Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Poradenství pro Váš web

Poradenství pro Váš web

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jan Hora
Šetření:23. 07. 2013 - 30. 07. 2013
Počet respondentů:26
Počet otázek (max/průměr):14 / 6.54
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:71 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:21
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník je určen majitelům webových stránek, eshopů, blogů apod. a jeho cílem je zjistit, jak zda vůbec a jak řeší kvalitu svého webu, případně jestli stojí o profesionální pomoc a jakou.

Odpovědi respondentů

1. Máte vlastní web, eshop, blog, či fórum?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1973,08 %73,08 %  
Ne726,92 %26,92 %  

Graf

2. Jaký typ webu máte?

Zaškrtněte všechny možnosti, které se na vás vztahují

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Webová prezentace (stránky) osobní741,18 %26,92 %  
Webová prezentace (stránky) firemní741,18 %26,92 %  
Eshop635,29 %23,08 %  
Blog529,41 %19,23 %  
Skupinu či "stránky" na facebooku529,41 %19,23 %  
Firemní profil na facebooku317,65 %11,54 %  
Fórum15,88 %3,85 %  

Graf

3. Jaká je návštěvnost vašeho webu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 25 návštěvníků denně741,18 %26,92 %  
50-100 návštěvníků denně317,65 %11,54 %  
25-50 návštěvníků denně317,65 %11,54 %  
nevím, neměřím návštěvnost211,76 %7,69 %  
více než 100 návštěvníků denně211,76 %7,69 %  

Graf

4. Má objem návštěv pro Vás význam?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nemá, stránky mám pro zábavu635,29 %23,08 %  
má, na webu prodáváme návštěvníkům zboží nebo služby423,53 %15,38 %  
má, nabízíme kvalitní obsah zdarma a více návštěvníků znamená větší popularitu webu423,53 %15,38 %  
má, na webu se snažíme získat na návštěvníka kontakt317,65 %11,54 %  
nemá, stránky jsou firemní a máme je jen proto, že je musí mít každá firma15,88 %3,85 %  

Graf

5. Snažíte se své stránky průběžně vylepšovat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 8, Neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1694,12 %61,54 %  
Ne15,88 %3,85 %  

Graf

6. Proč své stránky nevylepšujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nestarám se o ně1100 %3,85 %  

Graf

7. Chtěli byste své stránky vylepšovat a zlepšit jejich "výkon"?

"Výkonem" je myšlen důvod, kvůli čemu stránky provozujete a vylepšujete - více zákazníků, více čtenářů Vašeho blogu, aktivnější členové Vašeho fóa, atd.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 8, Neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne1100 %3,85 %  

Graf

8. Jakou formou byste primárně chtěli hledat možnosti pro zlepšení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [chtěl bych si hledat informace sám a mám na to časotázka č. 9, chtěl bych si hledat informace sám, ale nemám na to časotázka č. 9, chtěl bych, aby mi někdo pověděl, jaké mám možnostiotázka č. 9, chtěl bych dostat školení, abych možnosti pak poznal sámotázka č. 9, chtěl bych, aby celé hledání možností vylepšování obstaral někdo jinýotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chtěl bych si hledat informace sám, ale nemám na to čas743,75 %26,92 %  
chtěl bych si hledat informace sám a mám na to čas743,75 %26,92 %  
chtěl bych dostat školení, abych možnosti pak poznal sám16,25 %3,85 %  
chtěl bych, aby celé hledání možností vylepšování obstaral někdo jiný16,25 %3,85 %  

Graf

9. Jakou formu zlepšení Vašeho webu preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
drobné úpravy vzhledu960 %34,62 %  
úpravy funkcí na stránkách853,33 %30,77 %  
úpravy textů na stránkách746,67 %26,92 %  
doplnění nových funkcí533,33 %19,23 %  
úpravy ve struktuře stránek (struktuře menu)320 %11,54 %  
kompletní přepracování vzhledu320 %11,54 %  
SEO16,67 %3,85 %  
to snad záleží na aktuálním stavu webu16,67 %3,85 %  

Graf

10. Byli byste ochotni za zaplatit za rady týkající se zlepšení kvality Vašeho webu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 12, Neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano960 %34,62 %  
Ne640 %23,08 %  

Graf

11. Proč tomu tak je?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Raději si ty informace najdu sám ve volném čase a ušetřím466,67 %15,38 %  
Převést rady do praxe stojí příliš mnoho peněz, tak proč platit ještě za ně233,33 %7,69 %  
Myslím si, že takové rady jsou vždy obecné a moc mi stejně nepomohou116,67 %3,85 %  
Stejně bych nevěděl JAK ty rady převést do praxe116,67 %3,85 %  
umím to sám116,67 %3,85 %  

Graf

12. Uveďte minimální počet jednotlivých (na ostatních nezávislých) kroků, změn, úprav či oprav byste chtěli dostat na seznamu, aby Vám to stálo za čas, úsilí a peníze:

Odhadněte takové množství, aby Vám zpracovávání seznamu zabralo cca 3-6 měsíců (i v případě, že některé rady nevyslyšíte)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3333,33 %11,54 %  
10333,33 %11,54 %  
1111,11 %3,85 %  
100111,11 %3,85 %  
5111,11 %3,85 %  
Statistická polohaHodnota
Průměr:16.11
Minimum:1
Maximum:100
Variační rozpětí:99
Rozptyl:1002.11
Směrodatná odchylka:31.66
Medián:5
Modus:3

Graf

13. Kolik by za takový seznam "rad na míru" byla podle vás přiměřená cena?

To jest - kolik je adekvátní cena za to, že budete mít plán, podle kterého můžete příštích 3-6 měsíců vylepšovat svůj web?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze nezáporná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2000333,33 %11,54 %  
1000222,22 %7,69 %  
250111,11 %3,85 %  
15000111,11 %3,85 %  
3000111,11 %3,85 %  
870111,11 %3,85 %  
Statistická polohaHodnota
Průměr:3013.33
Minimum:250
Maximum:15000
Variační rozpětí:14750
Rozptyl:20887225
Směrodatná odchylka:4570.25
Medián:2000
Modus:2000

Graf

14. Prostor pro Váš komentář k tématu či pro vzkaz autorovi

Toto je prostor pro vás, pokud chcete cokoliv dodat, doplnit, či vzkázat

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-

Mám kolem sebe osoby, které se těmto věcem věnují a rady mi poskytují bez odměny. Což určitě zkresluje můj pohled.

Nemyslím si, že je to perspektivní nápad.

no comment


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

  • nezjištěno (76,3 %)

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hora, J.Poradenství pro Váš web (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://poradenstvi-pro-vas-web.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.