Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Poptávka po elektronice

Poptávka po elektronice

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Sandra Bezoušková
Šetření:08. 08. 2011 - 14. 08. 2011
Počet respondentů:51
Počet otázek (max/průměr):8 / 7.51
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:64,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:49
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

chtěla bych Vás poprosit o vyplnění krátkého dotazníku, který Vám zabere pár minut.

Dotazník bude součástí mé bakalářské práce a jeho cílem je zjistit preference spotřebitelů při nákupu elektroniky.

Předem Vám velmi děkuji.

Odpovědi respondentů

1. Které zboží častěji nakupujete přes internet?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
počítačové příslušenství4078,43 %78,43 %  
mobilní telefony2345,1 %45,1 %  
notebooky od 9 000 Kč do 17 999 Kč1835,29 %35,29 %  
netbooky (notebooky)1019,61 %19,61 %  
televizory od 8 000 Kč do 15 999 Kč917,65 %17,65 %  
televizory do 7 999 Kč815,69 %15,69 %  
notebooky nad 18 000 Kč59,8 %9,8 %  
televizory nad 16 000 Kč35,88 %5,88 %  
notebooky do 8 999 Kč23,92 %3,92 %  

Graf

2. Které zboží častěji nakupujete v kamenném obchodě?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
mobilní telefony2551,02 %49,02 %  
počítačové příslušenství2040,82 %39,22 %  
televizory od 8 000 Kč do 15 999 Kč1428,57 %27,45 %  
notebooky nad 18 000 Kč1122,45 %21,57 %  
televizory nad 16 000 Kč918,37 %17,65 %  
netbooky (notebooky)918,37 %17,65 %  
notebooky do 8 999 Kč714,29 %13,73 %  
notebooky od 9 000 Kč do 17 999 Kč714,29 %13,73 %  
televizory do 7 999 Kč612,24 %11,76 %  

Graf

3. Které zboží nakupujete před Vánoci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
počítačové příslušenství2549,02 %49,02 %  
mobilní telefony2039,22 %39,22 %  
netbooky (notebooky)713,73 %13,73 %  
notebooky od 9 000 Kč do 17 999 Kč713,73 %13,73 %  
televizory od 8 000 Kč do 15 999 Kč35,88 %5,88 %  
televizory nad 16 000 Kč11,96 %1,96 %  
televizory do 7 999 Kč11,96 %1,96 %  

Graf

4. Které zboží nakupujete po Vánocích (slevy, výprodeje)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
počítačové příslušenství2650,98 %50,98 %  
notebooky od 9 000 Kč do 17 999 Kč917,65 %17,65 %  
televizory od 8 000 Kč do 15 999 Kč917,65 %17,65 %  
mobilní telefony815,69 %15,69 %  
televizory nad 16 000 Kč713,73 %13,73 %  
netbooky (notebooky)713,73 %13,73 %  
televizory do 7 999 Kč47,84 %7,84 %  
notebooky nad 18 000 Kč35,88 %5,88 %  
notebooky do 8 999 Kč11,96 %1,96 %  

Graf

5. V případě mobilních telefonů využíváte častěji možnosti vzít si telefon od operátora za nižší cenu nebo kupujete za plnou cenu v běžném obchodě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
z obchodu za běžnou cenu3160,78 %60,78 %  
od operátora za zvýhodněnou cenu2039,22 %39,22 %  

Graf

6. Je pro Vás značka důležitým kritériem výběru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3976,47 %76,47 %  
ne1223,53 %23,53 %  

Graf

7. Do které z těchto skupin byste se zařadil(a)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student2956,86 %56,86 %  
pracující2243,14 %43,14 %  

Graf

8. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 9 999 Kč1139,29 %21,57 %  
20 000 Kč - 34 999 Kč932,14 %17,65 %  
10 000 Kč - 19 999 Kč517,86 %9,8 %  
nad 35 000 Kč310,71 %5,88 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Do které z těchto skupin byste se zařadil(a)?

  • odpověď student:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 9 999 Kč na otázku 8. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Které zboží častěji nakupujete přes internet?

2. Které zboží častěji nakupujete v kamenném obchodě?

3. Které zboží nakupujete před Vánoci?

4. Které zboží nakupujete po Vánocích (slevy, výprodeje)?

5. V případě mobilních telefonů využíváte častěji možnosti vzít si telefon od operátora za nižší cenu nebo kupujete za plnou cenu v běžném obchodě?

6. Je pro Vás značka důležitým kritériem výběru?

7. Do které z těchto skupin byste se zařadil(a)?

8. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Které zboží častěji nakupujete přes internet?

2. Které zboží častěji nakupujete v kamenném obchodě?

3. Které zboží nakupujete před Vánoci?

4. Které zboží nakupujete po Vánocích (slevy, výprodeje)?

5. V případě mobilních telefonů využíváte častěji možnosti vzít si telefon od operátora za nižší cenu nebo kupujete za plnou cenu v běžném obchodě?

6. Je pro Vás značka důležitým kritériem výběru?

7. Do které z těchto skupin byste se zařadil(a)?

8. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Bezoušková, S.Poptávka po elektronice (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://poptavka-po-elektronice.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.