Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > popularizace studia

popularizace studia

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jakub Vodička
Šetření:17. 03. 2009 - 24. 03. 2009
Počet respondentů:7
Počet otázek (max/průměr):5 / 5
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:nelze zjistit
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:30
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Tento krátký průzkum má za cíl zjistit, jak se studenti dívají na současnou podobu fakulty textilní. Dotazník bude součástí mojí bakalářské práce na téma propagace a poppularizace studia na FT TUL, ve které se snažím o to, aby co nejlépe a nejvěrněji zhodnotila stav současný a pomocí anket jako je tato navrhnout i možné změny, které by měly pozitivní přínos pro obě strany, tedy fakultu i její studenty.

Děkuji všem zůčastněným!

Odpovědi respondentů

1. Myslíte si, že by fakulta textilní měla změnit název? Pokud ano, navrhněte, jak by se podle vás mohla nově jmenovat.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Faktulta módního průmyslu

Název bych nechal takový jaký je, spíš bych se snažil prosadit jako takovou fakultu případně obory.

ne

Ne

ne

nevím

tak to je zapeklitá otázka...asi ne, protože lidi jsou na to zvyklí, ale zase na druhou stranu je to může i malinko odradit, takže kdo ví....

2. Jak hodnotíte logo textilní fakulty z hlediska zpracování a barevnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Stávající logo mi nevyhovuje, doporučil/a bych změnu571,43 %71,43 %  
Stávající logo se mi líbí a nic bych neměnil/a114,29 %14,29 %  
Stávající logo se mi líbí, jen barevnost bych změnil/a114,29 %14,29 %  

Graf

3. 3. Minulý rok proběhla změna webovských stránek fakulty. Jaký máte názor vy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Současné stránky mi moc nevyhovují a uvítal/a bych změnu 342,86 %42,86 %  
Tyto současné se mi líbí a v tuto chvíli bych je neměnil/a342,86 %42,86 %  
Staré stránky se mi líbily víc114,29 %14,29 %  

Graf

4. Pokud jste odpovídali, že byste uvítali změnu webovskách stránek, napište, co konkrétně ám nevyhovuje a jaké změny doporučujete?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Chtělo by to nějakou kombinaci obou dvou jak tohoto typu web. stránek tak toho staréno po změně je složitější orientace apod. Prostě to zabere trochu víc času.

Logo ani stránky jsem neviděl

ne

nevím

Přehlednost

tak celkově si myslím, že by to mohlo být takové nápaditější, přece jenom textil má v sobě zahrnuto mnoho věcí, a stránky působí malinko nudně. mohly by být více přehledné, občas něco najít je teda síla. chtělo by to někoho mladého a kreativního aby navrhl změnu...

žádné

5. Jak pohlížíte na práci studijního oddělení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevyhovují mi úřední hodiny studijního oddělení457,14 %57,14 %  
Nevyhovuje mi přístup pracovníků k řešení požadavků342,86 %42,86 %  
Z mého pohledu je vše v pořádku a jsem spokojen/a114,29 %14,29 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Vodička, J.popularizace studia (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://popularizace-studia.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.