Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Postavení piva Pilsner Urquell mezi ostatními pivy

Postavení piva Pilsner Urquell mezi ostatními pivy

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Markéta Kvapíková
Šetření:17. 10. 2011 - 19. 10. 2011
Počet respondentů:62
Počet otázek (max/průměr):17 / 14
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:66,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:14
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážený respondente,
dovolujeme si Vás oslovit s prosbou o vyplnění krátkého dotazníku. Tento dotazník slouží k zjištění postavení piva Pilsner Urguell mezi ostatními pivy na trhu. Dotazník je anonymní. Tím, že na tento dotazník odpovíte, nám velice pomůžete v našem výzkumu. Předem Vám velice děkujeme za Váš čas strávený vyplněním tohoto dotazníku a za Vaši ochotu.
S pozdravem pěkného dne
Výzkumný tým ve složení Daniela Polehlová, Markéta Kvapíková a Petr Michnev.
 

Odpovědi respondentů

1. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena3454,84 %54,84 %  
muž2743,55 %43,55 %  
ano11,61 %1,61 %  

Graf

2. V jaké věkové kategorii se nacházíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 25 let4877,42 %77,42 %  
26 - 35 let914,52 %14,52 %  
36 - 45 let46,45 %6,45 %  
46 a více11,61 %1,61 %  

Graf

3. Jaké máte dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4470,97 %70,97 %  
1625,81 %25,81 %  
Voš23,23 %3,23 %  

Graf

4. Do jaké platové třídy se řadíte z pohledu čistého platu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0 - 9 999 Kč4369,35 %69,35 %  
10 000 - 19 999 Kč812,9 %12,9 %  
20 000 - 29 999 Kč711,29 %11,29 %  
30 000 Kč a více 46,45 %6,45 %  

Graf

5. Pijete pivo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 6, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5385,48 %85,48 %  
ne914,52 %14,52 %  

Graf

6. Jaké druhy piva pijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pilsner Urquell4075,47 %64,52 %  
Radegast3769,81 %59,68 %  
Kozel1935,85 %30,65 %  
Gambrimus1833,96 %29,03 %  

Graf

7. Jak často konzumujete pivo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x týdně3260,38 %51,61 %  
2-3x týdně1833,96 %29,03 %  
4-5x týdně23,77 %3,23 %  
6-7x týdně11,89 %1,61 %  

Graf

8. Kolik piv za večer vypijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-3 piva3769,81 %59,68 %  
4-5 piv1222,64 %19,35 %  
6-10 piv47,55 %6,45 %  

Graf

9. Zvyšuje se spotřeba piva v rodině v období Vánoc?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne2241,51 %35,48 %  
určitě ne1120,75 %17,74 %  
nevím1018,87 %16,13 %  
spíše ano611,32 %9,68 %  
určitě ano47,55 %6,45 %  

Graf

10. Ohodnoťte spokojenost následujících charakteristik piva Pilsner Urquell: (známky jako ve škole)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
chuť1.7740.817
cena3.0750.938
obal1.9620.678
dostupnost1.8110.606
tradice1.6231.065

Graf

11. Zhodnoťte svou spokojenost s chutí u následujících produktů:

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Plsner Urquell1.2080.995
Radegast0.7171.373
Staropramen0.0570.997
Kozel0.0570.959

Graf

12. S kým pivo pijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přátelé53100 %85,48 %  
rodina2445,28 %38,71 %  
sám815,09 %12,9 %  

Graf

13. Dokážete si vybavit reklamu na Pilsner Urquell?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 14, spíše anootázka č. 14, nevímotázka č. 16, spíše neotázka č. 16, neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím1426,42 %22,58 %  
ne1324,53 %20,97 %  
spíše ne1222,64 %19,35 %  
ano916,98 %14,52 %  
spíše ano59,43 %8,06 %  

Graf

14. Napiště jakou reklamu na Pilsner Urquell si vybavíte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Národní obrození 321,43 %4,84 %  
Tu, kde chtějí poslat koně na jatka17,14 %1,61 %  
Jak borec nakoupí koně, ze kterých měl být salám.17,14 %1,61 %  
správné věci začínají správným rozhodnutím17,14 %1,61 %  
To pravé bohatství se skrývá uvnitř.17,14 %1,61 %  
inspirující chuť17,14 %1,61 %  
Jak zachránil ty Kladrubské koňě.17,14 %1,61 %  
Sbor - sboristé "houkají" na láhve od Pilsner Urqu17,14 %1,61 %  
s Bedřichem Smetanou17,14 %1,61 %  
koně, divadlo17,14 %1,61 %  
ostatní odpovědi smetana, koně
smetana
214,29 %3,23 % 

Graf

15. Co vás na reklamě zaujalo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
příběh (pointa)1071,43 %16,13 %  
vtip214,29 %3,23 %  
nic17,14 %1,61 %  
hudba je geniální17,14 %1,61 %  

Graf

16. Ohodnoťte důležitost těchto charakteristik Pilsner Urquell: (známky jako ve škole)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
chuť1.5090.778
cena2.2450.978
obal2.4911.156
dostupnost1.8680.681
tradice2.2641.553

Graf

17. Kde nejčastěji pivo pijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v hospodě2649,06 %41,94 %  
v baru1018,87 %16,13 %  
doma916,98 %14,52 %  
v restauraci815,09 %12,9 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Jaké druhy piva pijete?

  • odpověď Pilsner Urquell:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Gambrimus na otázku 6. Jaké druhy piva pijete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi příběh (pointa) na otázku 15. Co vás na reklamě zaujalo?
  • odpověď Radegast:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Radegast=2 na otázku 11. Zhodnoťte svou spokojenost s chutí u následujících produktů:

8. Kolik piv za večer vypijete?

  • odpověď 1-3 piva:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Radegast=1 na otázku 11. Zhodnoťte svou spokojenost s chutí u následujících produktů:

16. Ohodnoťte důležitost těchto charakteristik Pilsner Urquell: (známky jako ve škole)

  • odpověď chuť=1:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena=1 na otázku 16. Ohodnoťte důležitost těchto charakteristik Pilsner Urquell: (známky jako ve škole)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi chuť=1 na otázku 10. Ohodnoťte spokojenost následujících charakteristik piva Pilsner Urquell: (známky jako ve škole)
  • odpověď tradice=1:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi obal=1 na otázku 16. Ohodnoťte důležitost těchto charakteristik Pilsner Urquell: (známky jako ve škole)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste:

2. V jaké věkové kategorii se nacházíte?

3. Jaké máte dosažené vzdělání?

4. Do jaké platové třídy se řadíte z pohledu čistého platu?

5. Pijete pivo?

6. Jaké druhy piva pijete?

7. Jak často konzumujete pivo?

8. Kolik piv za večer vypijete?

9. Zvyšuje se spotřeba piva v rodině v období Vánoc?

10. Ohodnoťte spokojenost následujících charakteristik piva Pilsner Urquell: (známky jako ve škole)

11. Zhodnoťte svou spokojenost s chutí u následujících produktů:

12. S kým pivo pijete?

13. Dokážete si vybavit reklamu na Pilsner Urquell?

15. Co vás na reklamě zaujalo?

16. Ohodnoťte důležitost těchto charakteristik Pilsner Urquell: (známky jako ve škole)

17. Kde nejčastěji pivo pijete?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste:

2. V jaké věkové kategorii se nacházíte?

3. Jaké máte dosažené vzdělání?

4. Do jaké platové třídy se řadíte z pohledu čistého platu?

5. Pijete pivo?

6. Jaké druhy piva pijete?

7. Jak často konzumujete pivo?

8. Kolik piv za večer vypijete?

9. Zvyšuje se spotřeba piva v rodině v období Vánoc?

10. Ohodnoťte spokojenost následujících charakteristik piva Pilsner Urquell: (známky jako ve škole)

11. Zhodnoťte svou spokojenost s chutí u následujících produktů:

12. S kým pivo pijete?

13. Dokážete si vybavit reklamu na Pilsner Urquell?

15. Co vás na reklamě zaujalo?

16. Ohodnoťte důležitost těchto charakteristik Pilsner Urquell: (známky jako ve škole)

17. Kde nejčastěji pivo pijete?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kvapíková, M.Postavení piva Pilsner Urquell mezi ostatními pivy (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://postaveni-piva-pilsner-urque.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.