Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Posouzení vybraných vinařských podniků

Posouzení vybraných vinařských podniků

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lukáš Pech
Šetření:15. 11. 2015 - 22. 11. 2015
Počet respondentů:19
Počet otázek (max/průměr):4 / 4
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:29 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.15:33
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, tímto bych Vás chtěl požádat o minutu Vašeho času k vyplnění krátkého dotazníků, který byl vytvořen pro účely mé diplomové práce.

Odpovědi respondentů

1. V jakém okrese žijete

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha421,05 %21,05 %  
Břeclav210,53 %10,53 %  
Mělník210,53 %10,53 %  
Brno město210,53 %10,53 %  
Brno venkov210,53 %10,53 %  
Pelhřimov15,26 %5,26 %  
Beroun15,26 %5,26 %  
Most15,26 %5,26 %  
Trutnov15,26 %5,26 %  
Tábor15,26 %5,26 %  
Rakovník15,26 %5,26 %  
Prachatice15,26 %5,26 %  

Graf

2. Jaké vlastnosti připisujete Vinařství Sonberk a jeho produktům. V každém řádku zakroužkujte číslo na škále od 1 (Prestižní vinařství atd.) až 7 (Bezvýznamné vinařství atd..)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Prestižní vinařství vs. Bezvýznamné vinařství1-2-3-4-5-6-72.7892.798
Moderní vinařství vs. Tradiční vinařství1-2-3-4-5-6-72.7372.194
Kvalitní víno vs. Nekvalitní víno1-2-3-4-5-6-72.7372.299
Široký sortiment vín vs. Úzký sortiment vín1-2-3-4-5-6-74.2111.956
Víno vysoké hodnoty(poměr cena&kvalita) vs. Vína nízké hodnoty1-2-3-4-5-6-73.4212.349
Běžně dostupné vs. Exkluzivní1-2-3-4-5-6-74.4741.934
Moderní etiketa vs. Tradiční etiketa1-2-3-4-5-6-73.8422.238
Dostatečně propagované vs. Nedostatečně propagované1-2-3-4-5-6-752.211
Dostatek prezentace v médiích vs. Nedostatek prezentace v médiích1-2-3-4-5-6-74.7372.825
Běžné vs. Luxusní1-2-3-4-5-6-74.2111.745

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

3. Jaké vlastnosti připisujete vinařskému družstvu Templářské sklepy Čejkovice a jeho produktům. V každém řádku zakroužkujte číslo na škále od 1 (Prestižní vinařství atd.) až 7 (Bezvýznamné vinařství atd..)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Prestižní vinařství vs. Bezvýznamné vinařství1-2-3-4-5-6-73.9472.997
Moderní vinařství vs. Tradiční vinařství1-2-3-4-5-6-74.5792.665
Kvalitní víno vs. Nekvalitní víno1-2-3-4-5-6-74.4212.875
Široký sortiment vín vs. Úzký sortiment vín1-2-3-4-5-6-72.6844.006
Víno vysoké hodnoty(poměr cena&kvalita) vs. Vína nízké hodnoty1-2-3-4-5-6-742.632
Běžně dostupné vs. Exkluzivní1-2-3-4-5-6-71.7892.166
Moderní etiketa vs. Tradiční etiketa1-2-3-4-5-6-74.7372.615
Dostatečně propagované vs. Nedostatečně propagované1-2-3-4-5-6-72.8954.41
Dostatek prezentace v médiích vs. Nedostatek prezentace v médiích1-2-3-4-5-6-73.2113.219
Běžné vs. Luxusní1-2-3-4-5-6-71.7371.352

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

4. Jaké vlastnosti připisujete Novému vinařství a jeho produktům. V každém řádku zakroužkujte číslo na škále od 1 (Prestižní vinařství atd.) až 7 (Bezvýznamné vinařství atd..)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Prestižní vinařství vs. Bezvýznamné vinařství1-2-3-4-5-6-732.211
Moderní vinařství vs. Tradiční vinařství1-2-3-4-5-6-72.5793.612
Kvalitní víno vs. Nekvalitní víno1-2-3-4-5-6-72.8422.554
Široký sortiment vín vs. Úzký sortiment vín1-2-3-4-5-6-74.1051.568
Víno vysoké hodnoty(poměr cena&kvalita) vs. Vína nízké hodnoty1-2-3-4-5-6-73.3681.285
Běžně dostupné vs. Exkluzivní1-2-3-4-5-6-74.3161.795
Moderní etiketa vs. Tradiční etiketa1-2-3-4-5-6-72.6323.075
Dostatečně propagované vs. Nedostatečně propagované1-2-3-4-5-6-74.7891.219
Dostatek prezentace v médiích vs. Nedostatek prezentace v médiích1-2-3-4-5-6-74.9471.945
Běžné vs. Luxusní1-2-3-4-5-6-74.5261.512

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Nebyly nalezeny žádné vhodné segmentační otázky.

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Pech, L.Posouzení vybraných vinařských podniků (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://posouzeni-marketingovych-mix.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.