Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Postava ženy v reklamě
Postava ženy v reklamě
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Vendula Kučerová |
---|---|
Šetření: | 17. 03. 2014 - 24. 03. 2014 |
Počet respondentů: | 233 |
Počet otázek (max/průměr): | 12 / 12.05 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | po jedné otázce |
Návratnost dotazníků: | 86,9 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:02 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den, vyplněním dotazníku se zapojíte do průzkumu o vnímání postavy ženy v reklamě.
Tento dotazník poslouží k mé ročníkové práci na FMK UTB a výsledky budou veřejně k dispozici.
Děkuji za Váš čas.
Vendula Kučerová
Odpovědi respondentů
1. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 179 | 76,5 % | 76,82 % |
muž | 55 | 23,5 % | 23,61 % |
2. Sledujete reklamy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
jak kdy | 109 | 46,58 % | 46,78 % |
ano | 85 | 36,32 % | 36,48 % |
ne, přepínám je | 40 | 17,09 % | 17,17 % |
3. Kdo je podle Vás více zobrazován reklamních kampaních?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 220 | 94,02 % | 94,42 % |
muž | 14 | 5,98 % | 6,01 % |
4. Vnímáte jestli v reklamě na Vás mluví hlas muže nebo ženy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nevnímám to | 165 | 70,51 % | 70,82 % |
ano, více mě zaujme muž | 46 | 19,66 % | 19,74 % |
ano, více mě zaujme žena | 22 | 9,4 % | 9,44 % |
ne | 1 | 0,43 % | 0,43 % |
5. Kdo působí důvěryhodněji v reklamě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nevnímám to | 120 | 51,28 % | 51,5 % |
žena | 63 | 26,92 % | 27,04 % |
muž | 51 | 21,79 % | 21,89 % |
6. Když si vybavíte první reklamu, kde se objevuje žena, v jaké roli se žena nachází?)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena hospodyňka | 101 | 43,16 % | 43,35 % |
Žena propagující krásu těla | 94 | 40,17 % | 40,34 % |
Sebevědomá, nezávislá žena | 21 | 8,97 % | 9,01 % |
Žena jako sexy doplněk muže | 18 | 7,69 % | 7,73 % |
7. Jaké vlastnosti u žen v reklamách vnímáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
krásná žena | 133 | 56,84 % | 57,08 % |
pečující žena | 57 | 24,36 % | 24,46 % |
pečlivá žena | 20 | 8,55 % | 8,58 % |
žena - odbornice/specialistka | 15 | 6,41 % | 6,44 % |
chytrá žena | 9 | 3,85 % | 3,86 % |
8. Jak vnímáte obnaženou postavu v reklamě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Obnažená postava do reklamy nepatří | 88 | 37,61 % | 37,77 % |
Více vnímám muže, je to pěkné | 68 | 29,06 % | 29,18 % |
Více vnímám ženy, je to pěkné | 67 | 28,63 % | 28,76 % |
Pohoršuje mě obnažená žena | 8 | 3,42 % | 3,43 % |
Pohoršuje mě obnažená postava muže | 2 | 0,85 % | 0,86 % |
Pohoršuje mě obnažená muže | 1 | 0,43 % | 0,43 % |
9. Jak vnímáte reklamy, v nichž je muž v roli muže v domácnosti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Je mi to jedno | 128 | 54,7 % | 54,94 % |
Neznám takovou | 53 | 22,65 % | 22,75 % |
Nedůvěřuji takové reklamě | 50 | 21,37 % | 21,46 % |
Pohorší mě, muž do domácnosti nepatří | 3 | 1,28 % | 1,29 % |
10. Jak vnímáte reklamy, v nichž je žena v roli ženy v domácnosti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Je mi to jedno | 110 | 47,01 % | 47,21 % |
Je to důvěryhodnější než muž ve stejné reklamě | 102 | 43,59 % | 43,78 % |
Pohorší mě to | 18 | 7,69 % | 7,73 % |
Neznám takovou | 4 | 1,71 % | 1,72 % |
11. Kdo působí důvěryhodněji v reklamě na produkt pro domácnost?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 148 | 63,25 % | 63,52 % |
Neřeším to | 75 | 32,05 % | 32,19 % |
Muž | 11 | 4,7 % | 4,72 % |
12. Kolik Vám je let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21 - 30 let | 140 | 59,83 % | 60,09 % |
30 - 45 let | 47 | 20,09 % | 20,17 % |
do 20 let | 41 | 17,52 % | 17,6 % |
46 - 60 let | 5 | 2,14 % | 2,15 % |
60 a vvíce let | 1 | 0,43 % | 0,43 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.