Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Pojištění - povědomí a zájem spotřebitelů

Pojištění - povědomí a zájem spotřebitelů

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petra Smolíková
Šetření:28. 03. 2011 - 13. 04. 2011
Počet respondentů:63
Počet otázek (max/průměr):17 / 15.84
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:58,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:27
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,
rády bychom Vás požádaly o vyplnění následujícího dotazníku, který se týká pojištění, pro účely vypracování seminární práce k předmětu Marketingová komunikace na VŠE.

Tento dotazník je zaměřený na věkovou skupinu 18 – 30 let! Proto prosíme o vyplnění pouze v případě, že spadáte do této věkové skupiny.

Dotazník je anonymní.

Děkujeme za Váš čas.

 

Petra Smolíková, Radka Smolíková, Petra Schüllerová, Jana Chytková
 

Odpovědi respondentů

1. Máte životní pojištění?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3758,73 %58,73 %  
ano2641,27 %41,27 %  

Graf

2. Jaké znáte subjekty, které poskytují životní pojištění? (prosím vypište)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Alianz, Generali

Alianz? :)

Allianz Generali Česká pojišťovna Axa

Allianz, Česká pojišťovna, Axa, Generali

Allianz, Kooperativa

Axa, Allianz, VZP

AXA, česká pojišťovna, kooperativa, ING, Generali

axa, česká spořitelna,slavia,generalli

axa, čsob, čs, generali

Axa, Generali, Slavia, ČSOB, Česká pojišťovna

banky, fin. organizace, pojistovny

Ceska pojistovna, Alianz,

Česká Pojišťovna Ing Aviva

česká pojišťovna

Česká pojišťovna

Česká pojišťovna, Axa, Allianz. Zprostředkovaně OVB.

Česká pojišťovna, Axa, Kooperativa, ..

Česká pojišťovna, ČSOB, AXA, Generalli, Vienna Insurance, ING pojišťovna, Česká podnikatelská pojišťovna, Allianz

Česká pojišťovna, Generali, Allianz, Axa, ING, ČSOB pojišťovna

česká pojišťovna, kooperativa

Česká pojišťovna, Kooperativa, Aegon, ČSOB.

česká pojišťovna, kooperativa, allianz, wüstenrot, generali atd

Česká pojišťovna, Kooperativa, Česká spořitelna, Generali - asi všechny pojišťovny a banky

ČSOB Pojišťovna, Česká pojišťovna, AXA, Uniqa

čsob, allianz, ing, generali, česká spořitelna

ČSOB, Česká pojišťovna, Allianz, Generali

Generali pojišťovna

Generali, Alianz

Generali, Allianz, Komerční pojišťovna, Pojišťovna české spořitelny, Česká pojišťovna, ČSOB Pojišťovna, Axa pojišťovna, Kooperativa, Uniqa, ING

Generali, ING pojišťovna

ING Životní pojišťovna

ING, Kooperativa, AXA, Česká pojišťovna

KB

Komerční pojišťovny - Česká pojišťovna, Allianz, Kooperativa, Generali atd.

Kooperativa, Generali, Ceska pojistovna, AXA, Alianz

Neznám

poisťovne

poistovne

Poj. ČS, Poj. KB, AXA, Aegon, Aviva, Generali, Kooperativa, ČP, ČSOB poj. ING Uniqua

pojistovny

pojistovny

pojišťovny banky

pojišťovny

pojišťovny

Pojišťovny

pojišťovny

pojišťovny :) (Kooperativa, Alianz, ...)

pojištovny :D

pojišťovny a banky

pojišťovny Generali, Česká pojišťovna, Kooperativa atd.

pojišťovny, banky

pojišťovny, banky

pojišťovny, banky kooperující s pojišťovnami

pojišťovny, banky, stavební spořitelny

pojišťovny, banky?

Pojišťovny, někdy zprostředkovávají banky - myslím si, že v současné době snad každá pojišťovna

ppp

Uniqa, Allianz, Generalli, Amsico, Kooperativa, Česká pojišťovna, Ing, Axa, ČSOB,...

všechny pojišťovny

VZP, Union, Allianz, Wustenrot... pri cestovnom poisteni je najlepsia pre studenta Union a dost zla Wustenrot - vysoke poistne a nic moc vyhody (malo pripoisteni)

wustenrot, ing, csob, kooperativa, generali...

Zřejmě jsem nepochopil otázku. Pokud myslíte subjekty obecně, tak to jsou pojišťovny popřípadě pojišťovny bank (jako dceřiné společnosti) a pokud nějak konkrétně tak pojišťovny : Generali, Česká pojišťovna, Kooperativa, Wustrenrot pojišťovna, Uniqua, Direct pojišťovna, Slavie, Alianz, Česká podnikatelská pojišťovna, D.A.S. pojišťovna právní ochrany...

žádné

3. Už jste přemýšlel(a) o penzijním připojištění?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3961,9 %61,9 %  
ne2438,1 %38,1 %  

Graf

4. Jaké důvody by Vás vedly k založení penzijního připojištění? (prosím vypište)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

aby se ze mě v důchodu nestal bezdomovec (pokud se důchodu vůbec dožiji) a také pro urdžení určitého životního standardu, na který si člověk zvykne během života, kdy vydělává

aby som v období, keď už budem poberať dôchodok sa neocitla vo finančnej tiesni, respektíve aby som až v takej vysokej miere nepocítila pád ohľadom prístupných financií, ktoré sú bežným sprievodným javom odchodu na dôchodok

abych měl peníze v důchodu :-)

až budu vydělávat

daňová reforma, vidina lepšího důchodu, udržení si standardu

Dobrá finanční situace, zdravotní důvody

dokončená škola a stálý příjem

dostatečně vysoké státní příspěvky

dostatečný plat umožňující dávat peníze stranou

duchodova reforma

finanční zabezpečení v důchodu

Finanční zabezpečení v důchodovém věku

kdybych provozovala nějaký sport či rizikovou činnost

ked budem starsia :)

momentalne o tom neuvazujem, som dost mlada. ale v buducnosti, ked si najdem stabilne pracovne miesto zacnem.

Myslím si, že v současné době je hlavní motivací státní příspěvek a sleva na dani, ale podle mého názoru není vhodné využít penzijní připojištění jako jediný prostředek spoření na stáří, protože když opomeneme státní podporu, tak tento produkt je málo výnosný - existují lepší možnosti spoření

naspoření nějaké částky, státní příspěvek

ne

Nedostatek peněz ve stáří, jistota

nemám důvod

nevydělávám, jsem student

neznám žádné důvody

Nová důchodová reforma, která by důchody snížila na minimum, věkovou hranici zvášila na maximum či důchody zrušila úplně.

obava o finanční zázemí v důchodovém věku

Obavy z budoucnosti

Penzijní připojištění již mám. Duvod byl, abych mel nejaky zaklad na pozdejsi uspory

pocit jistoty

Podpora v duchodu

pokud si začnu spořit už jako mladá, i třeba jen symbolickou částku, nic tím nezkazím :)

postupující věk (30 a víc), stabilnější zaměstnání

PP mám.

ppp

prispevky zamestnavatele, prispevky statu

Protože šance na to, že kdy budu brát důchod je téměř nulová a pokud ano, tak z něj nepokreji náklady ani na bydlení, kor na ostatní základní lidské potřeby

přilepšit si na stáří

příspěvek zaměstnavatele, zodpovědnost za vlastní zabezpečení

rada od blízkých

reforma

Snad jedině zákonná povinnost.

státní podpora

Státní příspěvek

strach z nedostatku peněz ve stáří

šetření na důchod, jelikož žádný od státu pravděpodobně nedostaneme, tak ať máme našetříno z vlastních zdrojů

Šetření na důchod, příspěvek od státu

špatná finanční situace státu, doporučení od známého

Tenhle stát

Uzákonění stávajícího návrh důchodové reformy nebo v případě příspěvku na penzijní připojištění zaměstnavatelem nějakou významnou částkou.

věk

věk

vyšší úroky, moznost zvolit si investiční profil

zabezpečení na stáří, strach, že nebude na můj důchod

Zabezpečit si na stáří.

zadne

Zajištění dostatku peněz v důchodovém věku

zajištění na stáří pokud by to bylo jako zaměstnanecký benefit daňové zvýhodnění

zajištění na stáří

zajištění standardu ve stáří, důchodová reforma

ziadne

zvýšení příjmu

žádné

žádné - bez perspektivy

žádné, pokud bych si chtěla spořit na důchod, rozhodla bych se pro IŽP, ptz PP jsou mrtvé peníze s nízkým úrokem, i když je tam státní příspvěvek

žádný, seru na něj.

5. Co by pro Vás bylo nejdůležitější při výběru cestovního pojištění?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pojistné podmínky, jistota pojistného plnění4266,67 %66,67 %  
cena914,29 %14,29 %  
zkušenost914,29 %14,29 %  
akční nabídka, o které se dozvím například z letáku nebo na internetu23,17 %3,17 %  
nikdy nemusím řešit, cestovní agentura sjedná pojištění za mě11,59 %1,59 %  

Graf

6. Co by pro Vás bylo nejdůležitější při výběru pojištění domácnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pojistné podmínky, jistota pojistného plnění4774,6 %74,6 %  
zkušenost711,11 %11,11 %  
rada od rodiny nebo známých46,35 %6,35 %  
cena34,76 %4,76 %  
akční nabídka, o které se dozvím například z letáku nebo na internetu23,17 %3,17 %  

Graf

7. Změnil(a) byste pojišťovnu, pokud byste se například od známých nebo z médií dozvěděl(a), že v pojišťovně XXX k Vám budou mít individuálnější přístup a budou o Vás "pečovat"?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3250,79 %50,79 %  
ano3149,21 %49,21 %  

Graf

8. Viděl(a) jste někdy toto logo? http://www.utalkmarketing.com/Pages/fsImageResize.aspx?fname=../UTMImages/2/Generali_logo.jpg&w=352&h=249

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 9, neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6095,24 %95,24 %  
ne34,76 %4,76 %  

Graf

9. Pokud ano, víte, kterému subjektu patří?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Allianzotázka č. 15, AXAotázka č. 15, Česká pojišťovnaotázka č. 15, ČSOB pojišťovnaotázka č. 15, Kooperativa pojišťovnaotázka č. 15, Generaliotázka č. 10, Slavia pojišťovnaotázka č. 15, Uniqaotázka č. 15, Wüstenrototázka č. 15, INGotázka č. 15, nevímotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Generali5388,33 %84,13 %  
ING35 %4,76 %  
nevím23,33 %3,17 %  
Allianz11,67 %1,59 %  
Wüstenrot11,67 %1,59 %  

Graf

10. Jak vnímáte pojišťovnu Generali a její produkty? (prosím vypište)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

bohužel její produkty úplně neznám, takže nemohu na otázku odpovědět objektivně

Dobře

Generali na mě působí velice důvěryhodně a spolehlivě a je pro mě jedničkou na trhu životního pojištění.

Jedna z pojišťoven, o jejichž portfoliu toho mnoho nevím.

jistota, stabilita, ale i vyšší cena, příliš neobtěžuje

Levné pojištění Kvalitní značka

logo jsem viděl, leč s pojišťovnou zkušennosti nemám. Vnímám jí jako silného na hráče na trhu pišťovacích služeb

Mají hezké logo. Jinak je to obyčejná pojišťovna

moc jí neznám, jen z médií už je na trhu déle a je mezinárodní, tak snad je stabilní při výběru pojištění bych ji zvažovala jako jednu z alternativ

moc o nich nevím

myslím, že to je spolehlivá firma

na křídlech lva

nejhorší věc kterou udělali, že dali dodatek k povinnému ručení, že řidiči do 30 let jsou velmi rizikový a při pojistné události může Generali zvýšit sazbu povinného ručení až o 100%.

nemám bližší informace

nemám názor, neznám ji

nemám s ní osobní zkušenosti, vnímám ale jako stabilní instituci

Nemám s ní sám zkušenosti, ale standardně jako všechno ostatní

nemám skusenosti

nemám zkušenost

nemám zkušenost.

Nemám zkušenosti

nemám zkušenosti s touto pojišťovnou

nemohu posoudit

nesetkala jsem se s nimi

nesleduji a nemám s nimi žádné zkušenosti

neutrálně

nevim

nevím

nevim, znam pouze cestovni pojisteni a to sem byla spokojena

nevnimam

nevnímám

Nevnímám ji jako špatnou pojišťovnu, ale nemám s ní až takové zkušenosti

nevyuzivam

neznam

neznám nabídku, nemám zkušenosti

nic extra o této pojišťovně v podvědomí nemám

nijak - nevyznám se

Nijak :P

Nijak blíže produkty ani pojišťovnu Generali neznám.

Nijak zvláštně, stejně jako ostatní podobné instituce.

nijak, produkty neznám, v podvědomí ji mám pouze kvůli reklamě

Nijak.

ppp

silná, důvěryhodná

solidní firma s dlouhou tradicí

sou otravní, prže si vymejšlí na chudáky studenty :D :D

Spokojenost :)

Stabiltní společnost na české trhu. Každý z prodkutů má něco do sebe, záleží na konkrétních potřebách klienta.

u PP má nejvyšší úroky, je to společnost, která existuje už dlouho - tuším snad 300 let, je to dobrá pojišťovna!!

U této pojišťovny mám sjednané cestovní pojištění (roční), vnímám jí celkem pozitivně, ale obecně zatím nijak nevnímám rozdíly mezi pojišťovnami. Vždy se rozhoduji podle poměru ceny a pojistných podmínek.

velká společnost, její produkty neznám a nemám s nimi žádné osobní zkušenosti

vím jen o pojištění aut

vnímám dobře

11. Jaké asociace ve Vás vyvolává značka Generali? (je možné označit více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
síla2343,4 %36,51 %  
žádné asociace nevyvolává1935,85 %30,16 %  
důvěra1528,3 %23,81 %  
ochrana1018,87 %15,87 %  
nevím713,21 %11,11 %  
péče47,55 %6,35 %  
nadřazenost23,77 %3,17 %  
nedůvěra11,89 %1,59 %  

Graf

12. Setkal(a) jste se s nějakou reklamou pojišťovny Generali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 13, neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4381,13 %68,25 %  
ne1018,87 %15,87 %  

Graf

13. Dokázal(a) byste si vybavit, jakým způsobem Generali v této reklamě komunkovala sebe nebo svůj produkt? (prosím vypište)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

?

"Generali - pod křídly lva"

"Generali- pod křídly lva" reklama v TV, ale nic konkrétního si nevybavuju

bohužel už ne

bylo o produktu pouze mluveno

důvěryhodnost, ochrana klientů, pod křídli lva

individuálním přístupem ke svým klietům

jako silný

jako stabilní poišťovna s velkou péčí o klienty , na kterou je možné se spolehnout

Laká na svou sílu a zabezpečení ("Pod křídly lva")

Lev chrání chlapa, nebo prostě něco se lvem

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne, nejsou nijak napadite

Ne.

nedokazal

nedokážu si vybavit

nepamatuji se

Nepamatuju si

netuším

nevím

Nevím.

nevybavuji si

Nevybavuji.si.

Nevzpomenu si.

nevzpomínám si

nevzpomínám si

nevzpomínám si přesně

nevzpomínám si.

Pod křídly lva

pod křídly lva

Pod křídly lva

poištěním vozidel

ppp

síla lva ?

spíš ne

14. Kde jste se s touto reklamou setka(a)? (je možné označit více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
televize3683,72 %57,14 %  
internet1023,26 %15,87 %  
tisk716,28 %11,11 %  
letáky511,63 %7,94 %  
Netuším. Net? TV?12,33 %1,59 %  
nepamatuji se12,33 %1,59 %  

Graf

15. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 255079,37 %79,37 %  
26 - 301320,63 %20,63 %  

Graf

16. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena4571,43 %71,43 %  
muž1828,57 %28,57 %  

Graf

17. Jaký je Váš současný status?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student4876,19 %76,19 %  
zaměstnaný1320,63 %20,63 %  
na mateřské dovolené23,17 %3,17 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Máte životní pojištění?

3. Už jste přemýšlel(a) o penzijním připojištění?

5. Co by pro Vás bylo nejdůležitější při výběru cestovního pojištění?

6. Co by pro Vás bylo nejdůležitější při výběru pojištění domácnosti?

7. Změnil(a) byste pojišťovnu, pokud byste se například od známých nebo z médií dozvěděl(a), že v pojišťovně XXX k Vám budou mít individuálnější přístup a budou o Vás "pečovat"?

8. Viděl(a) jste někdy toto logo? http://www.utalkmarketing.com/Pages/fsImageResize.aspx?fname=../UTMImages/2/Generali_logo.jpg&w=352&h=249

9. Pokud ano, víte, kterému subjektu patří?

11. Jaké asociace ve Vás vyvolává značka Generali? (je možné označit více odpovědí)

12. Setkal(a) jste se s nějakou reklamou pojišťovny Generali?

14. Kde jste se s touto reklamou setka(a)? (je možné označit více odpovědí)

15. Kolik je Vám let?

16. Pohlaví

17. Jaký je Váš současný status?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Máte životní pojištění?

3. Už jste přemýšlel(a) o penzijním připojištění?

5. Co by pro Vás bylo nejdůležitější při výběru cestovního pojištění?

6. Co by pro Vás bylo nejdůležitější při výběru pojištění domácnosti?

7. Změnil(a) byste pojišťovnu, pokud byste se například od známých nebo z médií dozvěděl(a), že v pojišťovně XXX k Vám budou mít individuálnější přístup a budou o Vás "pečovat"?

8. Viděl(a) jste někdy toto logo? http://www.utalkmarketing.com/Pages/fsImageResize.aspx?fname=../UTMImages/2/Generali_logo.jpg&w=352&h=249

9. Pokud ano, víte, kterému subjektu patří?

11. Jaké asociace ve Vás vyvolává značka Generali? (je možné označit více odpovědí)

12. Setkal(a) jste se s nějakou reklamou pojišťovny Generali?

14. Kde jste se s touto reklamou setka(a)? (je možné označit více odpovědí)

15. Kolik je Vám let?

16. Pohlaví

17. Jaký je Váš současný status?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Smolíková, P.Pojištění - povědomí a zájem spotřebitelů (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://pojisteni-povedomi-a-zajem-s.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.