Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Ponožky

Ponožky

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michal Chudoba
Šetření:23. 03. 2011 - 30. 03. 2011
Počet respondentů:119
Počet otázek (max/průměr):12 / 10.33
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:79,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:25
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník je součástí práce, která se týká marketingového výzkumu ohledně nákupu ponožek na internetu.

Odpovědi respondentů

1. Koupili byste si ponožky přes internet?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6050,42 %50,42 %  
ne5949,58 %49,58 %  

Graf

2. Pokud ne, z jakého důvodu?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
je to zbytečné25,13 %1,68 %  
nenakupuji obleceni pres internet12,56 %0,84 %  
nemohu si na ně sáhnout12,56 %0,84 %  
Takové drobnosti přes net nenakupuji.12,56 %0,84 %  
proč?12,56 %0,84 %  
Nejistota,že uváděný materiál odpovídá skutečnosti12,56 %0,84 %  
mají je všude přece12,56 %0,84 %  
zbytečné12,56 %0,84 %  
nenakupuji přes internet jakékoli oblečení12,56 %0,84 %  
poštovné by bylo dražší12,56 %0,84 %  
ostatní odpovědi ráda si je předtím "osahám"
Lepší je, když si je mohu "ohmatat".
zajíc v pytli
Neodhadnu velikost
nevím přesnou velikost
protože si je nemůžu prohlédnout,zjistit kvalitu
Je zytečné platit navíc ještě poštovné za zboží.
musím je vidět
cena
nevidím důvod proč ano?"
příjde mi to zbytečné
nevidím materiál
nevidim duvod
nemůžu je ošahat, nevěřím materiálu
Používám kvalitní ponožky, důvěryhodné značky
Nelpím na kvalitě i jsou levné
nevidim duvod, proc bych to delala
A proč? Kupuju nejlacinější neznqačkové.
kvůli nejisté velikosti
je to banální věc
ani nevím
neporebujem
zboží si neprohlédnu - fotka může zkreslovat.
poštovné
nikdy mě to nenapadlo
je to jednodušší v obchodě
př.Cena poštovného je neúměrná vzhledem k ceně p.
Možnost vyzkoušet, omakat materiál, pružnost
2871,79 %23,53 % 

Graf

3. Jakou máte velikost nohou? (např. 36, 40, 48..)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
392722,69 %22,69 %  
381714,29 %14,29 %  
411613,45 %13,45 %  
401210,08 %10,08 %  
37119,24 %9,24 %  
3686,72 %6,72 %  
4275,88 %5,88 %  
4354,2 %4,2 %  
4643,36 %3,36 %  
4532,52 %2,52 %  
ostatní odpovědi 44
35
26
45.5
52
97,56 %7,56 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:39.59
Minimum:36
Maximum:45.5
Variační rozpětí:9.5
Rozptyl:4.91
Směrodatná odchylka:2.22
Medián:39
Modus:39

Graf

4. Je pro Vás těžké sehnat Vaši velikost?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne11092,44 %92,44 %  
ano97,56 %7,56 %  

Graf

5. Už jste někdy koupili něco přes internet?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11092,44 %92,44 %  
ne97,56 %7,56 %  

Graf

6. Jak často kupujete něco přes internet?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 x za čtvrt roku5849,57 %48,74 %  
1 x za rok a méně častěji3933,33 %32,77 %  
1 x za měsíc a častěji2017,09 %16,81 %  

Graf

7. Byli jste spokojeni s nákupem?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10689,83 %89,08 %  
nevím86,78 %6,72 %  
ne43,39 %3,36 %  

Graf

8. Pokud ne, uveďte důvod.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Záměna zboží (Množstsví, druh, barva...)360 %2,52 %  
Vyřízení objednávky a její doručení120 %0,84 %  
Jednání osob120 %0,84 %  

Graf

9. Jaký druh ponožek preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kotníkové6555,08 %54,62 %  
Sportovní1916,1 %15,97 %  
Společenské1210,17 %10,08 %  
Jiné108,47 %8,4 %  
Sportovní97,63 %7,56 %  
Zdravotní32,54 %2,52 %  

Graf

10. Jaká cena ponožek Vám vyhovuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 50 Kč/kus9076,27 %75,63 %  
Do 100 Kč/kus2622,03 %21,85 %  
Do 200 Kč/kus21,69 %1,68 %  

Graf

11. Lákají Vás množstevní slevy?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9680,67 %80,67 %  
nevím1613,45 %13,45 %  
ne75,88 %5,88 %  

Graf

12. Preferujete značkové ponožky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7966,39 %66,39 %  
ano2621,85 %21,85 %  
nevím1411,76 %11,76 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Koupili byste si ponožky přes internet?

  • odpověď ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 x za měsíc a častěji na otázku 6. Jak často kupujete něco přes internet?

12. Preferujete značkové ponožky?

  • odpověď ne:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiné na otázku 9. Jaký druh ponožek preferujete?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Koupili byste si ponožky přes internet?

3. Jakou máte velikost nohou? (např. 36, 40, 48..)

4. Je pro Vás těžké sehnat Vaši velikost?

5. Už jste někdy koupili něco přes internet?

6. Jak často kupujete něco přes internet?

7. Byli jste spokojeni s nákupem?

9. Jaký druh ponožek preferujete?

10. Jaká cena ponožek Vám vyhovuje?

11. Lákají Vás množstevní slevy?

12. Preferujete značkové ponožky?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Koupili byste si ponožky přes internet?

3. Jakou máte velikost nohou? (např. 36, 40, 48..)

4. Je pro Vás těžké sehnat Vaši velikost?

5. Už jste někdy koupili něco přes internet?

6. Jak často kupujete něco přes internet?

7. Byli jste spokojeni s nákupem?

9. Jaký druh ponožek preferujete?

10. Jaká cena ponožek Vám vyhovuje?

11. Lákají Vás množstevní slevy?

12. Preferujete značkové ponožky?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Chudoba, M.Ponožky (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://ponozky.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.