Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Poptávka po teambuildingových akcích
Poptávka po teambuildingových akcích
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Martina Černá |
---|---|
Šetření: | 19. 04. 2009 - 26. 04. 2009 |
Počet respondentů: | 154 |
Počet otázek (max/průměr): | 18 / 6.34 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 64,3 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:44 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
jmenuji se Martina Černá, jsem studentkou pátého ročníku Vysoké školy hotelové v Praze 8, s. r. o. Zpracovávám diplomovou práci na téma: "Produkty incentivního cestovního ruchu - hodnocení souladu nabídky s poptávkou". V této diplomové práci jsem si zvolila budování a posilování týmu, angl. teambuilding, jako produkt, kterým se budu zabývat. Zajímám se o poptávku po teambuildingových akcích. Tento průzkum je zaměřen na firmy. Dotazník je anonymní. Předem děkuji za čas strávený vyplňováním tohoto dotazníku.
Odpovědi respondentů
1. Kolik má Vaše firma zaměstnanců?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 - 5 | 35 | 22,73 % | 22,73 % |
51 a více | 34 | 22,08 % | 22,08 % |
6 - 10 | 29 | 18,83 % | 18,83 % |
11 - 15 | 17 | 11,04 % | 11,04 % |
16 - 20 | 17 | 11,04 % | 11,04 % |
20 - 30 | 13 | 8,44 % | 8,44 % |
31 - 50 | 9 | 5,84 % | 5,84 % |
2. V jakém oboru Vaše firma podniká?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
služby | 31 | 20,13 % | 20,13 % |
stavebnictví | 22 | 14,29 % | 14,29 % |
IT průmysl | 19 | 12,34 % | 12,34 % |
cestovní ruch | 16 | 10,39 % | 10,39 % |
finančnictví | 15 | 9,74 % | 9,74 % |
strojní průmysl | 14 | 9,09 % | 9,09 % |
automobilový průmysl | 10 | 6,49 % | 6,49 % |
potravinářská výroba | 1 | 0,65 % | 0,65 % |
veletrhy, výstavy | 1 | 0,65 % | 0,65 % |
gastrotechnologie | 1 | 0,65 % | 0,65 % |
obchodní činnost | 1 | 0,65 % | 0,65 % |
internetový obchod s pneumatikami a ručním nářadím | 1 | 0,65 % | 0,65 % |
energetika | 1 | 0,65 % | 0,65 % |
prodej, maloobchod | 1 | 0,65 % | 0,65 % |
obchod a prodej | 1 | 0,65 % | 0,65 % |
policie | 1 | 0,65 % | 0,65 % |
advokátní kancelář | 1 | 0,65 % | 0,65 % |
elektrotechnika, automatizace | 1 | 0,65 % | 0,65 % |
zdravotnictví | 1 | 0,65 % | 0,65 % |
prodej a výroba barev | 1 | 0,65 % | 0,65 % |
hypermarket | 1 | 0,65 % | 0,65 % |
zemědělství | 1 | 0,65 % | 0,65 % |
jatka Bobruvka | 1 | 0,65 % | 0,65 % |
statni sprava - fizlarna :) | 1 | 0,65 % | 0,65 % |
inseminace plemennych byku | 1 | 0,65 % | 0,65 % |
funebrak | 1 | 0,65 % | 0,65 % |
GAY Club | 1 | 0,65 % | 0,65 % |
zabař | 1 | 0,65 % | 0,65 % |
zravotnictvi | 1 | 0,65 % | 0,65 % |
dratenika syn | 1 | 0,65 % | 0,65 % |
zeleznicar | 1 | 0,65 % | 0,65 % |
dlažďič doprdele !!! | 1 | 0,65 % | 0,65 % |
farař | 1 | 0,65 % | 0,65 % |
zahradnictví | 1 | 0,65 % | 0,65 % |
3. Slyšeli jste někdy o motivačním cestovním ruchu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 72 | 46,75 % | 46,75 % |
ne | 49 | 31,82 % | 31,82 % |
nevím | 33 | 21,43 % | 21,43 % |
4. Mezi produkty motivačního cestovního ruchu patří i budování týmu pomocí různých her, setkávání v různých prostředích, za různých situací (angl. teambuilding). Využívá Vaše firma tento druh budování týmu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 5, Ne → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 121 | 78,57 % | 78,57 % |
Ano | 33 | 21,43 % | 21,43 % |
5. Má Vaše firma personální oddělení, personalistu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 6, Ne → otázka č. 7].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 18 | 54,55 % | 11,69 % |
Ne | 15 | 45,45 % | 9,74 % |
6. Stará se Váš personalista o výběr teambuildingových akcí?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 13 | 72,22 % | 8,44 % |
ne | 5 | 27,78 % | 3,25 % |
7. Pokud Vaše firma nemá personalistu, kdo se stará o zařizování teambuildingových akcí?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
majitel firmy | 6 | 40 % | 3,9 % |
já | 1 | 6,67 % | 0,65 % |
vybraný jedinec | 1 | 6,67 % | 0,65 % |
Já (Hugo) | 1 | 6,67 % | 0,65 % |
Manažer (majitel v jedné osobě) | 1 | 6,67 % | 0,65 % |
"dobrovolnik" z kazdeho tymu | 1 | 6,67 % | 0,65 % |
majitel | 1 | 6,67 % | 0,65 % |
pověřená osoba | 1 | 6,67 % | 0,65 % |
vlastník firmy | 1 | 6,67 % | 0,65 % |
zaměstnavatel | 1 | 6,67 % | 0,65 % |
8. Souhlasíte s tím, že nabídka teambuildingových produktů ve Vašem okolí je dostatečná?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše souhlasím | 18 | 54,55 % | 11,69 % |
souhlasím | 6 | 18,18 % | 3,9 % |
spíše nesouhlasím | 5 | 15,15 % | 3,25 % |
nevím | 4 | 12,12 % | 2,6 % |
9. Slyšeli jste o nějakém teambuildingovém produktu, který Vás zaujal, ale v nabídce Vašeho zprostředkovatele není?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 20 | 60,61 % | 12,99 % |
nevím | 9 | 27,27 % | 5,84 % |
ano | 4 | 12,12 % | 2,6 % |
10. Pokud takový produkt existuje, jaký je?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
kapitánské zkoušky
let balonem
let balonem
Různé hry a činnosti založené na principu rozdílného pohlaví zaměstnanců, obchodních partnerů atd.
V naší firmě je to sportovný den.
V součsné době jesou nabídky firem poskytujících teambuildingové akce velmi obsáhlé. Avšak fantazii se meze nekladou a každý nový produkt je konkurenční výhodou :-)
11. Z Vašich zkušeností s teambuildingovými akcemi, která hra, nebo její součást je podle Vás nejoblíbenější?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
- čtyřkolky - SMS - hledání indicií (kolo) - stavitel (architekt)
adrenalinové soutěže
adrenalinové souteže
adrenalinové soutěže
adrenalinové soutěže
adrenalinové soutěže
adrenalinové sporty
adrenalinové sporty
Bierfest v Mnichove :-)
hospoda - nejčastější, nejoblíbenější v celém kolektivu.
hry na ověení zručnosti
Já jsem spíš divák a baví mě pozorovat kolegy jak si hrají jako děti.
ještě jsem na žádné nebyla
kolektivní hry
lanové aktivity
lanové překážky
míčové sporty, adrenalinové sporty
motokáry radotín
paintball
paintball
paintball
paintball
paintball
posezení u dobrého jídla a pití, diskuse
rafting
rozvíjení komunikačních dovedností
setkani v baru
společný výlet
Utužování kolektivu s Emilem pomocí různých párty např. v Golemu, jako třeba Podlahářský gril 2008 nebo připravovaná teambuildingová akcePodlahářské vítání jara 2009 dne 21.4.2009 Přijdeš???
večer s hudebním programem
všechny jsou stejně oblíbené
Všechny venkovní sportovní činnosti :o)
wellnes víkendy
12. Jak často pořádáte teambuildingové akce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1x ročně | 19 | 57,58 % | 12,34 % |
2 krát ročně | 4 | 12,12 % | 2,6 % |
1x měsíčně | 3 | 9,09 % | 1,95 % |
4x do roka | 1 | 3,03 % | 0,65 % |
1-2x ročně | 1 | 3,03 % | 0,65 % |
2x ročně | 1 | 3,03 % | 0,65 % |
3-5x do roka | 1 | 3,03 % | 0,65 % |
3x ročně | 1 | 3,03 % | 0,65 % |
3-4x ročně | 1 | 3,03 % | 0,65 % |
4 krát ročně | 1 | 3,03 % | 0,65 % |
13. Pro koho pořádáte teambuildingové akce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Pro zaměstnance | 22 | 66,67 % | 14,29 % |
Pro zaměstnance a obchodní partnery | 9 | 27,27 % | 5,84 % |
Pro obchodní partnery | 2 | 6,06 % | 1,3 % |
14. Myslíte si, že investice do teambuildingových akcí jsou efektivní?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 28 | 84,85 % | 18,18 % |
nevím | 3 | 9,09 % | 1,95 % |
ne | 2 | 6,06 % | 1,3 % |
15. Souhlasíte s tím, že teambuildingové akce jsou důležité?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
souhlasím | 16 | 48,48 % | 10,39 % |
spíše souhlasím | 15 | 45,45 % | 9,74 % |
nevím | 1 | 3,03 % | 0,65 % |
spíše nesouhlasím | 1 | 3,03 % | 0,65 % |
16. Souhlasíte s tím, že teambuildingové akce jsou přínos
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 17, Ne → otázka č. 18, Nevím → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 27 | 81,82 % | 17,53 % |
Nevím | 5 | 15,15 % | 3,25 % |
Ne | 1 | 3,03 % | 0,65 % |
17. Jestliže považujete teambuildingové akce za přínosné, tak proč?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
- tmelení kolektivu - lepší fungování týmu - sblížení lidí a poznání je v jiném než pracovním světle - často se na nich vyřeší problémy mezi lidmi, které by se jinde nevyřešily
ať už je cílem cokoli, přináší to lepší poznání kolegů
dobré vztahy na pracovišti
domácká atmosféra, polidštění vztahů
Jak jsem už řekl, utužují kolektiv :-)
Lidé se potkají v jíném světle a mohou se lechce s blížit a tím pádem daný kolektiv v pracovní činnosté lépe komunikuje.
Motivace zaměstnanců, důvod k vyšší výkonnosti (aby byli vybráni), zlepšení a odlehčení atmosféry ve firmě, větší oblíbenost firmy u zaměstnanců
neformální setkání, jiné situace
Protože se utuží vztahy takovým způsobem, jak na žádné jiné schůzce.
rodinná atmosféra
stmelení kolektivu
stmelení kolektivu
stmelení kolektivu, sblížení kolegů
stmelovani teamu
upevnění kolektivu
určitě jak už vyplývá z názvu, jde o utužení party a budování teamu.
uvolnění atmosféry
xxx
zamestnanci se vice sblizi, poznaji se, lepe se jim muze na pracovisti spolupracovat, najdou si vice pratel, poznaji se v jinych situacich nez pracovnich.
zlepšení atmosféry na pracovišti
zlepšení náhledu na své kolegy a nadrízené
Zlepšení pracovního kolektivu. po teambildingu se lide více poznají a pak jsou v práci více otevření a sdílnější :o)
zlepšení vztahů mezi firmou a obchodními partnery
zlepšení vztahů na pracovišti
zlidštění přístupu jak zaměstnanců, tak obch. partnerů
18. Jestliže nepovažujete teambuildingové akce za přínosné, tak proč?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
žádné odpovědi
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.