Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Porovnání značek žvýkaček
Porovnání značek žvýkaček
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Lucie Nulíčková |
---|---|
Šetření: | 04. 03. 2017 - 18. 03. 2017 |
Počet respondentů: | 182 |
Počet otázek (max/průměr): | 6 / 6 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 84,4 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.00:37 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den, budu moc ráda za vyplnění mého dotazníku, kde srovnávám 4 značky žvýkaček - Airwaves, Five, Orbit a Winterfresh. Dotazník je pro mojí školní práci. Lucie
Odpovědi respondentů
1. Které z těchto žvýkaček upřednostňujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Orbit | 124 | 68,13 % | 68,13 % |
Airwaves | 24 | 13,19 % | 13,19 % |
Winterfresh | 22 | 12,09 % | 12,09 % |
Five | 12 | 6,59 % | 6,59 % |
2. Jak často kupujete žvýkačky Orbit? (1-kupuji nejčastěji, 5-nekupuji vůbec)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 | 84 | 46,15 % | 46,15 % |
2 | 35 | 19,23 % | 19,23 % |
3 | 27 | 14,84 % | 14,84 % |
4 | 24 | 13,19 % | 13,19 % |
5 | 12 | 6,59 % | 6,59 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.05 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 1.38 |
Směrodatná odchylka: | 1.17 |
Medián: | 2 |
Modus: | 1 |
3. Jak často kupujete žvýkačky Five? (1-kupuji nejčastěji, 5-nekupuji vůbec)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 129 | 70,88 % | 70,88 % |
4 | 26 | 14,29 % | 14,29 % |
3 | 10 | 5,49 % | 5,49 % |
1 | 9 | 4,95 % | 4,95 % |
2 | 8 | 4,4 % | 4,4 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 4.57 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 0.66 |
Směrodatná odchylka: | 0.81 |
Medián: | 5 |
Modus: | 5 |
4. Jak často kupujete žvýkačky Winterfresh? (1-kupuji nejčastěji, 5-nekupuji vůbec)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 69 | 37,91 % | 37,91 % |
4 | 42 | 23,08 % | 23,08 % |
3 | 34 | 18,68 % | 18,68 % |
2 | 22 | 12,09 % | 12,09 % |
1 | 15 | 8,24 % | 8,24 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 3.78 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 1.4 |
Směrodatná odchylka: | 1.18 |
Medián: | 4 |
Modus: | 5 |
5. Jak často kupujete žvýkačky Airwaves? (1-kupuji nejčastěji, 5-nekupuji vůbec)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 58 | 31,87 % | 31,87 % |
4 | 43 | 23,63 % | 23,63 % |
3 | 35 | 19,23 % | 19,23 % |
2 | 29 | 15,93 % | 15,93 % |
1 | 17 | 9,34 % | 9,34 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 3.59 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 1.5 |
Směrodatná odchylka: | 1.22 |
Medián: | 4 |
Modus: | 5 |
6. Co je u vás při výběru žvýkaček rozhodující?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Chuť | 163 | 89,56 % | 89,56 % |
Cena | 63 | 34,62 % | 34,62 % |
Dostupnost | 16 | 8,79 % | 8,79 % |
Vzhled | 15 | 8,24 % | 8,24 % |
složení | 2 | 1,1 % | 1,1 % |
nekupuji | 1 | 0,55 % | 0,55 % |
jak dlouho vydrží schopná žvýkání v puse :-) | 1 | 0,55 % | 0,55 % |
zvyk | 1 | 0,55 % | 0,55 % |
mám rád Wrigleys Doublemint | 1 | 0,55 % | 0,55 % |
Pálivost | 1 | 0,55 % | 0,55 % |
konzistence te hmoty | 1 | 0,55 % | 0,55 % |
měla by mít ochranu aby mi ty žvýkačky nidko nesežral | 1 | 0,55 % | 0,55 % |
Aby tam nebyl sladký jed (aspartam) ale to neexistujou takový takze žvýkačky nekupuji mám v plánu dožít se alespoň 25 let | 1 | 0,55 % | 0,55 % |
To, jak dlouho vydrží jejich chuť při žvýkání | 1 | 0,55 % | 0,55 % |
Značka | 1 | 0,55 % | 0,55 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.