Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Postoj segmentů k výrobkům K-Classic

Postoj segmentů k výrobkům K-Classic

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kateřina Lízalová
Šetření:16. 10. 2011 - 20. 10. 2011
Počet respondentů:42
Počet otázek (max/průměr):18 / 14.71
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:78,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:22
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Vážený respondente,


jsme studenti VŠB-TU Ostrava a na základě tohoto dotazníku zpracováváme semestrální projekt. Našim cílem je srovnání postojů různých segmentů k značce výrobků K-Classic. Proto si Vás dovolujeme požádat o vyplnění tohoto dotazníku, který Vám zabere přibližně 4-5 minut.


Děkujeme Vám za vyplnění dotazníku a čas, který jste mu věnovali.

Odpovědi respondentů

1. Kolikrát týdně chodíte nakupovat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2x - 3x týdně2047,62 %47,62 %  
1x týdně1740,48 %40,48 %  
4x a více511,9 %11,9 %  

Graf

2. Do které prodejny chodíte nakupovat nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Albert921,43 %21,43 %  
Tesco921,43 %21,43 %  
Kaufland716,67 %16,67 %  
Billa716,67 %16,67 %  
Hruška49,52 %9,52 %  
Lídl24,76 %4,76 %  
Coop12,38 %2,38 %  
Penny Market12,38 %2,38 %  
Interspar12,38 %2,38 %  
hruska12,38 %2,38 %  

Graf

3. Ohodnoťte, co je pro Vás důležité při nakupování ( 1 nejdůležitější – 5 nejméně důležité ).

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Logo výrobků3.6431.563
Obal výrobků3.3331.46
Cena výrobků1.7860.835
Kvalita výrobků1.4290.721
Dostupnost výrobků v prodejnách2.3811.426

Graf

4. Jaké druhy značek zboží kupujete častěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Produkty originálních značek výrobců (Coca cola, Nescafe, Milka)2866,67 %66,67 %  
Privátní značky1433,33 %33,33 %  

Graf

5. Dáváte přednost originálním značkám výrobků před privátními, pokud je cena stejná?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím1945,24 %45,24 %  
souhlasím1638,1 %38,1 %  
spíše nesouhlasím37,14 %7,14 %  
nesouhlasím24,76 %4,76 %  
nevím24,76 %4,76 %  

Graf

6. Znáte privátní značku K-Classic?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 7, Neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2661,9 %61,9 %  
Ne1638,1 %38,1 %  

Graf

7. Odkud znáte značku K-Classic? ( možno označit více odpovědí ).

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Prodejny Kaufland2492,31 %57,14 %  
Letáky Kaufland1973,08 %45,24 %  
Internet311,54 %7,14 %  
Reklama v televizi311,54 %7,14 %  
Noviny13,85 %2,38 %  
z jiných prostředků13,85 %2,38 %  

Graf

8. Ohodnoťte tyto vlastnosti výrobku K-Classic ( 1 nejdůležitější – 5 nejméně důležité ).

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Logo3.8460.899
Obal3.1920.694
Cena1.8080.694
Kvalita2.0771.148
Dostupnost v prodejnách2.0770.763

Graf

9. Vyhledáváte záměrně v prodejnách Kaufland výrobky značky K-Classic?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše nesouhlasím1038,46 %23,81 %  
nesouhlasím830,77 %19,05 %  
spíše souhlasím519,23 %11,9 %  
souhlasím27,69 %4,76 %  
nevím13,85 %2,38 %  

Graf

10. Pokud výrobky K-Classic záměrně nekupujete, co Vás k tomu vede?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kupuji je1038,46 %23,81 %  
Jsem zvyklý/á na své značky726,92 %16,67 %  
Netrvám na konkrétní značce519,23 %11,9 %  
Do prodejen společnosti Kaufland nechodím311,54 %7,14 %  
Výrobky nejsou kvalitni13,85 %2,38 %  

Graf

11. Je pro vás důležité složení a výživové hodnoty na obalu výrobku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 12, Neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1661,54 %38,1 %  
Ne1038,46 %23,81 %  

Graf

12. Připadá Vám schéma těchto hodnot na obalech výrobků K-Classic přehledné?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím1062,5 %23,81 %  
spíše souhlasím637,5 %14,29 %  

Graf

13. Jaké kategorie výrobků K-Classic nejčastěji nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Potraviny a nápoje2596,15 %59,52 %  
Dům a byt13,85 %2,38 %  

Graf

14. Vyhovuje Vám umístění výrobků se značkou K-Classic v prodejnách Kaufland?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím1246,15 %28,57 %  
nevím934,62 %21,43 %  
souhlasím415,38 %9,52 %  
spíše nesouhlasím13,85 %2,38 %  

Graf

15. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena2764,29 %64,29 %  
muž1535,71 %35,71 %  

Graf

16. Vaše současné zaměstnání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student2559,52 %59,52 %  
Pracující1535,71 %35,71 %  
Důchodce12,38 %2,38 %  
Nezaměstnaný12,38 %2,38 %  

Graf

17. Do jaké věkové kategorie patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 - 26 let3276,19 %76,19 %  
27 - 49 let716,67 %16,67 %  
50 - 64 let24,76 %4,76 %  
65 a více let12,38 %2,38 %  

Graf

18. Do jaké příjmové skupiny byste se zařadil(a)? (čistá mzda/měsíc)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0 - 10 000 Kč2661,9 %61,9 %  
10 001 - 20 000 Kč819,05 %19,05 %  
20 001 - 30 000 Kč614,29 %14,29 %  
30 001 - 40 000 Kč24,76 %4,76 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Jaké druhy značek zboží kupujete častěji?

  • odpověď Produkty originálních značek výrobců (Coca cola, Nescafe, Milka):
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 9. Vyhledáváte záměrně v prodejnách Kaufland výrobky značky K-Classic?

6. Znáte privátní značku K-Classic?

  • odpověď Ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Letáky Kaufland na otázku 7. Odkud znáte značku K-Classic? ( možno označit více odpovědí ).
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prodejny Kaufland na otázku 7. Odkud znáte značku K-Classic? ( možno označit více odpovědí ).
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=1 na otázku 8. Ohodnoťte tyto vlastnosti výrobku K-Classic ( 1 nejdůležitější – 5 nejméně důležité ).
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=2 na otázku 8. Ohodnoťte tyto vlastnosti výrobku K-Classic ( 1 nejdůležitější – 5 nejméně důležité ).
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita=1 na otázku 8. Ohodnoťte tyto vlastnosti výrobku K-Classic ( 1 nejdůležitější – 5 nejméně důležité ).
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obal=3 na otázku 8. Ohodnoťte tyto vlastnosti výrobku K-Classic ( 1 nejdůležitější – 5 nejméně důležité ).
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 9. Vyhledáváte záměrně v prodejnách Kaufland výrobky značky K-Classic?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kupuji je na otázku 10. Pokud výrobky K-Classic záměrně nekupujete, co Vás k tomu vede?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 11. Je pro vás důležité složení a výživové hodnoty na obalu výrobku?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 11. Je pro vás důležité složení a výživové hodnoty na obalu výrobku?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 12. Připadá Vám schéma těchto hodnot na obalech výrobků K-Classic přehledné?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Potraviny a nápoje na otázku 13. Jaké kategorie výrobků K-Classic nejčastěji nakupujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 14. Vyhovuje Vám umístění výrobků se značkou K-Classic v prodejnách Kaufland?

7. Odkud znáte značku K-Classic? ( možno označit více odpovědí ).

  • odpověď Letáky Kaufland:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=1 na otázku 8. Ohodnoťte tyto vlastnosti výrobku K-Classic ( 1 nejdůležitější – 5 nejméně důležité ).
  • odpověď Prodejny Kaufland:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=1 na otázku 8. Ohodnoťte tyto vlastnosti výrobku K-Classic ( 1 nejdůležitější – 5 nejméně důležité ).
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=2 na otázku 8. Ohodnoťte tyto vlastnosti výrobku K-Classic ( 1 nejdůležitější – 5 nejméně důležité ).
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita=1 na otázku 8. Ohodnoťte tyto vlastnosti výrobku K-Classic ( 1 nejdůležitější – 5 nejméně důležité ).
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obal=3 na otázku 8. Ohodnoťte tyto vlastnosti výrobku K-Classic ( 1 nejdůležitější – 5 nejméně důležité ).
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 9. Vyhledáváte záměrně v prodejnách Kaufland výrobky značky K-Classic?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 11. Je pro vás důležité složení a výživové hodnoty na obalu výrobku?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Potraviny a nápoje na otázku 13. Jaké kategorie výrobků K-Classic nejčastěji nakupujete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Letáky Kaufland na otázku 7. Odkud znáte značku K-Classic? ( možno označit více odpovědí ).
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 6. Znáte privátní značku K-Classic?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost výrobků v prodejnách=1 na otázku 3. Ohodnoťte, co je pro Vás důležité při nakupování ( 1 nejdůležitější – 5 nejméně důležité ).
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 14. Vyhovuje Vám umístění výrobků se značkou K-Classic v prodejnách Kaufland?

11. Je pro vás důležité složení a výživové hodnoty na obalu výrobku?

  • odpověď Ano:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 12. Připadá Vám schéma těchto hodnot na obalech výrobků K-Classic přehledné?

13. Jaké kategorie výrobků K-Classic nejčastěji nakupujete?

  • odpověď Potraviny a nápoje:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prodejny Kaufland na otázku 7. Odkud znáte značku K-Classic? ( možno označit více odpovědí ).
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=1 na otázku 8. Ohodnoťte tyto vlastnosti výrobku K-Classic ( 1 nejdůležitější – 5 nejméně důležité ).
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=2 na otázku 8. Ohodnoťte tyto vlastnosti výrobku K-Classic ( 1 nejdůležitější – 5 nejméně důležité ).
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita=1 na otázku 8. Ohodnoťte tyto vlastnosti výrobku K-Classic ( 1 nejdůležitější – 5 nejméně důležité ).
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obal=3 na otázku 8. Ohodnoťte tyto vlastnosti výrobku K-Classic ( 1 nejdůležitější – 5 nejméně důležité ).
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 9. Vyhledáváte záměrně v prodejnách Kaufland výrobky značky K-Classic?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 11. Je pro vás důležité složení a výživové hodnoty na obalu výrobku?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 12. Připadá Vám schéma těchto hodnot na obalech výrobků K-Classic přehledné?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 6. Znáte privátní značku K-Classic?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Letáky Kaufland na otázku 7. Odkud znáte značku K-Classic? ( možno označit více odpovědí ).
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 11. Je pro vás důležité složení a výživové hodnoty na obalu výrobku?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost výrobků v prodejnách=1 na otázku 3. Ohodnoťte, co je pro Vás důležité při nakupování ( 1 nejdůležitější – 5 nejméně důležité ).
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 14. Vyhovuje Vám umístění výrobků se značkou K-Classic v prodejnách Kaufland?

16. Vaše současné zaměstnání?

  • odpověď Student:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 - 10 000 Kč na otázku 18. Do jaké příjmové skupiny byste se zařadil(a)? (čistá mzda/měsíc)

18. Do jaké příjmové skupiny byste se zařadil(a)? (čistá mzda/měsíc)

  • odpověď 0 - 10 000 Kč:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student na otázku 16. Vaše současné zaměstnání?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kolikrát týdně chodíte nakupovat?

3. Ohodnoťte, co je pro Vás důležité při nakupování ( 1 nejdůležitější – 5 nejméně důležité ).

4. Jaké druhy značek zboží kupujete častěji?

5. Dáváte přednost originálním značkám výrobků před privátními, pokud je cena stejná?

6. Znáte privátní značku K-Classic?

7. Odkud znáte značku K-Classic? ( možno označit více odpovědí ).

8. Ohodnoťte tyto vlastnosti výrobku K-Classic ( 1 nejdůležitější – 5 nejméně důležité ).

9. Vyhledáváte záměrně v prodejnách Kaufland výrobky značky K-Classic?

10. Pokud výrobky K-Classic záměrně nekupujete, co Vás k tomu vede?

11. Je pro vás důležité složení a výživové hodnoty na obalu výrobku?

12. Připadá Vám schéma těchto hodnot na obalech výrobků K-Classic přehledné?

13. Jaké kategorie výrobků K-Classic nejčastěji nakupujete?

14. Vyhovuje Vám umístění výrobků se značkou K-Classic v prodejnách Kaufland?

15. Jakého jste pohlaví?

16. Vaše současné zaměstnání?

17. Do jaké věkové kategorie patříte?

18. Do jaké příjmové skupiny byste se zařadil(a)? (čistá mzda/měsíc)

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kolikrát týdně chodíte nakupovat?

3. Ohodnoťte, co je pro Vás důležité při nakupování ( 1 nejdůležitější – 5 nejméně důležité ).

4. Jaké druhy značek zboží kupujete častěji?

5. Dáváte přednost originálním značkám výrobků před privátními, pokud je cena stejná?

6. Znáte privátní značku K-Classic?

7. Odkud znáte značku K-Classic? ( možno označit více odpovědí ).

8. Ohodnoťte tyto vlastnosti výrobku K-Classic ( 1 nejdůležitější – 5 nejméně důležité ).

9. Vyhledáváte záměrně v prodejnách Kaufland výrobky značky K-Classic?

10. Pokud výrobky K-Classic záměrně nekupujete, co Vás k tomu vede?

11. Je pro vás důležité složení a výživové hodnoty na obalu výrobku?

12. Připadá Vám schéma těchto hodnot na obalech výrobků K-Classic přehledné?

13. Jaké kategorie výrobků K-Classic nejčastěji nakupujete?

14. Vyhovuje Vám umístění výrobků se značkou K-Classic v prodejnách Kaufland?

15. Jakého jste pohlaví?

16. Vaše současné zaměstnání?

17. Do jaké věkové kategorie patříte?

18. Do jaké příjmové skupiny byste se zařadil(a)? (čistá mzda/měsíc)

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Lízalová, K.Postoj segmentů k výrobkům K-Classic (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://postoj-segmentu-k-vyrobkum-k.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.