Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Posouzení efektivity kampaně Playboy Play it Wild

Posouzení efektivity kampaně Playboy Play it Wild

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Katka Látalová
Šetření:06. 04. 2016 - 16. 04. 2016
Počet respondentů:87
Počet otázek (max/průměr):16 / 13.18
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:71,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:19
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

informace, které získám z tohoto dotazníku, budou použity v mé diplomové práci a budou sloužit k posouzení efektivity marketingové kampaně Play it Wild od značky Playboy.

Dotazník je určen pro muže i ženy ve věku 15-34 let.

Předem děkuji za vyplnění

 

Odpovědi respondentů

1. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena5865,91 %66,67 %  
Muž3034,09 %34,48 %  

Graf

2. Věková kategorie:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16-24 let5157,95 %58,62 %  
25-34 let3438,64 %39,08 %  
35 a vice let33,41 %3,45 %  

Graf

3. Nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4146,59 %47,13 %  
SŠ s maturitou2528,41 %28,74 %  
Základní2123,86 %24,14 %  
SŠ bez maturity11,14 %1,15 %  

Graf

4. Kolik obyvatel má místo Vašeho bydliště?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
100 000 a vice obyvatel3742,05 %42,53 %  
5000 - 99 999 obyvatel3034,09 %34,48 %  
Do 4 999 obyvatel2123,86 %24,14 %  

Graf

5. Kraj:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středočeský3135,23 %35,63 %  
Hlavní město Praha2831,82 %32,18 %  
Moravskoslezský77,95 %8,05 %  
Královehradecký55,68 %5,75 %  
Jihočeský33,41 %3,45 %  
Liberecký33,41 %3,45 %  
Zlínský33,41 %3,45 %  
Jihomoravský33,41 %3,45 %  
Plzeňský22,27 %2,3 %  
Olomoucký11,14 %1,15 %  
Ústecký11,14 %1,15 %  
Pardubický11,14 %1,15 %  

Graf

6. Sledujete nějaké blogery?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 7, Neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5259,09 %59,77 %  
Ano3640,91 %41,38 %  

Graf

7. Jaké blogery/blogerky nejraději sledujete?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

A cup of style

bernards.cz

bkblog

Bloges Robes

ČT24, Forbes

Dominik Landsman

Exploited,GogomanTV, Hoggx, Martin Rota, LucyPug, To je ten náš Matúš, Jmenuju se martin, Selassie

fashion blogy: heelsinprague, whatiwore, ...

Fashioninmysoul a timetofit na instagramu

Food

Food blogery

František Matějka, David Karásek, Irena Buršová, Martin Malý, Urza, Ladislav Větvička

Get the louk :)

GetTheLouk, Petra LovelyHair

GogomanTV

GogomanTv, Exploited, Matúš, Kovy

Hoggy

jídlo, móda

kosmetické a fashion blogy

Kovy, A cup of style, kudrnata holka

Lhotan, Malý, Ferenc

Marie Doležalová, Tomáš Princ

Martin Rota

Neznám jmena

Se zaměřením na fitness, případně spíš vlogery

Sebe, Gogo, Bamuel Seckett, SallySK, Ati, Kovy...

Shopaholic Nicol

shopaholic nicol, a cup of style, get the louk, petra lovely hair, time for fit

shopaholic nicol, veronica biasiol, mama lifestyle, petralovelyhair, acupofstyle ...

Smoothcooking

Smoothcooking, a cup of style, popecenicko.cz, devce u plotny

Teri Blitzen, Shopaholic nicol

TerryMakeupTutorials, Týnuš Třešničková, Hana B, Hoggy, Kovy, Roth Wellden, Pedro, GoGoManTV, menameselassie, VladaVideoes, Karfa, LucyPug, ViralBrothers,

Veronika Wisiorková

Zahraniční

Život podle Lucie, Lucieliving, Zase ta Lucie, Mamalifestyle,

8. Dokážou recenze produktů na blozích ovlivnit Vaše nákupní rozhodování více, než reklamy v médiích na stejný produkt?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, recenze od oblíbeného blogera mé chování ovlivní více, než reklama1747,22 %19,54 %  
Spíše ano, ale často mě ovlivní reklama v médiích1027,78 %11,49 %  
Spíše ne, blogerům moc nevěřím513,89 %5,75 %  
Ne, reklamy v médiích jsou tak rozšířené, že mě spíše ovlivní411,11 %4,6 %  

Graf

9. Jaké sociální sítě používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook8192,05 %93,1 %  
Instagram4955,68 %56,32 %  
LinkedIn1719,32 %19,54 %  
Twitter77,95 %8,05 %  
Žádné66,82 %6,9 %  
Snapchat55,68 %5,75 %  
Snapchat, Ask11,14 %1,15 %  
Badoo11,14 %1,15 %  

Graf

10. Jaká média nejvíc sledujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internetová7382,95 %83,91 %  
Televizní1213,64 %13,79 %  
Rozhlasová33,41 %3,45 %  

Graf

11. Znáte značku tělové kosmetiky Playboy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano7686,36 %87,36 %  
Ne1213,64 %13,79 %  

Graf

12. Jaké produkty značky Playboy používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žádné4551,14 %51,72 %  
Sprchový gel3034,09 %34,48 %  
Deodorant2528,41 %28,74 %  
Vůni1820,45 %20,69 %  
Antiperspirant77,95 %8,05 %  
tělové mléko11,14 %1,15 %  
povlečení11,14 %1,15 %  

Graf

13. Zaznamenali jste reklamní kampaň Play it Wild od značky Playboy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 14, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5259,09 %59,77 %  
Ano3640,91 %41,38 %  

Graf

14. Kde jste tuto reklamu viděli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
TV3288,89 %36,78 %  
Youtube925 %10,34 %  
Facebook513,89 %5,75 %  
v obchodech12,78 %1,15 %  
v tisku12,78 %1,15 %  
jako banner na internet12,78 %1,15 %  

Graf

15. Co se Vám vybaví z této reklamy?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Afrodiziaka

Bylo to děsně uhozený

erotické naladění

Hezký muž

holky

charakter, ženskosť, silná vůňa

Každý může být neodolatelný

Kluk s holkou

Králičí uši

kralik

Krásná holka

krásní lidé, vůně

mladí lidé, svádění

model

Nedokážu popsat

Nevím

Nevzpomínám si.

Nic

Nic

nic

Nic

Nic

Párty, muži, ženy

popěvek "čikičiki"

Pritazlivost

přitažlivost

Sexy kluk

slogan

Smyslnost, flirt

těch reklam bylo tolik, že se mi slevají dohromady, možná tam byli králíčci?

Téměř nic

Ten pár. :D

už nic

večírek, výrazný flakon

Vtipna

16. Líbila se Vám kampaň Play it Wild?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Docela ano, ale už jsem viděl/a lepší1952,78 %21,84 %  
Ano, byla vtipně udělaná a efektní719,44 %8,05 %  
až tak moc jsem to nesledovala12,78 %1,15 %  
tento typ reklam se mi moc nelíbí12,78 %1,15 %  
Je vtipná,nejsem si jistá,ze efektivni,me k nákupu nepresvedcila12,78 %1,15 %  
ne (ovšem absence líbivosti neznamená přítomnost nelíbivosti)12,78 %1,15 %  
nepamatuju se12,78 %1,15 %  
neumím posoudit12,78 %1,15 %  
moc si ji nepamatuji12,78 %1,15 %  
Nevím12,78 %1,15 %  
Ne, byla to hrůza12,78 %1,15 %  
Nijak zásadně mě nezaujala12,78 %1,15 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Věková kategorie:

  • odpověď 16-24 let:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Základní na otázku 3. Nejvyšší dosažené vzdělání:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Do 4 999 obyvatel na otázku 4. Kolik obyvatel má místo Vašeho bydliště?

4. Kolik obyvatel má místo Vašeho bydliště?

  • odpověď 100 000 a vice obyvatel:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hlavní město Praha na otázku 5. Kraj:

6. Sledujete nějaké blogery?

  • odpověď Ano:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, recenze od oblíbeného blogera mé chování ovlivní více, než reklama na otázku 8. Dokážou recenze produktů na blozích ovlivnit Vaše nákupní rozhodování více, než reklamy v médiích na stejný produkt?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano, ale často mě ovlivní reklama v médiích na otázku 8. Dokážou recenze produktů na blozích ovlivnit Vaše nákupní rozhodování více, než reklamy v médiích na stejný produkt?

13. Zaznamenali jste reklamní kampaň Play it Wild od značky Playboy?

  • odpověď Ano:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi TV na otázku 14. Kde jste tuto reklamu viděli?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Docela ano, ale už jsem viděl/a lepší na otázku 16. Líbila se Vám kampaň Play it Wild?

14. Kde jste tuto reklamu viděli?

  • odpověď TV:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Docela ano, ale už jsem viděl/a lepší na otázku 16. Líbila se Vám kampaň Play it Wild?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste:

2. Věková kategorie:

3. Nejvyšší dosažené vzdělání:

4. Kolik obyvatel má místo Vašeho bydliště?

5. Kraj:

6. Sledujete nějaké blogery?

8. Dokážou recenze produktů na blozích ovlivnit Vaše nákupní rozhodování více, než reklamy v médiích na stejný produkt?

9. Jaké sociální sítě používáte?

10. Jaká média nejvíc sledujete?

11. Znáte značku tělové kosmetiky Playboy?

12. Jaké produkty značky Playboy používáte?

13. Zaznamenali jste reklamní kampaň Play it Wild od značky Playboy?

14. Kde jste tuto reklamu viděli?

16. Líbila se Vám kampaň Play it Wild?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste:

2. Věková kategorie:

3. Nejvyšší dosažené vzdělání:

4. Kolik obyvatel má místo Vašeho bydliště?

5. Kraj:

6. Sledujete nějaké blogery?

8. Dokážou recenze produktů na blozích ovlivnit Vaše nákupní rozhodování více, než reklamy v médiích na stejný produkt?

9. Jaké sociální sítě používáte?

10. Jaká média nejvíc sledujete?

11. Znáte značku tělové kosmetiky Playboy?

12. Jaké produkty značky Playboy používáte?

13. Zaznamenali jste reklamní kampaň Play it Wild od značky Playboy?

14. Kde jste tuto reklamu viděli?

16. Líbila se Vám kampaň Play it Wild?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Látalová, K.Posouzení efektivity kampaně Playboy Play it Wild (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://posouzeni-efektivity-kampane.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.