Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Porovnání designových interiérových dveří

Porovnání designových interiérových dveří

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martin Talůžek
Šetření:21. 11. 2012 - 22. 11. 2012
Počet respondentů:48
Počet otázek (max/průměr):16 / 16
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:53,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:40
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,
tímto bychom Vás chtěli požádat o vyplnění krátkého dotazníku k vypracování semestrálního projektu pro předmět Marketingové řízení. Jedná se o porovnání dvou typů interiérových posuvných dveří z hlediska designu a jejich užitné hodnoty.
 

Odpovědi respondentů

1. Co preferujete při výběru interiérových dveří? (0=nejméně důležité, 5=nejvíce důležité)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Funkčnost4.4171.285
Údržba3.0631.559
Vzhled4.3960.656
Montáž2.5421.54
Kvalita4.3331.222
Cena4.1250.776

Graf

2. Sledujete před koupí designových dveří propagační materiály (katalogy, letáky, apod.), internet nebo se rovnou vydáte do prodejny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet3470,83 %70,83 %  
propagační materiály1122,92 %22,92 %  
přímá cesta do prodejny36,25 %6,25 %  

Graf

3. Jaký typ dveří byste si vybrali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dřevěné se skleněnou výplní4185,42 %85,42 %  
skleněné714,58 %14,58 %  

Graf

4. Za jakým účelem byste si pořídili posuvné dveře?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
úspora prostoru2654,17 %54,17 %  
variabilní a funkční propojení1531,25 %31,25 %  
designový doplněk714,58 %14,58 %  

Graf

5. Kterému výrobci byste dali přednost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
českému4491,67 %91,67 %  
zahraničnímu48,33 %8,33 %  

Graf

6. Co preferujete při výběru interiérových dveří s ohledem na bezpečnost? (1=nejméně důležité, 3=nejvíce důležité)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

7. Které z těchto posuvných dveří byste si vybrali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dveře B výrobce: Jánošík, Materiál: dřevo + skleněná výplň, protipožární (viz http://www.janosik.cz/interierove-dvere2/rodinny-dum-veseli/)2552,08 %52,08 %  
dveře A výrobce: Mandelli, Materiál - sklo (viz http://www.mandelli.cz/dvere/posuvne-dvere-interierove/ )2347,92 %47,92 %  

Graf

8. Hodnotíte dveře A jako designový výrobek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4083,33 %83,33 %  
ne816,67 %16,67 %  

Graf

9. Hodnotíte dveře B jako designový výrobek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2960,42 %60,42 %  
ne1939,58 %39,58 %  

Graf

10. Jak byste zhodnotili dveře A:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kladně3777,08 %77,08 %  
záporně1122,92 %22,92 %  

Graf

11. Jak byste zhodnotili dveře B:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kladně4185,42 %85,42 %  
záporně714,58 %14,58 %  

Graf

12. Jaký typ z uvedených designových dveří byste si vybrali z funkčního hlediska?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dveře B3164,58 %64,58 %  
dveře A1735,42 %35,42 %  

Graf

13. Jakou maximální cenu byste byli ochotni investovat do posuvných dveří A (firmy Mandelli)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 40 000 Kč4389,58 %89,58 %  
40 000 – 60 000 Kč510,42 %10,42 %  

Graf

14. Jakou maximální cenu byste byli ochotni investovat do posuvných dveří B firmy Jánošík)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 40 000 Kč4491,67 %91,67 %  
40 000 – 60 000 Kč48,33 %8,33 %  

Graf

15. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena3470,83 %70,83 %  
Muž1429,17 %29,17 %  

Graf

16. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 353470,83 %70,83 %  
50 a více918,75 %18,75 %  
35 - 50510,42 %10,42 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Co preferujete při výběru interiérových dveří? (0=nejméně důležité, 5=nejvíce důležité)

2. Sledujete před koupí designových dveří propagační materiály (katalogy, letáky, apod.), internet nebo se rovnou vydáte do prodejny?

3. Jaký typ dveří byste si vybrali?

4. Za jakým účelem byste si pořídili posuvné dveře?

5. Kterému výrobci byste dali přednost?

6. Co preferujete při výběru interiérových dveří s ohledem na bezpečnost? (1=nejméně důležité, 3=nejvíce důležité)

7. Které z těchto posuvných dveří byste si vybrali?

8. Hodnotíte dveře A jako designový výrobek?

9. Hodnotíte dveře B jako designový výrobek?

10. Jak byste zhodnotili dveře A:

11. Jak byste zhodnotili dveře B:

12. Jaký typ z uvedených designových dveří byste si vybrali z funkčního hlediska?

13. Jakou maximální cenu byste byli ochotni investovat do posuvných dveří A (firmy Mandelli)

14. Jakou maximální cenu byste byli ochotni investovat do posuvných dveří B firmy Jánošík)

15. Pohlaví

16. Věk

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Co preferujete při výběru interiérových dveří? (0=nejméně důležité, 5=nejvíce důležité)

2. Sledujete před koupí designových dveří propagační materiály (katalogy, letáky, apod.), internet nebo se rovnou vydáte do prodejny?

3. Jaký typ dveří byste si vybrali?

4. Za jakým účelem byste si pořídili posuvné dveře?

5. Kterému výrobci byste dali přednost?

6. Co preferujete při výběru interiérových dveří s ohledem na bezpečnost? (1=nejméně důležité, 3=nejvíce důležité)

7. Které z těchto posuvných dveří byste si vybrali?

8. Hodnotíte dveře A jako designový výrobek?

9. Hodnotíte dveře B jako designový výrobek?

10. Jak byste zhodnotili dveře A:

11. Jak byste zhodnotili dveře B:

12. Jaký typ z uvedených designových dveří byste si vybrali z funkčního hlediska?

13. Jakou maximální cenu byste byli ochotni investovat do posuvných dveří A (firmy Mandelli)

14. Jakou maximální cenu byste byli ochotni investovat do posuvných dveří B firmy Jánošík)

15. Pohlaví

16. Věk

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Talůžek, M.Porovnání designových interiérových dveří (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://porovnani-designovych-interi.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.