Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Reklama a virální marketing

Reklama a virální marketing

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Daniela Zemanová
Šetření:10. 03. 2014 - 18. 03. 2014
Počet respondentů:381
Počet otázek (max/průměr):27 / 26.24
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:49,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.08:33
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ahoj lidi, 

prosím Vás o vyplnění mého krátkého, možná lehce zmatečného dotazníku, který mi doufám pomůže zodpovězet otázky, které vyvstali v mé diplomové práci.

 

Odpovědi respondentů

1. Co většinou uděláte, když v televizi začne reklama ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Udělám si ve volné chvíli nějaké své věci – reklamu nevnímám17345,29 %45,41 %  
Přepnu na jiný program13936,39 %36,48 %  
Kouknu se na reklamy348,9 %8,92 %  
Vlastní205,24 %5,25 %  
Vypnu zvuk či televizi164,19 %4,2 %  

Graf

2. Reklamu v tištěných mediích:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ignoruji22458,64 %58,79 %  
Přečtu si jí12833,51 %33,6 %  
Vyloženě mne otravuje174,45 %4,46 %  
Okamžitě otočím na jinou stranu133,4 %3,41 %  

Graf

3. Aby mě reklama zaujala, měla by:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Být originální a vtipná32083,77 %83,99 %  
Být dobře esteticky provedená16543,19 %43,31 %  
Být nevtíravá a nenásilná16342,67 %42,78 %  
Obsahovat užitečné informace (cena, vlastnosti, dostupnost)14437,7 %37,8 %  
Být kontroverzní4511,78 %11,81 %  
Být lechtivá205,24 %5,25 %  
Nezaujme mne žádná reklama102,62 %2,62 %  
mít dobrou hudbu10,26 %0,26 %  
Nahý ženský, bouráky, nahý ženský10,26 %0,26 %  
nahe holky a kozy jsou nejlepsi na reklamach10,26 %0,26 %  
reklama na známou firmu či výrobek, např. IKEA10,26 %0,26 %  
zajímavá, odlišná od mainstreamu10,26 %0,26 %  
obsahovať víziu firmy, ponúkať hodnotu už v samotnej reklame (formou inšpiratívneho contentu, idey a pod.)10,26 %0,26 %  
inzerovat produkt, který plánuji koupit10,26 %0,26 %  
kreativní10,26 %0,26 %  
Být o něčem, co mě zajímá.10,26 %0,26 %  
zaujmout se dá různými způsoby a nemusí to mít nic společného s estetikou ani vtipem. otázka spíš je, zda ve mně podnítí další zájem o výrobek/službu nebo totálně znechutí.10,26 %0,26 %  
i banku můžete mít rádi10,26 %0,26 %  
obsahovat chytlavou zvukovou stopu10,26 %0,26 %  
Relevantní k mým potřebám10,26 %0,26 %  
originální a vtipná reklama mne zaujme, ale nemá žádný vliv na mou volbu výrobku10,26 %0,26 %  
se tvářit, že to není reklama10,26 %0,26 %  

Graf

4. Chtěli byste raději svět bez reklamy ?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne23863,47 %62,47 %  
Ano13736,53 %35,96 %  

Graf

5. Máte pocit, že s Vámi reklama manipuluje?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano19853,23 %51,97 %  
Ne17446,77 %45,67 %  

Graf

6. Vadí Vám reklamy se sexuálním podtextem ?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jen když je to opravdu za hranicí17145,6 %44,88 %  
Ne13536 %35,43 %  
Ano6918,4 %18,11 %  

Graf

7. Kde se podle Vás bude v budoucnu reklama uplatňovat nejvíce ?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet25668,82 %67,19 %  
Netradiční formy propagace ( Guerilla marketing - vtipné,hravé,nepodbízivé sdělení)7018,82 %18,37 %  
Televize246,45 %6,3 %  
Venkovní reklama (plakáty,billboardy,dopravní prostředky...)112,96 %2,89 %  
Prodejní místa82,15 %2,1 %  
Tištěná média20,54 %0,52 %  
Rozhlas10,27 %0,26 %  

Graf

8. Reklama na internetu:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Používám filtry na blokování reklam (AdBlock)10728,01 %28,08 %  
Spíše mi vadí10627,75 %27,82 %  
Někdy mne zaujme9925,92 %25,98 %  
Ignoruji jí8522,25 %22,31 %  
Mi vadí8321,73 %21,78 %  
Spíše mi nevadí5514,4 %14,44 %  
Mi nevadí236,02 %6,04 %  
Často mne motivuje k vyhledávání dalších informací o produktu.194,97 %4,99 %  
Irituje mě cílená reklama vyhledávačů a sociálních sítí10,26 %0,26 %  
Nevadí mi, když je tam nahá ženská. Spokojím se i s mužem10,26 %0,26 %  
často mě naštve10,26 %0,26 %  
Vyskakovací okna jsou otravná, ostatní ignoruji10,26 %0,26 %  
Neumím používat filtry, ale kdyby ano, tak tak rozhodně činím!10,26 %0,26 %  
Mi nevadí, pokud mne neruší při práci. Pokud ale vyskakuje přes celou stránku tak, že trefit se na miniaturní (nebo špatně viditelný) zavírací křížek je téměř nemožné, vadí mi.10,26 %0,26 %  
nejvíce mi vadí na youtube10,26 %0,26 %  
Vadí, když předchází nějakému videu, popř. když mi skáče do obsahu webové stránky a překáží ve čtení 10,26 %0,26 %  

Graf

9. Který zdroj informací považujte za nejvíce relevantní ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ústní předání od někoho známého21556,28 %56,43 %  
Internet8823,04 %23,1 %  
Tištěná média5113,35 %13,39 %  
Televize194,97 %4,99 %  
Rozhlas92,36 %2,36 %  

Graf

10. Přiměla Vás někdy reklama k nákupu zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 11, Neotázka č. 12, Nepamatuji siotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano24263,35 %63,52 %  
Nepamatuji si8421,99 %22,05 %  
Ne5614,66 %14,7 %  

Graf

11. Pokud ANO, jaké médium má na Vás v tomto ohledu největší vliv ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet11748,35 %30,71 %  
Televize8334,3 %21,78 %  
Reklamní poutače (billboardy,létaky)197,85 %4,99 %  
Tisk177,02 %4,46 %  
Rozhlas62,48 %1,57 %  

Graf

12. Vyhledáváte někdy před nákupem informace o produktu na internetu (cena,recenze, vyjádření zákazníků atd. ) ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ve většině případů19952,09 %52,23 %  
Vždy8923,3 %23,36 %  
Jen občas8722,77 %22,83 %  
Nikdy71,83 %1,84 %  

Graf

13. Znáte některý z následujících pojmů ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Viral marketing25967,8 %67,98 %  
Guerilla marketing18047,12 %47,24 %  
Word-of-mounth marketing14838,74 %38,85 %  
Žádný z uvedených pojmů neznám9224,08 %24,15 %  
Buzz marketing7619,9 %19,95 %  
Ambush marketing4912,83 %12,86 %  
Ambient marketing4812,57 %12,6 %  
Astroturfing102,62 %2,62 %  

Graf

14. Virální marketing podle Vás je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Technika marketingu, která pro své šíření využívá sociálních sítí22859,69 %59,84 %  
Snaha firem a jednotlivců o vytvoření zajímavého, kreativního sdělení, které bude uživatel nadále sám distribuovat21556,28 %56,43 %  
Forma nízkonákladového marketingu13535,34 %35,43 %  
Vše vtipné či zajímavé, co se dá přeposlat8121,2 %21,26 %  
Spam369,42 %9,45 %  
Přeceňovaný marketingový nástroj307,85 %7,87 %  
Druh reklamy na hranici zákona a etiky164,19 %4,2 %  
Nebezpečný počítačový virus61,57 %1,57 %  
Technika marketingu, která pro využívá sociálních sítí30,79 %0,79 %  
nevím20,52 %0,52 %  
ne fakt je to hroznej spam10,26 %0,26 %  
Google: Wiki: využívá sociálních sítí10,26 %0,26 %  
Neznam10,26 %0,26 %  
netusim10,26 %0,26 %  
podceňovaný nástroj marketingu10,26 %0,26 %  
působení reklamy na co nejvíc lidí10,26 %0,26 %  
Dražší řešení jak "něco" odkomunikovat. Většinou krátkodobého charakteru - životnost na sociálních sítí okolo 2 - 5 dní. malá provázanost na prodej. 10,26 %0,26 %  

Graf

15. Jste zaregistrovaný na nějaké sociální síti ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 16, Neotázka č. 21, Odmítám se toho účastnitotázka č. 21, Přemýšlím, že se někam zaregistrujiotázka č. 21].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano34590,31 %90,55 %  
Ano …vše ostatní pokračuje až otázkou 16.184,71 %4,72 %  
Ne112,88 %2,89 %  
Odmítám se toho účastnit71,83 %1,84 %  
Přemýšlím, že se někam zaregistruji10,26 %0,26 %  

Graf

16. Jaké sociální sítě pravidelně používáte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook35497,52 %92,91 %  
Youtube23263,91 %60,89 %  
Google+8723,97 %22,83 %  
LinkedIn7721,21 %20,21 %  
Instagram5815,98 %15,22 %  
Twitter5815,98 %15,22 %  
spolužáci4913,5 %12,86 %  
Jiné světové sítě ( MySpace, Foursquare, Flickrk, Tumblr)349,37 %8,92 %  
Lidé.cz246,61 %6,3 %  
Jiné světové sítě ( MySpace, Foursquare, Flickrk, Tumblr51,38 %1,31 %  
Lid10,28 %0,26 %  

Graf

17. Na sociálních sítích vkládáte či sdílíte nejčastěji:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zajímavé informace (články, zprávy)15141,6 %39,63 %  
Video či obrázky13236,36 %34,65 %  
Hudbu12133,33 %31,76 %  
Nic takového nedělám9626,45 %25,2 %  
Zábavné věci8623,69 %22,57 %  
Pozvánky na události6919,01 %18,11 %  
Tipy, triky, zajímavosti205,51 %5,25 %  
Odkazy na produkty61,65 %1,57 %  

Graf

18. Jaký obsah Vás donutí k dalšímu šíření ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Humor a originalita18851,79 %49,34 %  
Přínosné sdělení9325,62 %24,41 %  
nic mě k tomu nepřinutí5515,15 %14,44 %  
Vyvolávající emoce277,44 %7,09 %  

Graf

19. S kolika přáteli nejčastěji sdílíte obsah?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 58824,24 %23,1 %  
150 a více8322,87 %21,78 %  
61 – 1505314,6 %13,91 %  
S nikým5114,05 %13,39 %  
6 – 15359,64 %9,19 %  
31 - 60308,26 %7,87 %  
16 - 30226,06 %5,77 %  
150 a v10,28 %0,26 %  

Graf

20. Jak často přibližně sdílíte či doporučejete ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jedenkrát za měsíc10228,1 %26,77 %  
Jen párkrát za rok9425,9 %24,67 %  
Jedenkrát týdně6818,73 %17,85 %  
Několikrát za týden4612,67 %12,07 %  
Nikdy3710,19 %9,71 %  
Denně164,41 %4,2 %  

Graf

21. Setkali jste se s některým z uvedených videí již před tímto dotazníkem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 22, Neotázka č. 23].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano33587,7 %87,93 %  
Ne4712,3 %12,34 %  

Graf

22. Pokud Ano kde jste se s videem\videi prvně setkal\a ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook14543,15 %38,06 %  
Youtube14041,67 %36,75 %  
Jiné9929,46 %25,98 %  
Pustil mi ho někdo jiný3510,42 %9,19 %  
Stream.cz113,27 %2,89 %  
Google+30,89 %0,79 %  

Graf

23. Víte, které produkty se videa snaží propagovat ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano31883,25 %83,46 %  
Ne6416,75 %16,8 %  

Graf

24. Videa jsou podle Vás:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Humorná a originální26068,06 %68,24 %  
Jiná8622,51 %22,57 %  
Vyvolávající emoce164,19 %4,2 %  
Informačně přínosná164,19 %4,2 %  
Humorná30,79 %0,79 %  
Humorn10,26 %0,26 %  

Graf

25. Poslali\doporučili byste alespoň jedno z videí svým přátelům ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše Ne11129,06 %29,13 %  
Ano9224,08 %24,15 %  
Ne9023,56 %23,62 %  
Spíše Ano8923,3 %23,36 %  

Graf

26. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-2630279,06 %79,27 %  
27-354912,83 %12,86 %  
35-50215,5 %5,51 %  
50 a více61,57 %1,57 %  
Do 1841,05 %1,05 %  

Graf

27. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena24263,35 %63,52 %  
Muž14036,65 %36,75 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Reklamu v tištěných mediích:

  • odpověď Ignoruji:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vypnu zvuk či televizi na otázku 1. Co většinou uděláte, když v televizi začne reklama ?

4. Chtěli byste raději svět bez reklamy ?

  • odpověď Ne:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tisk na otázku 11. Pokud ANO, jaké médium má na Vás v tomto ohledu největší vliv ?

10. Přiměla Vás někdy reklama k nákupu zboží?

  • odpověď Ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internet na otázku 11. Pokud ANO, jaké médium má na Vás v tomto ohledu největší vliv ?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklamní poutače (billboardy,létaky) na otázku 11. Pokud ANO, jaké médium má na Vás v tomto ohledu největší vliv ?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Televize na otázku 11. Pokud ANO, jaké médium má na Vás v tomto ohledu největší vliv ?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tisk na otázku 11. Pokud ANO, jaké médium má na Vás v tomto ohledu největší vliv ?

13. Znáte některý z následujících pojmů ?

  • odpověď Guerilla marketing:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Astroturfing na otázku 13. Znáte některý z následujících pojmů ?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ambush marketing na otázku 13. Znáte některý z následujících pojmů ?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Co většinou uděláte, když v televizi začne reklama ?

2. Reklamu v tištěných mediích:

3. Aby mě reklama zaujala, měla by:

4. Chtěli byste raději svět bez reklamy ?

5. Máte pocit, že s Vámi reklama manipuluje?

6. Vadí Vám reklamy se sexuálním podtextem ?

7. Kde se podle Vás bude v budoucnu reklama uplatňovat nejvíce ?

8. Reklama na internetu:

9. Který zdroj informací považujte za nejvíce relevantní ?

10. Přiměla Vás někdy reklama k nákupu zboží?

11. Pokud ANO, jaké médium má na Vás v tomto ohledu největší vliv ?

12. Vyhledáváte někdy před nákupem informace o produktu na internetu (cena,recenze, vyjádření zákazníků atd. ) ?

13. Znáte některý z následujících pojmů ?

14. Virální marketing podle Vás je:

15. Jste zaregistrovaný na nějaké sociální síti ?

16. Jaké sociální sítě pravidelně používáte:

17. Na sociálních sítích vkládáte či sdílíte nejčastěji:

18. Jaký obsah Vás donutí k dalšímu šíření ?

19. S kolika přáteli nejčastěji sdílíte obsah?

20. Jak často přibližně sdílíte či doporučejete ?

21. Setkali jste se s některým z uvedených videí již před tímto dotazníkem?

22. Pokud Ano kde jste se s videem\videi prvně setkal\a ?

23. Víte, které produkty se videa snaží propagovat ?

24. Videa jsou podle Vás:

25. Poslali\doporučili byste alespoň jedno z videí svým přátelům ?

26. Váš věk

27. Pohlaví

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Co většinou uděláte, když v televizi začne reklama ?

2. Reklamu v tištěných mediích:

3. Aby mě reklama zaujala, měla by:

4. Chtěli byste raději svět bez reklamy ?

5. Máte pocit, že s Vámi reklama manipuluje?

6. Vadí Vám reklamy se sexuálním podtextem ?

7. Kde se podle Vás bude v budoucnu reklama uplatňovat nejvíce ?

8. Reklama na internetu:

9. Který zdroj informací považujte za nejvíce relevantní ?

10. Přiměla Vás někdy reklama k nákupu zboží?

11. Pokud ANO, jaké médium má na Vás v tomto ohledu největší vliv ?

12. Vyhledáváte někdy před nákupem informace o produktu na internetu (cena,recenze, vyjádření zákazníků atd. ) ?

13. Znáte některý z následujících pojmů ?

14. Virální marketing podle Vás je:

15. Jste zaregistrovaný na nějaké sociální síti ?

16. Jaké sociální sítě pravidelně používáte:

17. Na sociálních sítích vkládáte či sdílíte nejčastěji:

18. Jaký obsah Vás donutí k dalšímu šíření ?

19. S kolika přáteli nejčastěji sdílíte obsah?

20. Jak často přibližně sdílíte či doporučejete ?

21. Setkali jste se s některým z uvedených videí již před tímto dotazníkem?

22. Pokud Ano kde jste se s videem\videi prvně setkal\a ?

23. Víte, které produkty se videa snaží propagovat ?

24. Videa jsou podle Vás:

25. Poslali\doporučili byste alespoň jedno z videí svým přátelům ?

26. Váš věk

27. Pohlaví

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Zemanová, D.Reklama a virální marketing (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://postoj-k-tradicni-reklame-a.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.