Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Poptávka po teambuildingových akcích

Poptávka po teambuildingových akcích

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martina Černá
Šetření:19. 04. 2009 - 26. 04. 2009
Počet respondentů:154
Počet otázek (max/průměr):18 / 6.34
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:64,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:44
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jmenuji se Martina Černá, jsem studentkou pátého ročníku Vysoké školy hotelové v Praze 8, s. r. o. Zpracovávám diplomovou práci na téma: "Produkty incentivního cestovního ruchu - hodnocení souladu nabídky s poptávkou". V této diplomové práci jsem si zvolila budování a posilování týmu, angl. teambuilding, jako produkt, kterým se budu zabývat. Zajímám se o poptávku po teambuildingových akcích. Tento průzkum je zaměřen na firmy. Dotazník je anonymní. Předem děkuji za čas strávený vyplňováním tohoto dotazníku.

Odpovědi respondentů

1. Kolik má Vaše firma zaměstnanců?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 - 53522,73 %22,73 %  
51 a více3422,08 %22,08 %  
6 - 102918,83 %18,83 %  
11 - 151711,04 %11,04 %  
16 - 201711,04 %11,04 %  
20 - 30138,44 %8,44 %  
31 - 5095,84 %5,84 %  

Graf

2. V jakém oboru Vaše firma podniká?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
služby3120,13 %20,13 %  
stavebnictví2214,29 %14,29 %  
IT průmysl1912,34 %12,34 %  
cestovní ruch1610,39 %10,39 %  
finančnictví159,74 %9,74 %  
strojní průmysl149,09 %9,09 %  
automobilový průmysl106,49 %6,49 %  
potravinářská výroba10,65 %0,65 %  
veletrhy, výstavy10,65 %0,65 %  
gastrotechnologie10,65 %0,65 %  
obchodní činnost10,65 %0,65 %  
internetový obchod s pneumatikami a ručním nářadím10,65 %0,65 %  
energetika10,65 %0,65 %  
prodej, maloobchod10,65 %0,65 %  
obchod a prodej10,65 %0,65 %  
policie10,65 %0,65 %  
advokátní kancelář10,65 %0,65 %  
elektrotechnika, automatizace10,65 %0,65 %  
zdravotnictví10,65 %0,65 %  
prodej a výroba barev10,65 %0,65 %  
hypermarket10,65 %0,65 %  
zemědělství10,65 %0,65 %  
jatka Bobruvka10,65 %0,65 %  
statni sprava - fizlarna :)10,65 %0,65 %  
inseminace plemennych byku10,65 %0,65 %  
funebrak10,65 %0,65 %  
GAY Club10,65 %0,65 %  
zabař10,65 %0,65 %  
zravotnictvi10,65 %0,65 %  
dratenika syn10,65 %0,65 %  
zeleznicar10,65 %0,65 %  
dlažďič doprdele !!!10,65 %0,65 %  
farař10,65 %0,65 %  
zahradnictví10,65 %0,65 %  

Graf

3. Slyšeli jste někdy o motivačním cestovním ruchu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7246,75 %46,75 %  
ne4931,82 %31,82 %  
nevím3321,43 %21,43 %  

Graf

4. Mezi produkty motivačního cestovního ruchu patří i budování týmu pomocí různých her, setkávání v různých prostředích, za různých situací (angl. teambuilding). Využívá Vaše firma tento druh budování týmu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 5, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne12178,57 %78,57 %  
Ano3321,43 %21,43 %  

Graf

5. Má Vaše firma personální oddělení, personalistu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 6, Neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1854,55 %11,69 %  
Ne1545,45 %9,74 %  

Graf

6. Stará se Váš personalista o výběr teambuildingových akcí?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1372,22 %8,44 %  
ne527,78 %3,25 %  

Graf

7. Pokud Vaše firma nemá personalistu, kdo se stará o zařizování teambuildingových akcí?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
majitel firmy640 %3,9 %  
16,67 %0,65 %  
vybraný jedinec16,67 %0,65 %  
Já (Hugo)16,67 %0,65 %  
Manažer (majitel v jedné osobě)16,67 %0,65 %  
"dobrovolnik" z kazdeho tymu16,67 %0,65 %  
majitel16,67 %0,65 %  
pověřená osoba16,67 %0,65 %  
vlastník firmy16,67 %0,65 %  
zaměstnavatel16,67 %0,65 %  

Graf

8. Souhlasíte s tím, že nabídka teambuildingových produktů ve Vašem okolí je dostatečná?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím1854,55 %11,69 %  
souhlasím618,18 %3,9 %  
spíše nesouhlasím515,15 %3,25 %  
nevím412,12 %2,6 %  

Graf

9. Slyšeli jste o nějakém teambuildingovém produktu, který Vás zaujal, ale v nabídce Vašeho zprostředkovatele není?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2060,61 %12,99 %  
nevím927,27 %5,84 %  
ano412,12 %2,6 %  

Graf

10. Pokud takový produkt existuje, jaký je?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

kapitánské zkoušky

let balonem

let balonem

Různé hry a činnosti založené na principu rozdílného pohlaví zaměstnanců, obchodních partnerů atd.

V naší firmě je to sportovný den.

V součsné době jesou nabídky firem poskytujících teambuildingové akce velmi obsáhlé. Avšak fantazii se meze nekladou a každý nový produkt je konkurenční výhodou :-)

11. Z Vašich zkušeností s teambuildingovými akcemi, která hra, nebo její součást je podle Vás nejoblíbenější?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

- čtyřkolky - SMS - hledání indicií (kolo) - stavitel (architekt)

adrenalinové soutěže

adrenalinové souteže

adrenalinové soutěže

adrenalinové soutěže

adrenalinové soutěže

adrenalinové sporty

adrenalinové sporty

Bierfest v Mnichove :-)

hospoda - nejčastější, nejoblíbenější v celém kolektivu.

hry na ověení zručnosti

Já jsem spíš divák a baví mě pozorovat kolegy jak si hrají jako děti.

ještě jsem na žádné nebyla

kolektivní hry

lanové aktivity

lanové překážky

míčové sporty, adrenalinové sporty

motokáry radotín

paintball

paintball

paintball

paintball

paintball

posezení u dobrého jídla a pití, diskuse

rafting

rozvíjení komunikačních dovedností

setkani v baru

společný výlet

Utužování kolektivu s Emilem pomocí různých párty např. v Golemu, jako třeba Podlahářský gril 2008 nebo připravovaná teambuildingová akcePodlahářské vítání jara 2009 dne 21.4.2009 Přijdeš???

večer s hudebním programem

všechny jsou stejně oblíbené

Všechny venkovní sportovní činnosti :o)

wellnes víkendy

12. Jak často pořádáte teambuildingové akce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x ročně1957,58 %12,34 %  
2 krát ročně412,12 %2,6 %  
1x měsíčně39,09 %1,95 %  
4x do roka13,03 %0,65 %  
1-2x ročně13,03 %0,65 %  
2x ročně13,03 %0,65 %  
3-5x do roka13,03 %0,65 %  
3x ročně13,03 %0,65 %  
3-4x ročně13,03 %0,65 %  
4 krát ročně13,03 %0,65 %  

Graf

13. Pro koho pořádáte teambuildingové akce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pro zaměstnance2266,67 %14,29 %  
Pro zaměstnance a obchodní partnery927,27 %5,84 %  
Pro obchodní partnery26,06 %1,3 %  

Graf

14. Myslíte si, že investice do teambuildingových akcí jsou efektivní?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2884,85 %18,18 %  
nevím39,09 %1,95 %  
ne26,06 %1,3 %  

Graf

15. Souhlasíte s tím, že teambuildingové akce jsou důležité?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím1648,48 %10,39 %  
spíše souhlasím1545,45 %9,74 %  
nevím13,03 %0,65 %  
spíše nesouhlasím13,03 %0,65 %  

Graf

16. Souhlasíte s tím, že teambuildingové akce jsou přínos

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 17, Neotázka č. 18, Nevím → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2781,82 %17,53 %  
Nevím515,15 %3,25 %  
Ne13,03 %0,65 %  

Graf

17. Jestliže považujete teambuildingové akce za přínosné, tak proč?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

- tmelení kolektivu - lepší fungování týmu - sblížení lidí a poznání je v jiném než pracovním světle - často se na nich vyřeší problémy mezi lidmi, které by se jinde nevyřešily

ať už je cílem cokoli, přináší to lepší poznání kolegů

dobré vztahy na pracovišti

domácká atmosféra, polidštění vztahů

Jak jsem už řekl, utužují kolektiv :-)

Lidé se potkají v jíném světle a mohou se lechce s blížit a tím pádem daný kolektiv v pracovní činnosté lépe komunikuje.

Motivace zaměstnanců, důvod k vyšší výkonnosti (aby byli vybráni), zlepšení a odlehčení atmosféry ve firmě, větší oblíbenost firmy u zaměstnanců

neformální setkání, jiné situace

Protože se utuží vztahy takovým způsobem, jak na žádné jiné schůzce.

rodinná atmosféra

stmelení kolektivu

stmelení kolektivu

stmelení kolektivu, sblížení kolegů

stmelovani teamu

upevnění kolektivu

určitě jak už vyplývá z názvu, jde o utužení party a budování teamu.

uvolnění atmosféry

xxx

zamestnanci se vice sblizi, poznaji se, lepe se jim muze na pracovisti spolupracovat, najdou si vice pratel, poznaji se v jinych situacich nez pracovnich.

zlepšení atmosféry na pracovišti

zlepšení náhledu na své kolegy a nadrízené

Zlepšení pracovního kolektivu. po teambildingu se lide více poznají a pak jsou v práci více otevření a sdílnější :o)

zlepšení vztahů mezi firmou a obchodními partnery

zlepšení vztahů na pracovišti

zlidštění přístupu jak zaměstnanců, tak obch. partnerů

18. Jestliže nepovažujete teambuildingové akce za přínosné, tak proč?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

žádné odpovědi


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Mezi produkty motivačního cestovního ruchu patří i budování týmu pomocí různých her, setkávání v různých prostředích, za různých situací (angl. teambuilding). Využívá Vaše firma tento druh budování týmu?

  • odpověď Ano:
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 6. Stará se Váš personalista o výběr teambuildingových akcí?
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 8. Souhlasíte s tím, že nabídka teambuildingových produktů ve Vašem okolí je dostatečná?
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 9. Slyšeli jste o nějakém teambuildingovém produktu, který Vás zaujal, ale v nabídce Vašeho zprostředkovatele není?
    • zobrazit další souvislosti
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x ročně na otázku 12. Jak často pořádáte teambuildingové akce?
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pro zaměstnance na otázku 13. Pro koho pořádáte teambuildingové akce?
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 14. Myslíte si, že investice do teambuildingových akcí jsou efektivní?
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 15. Souhlasíte s tím, že teambuildingové akce jsou důležité?
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 15. Souhlasíte s tím, že teambuildingové akce jsou důležité?
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 16. Souhlasíte s tím, že teambuildingové akce jsou přínos
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 5. Má Vaše firma personální oddělení, personalistu?
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 5. Má Vaše firma personální oddělení, personalistu?

5. Má Vaše firma personální oddělení, personalistu?

  • odpověď Ano:
    • 7.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 6. Stará se Váš personalista o výběr teambuildingových akcí?

14. Myslíte si, že investice do teambuildingových akcí jsou efektivní?

  • odpověď ano:
    • 5.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 16. Souhlasíte s tím, že teambuildingové akce jsou přínos
    • 5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 15. Souhlasíte s tím, že teambuildingové akce jsou důležité?

16. Souhlasíte s tím, že teambuildingové akce jsou přínos

  • odpověď Ano:
    • 5.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x ročně na otázku 12. Jak často pořádáte teambuildingové akce?
    • 5.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 15. Souhlasíte s tím, že teambuildingové akce jsou důležité?
    • 5.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 14. Myslíte si, že investice do teambuildingových akcí jsou efektivní?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kolik má Vaše firma zaměstnanců?

2. V jakém oboru Vaše firma podniká?

3. Slyšeli jste někdy o motivačním cestovním ruchu?

4. Mezi produkty motivačního cestovního ruchu patří i budování týmu pomocí různých her, setkávání v různých prostředích, za různých situací (angl. teambuilding). Využívá Vaše firma tento druh budování týmu?

5. Má Vaše firma personální oddělení, personalistu?

6. Stará se Váš personalista o výběr teambuildingových akcí?

8. Souhlasíte s tím, že nabídka teambuildingových produktů ve Vašem okolí je dostatečná?

9. Slyšeli jste o nějakém teambuildingovém produktu, který Vás zaujal, ale v nabídce Vašeho zprostředkovatele není?

12. Jak často pořádáte teambuildingové akce?

13. Pro koho pořádáte teambuildingové akce?

14. Myslíte si, že investice do teambuildingových akcí jsou efektivní?

15. Souhlasíte s tím, že teambuildingové akce jsou důležité?

16. Souhlasíte s tím, že teambuildingové akce jsou přínos

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kolik má Vaše firma zaměstnanců?

2. V jakém oboru Vaše firma podniká?

3. Slyšeli jste někdy o motivačním cestovním ruchu?

4. Mezi produkty motivačního cestovního ruchu patří i budování týmu pomocí různých her, setkávání v různých prostředích, za různých situací (angl. teambuilding). Využívá Vaše firma tento druh budování týmu?

5. Má Vaše firma personální oddělení, personalistu?

6. Stará se Váš personalista o výběr teambuildingových akcí?

8. Souhlasíte s tím, že nabídka teambuildingových produktů ve Vašem okolí je dostatečná?

9. Slyšeli jste o nějakém teambuildingovém produktu, který Vás zaujal, ale v nabídce Vašeho zprostředkovatele není?

12. Jak často pořádáte teambuildingové akce?

13. Pro koho pořádáte teambuildingové akce?

14. Myslíte si, že investice do teambuildingových akcí jsou efektivní?

15. Souhlasíte s tím, že teambuildingové akce jsou důležité?

16. Souhlasíte s tím, že teambuildingové akce jsou přínos

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Černá, M.Poptávka po teambuildingových akcích (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://poptavka-po-teambuildingovych-akcich.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.