 6. Na kterých portálech jste již uskutečnili svůj nákup?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0-500 na otázku 16. V jaké hodnotě nakupujete nejčastěji zboží či služby?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žena na otázku 22. Pohlaví
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 9. Myslíte si, že sortiment nabízený na slevových portálech je jiný než před rokem?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 10. Myslíte, že úroveň nabízeného zboží/služeb klesá?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pracující student na otázku 20. Do které skupiny se řadíte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Platba Pay-Sec=5 na otázku 3. Kterému druhu platby dáváte přednost?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Léto=1 na otázku 12. Ve kterém období nakupujete slevové vouchery?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost platby=2 na otázku 14. Jaké parametry jsou pro Vás důležité při nákupu na slevových portálech?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzhled webové stránky=0 na otázku 14. Jaké parametry jsou pro Vás důležité při nákupu na slevových portálech?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Partnerku/Partnera=5 na otázku 4. Pro jaké osoby nejčastěji kupujete slevové vouchery?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 9. Myslíte si, že sortiment nabízený na slevových portálech je jiný než před rokem?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 10. Myslíte, že úroveň nabízeného zboží/služeb klesá?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Akční cena=1 na otázku 14. Jaké parametry jsou pro Vás důležité při nákupu na slevových portálech?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 15. Měl/a jste někdy špatné zkušenosti s nákupem přes slevové portály?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 19-25 na otázku 21. Věk
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 17. Důvěřujete nakupování přes internet?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osobně=5 na otázku 3. Kterému druhu platby dáváte přednost?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oblečení na otázku 11. Jaké zboží jste již nakupili na slevových portálech?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zaměstnanec na otázku 20. Do které skupiny se řadíte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zboží [1-2-3-4-5] Služby: 4 na otázku 5. Nakupujete zboží či služby?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 7. Je pro Vás velikost slevy rozhodujícím faktorem ke koupi?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Drogerie na otázku 18. Jaké zboží či služby postrádáte na slevových portálech?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zima=1 na otázku 12. Ve kterém období nakupujete slevové vouchery?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student na otázku 20. Do které skupiny se řadíte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 1. Nakupovali jste někdy na slevových portálech?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kartou on-line=5 na otázku 3. Kterému druhu platby dáváte přednost?

12. Ve kterém období nakupujete slevové vouchery?

  • odpověď Jaro=0:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Léto=0 na otázku 12. Ve kterém období nakupujete slevové vouchery?

15. Měl/a jste někdy špatné zkušenosti s nákupem přes slevové portály?

  • odpověď ne:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 8. Máte dobré zkušenosti se slevovými portály?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bankovní převod=5 na otázku 3. Kterému druhu platby dáváte přednost?

17. Důvěřujete nakupování přes internet?

  • odpověď ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osobně=5 na otázku 3. Kterému druhu platby dáváte přednost?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kamarády=4 na otázku 4. Pro jaké osoby nejčastěji kupujete slevové vouchery?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ostatní příbuzné=4 na otázku 4. Pro jaké osoby nejčastěji kupujete slevové vouchery?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaro=1 na otázku 12. Ve kterém období nakupujete slevové vouchery?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Léto=1 na otázku 12. Ve kterém období nakupujete slevové vouchery?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Léto=2 na otázku 12. Ve kterém období nakupujete slevové vouchery?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podzim=1 na otázku 12. Ve kterém období nakupujete slevové vouchery?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zima=1 na otázku 12. Ve kterém období nakupujete slevové vouchery?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zima=2 na otázku 12. Ve kterém období nakupujete slevové vouchery?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 13. Nakupujete více slevových voucherů před Vánocemi?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Akční cena=1 na otázku 14. Jaké parametry jsou pro Vás důležité při nákupu na slevových portálech?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost platby=1 na otázku 14. Jaké parametry jsou pro Vás důležité při nákupu na slevových portálech?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama na slevovém portálu=1 na otázku 14. Jaké parametry jsou pro Vás důležité při nákupu na slevových portálech?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pracující student na otázku 20. Do které skupiny se řadíte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 19-25 na otázku 21. Věk
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kartou on-line=5 na otázku 3. Kterému druhu platby dáváte přednost?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 501-1000 na otázku 16. V jaké hodnotě nakupujete nejčastěji zboží či služby?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zapakatel na otázku 6. Na kterých portálech jste již uskutečnili svůj nákup?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0-500 na otázku 16. V jaké hodnotě nakupujete nejčastěji zboží či služby?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žena na otázku 22. Pohlaví
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Platba Pay-Sec=5 na otázku 3. Kterému druhu platby dáváte přednost?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bankovní převod=1 na otázku 3. Kterému druhu platby dáváte přednost?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednou za půl roku na otázku 2. Jak často nakupujete přes slevové portály?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Děti=5 na otázku 4. Pro jaké osoby nejčastěji kupujete slevové vouchery?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 8. Máte dobré zkušenosti se slevovými portály?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 10. Myslíte, že úroveň nabízeného zboží/služeb klesá?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 15. Měl/a jste někdy špatné zkušenosti s nákupem přes slevové portály?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pro sebe=5 na otázku 4. Pro jaké osoby nejčastěji kupujete slevové vouchery?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zboží [1-2-3-4-5] Služby: 4 na otázku 5. Nakupujete zboží či služby?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 7. Je pro Vás velikost slevy rozhodujícím faktorem ke koupi?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Elektronika na otázku 11. Jaké zboží jste již nakupili na slevových portálech?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení=1 na otázku 14. Jaké parametry jsou pro Vás důležité při nákupu na slevových portálech?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vykup to na otázku 6. Na kterých portálech jste již uskutečnili svůj nákup?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student na otázku 20. Do které skupiny se řadíte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kamarády=3 na otázku 4. Pro jaké osoby nejčastěji kupujete slevové vouchery?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevomat na otázku 6. Na kterých portálech jste již uskutečnili svůj nákup?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Drogerie na otázku 11. Jaké zboží jste již nakupili na slevových portálech?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevomat na otázku 19. Na kterém slevovém portálu nakupujete nejčastěji?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednou měsíčně na otázku 2. Jak často nakupujete přes slevové portály?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení=2 na otázku 14. Jaké parametry jsou pro Vás důležité při nákupu na slevových portálech?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 1. Nakupovali jste někdy na slevových portálech?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pro sebe=4 na otázku 4. Pro jaké osoby nejčastěji kupujete slevové vouchery?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 9. Myslíte si, že sortiment nabízený na slevových portálech je jiný než před rokem?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Potraviny na otázku 11. Jaké zboží jste již nakupili na slevových portálech?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost platby=0 na otázku 14. Jaké parametry jsou pro Vás důležité při nákupu na slevových portálech?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzhled webové stránky=1 na otázku 14. Jaké parametry jsou pro Vás důležité při nákupu na slevových portálech?

21. Věk

  • odpověď 19-25:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pracující student na otázku 20. Do které skupiny se řadíte?

22. Pohlaví

  • odpověď Žena:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kamarády=4 na otázku 4. Pro jaké osoby nejčastěji kupujete slevové vouchery?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pracující student na otázku 20. Do které skupiny se řadíte?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pro sebe=4 na otázku 4. Pro jaké osoby nejčastěji kupujete slevové vouchery?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Léto=1 na otázku 12. Ve kterém období nakupujete slevové vouchery?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakupovali jste někdy na slevových portálech?

2. Jak často nakupujete přes slevové portály?

3. Kterému druhu platby dáváte přednost?

4. Pro jaké osoby nejčastěji kupujete slevové vouchery?

5. Nakupujete zboží či služby?

6. Na kterých portálech jste již uskutečnili svůj nákup?

7. Je pro Vás velikost slevy rozhodujícím faktorem ke koupi?

8. Máte dobré zkušenosti se slevovými portály?

9. Myslíte si, že sortiment nabízený na slevových portálech je jiný než před rokem?

10. Myslíte, že úroveň nabízeného zboží/služeb klesá?

11. Jaké zboží jste již nakupili na slevových portálech?

12. Ve kterém období nakupujete slevové vouchery?

13. Nakupujete více slevových voucherů před Vánocemi?

14. Jaké parametry jsou pro Vás důležité při nákupu na slevových portálech?

15. Měl/a jste někdy špatné zkušenosti s nákupem přes slevové portály?

16. V jaké hodnotě nakupujete nejčastěji zboží či služby?

17. Důvěřujete nakupování přes internet?

18. Jaké zboží či služby postrádáte na slevových portálech?

19. Na kterém slevovém portálu nakupujete nejčastěji?

20. Do které skupiny se řadíte?

21. Věk

22. Pohlaví

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakupovali jste někdy na slevových portálech?

2. Jak často nakupujete přes slevové portály?

3. Kterému druhu platby dáváte přednost?

4. Pro jaké osoby nejčastěji kupujete slevové vouchery?

5. Nakupujete zboží či služby?

6. Na kterých portálech jste již uskutečnili svůj nákup?

7. Je pro Vás velikost slevy rozhodujícím faktorem ke koupi?

8. Máte dobré zkušenosti se slevovými portály?

9. Myslíte si, že sortiment nabízený na slevových portálech je jiný než před rokem?

10. Myslíte, že úroveň nabízeného zboží/služeb klesá?

11. Jaké zboží jste již nakupili na slevových portálech?

12. Ve kterém období nakupujete slevové vouchery?

13. Nakupujete více slevových voucherů před Vánocemi?

14. Jaké parametry jsou pro Vás důležité při nákupu na slevových portálech?

15. Měl/a jste někdy špatné zkušenosti s nákupem přes slevové portály?

16. V jaké hodnotě nakupujete nejčastěji zboží či služby?

17. Důvěřujete nakupování přes internet?

18. Jaké zboží či služby postrádáte na slevových portálech?

19. Na kterém slevovém portálu nakupujete nejčastěji?

20. Do které skupiny se řadíte?

21. Věk

22. Pohlaví

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Nemeškalová, L.Podvodné praktiky na slevových portálech (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://podvodne-praktiky-na-slevovy.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.