Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Porovnání autobusové dopravy společností Student Agency a Eurolines

Porovnání autobusové dopravy společností Student Agency a Eurolines

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tereza Svobodová
Šetření:07. 11. 2010 - 14. 11. 2010
Počet respondentů:114
Počet otázek (max/průměr):25 / 14.2
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:82,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:45
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník byl vytvořen za účelem porovnání kvality poskytovaných služeb společností Student Agency a Eurolines. Tento marketingový průzkum provádíme za účelem vytvoření semestrální práce na předmět Marketingové řízení.

Odpovědi respondentů

1. Když jste se rozhodl/a cestovat autobusem, kde jste hledal/a informace o cestě – trasu, čas a podobné (možné zaškrtnout více odpovědí)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na webových stránkách informačního dopravního systému8876,52 %77,19 %  
na webových stránkách konkrétní společnosti4841,74 %42,11 %  
v informačním stánku na autobusovém nádraží43,48 %3,51 %  
jinde32,61 %2,63 %  

Graf

2. Využili jste při Vašem cestování někdy autobusovou dopravu společností Eurolines a.s. nebo Student Agency a.s.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano, cestoval/a jsem s oběma společnostmiotázka č. 3, ano, cestoval/a jsem se společností Eurolines a.s.otázka č. 3, ano, cestoval/a jsem se společností Student Agency a.s.otázka č. 13, ne, ani s jednou společností jsem necestoval/a → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, cestoval/a jsem se společností Student Agency a.s.5245,22 %45,61 %  
ne, ani s jednou společností jsem necestoval/a3227,83 %28,07 %  
ano, cestoval/a jsem s oběma společnostmi3026,09 %26,32 %  
ano, cestoval/a jsem se společností Eurolines a.s.10,87 %0,88 %  

Graf

3. Cestoval/a jste se společností Eurolines a.s. pouze po České republice nebo i do zahraničí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pouze po České republice1548,39 %13,16 %  
pouze do zahraničí1135,48 %9,65 %  
po České republice i do zahraničí516,13 %4,39 %  

Graf

4. Kolikrát jste cestoval/a se společností Eurolines a.s.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 – 2 krát1961,29 %16,67 %  
více jak 5 krát722,58 %6,14 %  
2 – 5 krát516,13 %4,39 %  

Graf

5. Byl/a jste spokojen/a s chováním personálu Eurolines a.s. (1 – nejnižší hodnocení, 5 – nejvyšší hodnocení)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31032,26 %8,77 %  
41032,26 %8,77 %  
5619,35 %5,26 %  
139,68 %2,63 %  
226,45 %1,75 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.48
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.19
Směrodatná odchylka:1.09
Medián:4
Modus:3

Graf

6. Byl/a jste spokojen/a s čistotou interiéru autobusu Eurolines a.s. (1 – nejnižší hodnocení, 5 – nejvyšší hodnocení)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
41135,48 %9,65 %  
51032,26 %8,77 %  
3722,58 %6,14 %  
226,45 %1,75 %  
113,23 %0,88 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.93
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.85
Směrodatná odchylka:0.92
Medián:4
Modus:4

Graf

7. Byl/a jste spokojen/a s pohodlím interiéru autobusu Eurolines a.s. (1 – nejnižší hodnocení, 5 – nejvyšší hodnocení)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
41032,26 %8,77 %  
3929,03 %7,89 %  
5722,58 %6,14 %  
2516,13 %4,39 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.62
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.96
Směrodatná odchylka:0.98
Medián:4
Modus:4

Graf

8. Byl/a jste spokojen/a s jízdou řidiče autobusu Eurolines a.s. (1 – nejnižší hodnocení, 5 – nejvyšší hodnocení)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
41445,16 %12,28 %  
51135,48 %9,65 %  
3619,35 %5,26 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.17
Minimum:3
Maximum:5
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.5
Směrodatná odchylka:0.71
Medián:4
Modus:4

Graf

9. Cítil/a jste s při jízdě v autobusu Eurolines a.s. bezpečně (1 – nejnižší hodnocení, 5 – nejvyšší hodnocení)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
41548,39 %13,16 %  
5929,03 %7,89 %  
3619,35 %5,26 %  
213,23 %0,88 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.07
Minimum:3
Maximum:5
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.5
Směrodatná odchylka:0.7
Medián:4
Modus:4

Graf

10. Utkvělo Vám v paměti, že byl při Vašem cestování se společností Eurolines a.s. dodržen jízdní řád?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, přesně2477,42 %21,05 %  
ne, autobus měl zpoždění více jak 10 minut412,9 %3,51 %  
ne, autobus měl zpoždění do 10 minut39,68 %2,63 %  

Graf

11. Znáte společnost Eurolines a.s. z reklamy – televize, rádio, reklamní plochy a jiné?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano929,03 %7,89 %  
spíše ne929,03 %7,89 %  
ne825,81 %7,02 %  
ano516,13 %4,39 %  

Graf

12. Jak hodnotíte celkovou úroveň poskytovaných služeb společnosti Eurolines a.s. (oznámkujte jako ve škole, 5 – nejhorší, 1 – nejlepší)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3929,03 %7,89 %  
2929,03 %7,89 %  
4516,13 %4,39 %  
1516,13 %4,39 %  
539,68 %2,63 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.72
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.28
Směrodatná odchylka:1.13
Medián:3
Modus:3

Graf

13. Cestoval/a jste se společností Student Agency a.s. pouze po České republice nebo i do zahraničí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pouze po České republice4655,42 %40,35 %  
po České republice i do zahraničí3339,76 %28,95 %  
pouze do zahraničí44,82 %3,51 %  

Graf

14. Kolikrát jste cestoval/a se společností Student Agency a.s.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
více jak 5 krát4351,81 %37,72 %  
2 – 5 krát2125,3 %18,42 %  
1 – 2 krát1922,89 %16,67 %  

Graf

15. Byl/a jste spokojen/a s chováním personálu Student Agency a.s. (1 – nejnižší hodnocení, 5 – nejvyšší hodnocení)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
54149,4 %35,96 %  
42732,53 %23,68 %  
267,23 %5,26 %  
367,23 %5,26 %  
133,61 %2,63 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.28
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.77
Směrodatná odchylka:0.88
Medián:4
Modus:5

Graf

16. Byl/a jste spokojen/a s čistotou interiéru autobusu Student Agency a.s. (1 – nejnižší hodnocení, 5 – nejvyšší hodnocení)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
54048,19 %35,09 %  
42934,94 %25,44 %  
156,02 %4,39 %  
356,02 %4,39 %  
244,82 %3,51 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.27
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.82
Směrodatná odchylka:0.91
Medián:4
Modus:5

Graf

17. Byl/a jste spokojen/a s pohodlím interiéru autobusu Student Agency a.s. (1 – nejnižší hodnocení, 5 – nejvyšší hodnocení)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
53643,37 %31,58 %  
42833,73 %24,56 %  
31012,05 %8,77 %  
156,02 %4,39 %  
244,82 %3,51 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.15
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.88
Směrodatná odchylka:0.94
Medián:4
Modus:5

Graf

18. Byl/a jste spokojen/a s jízdou řidiče autobusu Student Agency a.s. (1 – nejnižší hodnocení, 5 – nejvyšší hodnocení)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
43542,17 %30,7 %  
53238,55 %28,07 %  
31012,05 %8,77 %  
144,82 %3,51 %  
222,41 %1,75 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.19
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.59
Směrodatná odchylka:0.77
Medián:4
Modus:4

Graf

19. Cítil/a jste s při jízdě v autobusu Student Agency a.s. bezpečně (1 – nejnižší hodnocení, 5 – nejvyšší hodnocení)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
53845,78 %33,33 %  
42934,94 %25,44 %  
3910,84 %7,89 %  
156,02 %4,39 %  
222,41 %1,75 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.24
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.75
Směrodatná odchylka:0.87
Medián:4
Modus:5

Graf

20. Utkvělo Vám v paměti, že byl při Vašem cestování se společností Student Agency a.s. dodržen jízdní řád?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, přesně5971,08 %51,75 %  
ne, autobus měl zpoždění do 10 minut1416,87 %12,28 %  
ne, autobus měl zpoždění více jak 10 minut1012,05 %8,77 %  

Graf

21. Znáte společnost Student Agency a.s. z reklamy – televize, rádio, reklamní plochy a jiné?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4655,42 %40,35 %  
spíše ano2327,71 %20,18 %  
spíše ne78,43 %6,14 %  
ne78,43 %6,14 %  

Graf

22. Jak hodnotíte celkovou úroveň poskytovaných služeb společnosti Student Agency a.s. (oznámkujte jako ve škole, 5 – nejhorší, 1 – nejlepší)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
12732,53 %23,68 %  
42125,3 %18,42 %  
21619,28 %14,04 %  
51113,25 %9,65 %  
389,64 %7,02 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.64
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.99
Směrodatná odchylka:1.41
Medián:2
Modus:1

Graf

23. Jste muž nebo žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena6072,29 %52,63 %  
muž2327,71 %20,18 %  

Graf

24. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 – 26 let6072,29 %52,63 %  
27 – 40 let2226,51 %19,3 %  
40 – 60 let11,2 %0,88 %  

Graf

25. Do jaké z následující skupiny spadáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student3036,14 %26,32 %  
zaměstnaný/á2530,12 %21,93 %  
zaměstnaný nebo samostatně výdělečný student2428,92 %21,05 %  
osoba samostatně výdělečně činná33,61 %2,63 %  
nezaměstnaný a nepobírající starobní nebo invalidní důchod11,2 %0,88 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Využili jste při Vašem cestování někdy autobusovou dopravu společností Eurolines a.s. nebo Student Agency a.s.?

  • odpověď ano, cestoval/a jsem s oběma společnostmi:
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi pouze do zahraničí na otázku 3. Cestoval/a jste se společností Eurolines a.s. pouze po České republice nebo i do zahraničí?
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 5. Byl/a jste spokojen/a s chováním personálu Eurolines a.s. (1 – nejnižší hodnocení, 5 – nejvyšší hodnocení)?
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 na otázku 6. Byl/a jste spokojen/a s čistotou interiéru autobusu Eurolines a.s. (1 – nejnižší hodnocení, 5 – nejvyšší hodnocení)?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 7. Byl/a jste spokojen/a s pohodlím interiéru autobusu Eurolines a.s. (1 – nejnižší hodnocení, 5 – nejvyšší hodnocení)?
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 8. Byl/a jste spokojen/a s jízdou řidiče autobusu Eurolines a.s. (1 – nejnižší hodnocení, 5 – nejvyšší hodnocení)?
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 na otázku 8. Byl/a jste spokojen/a s jízdou řidiče autobusu Eurolines a.s. (1 – nejnižší hodnocení, 5 – nejvyšší hodnocení)?
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, přesně na otázku 10. Utkvělo Vám v paměti, že byl při Vašem cestování se společností Eurolines a.s. dodržen jízdní řád?
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 – 2 krát na otázku 4. Kolikrát jste cestoval/a se společností Eurolines a.s.?
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi pouze po České republice na otázku 3. Cestoval/a jste se společností Eurolines a.s. pouze po České republice nebo i do zahraničí?
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 9. Cítil/a jste s při jízdě v autobusu Eurolines a.s. bezpečně (1 – nejnižší hodnocení, 5 – nejvyšší hodnocení)?
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 6. Byl/a jste spokojen/a s čistotou interiéru autobusu Eurolines a.s. (1 – nejnižší hodnocení, 5 – nejvyšší hodnocení)?

10. Utkvělo Vám v paměti, že byl při Vašem cestování se společností Eurolines a.s. dodržen jízdní řád?

  • odpověď ano, přesně:
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 na otázku 6. Byl/a jste spokojen/a s čistotou interiéru autobusu Eurolines a.s. (1 – nejnižší hodnocení, 5 – nejvyšší hodnocení)?
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 na otázku 8. Byl/a jste spokojen/a s jízdou řidiče autobusu Eurolines a.s. (1 – nejnižší hodnocení, 5 – nejvyšší hodnocení)?

15. Byl/a jste spokojen/a s chováním personálu Student Agency a.s. (1 – nejnižší hodnocení, 5 – nejvyšší hodnocení)?

  • odpověď 5:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 na otázku 22. Jak hodnotíte celkovou úroveň poskytovaných služeb společnosti Student Agency a.s. (oznámkujte jako ve škole, 5 – nejhorší, 1 – nejlepší)?

19. Cítil/a jste s při jízdě v autobusu Student Agency a.s. bezpečně (1 – nejnižší hodnocení, 5 – nejvyšší hodnocení)?

  • odpověď 5:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 na otázku 18. Byl/a jste spokojen/a s jízdou řidiče autobusu Student Agency a.s. (1 – nejnižší hodnocení, 5 – nejvyšší hodnocení)?

23. Jste muž nebo žena?

  • odpověď žena:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 7. Byl/a jste spokojen/a s pohodlím interiéru autobusu Eurolines a.s. (1 – nejnižší hodnocení, 5 – nejvyšší hodnocení)?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 6. Byl/a jste spokojen/a s čistotou interiéru autobusu Eurolines a.s. (1 – nejnižší hodnocení, 5 – nejvyšší hodnocení)?

24. Jaký je Váš věk?

  • odpověď 15 – 26 let:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, autobus měl zpoždění více jak 10 minut na otázku 20. Utkvělo Vám v paměti, že byl při Vašem cestování se společností Student Agency a.s. dodržen jízdní řád?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi student na otázku 25. Do jaké z následující skupiny spadáte?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Když jste se rozhodl/a cestovat autobusem, kde jste hledal/a informace o cestě – trasu, čas a podobné (možné zaškrtnout více odpovědí)?

2. Využili jste při Vašem cestování někdy autobusovou dopravu společností Eurolines a.s. nebo Student Agency a.s.?

3. Cestoval/a jste se společností Eurolines a.s. pouze po České republice nebo i do zahraničí?

4. Kolikrát jste cestoval/a se společností Eurolines a.s.?

5. Byl/a jste spokojen/a s chováním personálu Eurolines a.s. (1 – nejnižší hodnocení, 5 – nejvyšší hodnocení)?

6. Byl/a jste spokojen/a s čistotou interiéru autobusu Eurolines a.s. (1 – nejnižší hodnocení, 5 – nejvyšší hodnocení)?

7. Byl/a jste spokojen/a s pohodlím interiéru autobusu Eurolines a.s. (1 – nejnižší hodnocení, 5 – nejvyšší hodnocení)?

8. Byl/a jste spokojen/a s jízdou řidiče autobusu Eurolines a.s. (1 – nejnižší hodnocení, 5 – nejvyšší hodnocení)?

9. Cítil/a jste s při jízdě v autobusu Eurolines a.s. bezpečně (1 – nejnižší hodnocení, 5 – nejvyšší hodnocení)?

10. Utkvělo Vám v paměti, že byl při Vašem cestování se společností Eurolines a.s. dodržen jízdní řád?

13. Cestoval/a jste se společností Student Agency a.s. pouze po České republice nebo i do zahraničí?

14. Kolikrát jste cestoval/a se společností Student Agency a.s.?

15. Byl/a jste spokojen/a s chováním personálu Student Agency a.s. (1 – nejnižší hodnocení, 5 – nejvyšší hodnocení)?

16. Byl/a jste spokojen/a s čistotou interiéru autobusu Student Agency a.s. (1 – nejnižší hodnocení, 5 – nejvyšší hodnocení)?

17. Byl/a jste spokojen/a s pohodlím interiéru autobusu Student Agency a.s. (1 – nejnižší hodnocení, 5 – nejvyšší hodnocení)?

18. Byl/a jste spokojen/a s jízdou řidiče autobusu Student Agency a.s. (1 – nejnižší hodnocení, 5 – nejvyšší hodnocení)?

19. Cítil/a jste s při jízdě v autobusu Student Agency a.s. bezpečně (1 – nejnižší hodnocení, 5 – nejvyšší hodnocení)?

20. Utkvělo Vám v paměti, že byl při Vašem cestování se společností Student Agency a.s. dodržen jízdní řád?

21. Znáte společnost Student Agency a.s. z reklamy – televize, rádio, reklamní plochy a jiné?

22. Jak hodnotíte celkovou úroveň poskytovaných služeb společnosti Student Agency a.s. (oznámkujte jako ve škole, 5 – nejhorší, 1 – nejlepší)?

23. Jste muž nebo žena?

24. Jaký je Váš věk?

25. Do jaké z následující skupiny spadáte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Když jste se rozhodl/a cestovat autobusem, kde jste hledal/a informace o cestě – trasu, čas a podobné (možné zaškrtnout více odpovědí)?

2. Využili jste při Vašem cestování někdy autobusovou dopravu společností Eurolines a.s. nebo Student Agency a.s.?

3. Cestoval/a jste se společností Eurolines a.s. pouze po České republice nebo i do zahraničí?

4. Kolikrát jste cestoval/a se společností Eurolines a.s.?

5. Byl/a jste spokojen/a s chováním personálu Eurolines a.s. (1 – nejnižší hodnocení, 5 – nejvyšší hodnocení)?

6. Byl/a jste spokojen/a s čistotou interiéru autobusu Eurolines a.s. (1 – nejnižší hodnocení, 5 – nejvyšší hodnocení)?

7. Byl/a jste spokojen/a s pohodlím interiéru autobusu Eurolines a.s. (1 – nejnižší hodnocení, 5 – nejvyšší hodnocení)?

8. Byl/a jste spokojen/a s jízdou řidiče autobusu Eurolines a.s. (1 – nejnižší hodnocení, 5 – nejvyšší hodnocení)?

9. Cítil/a jste s při jízdě v autobusu Eurolines a.s. bezpečně (1 – nejnižší hodnocení, 5 – nejvyšší hodnocení)?

10. Utkvělo Vám v paměti, že byl při Vašem cestování se společností Eurolines a.s. dodržen jízdní řád?

13. Cestoval/a jste se společností Student Agency a.s. pouze po České republice nebo i do zahraničí?

14. Kolikrát jste cestoval/a se společností Student Agency a.s.?

15. Byl/a jste spokojen/a s chováním personálu Student Agency a.s. (1 – nejnižší hodnocení, 5 – nejvyšší hodnocení)?

16. Byl/a jste spokojen/a s čistotou interiéru autobusu Student Agency a.s. (1 – nejnižší hodnocení, 5 – nejvyšší hodnocení)?

17. Byl/a jste spokojen/a s pohodlím interiéru autobusu Student Agency a.s. (1 – nejnižší hodnocení, 5 – nejvyšší hodnocení)?

18. Byl/a jste spokojen/a s jízdou řidiče autobusu Student Agency a.s. (1 – nejnižší hodnocení, 5 – nejvyšší hodnocení)?

19. Cítil/a jste s při jízdě v autobusu Student Agency a.s. bezpečně (1 – nejnižší hodnocení, 5 – nejvyšší hodnocení)?

20. Utkvělo Vám v paměti, že byl při Vašem cestování se společností Student Agency a.s. dodržen jízdní řád?

21. Znáte společnost Student Agency a.s. z reklamy – televize, rádio, reklamní plochy a jiné?

22. Jak hodnotíte celkovou úroveň poskytovaných služeb společnosti Student Agency a.s. (oznámkujte jako ve škole, 5 – nejhorší, 1 – nejlepší)?

23. Jste muž nebo žena?

24. Jaký je Váš věk?

25. Do jaké z následující skupiny spadáte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Svobodová, T.Porovnání autobusové dopravy společností Student Agency a Eurolines (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://porovnani-autobusove-dopravy-solecnosti-student-agency-a-eur.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.