Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Popularita vybraných trendů v marketingové komunikaci
Popularita vybraných trendů v marketingové komunikaci
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Denisa Dohnalová |
---|---|
Šetření: | 06. 05. 2013 - 13. 05. 2013 |
Počet respondentů: | 20 |
Počet otázek (max/průměr): | 18 / 18 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 43,5 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:53 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Prosím o vyplnění anonymního dotazníku.Tento dotazník je určen pro studenty střední školy učňovského a maturitního vzdělávacího programu. Průzkum si klade za cíl zjistit, jakým způsobem na mladé lidi středoškolského věku působí moderní trendy v marketingové komunikaci.
Tebou poskytnutá data budou statisticky zpracována a budou použita k řešení tohoto projektu. Vyplnění dotazníku by nemělo trvat déle než 20 minut.
Předem děkuji za Tvoji ochotu při spolupráci. U každé otázky označ pouze jednu odpověď. V dotazníku jsou použitá slova elektronika a oblečení. Pod pojmem elektronika jsou myšleny mobilní telefony, MP3/4 přehrávače, iPody, digitální fotoaparáty, notebooky, sluchátka, přehrávače hudby – rádia, radiomagnetofony, …, které kupuješ a užíváš a pojem oblečení zahrnuje veškeré typy oděvů, které obvykle kupuješ a nosíš.
Odpovědi respondentů
1. Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 13 | 65 % | 65 % |
muž | 7 | 35 % | 35 % |
2. Ročník, který studujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
čtvrtý | 8 | 40 % | 40 % |
třetí | 6 | 30 % | 30 % |
druhý | 3 | 15 % | 15 % |
první | 3 | 15 % | 15 % |
3. Typ studia?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vyšší odborné | 6 | 30 % | 30 % |
střední | 6 | 30 % | 30 % |
vysokoškolské | 5 | 25 % | 25 % |
základní | 2 | 10 % | 10 % |
zaměstnán/a | 1 | 5 % | 5 % |
4. Vyhovuje Vám nákup přes internet?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše ano | 7 | 35 % | 35 % |
ano | 7 | 35 % | 35 % |
ne | 3 | 15 % | 15 % |
spíše ne | 3 | 15 % | 15 % |
5. Máte někdy touhu podílet se na návrhu vzhledu oblečení nebo elektroniky, aby odpovídaly Vaší představě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše ne | 7 | 35 % | 35 % |
spíše ano | 7 | 35 % | 35 % |
ano | 4 | 20 % | 20 % |
ne | 2 | 10 % | 10 % |
6. V případě, že by Vás firma oslovila s nabídkou zapojení do vývoje oblečení či elektroniky (prostřednictvím dotazníku, návrhem designu...), souhlasil/a byste?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše souhlasím | 7 | 35 % | 35 % |
souhlasím | 6 | 30 % | 30 % |
nevím | 5 | 25 % | 25 % |
spíše nesouhlasím | 2 | 10 % | 10 % |
7. Sledujete před koupí oblečení či elektroniky doporučení na diskuzních fórech, sociálních sítích (Facebook, Twitter,...)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 7 | 35 % | 35 % |
spíše ano | 5 | 25 % | 25 % |
spíše ne | 4 | 20 % | 20 % |
ne | 4 | 20 % | 20 % |
8. Přispíváte aktivně do diskuzí, sociálních sítí své názory o oblečení a elektronice?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše ne | 9 | 45 % | 45 % |
ne | 6 | 30 % | 30 % |
spíše ano | 3 | 15 % | 15 % |
ano | 2 | 10 % | 10 % |
9. Běžnou součástí filmů, seriálů, pořadů jsou tzv. skryté reklamy. Vnímáte je a vadí Vám?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 12 | 60 % | 60 % |
nevím | 4 | 20 % | 20 % |
ne | 4 | 20 % | 20 % |
10. Navštěvujete stránky firem aby jste se zúčastnil/a soutěží pořádaných společnostmi?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 17 | 85 % | 85 % |
ano | 3 | 15 % | 15 % |
11. Klikáte na reklamní bannery (reklamní pruhy) na internetovách stránkách?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 16 | 80 % | 80 % |
ano | 4 | 20 % | 20 % |
12. Souhlasíte se sledováním Vaší činnosti na internetu, na základě které pro Vás firmy vybírají reklamy, jež se Vám následně objevují na obrazovce?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nesouhlasím | 7 | 35 % | 35 % |
spíše nesouhlasím | 5 | 25 % | 25 % |
nevím | 5 | 25 % | 25 % |
spíše souhlasím | 2 | 10 % | 10 % |
souhlasím | 1 | 5 % | 5 % |
13. Jestliže obdržíte e-mail s nabídkou oblečení či elektroniky, prohlédnete si je vždy?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 18 | 90 % | 90 % |
ano | 2 | 10 % | 10 % |
14. Souhlasíte s pravidelným zasíláním propagačních e-mailů týkajících se oblečení a elekroniky, které Vám firmy nabízejí?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nesouhlasím | 8 | 40 % | 40 % |
spíše nesouhlasím | 7 | 35 % | 35 % |
souhlasím | 3 | 15 % | 15 % |
spíše souhlasím | 2 | 10 % | 10 % |
15. Obtěžují Vás reklamní e-maily už po prvním nákupu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 17 | 85 % | 85 % |
ne | 3 | 15 % | 15 % |
16. Máte v oblibě reklamní sdělení, která Vám přicházejí formou SMS či MMS?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 18 | 90 % | 90 % |
ano | 2 | 10 % | 10 % |
17. Souhlasil/a byste s monitorováním telefonního hovoru, aby společnost reagovala na Vaše slova a podle nich v zasílaných reklamách nabízela výrobky/služby vhodné přímo pro Vás?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 15 | 75 % | 75 % |
nevím | 4 | 20 % | 20 % |
ano | 1 | 5 % | 5 % |
18. Využíváte k zjišťování informací o produktech QR kódy?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 15 | 75 % | 75 % |
ano | 5 | 25 % | 25 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.