Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Dobrý den, prosím o vyplnění následujícího dotazníku, který je součástí mé bakalářské práce na téma Vliv médií na poruchy příjmu potravy. Tento dotazník se týká všech věkových skupin. Děkuji mnohokrát.
Odpovědi respondentů
1. Slyšel/a jste někdy o Poruchách příjmu potravy (např. Mentální anorexie, Mentální bulimie)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 2, ne → otázka č. 3].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
204
98,55 %
98,55 %
ne
3
1,45 %
1,45 %
2. Máte dojem, že se média dostatečně věnují tématu těchto nemocí?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
126
61,76 %
60,87 %
ano
78
38,24 %
37,68 %
3. Zkoušel/a jste už někdy nějakou dietu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 4, ne → otázka č. 6].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
134
64,73 %
64,73 %
ne
73
35,27 %
35,27 %
4. Kolik diet už jste vyzkoušel/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
2 až 3
59
44,03 %
28,5 %
alespoň 1
41
30,6 %
19,81 %
4 a více
34
25,37 %
16,43 %
5. Držel/a jste někdy dietu podle některé známé osobnosti?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
102
76,12 %
49,28 %
ano
32
23,88 %
15,46 %
6. Sledujete dietní trendy a novinky v oblasti stravování?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
občas
89
43 %
43 %
ne
76
36,71 %
36,71 %
ano
42
20,29 %
20,29 %
7. Myslíte si, že většina modelek vypadá příliš hubeně?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
102
49,28 %
49,28 %
spíše ano
81
39,13 %
39,13 %
spíše ne
17
8,21 %
8,21 %
ne
7
3,38 %
3,38 %
8. Chtěl/a byste mít postavu, jako některá mediálně známá osobnost?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše ano
70
33,82 %
33,82 %
ano
66
31,88 %
31,88 %
spíše ne
42
20,29 %
20,29 %
ne
29
14,01 %
14,01 %
9. Věříte častému tvrzení slavných osobností, že mají štíhlou postavu v genech?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše ne
94
45,41 %
45,41 %
ne
77
37,2 %
37,2 %
spíše ano
27
13,04 %
13,04 %
ano
9
4,35 %
4,35 %
10. Myslíte si, že v médiích (TV, časopisy…) jsou prezentováni převážně hubení lidé?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
99
47,83 %
47,83 %
spíše ano
90
43,48 %
43,48 %
spíše ne
12
5,8 %
5,8 %
ne
6
2,9 %
2,9 %
11. Jaké typy lidí podle vás nejčastěji vystupují v televizních reklamách?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
štíhlý
137
66,18 %
66,18 %
normální
41
19,81 %
19,81 %
příliš hubení
29
14,01 %
14,01 %
12. Máte dojem, že módní průmyslu opravdu bojuje proti extrémní štíhlosti na módních molech?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
56 – 60kg
92
44,44 %
44,44 %
51 – 55kg
91
43,96 %
43,96 %
61 – 65kg
14
6,76 %
6,76 %
45 – 50kg
9
4,35 %
4,35 %
66 a více
1
0,48 %
0,48 %
14. Slyšel/a jste někdy od rodiny negativní názory na vaši váhu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
91
43,96 %
43,96 %
ne
63
30,43 %
30,43 %
ano, ale jen z legrace
53
25,6 %
25,6 %
15. Kompenzujete výkyvy nálad jídlem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
občas
101
48,79 %
48,79 %
ne
64
30,92 %
30,92 %
ano
42
20,29 %
20,29 %
16. Znáte reklamy na produkty společnosti Dove, která vede kampaň „Pro skutečné ženy?“
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 17, ne → otázka č. 18].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
141
68,12 %
68,12 %
ne
66
31,88 %
31,88 %
17. Líbí se vám tyto reklamy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
66
46,81 %
31,88 %
spíše ano
56
39,72 %
27,05 %
spíše ne
16
11,35 %
7,73 %
ne
3
2,13 %
1,45 %
18. Myslíte si, že Victoria Backham je příliš štíhlá?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
130
62,8 %
62,8 %
spíše ano
45
21,74 %
21,74 %
spíše ne
14
6,76 %
6,76 %
neznám Victorii Backham
12
5,8 %
5,8 %
ne
6
2,9 %
2,9 %
19. Jaký máte názor na dětské soutěže krásy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
záporný
116
56,04 %
56,04 %
spíše záporný
72
34,78 %
34,78 %
spíše kladný
18
8,7 %
8,7 %
kladný
1
0,48 %
0,48 %
20. Myslíte si, že se děti v dnešní době stravují dobře?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše ne
102
49,28 %
49,28 %
ne
91
43,96 %
43,96 %
spíše ano
12
5,8 %
5,8 %
ano
2
0,97 %
0,97 %
21. Vaše pohlaví je?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
168
81,16 %
81,16 %
muž
39
18,84 %
18,84 %
22. Kolik je vám let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
21 - 25 let
87
42,03 %
42,03 %
31 - 40 let
49
23,67 %
23,67 %
41 let a více
36
17,39 %
17,39 %
26 – 30 let
18
8,7 %
8,7 %
do 20 let
17
8,21 %
8,21 %
23. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Středoškolské s maturitou
122
58,94 %
58,94 %
Vysokoškolské
49
23,67 %
23,67 %
Středoškolské s výučním listem
21
10,14 %
10,14 %
Základní
15
7,25 %
7,25 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 5. Držel/a jste někdy dietu podle některé známé osobnosti?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 5. Držel/a jste někdy dietu podle některé známé osobnosti?
5. Držel/a jste někdy dietu podle některé známé osobnosti?
odpověď ne:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi alespoň 1 na otázku 4. Kolik diet už jste vyzkoušel/a?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Slyšel/a jste někdy o Poruchách příjmu potravy (např. Mentální anorexie, Mentální bulimie)?
2. Máte dojem, že se média dostatečně věnují tématu těchto nemocí?
3. Zkoušel/a jste už někdy nějakou dietu?
4. Kolik diet už jste vyzkoušel/a?
5. Držel/a jste někdy dietu podle některé známé osobnosti?
6. Sledujete dietní trendy a novinky v oblasti stravování?
7. Myslíte si, že většina modelek vypadá příliš hubeně?
8. Chtěl/a byste mít postavu, jako některá mediálně známá osobnost?
9. Věříte častému tvrzení slavných osobností, že mají štíhlou postavu v genech?
10. Myslíte si, že v médiích (TV, časopisy…) jsou prezentováni převážně hubení lidé?
11. Jaké typy lidí podle vás nejčastěji vystupují v televizních reklamách?
12. Máte dojem, že módní průmyslu opravdu bojuje proti extrémní štíhlosti na módních molech?
14. Slyšel/a jste někdy od rodiny negativní názory na vaši váhu?
15. Kompenzujete výkyvy nálad jídlem?
16. Znáte reklamy na produkty společnosti Dove, která vede kampaň „Pro skutečné ženy?“
17. Líbí se vám tyto reklamy?
18. Myslíte si, že Victoria Backham je příliš štíhlá?
19. Jaký máte názor na dětské soutěže krásy?
20. Myslíte si, že se děti v dnešní době stravují dobře?
21. Vaše pohlaví je?
22. Kolik je vám let?
23. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Slyšel/a jste někdy o Poruchách příjmu potravy (např. Mentální anorexie, Mentální bulimie)?
2. Máte dojem, že se média dostatečně věnují tématu těchto nemocí?
3. Zkoušel/a jste už někdy nějakou dietu?
4. Kolik diet už jste vyzkoušel/a?
5. Držel/a jste někdy dietu podle některé známé osobnosti?
6. Sledujete dietní trendy a novinky v oblasti stravování?
7. Myslíte si, že většina modelek vypadá příliš hubeně?
8. Chtěl/a byste mít postavu, jako některá mediálně známá osobnost?
9. Věříte častému tvrzení slavných osobností, že mají štíhlou postavu v genech?
10. Myslíte si, že v médiích (TV, časopisy…) jsou prezentováni převážně hubení lidé?
11. Jaké typy lidí podle vás nejčastěji vystupují v televizních reklamách?
12. Máte dojem, že módní průmyslu opravdu bojuje proti extrémní štíhlosti na módních molech?
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.