Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingová komunikace revolučního projektu

Marketingová komunikace revolučního projektu

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jakub Haluška
Šetření:20. 03. 2012 - 07. 04. 2012
Počet respondentů:112
Počet otázek (max/průměr):22 / 16.59
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:76,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:11
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Zdravím Vás,

 

jsem studentem marketingu a momentálně zpracovávám bakalářskou práci na téma "Návrh marketingové komunikace". S tím souvisí nový projekt, který uvádíme na český trh. V čechách se jedná o úplnou novinku a rád bych tímto dotazníkem analyzoval preference potenciálních uživatelů. Jedná se o delegování drobných úkolů lidem, kteří je udělají za Vás.

 

Za vyplnění dotazníku budu velmi vděčný.

 

Děkuji.

 

Jakub Haluška

Odpovědi respondentů

1. Jsou nějaké činnosti, které byste nejraději zadal(a) někomu, kdo je udělá za Vás?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano9584,82 %84,82 %  
Ne1715,18 %15,18 %  

Graf

2. Které činnosti to jsou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Domácí práce (žehlení, mytí oken, úklid, ...)3637,89 %32,14 %  
Venkovní práce (sekání trávy, odházování sněhu, úklid zahrady, ...)2122,11 %18,75 %  
Stěhování1212,63 %10,71 %  
Malování99,47 %8,04 %  
Hlídání dětí88,42 %7,14 %  
administrativa33,16 %2,68 %  
Nákupy22,11 %1,79 %  
papírování22,11 %1,79 %  
úkoly do školy22,11 %1,79 %  
seminárky22,11 %1,79 %  
část práce v práci :)11,05 %0,89 %  
vyvážení septiku :-)11,05 %0,89 %  
nákup11,05 %0,89 %  
Některé organisační záležitosti z mého běžného života11,05 %0,89 %  
administrativní práce11,05 %0,89 %  
ekologicka likvidace odpadu11,05 %0,89 %  
vyvážení hnoje11,05 %0,89 %  
referáty11,05 %0,89 %  
seminárky do školy11,05 %0,89 %  

Graf

3. Z jakého důvodu byste tyto činnosti chtěl(a) zadat někomu jinému?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nechce se mi (chci dělat něco jiného)5760 %50,89 %  
Nestíhám je (úspora času)3132,63 %27,68 %  
Neumím je44,21 %3,57 %  
Nestíhám ji (úspora času)33,16 %2,68 %  
Neumím ji22,11 %1,79 %  
pracné a nanáhavé11,05 %0,89 %  
nesnáším tyto činnosti11,05 %0,89 %  
nejsem fyzicky zdatná11,05 %0,89 %  

Graf

4. Využil(a) byste tu možnost, že by tyto činnosti někdo udělal za Vás?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 5, Neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano9094,74 %80,36 %  
Ne55,26 %4,46 %  

Graf

5. Kde byste takového člověka hledal(a)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mezi známými4853,33 %42,86 %  
Na internetových inzertních serverech3134,44 %27,68 %  
Dal(a) bych inzerát do tisku910 %8,04 %  
stěhování mezi známými11,11 %0,89 %  
požádala bych rodinu11,11 %0,89 %  

Graf

6. Kolik byste byl(a) ochotný(á) zaplatit za hodinu jeho/její práce?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1002834,15 %25 %  
8089,76 %7,14 %  
5089,76 %7,14 %  
6089,76 %7,14 %  
15078,54 %6,25 %  
12067,32 %5,36 %  
7044,88 %3,57 %  
20033,66 %2,68 %  
25022,44 %1,79 %  
6522,44 %1,79 %  
ostatní odpovědi 130
75
85
90
500
30
67,32 %5,36 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:96.35
Minimum:50
Maximum:200
Variační rozpětí:150
Rozptyl:1031.71
Směrodatná odchylka:32.12
Medián:100
Modus:100

Graf

7. Jaký faktor by Vás při výběru člověka ovlivňoval nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Předchozí hodnocení a doporučení4651,11 %41,07 %  
Cena za práci2527,78 %22,32 %  
Rychlost odvedené práce2123,33 %18,75 %  
vlastní znalost toho člověka11,11 %0,89 %  
CENA, RYCHLOST, KVALITA11,11 %0,89 %  

Graf

8. Kdyby existovala služba, která by Vám pomohla najít člověka, který by tuto práci udělal, využil(a) byste ji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 10, Neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano8291,11 %73,21 %  
Ne88,89 %7,14 %  

Graf

9. Proč?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
externí doporučení není důvěryhodné133,33 %0,89 %  
nedůvěra133,33 %0,89 %  
nedůvěra v cizí osobu133,33 %0,89 %  

Graf

10. Ocenil(a) byste, kdyby Vám taková služba sama doporučovala ověřené lidi na drobnou práci?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6882,93 %60,71 %  
nevím1113,41 %9,82 %  
ne33,66 %2,68 %  

Graf

11. Byl(a) byste ochotný(á) zaplatit poplatek za zprostředkování člověka, který práci udělá?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 13, Neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4959,76 %43,75 %  
Ne3340,24 %29,46 %  

Graf

12. Pokud ne, tak proč?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nechci215,38 %1,79 %  
záleželo by na situaci a na garancích té dané společnosti (musela by převzít zodpovědnost za danou osobu v případě, že by klient s odvedenou prací nebyl spokojen)17,69 %0,89 %  
to bych si ho raději nějak našla sama, než za zprostředkování platit17,69 %0,89 %  
Můžu najít jinde zdarma17,69 %0,89 %  
:-)17,69 %0,89 %  
nelze spolehnout na to že odvede kvalitní práci, muselo by to být garantované17,69 %0,89 %  
není proč17,69 %0,89 %  
Nemám peněz nazbyt 17,69 %0,89 %  
další přížívníky nepodporuji17,69 %0,89 %  
zprostředkovací agentury většinou nevybírají poplatky od klientů17,69 %0,89 %  
ostatní odpovědi dokážu ho najít i sama
nemám
215,38 %1,79 % 

Graf

13. Kolik byste byl(a) za toto zprostředkování ochotný(á) zaplatit?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
501836,73 %16,07 %  
201020,41 %8,93 %  
100510,2 %4,46 %  
30510,2 %4,46 %  
1036,12 %2,68 %  
4036,12 %2,68 %  
2512,04 %0,89 %  
100012,04 %0,89 %  
20012,04 %0,89 %  
112,04 %0,89 %  
ostatní odpovědi 300 12,04 %0,89 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:47
Minimum:10
Maximum:200
Variační rozpětí:190
Rozptyl:1130
Směrodatná odchylka:33.62
Medián:50
Modus:50

Graf

14. Znáte nějakou takovou šlužbu pro vyhledávání pomocníků v ČR?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 15, Neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6174,39 %54,46 %  
Ano2125,61 %18,75 %  

Graf

15. Jakou službu znáte?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pikr1066,67 %8,93 %  
Nejremeslnici.cz320 %2,68 %  
Pikr.cz16,67 %0,89 %  
Pikr :-)16,67 %0,89 %  

Graf

16. Znáte Pikr.cz?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 17, Neotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne8575,89 %75,89 %  
Ano2724,11 %24,11 %  

Graf

17. Seřaďte prosím jednotlivé druhy reklamy podle toho, jak na Vás působí? (1 - nejsilnější / 8 - nejslabší)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Reklama v televizi3.3244.471
Reklama v rádiu4.3963.014
Reklama v tisku3.7032.93
Billboardy podél silnic5.2882.295
Internetová reklama (bannery)5.0093.18
Letáky ve schránce5.3244.435
Reklama v MHD6.2075.624
Osobní doporučení2.7486.477

Graf

18. Bydlíte v

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Bytěotázka č. 19, Rodinném doměotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rodinném domě6053,57 %53,57 %  
Bytě5246,43 %46,43 %  

Graf

19. Vaše ekonomická aktivita

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnaný5044,64 %44,64 %  
Student2522,32 %22,32 %  
Podnikatel2118,75 %18,75 %  
Podnikající student87,14 %7,14 %  
Nezaměstnaný65,36 %5,36 %  
Důchodce21,79 %1,79 %  

Graf

20. Váš průměrný čistý měsíční výdělek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 10 000 Kč3430,36 %30,36 %  
10 001 - 20 0002724,11 %24,11 %  
20 001 - 30 0002623,21 %23,21 %  
30 001 - 40 0001715,18 %15,18 %  
40 001 - 50 00065,36 %5,36 %  
více než 50 00021,79 %1,79 %  

Graf

21. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena6255,36 %55,36 %  
Muž5044,64 %44,64 %  

Graf

22. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 305750,89 %50,89 %  
31 - 403430,36 %30,36 %  
41 - 501311,61 %11,61 %  
51 - 6043,57 %3,57 %  
méně než 1832,68 %2,68 %  
více než 6010,89 %0,89 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 11 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Z jakého důvodu byste tyto činnosti chtěl(a) zadat někomu jinému?

  • odpověď Nechce se mi (chci dělat něco jiného):
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Venkovní práce (sekání trávy, odházování sněhu, úklid zahrady, ...) na otázku 2. Které činnosti to jsou?

6. Kolik byste byl(a) ochotný(á) zaplatit za hodinu jeho/její práce?

  • odpověď < 30 - 60 >:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 1. Jsou nějaké činnosti, které byste nejraději zadal(a) někomu, kdo je udělá za Vás?

10. Ocenil(a) byste, kdyby Vám taková služba sama doporučovala ověřené lidi na drobnou práci?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 30 - 50 > na otázku 13. Kolik byste byl(a) za toto zprostředkování ochotný(á) zaplatit?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 120 - 250 > na otázku 6. Kolik byste byl(a) ochotný(á) zaplatit za hodinu jeho/její práce?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 11. Byl(a) byste ochotný(á) zaplatit poplatek za zprostředkování člověka, který práci udělá?

11. Byl(a) byste ochotný(á) zaplatit poplatek za zprostředkování člověka, který práci udělá?

  • odpověď Ano:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 1 - 20 > na otázku 13. Kolik byste byl(a) za toto zprostředkování ochotný(á) zaplatit?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 30 - 50 > na otázku 13. Kolik byste byl(a) za toto zprostředkování ochotný(á) zaplatit?

13. Kolik byste byl(a) za toto zprostředkování ochotný(á) zaplatit?

  • odpověď < - 1 >:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 1. Jsou nějaké činnosti, které byste nejraději zadal(a) někomu, kdo je udělá za Vás?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 11. Byl(a) byste ochotný(á) zaplatit poplatek za zprostředkování člověka, který práci udělá?

14. Znáte nějakou takovou šlužbu pro vyhledávání pomocníků v ČR?

  • odpověď Ano:
    • 5.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pikr na otázku 15. Jakou službu znáte?

16. Znáte Pikr.cz?

  • odpověď Ano:
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pikr na otázku 15. Jakou službu znáte?

17. Seřaďte prosím jednotlivé druhy reklamy podle toho, jak na Vás působí? (1 - nejsilnější / 8 - nejslabší)

  • odpověď Osobní doporučení=1:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internetová reklama (bannery)=2 na otázku 17. Seřaďte prosím jednotlivé druhy reklamy podle toho, jak na Vás působí? (1 - nejsilnější / 8 - nejslabší)

18. Bydlíte v

  • odpověď Rodinném domě:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Venkovní práce (sekání trávy, odházování sněhu, úklid zahrady, ...) na otázku 2. Které činnosti to jsou?

20. Váš průměrný čistý měsíční výdělek?

  • odpověď méně než 10 000 Kč:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student na otázku 19. Vaše ekonomická aktivita

21. Jste

  • odpověď Žena:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama v tisku=6 na otázku 17. Seřaďte prosím jednotlivé druhy reklamy podle toho, jak na Vás působí? (1 - nejsilnější / 8 - nejslabší)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jsou nějaké činnosti, které byste nejraději zadal(a) někomu, kdo je udělá za Vás?

2. Které činnosti to jsou?

3. Z jakého důvodu byste tyto činnosti chtěl(a) zadat někomu jinému?

4. Využil(a) byste tu možnost, že by tyto činnosti někdo udělal za Vás?

5. Kde byste takového člověka hledal(a)?

6. Kolik byste byl(a) ochotný(á) zaplatit za hodinu jeho/její práce?

7. Jaký faktor by Vás při výběru člověka ovlivňoval nejvíce?

8. Kdyby existovala služba, která by Vám pomohla najít člověka, který by tuto práci udělal, využil(a) byste ji?

10. Ocenil(a) byste, kdyby Vám taková služba sama doporučovala ověřené lidi na drobnou práci?

11. Byl(a) byste ochotný(á) zaplatit poplatek za zprostředkování člověka, který práci udělá?

13. Kolik byste byl(a) za toto zprostředkování ochotný(á) zaplatit?

14. Znáte nějakou takovou šlužbu pro vyhledávání pomocníků v ČR?

15. Jakou službu znáte?

16. Znáte Pikr.cz?

17. Seřaďte prosím jednotlivé druhy reklamy podle toho, jak na Vás působí? (1 - nejsilnější / 8 - nejslabší)

18. Bydlíte v

19. Vaše ekonomická aktivita

20. Váš průměrný čistý měsíční výdělek?

21. Jste

22. Kolik je Vám let?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jsou nějaké činnosti, které byste nejraději zadal(a) někomu, kdo je udělá za Vás?

2. Které činnosti to jsou?

3. Z jakého důvodu byste tyto činnosti chtěl(a) zadat někomu jinému?

4. Využil(a) byste tu možnost, že by tyto činnosti někdo udělal za Vás?

5. Kde byste takového člověka hledal(a)?

6. Kolik byste byl(a) ochotný(á) zaplatit za hodinu jeho/její práce?

7. Jaký faktor by Vás při výběru člověka ovlivňoval nejvíce?

8. Kdyby existovala služba, která by Vám pomohla najít člověka, který by tuto práci udělal, využil(a) byste ji?

10. Ocenil(a) byste, kdyby Vám taková služba sama doporučovala ověřené lidi na drobnou práci?

11. Byl(a) byste ochotný(á) zaplatit poplatek za zprostředkování člověka, který práci udělá?

13. Kolik byste byl(a) za toto zprostředkování ochotný(á) zaplatit?

14. Znáte nějakou takovou šlužbu pro vyhledávání pomocníků v ČR?

15. Jakou službu znáte?

16. Znáte Pikr.cz?

17. Seřaďte prosím jednotlivé druhy reklamy podle toho, jak na Vás působí? (1 - nejsilnější / 8 - nejslabší)

18. Bydlíte v

19. Vaše ekonomická aktivita

20. Váš průměrný čistý měsíční výdělek?

21. Jste

22. Kolik je Vám let?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Haluška, J.Marketingová komunikace revolučního projektu (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://pomocnik-ihned-k-ruce.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.