Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Postoj segmentů k výrobkům K-Classic

Postoj segmentů k výrobkům K-Classic

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kateřina Lízalová
Šetření:16. 10. 2011 - 20. 10. 2011
Počet respondentů:42
Počet otázek (max/průměr):18 / 14.71
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:78,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:22
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Vážený respondente,


jsme studenti VŠB-TU Ostrava a na základě tohoto dotazníku zpracováváme semestrální projekt. Našim cílem je srovnání postojů různých segmentů k značce výrobků K-Classic. Proto si Vás dovolujeme požádat o vyplnění tohoto dotazníku, který Vám zabere přibližně 4-5 minut.


Děkujeme Vám za vyplnění dotazníku a čas, který jste mu věnovali.

Odpovědi respondentů

1. Kolikrát týdně chodíte nakupovat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2x - 3x týdně2047,62 %47,62 %  
1x týdně1740,48 %40,48 %  
4x a více511,9 %11,9 %  

Graf

2. Do které prodejny chodíte nakupovat nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Albert921,43 %21,43 %  
Tesco921,43 %21,43 %  
Kaufland716,67 %16,67 %  
Billa716,67 %16,67 %  
Hruška49,52 %9,52 %  
Lídl24,76 %4,76 %  
Coop12,38 %2,38 %  
Penny Market12,38 %2,38 %  
Interspar12,38 %2,38 %  
hruska12,38 %2,38 %  

Graf

3. Ohodnoťte, co je pro Vás důležité při nakupování ( 1 nejdůležitější – 5 nejméně důležité ).

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Logo výrobků3.6431.563
Obal výrobků3.3331.46
Cena výrobků1.7860.835
Kvalita výrobků1.4290.721
Dostupnost výrobků v prodejnách2.3811.426

Graf

4. Jaké druhy značek zboží kupujete častěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Produkty originálních značek výrobců (Coca cola, Nescafe, Milka)2866,67 %66,67 %  
Privátní značky1433,33 %33,33 %  

Graf

5. Dáváte přednost originálním značkám výrobků před privátními, pokud je cena stejná?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím1945,24 %45,24 %  
souhlasím1638,1 %38,1 %  
spíše nesouhlasím37,14 %7,14 %  
nesouhlasím24,76 %4,76 %  
nevím24,76 %4,76 %  

Graf

6. Znáte privátní značku K-Classic?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 7, Neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2661,9 %61,9 %  
Ne1638,1 %38,1 %  

Graf

7. Odkud znáte značku K-Classic? ( možno označit více odpovědí ).

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Prodejny Kaufland2492,31 %57,14 %  
Letáky Kaufland1973,08 %45,24 %  
Internet311,54 %7,14 %  
Reklama v televizi311,54 %7,14 %  
Noviny13,85 %2,38 %  
z jiných prostředků13,85 %2,38 %  

Graf

8. Ohodnoťte tyto vlastnosti výrobku K-Classic ( 1 nejdůležitější – 5 nejméně důležité ).

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Logo3.8460.899
Obal3.1920.694
Cena1.8080.694
Kvalita2.0771.148
Dostupnost v prodejnách2.0770.763

Graf

9. Vyhledáváte záměrně v prodejnách Kaufland výrobky značky K-Classic?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše nesouhlasím1038,46 %23,81 %  
nesouhlasím830,77 %19,05 %  
spíše souhlasím519,23 %11,9 %  
souhlasím27,69 %4,76 %  
nevím13,85 %2,38 %  

Graf

10. Pokud výrobky K-Classic záměrně nekupujete, co Vás k tomu vede?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kupuji je1038,46 %23,81 %  
Jsem zvyklý/á na své značky726,92 %16,67 %  
Netrvám na konkrétní značce519,23 %11,9 %  
Do prodejen společnosti Kaufland nechodím311,54 %7,14 %  
Výrobky nejsou kvalitni13,85 %2,38 %  

Graf

11. Je pro vás důležité složení a výživové hodnoty na obalu výrobku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 12, Neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1661,54 %38,1 %  
Ne1038,46 %23,81 %  

Graf

12. Připadá Vám schéma těchto hodnot na obalech výrobků K-Classic přehledné?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím1062,5 %23,81 %  
spíše souhlasím637,5 %14,29 %  

Graf

13. Jaké kategorie výrobků K-Classic nejčastěji nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Potraviny a nápoje2596,15 %59,52 %  
Dům a byt13,85 %2,38 %  

Graf

14. Vyhovuje Vám umístění výrobků se značkou K-Classic v prodejnách Kaufland?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím1246,15 %28,57 %  
nevím934,62 %21,43 %  
souhlasím415,38 %9,52 %  
spíše nesouhlasím13,85 %2,38 %  

Graf

15. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena2764,29 %64,29 %  
muž1535,71 %35,71 %  

Graf

16. Vaše současné zaměstnání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student2559,52 %59,52 %  
Pracující1535,71 %35,71 %  
Důchodce12,38 %2,38 %  
Nezaměstnaný12,38 %2,38 %  

Graf

17. Do jaké věkové kategorie patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 - 26 let3276,19 %76,19 %  
27 - 49 let716,67 %16,67 %  
50 - 64 let24,76 %4,76 %  
65 a více let12,38 %2,38 %  

Graf

18. Do jaké příjmové skupiny byste se zařadil(a)? (čistá mzda/měsíc)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0 - 10 000 Kč2661,9 %61,9 %  
10 001 - 20 000 Kč819,05 %19,05 %  
20 001 - 30 000 Kč614,29 %14,29 %  
30 001 - 40 000 Kč24,76 %4,76 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Jaké druhy značek zboží kupujete častěji?

  • odpověď Produkty originálních značek výrobců (Coca cola, Nescafe, Milka):
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 9. Vyhledáváte záměrně v prodejnách Kaufland výrobky značky K-Classic?

6. Znáte privátní značku K-Classic?

  • odpověď Ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Letáky Kaufland na otázku 7. Odkud znáte značku K-Classic? ( možno označit více odpovědí ).
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prodejny Kaufland na otázku 7. Odkud znáte značku K-Classic? ( možno označit více odpovědí ).
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=1 na otázku 8. Ohodnoťte tyto vlastnosti výrobku K-Classic ( 1 nejdůležitější – 5 nejméně důležité ).
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=2 na otázku 8. Ohodnoťte tyto vlastnosti výrobku K-Classic ( 1 nejdůležitější – 5 nejméně důležité ).
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita=1 na otázku 8. Ohodnoťte tyto vlastnosti výrobku K-Classic ( 1 nejdůležitější – 5 nejméně důležité ).
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obal=3 na otázku 8. Ohodnoťte tyto vlastnosti výrobku K-Classic ( 1 nejdůležitější – 5 nejméně důležité ).
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 9. Vyhledáváte záměrně v prodejnách Kaufland výrobky značky K-Classic?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kupuji je na otázku 10. Pokud výrobky K-Classic záměrně nekupujete, co Vás k tomu vede?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 11. Je pro vás důležité složení a výživové hodnoty na obalu výrobku?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 11. Je pro vás důležité složení a výživové hodnoty na obalu výrobku?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 12. Připadá Vám schéma těchto hodnot na obalech výrobků K-Classic přehledné?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Potraviny a nápoje na otázku 13. Jaké kategorie výrobků K-Classic nejčastěji nakupujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 14. Vyhovuje Vám umístění výrobků se značkou K-Classic v prodejnách Kaufland?

7. Odkud znáte značku K-Classic? ( možno označit více odpovědí ).

  • odpověď Letáky Kaufland:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=1 na otázku 8. Ohodnoťte tyto vlastnosti výrobku K-Classic ( 1 nejdůležitější – 5 nejméně důležité ).
  • odpověď Prodejny Kaufland:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=1 na otázku 8. Ohodnoťte tyto vlastnosti výrobku K-Classic ( 1 nejdůležitější – 5 nejméně důležité ).
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=2 na otázku 8. Ohodnoťte tyto vlastnosti výrobku K-Classic ( 1 nejdůležitější – 5 nejméně důležité ).
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita=1 na otázku 8. Ohodnoťte tyto vlastnosti výrobku K-Classic ( 1 nejdůležitější – 5 nejméně důležité ).
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obal=3 na otázku 8. Ohodnoťte tyto vlastnosti výrobku K-Classic ( 1 nejdůležitější – 5 nejméně důležité ).
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 9. Vyhledáváte záměrně v prodejnách Kaufland výrobky značky K-Classic?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 11. Je pro vás důležité složení a výživové hodnoty na obalu výrobku?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Potraviny a nápoje na otázku 13. Jaké kategorie výrobků K-Classic nejčastěji nakupujete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Letáky Kaufland na otázku 7. Odkud znáte značku K-Classic? ( možno označit více odpovědí ).
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 6. Znáte privátní značku K-Classic?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost výrobků v prodejnách=1 na otázku 3. Ohodnoťte, co je pro Vás důležité při nakupování ( 1 nejdůležitější – 5 nejméně důležité ).
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 14. Vyhovuje Vám umístění výrobků se značkou K-Classic v prodejnách Kaufland?

11. Je pro vás důležité složení a výživové hodnoty na obalu výrobku?

  • odpověď Ano:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 12. Připadá Vám schéma těchto hodnot na obalech výrobků K-Classic přehledné?

13. Jaké kategorie výrobků K-Classic nejčastěji nakupujete?

  • odpověď Potraviny a nápoje:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prodejny Kaufland na otázku 7. Odkud znáte značku K-Classic? ( možno označit více odpovědí ).
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=1 na otázku 8. Ohodnoťte tyto vlastnosti výrobku K-Classic ( 1 nejdůležitější – 5 nejméně důležité ).
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=2 na otázku 8. Ohodnoťte tyto vlastnosti výrobku K-Classic ( 1 nejdůležitější – 5 nejméně důležité ).
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita=1 na otázku 8. Ohodnoťte tyto vlastnosti výrobku K-Classic ( 1 nejdůležitější – 5 nejméně důležité ).
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obal=3 na otázku 8. Ohodnoťte tyto vlastnosti výrobku K-Classic ( 1 nejdůležitější – 5 nejméně důležité ).
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 9. Vyhledáváte záměrně v prodejnách Kaufland výrobky značky K-Classic?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 11. Je pro vás důležité složení a výživové hodnoty na obalu výrobku?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 12. Připadá Vám schéma těchto hodnot na obalech výrobků K-Classic přehledné?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 6. Znáte privátní značku K-Classic?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Letáky Kaufland na otázku 7. Odkud znáte značku K-Classic? ( možno označit více odpovědí ).
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 11. Je pro vás důležité složení a výživové hodnoty na obalu výrobku?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost výrobků v prodejnách=1 na otázku 3. Ohodnoťte, co je pro Vás důležité při nakupování ( 1 nejdůležitější – 5 nejméně důležité ).
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 14. Vyhovuje Vám umístění výrobků se značkou K-Classic v prodejnách Kaufland?

16. Vaše současné zaměstnání?

  • odpověď Student:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 - 10 000 Kč na otázku 18. Do jaké příjmové skupiny byste se zařadil(a)? (čistá mzda/měsíc)

18. Do jaké příjmové skupiny byste se zařadil(a)? (čistá mzda/měsíc)

  • odpověď 0 - 10 000 Kč:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student na otázku 16. Vaše současné zaměstnání?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kolikrát týdně chodíte nakupovat?

3. Ohodnoťte, co je pro Vás důležité při nakupování ( 1 nejdůležitější – 5 nejméně důležité ).

4. Jaké druhy značek zboží kupujete častěji?

5. Dáváte přednost originálním značkám výrobků před privátními, pokud je cena stejná?

6. Znáte privátní značku K-Classic?

7. Odkud znáte značku K-Classic? ( možno označit více odpovědí ).

8. Ohodnoťte tyto vlastnosti výrobku K-Classic ( 1 nejdůležitější – 5 nejméně důležité ).

9. Vyhledáváte záměrně v prodejnách Kaufland výrobky značky K-Classic?

10. Pokud výrobky K-Classic záměrně nekupujete, co Vás k tomu vede?

11. Je pro vás důležité složení a výživové hodnoty na obalu výrobku?

12. Připadá Vám schéma těchto hodnot na obalech výrobků K-Classic přehledné?

13. Jaké kategorie výrobků K-Classic nejčastěji nakupujete?

14. Vyhovuje Vám umístění výrobků se značkou K-Classic v prodejnách Kaufland?

15. Jakého jste pohlaví?

16. Vaše současné zaměstnání?

17. Do jaké věkové kategorie patříte?

18. Do jaké příjmové skupiny byste se zařadil(a)? (čistá mzda/měsíc)

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kolikrát týdně chodíte nakupovat?

3. Ohodnoťte, co je pro Vás důležité při nakupování ( 1 nejdůležitější – 5 nejméně důležité ).

4. Jaké druhy značek zboží kupujete častěji?

5. Dáváte přednost originálním značkám výrobků před privátními, pokud je cena stejná?

6. Znáte privátní značku K-Classic?

7. Odkud znáte značku K-Classic? ( možno označit více odpovědí ).

8. Ohodnoťte tyto vlastnosti výrobku K-Classic ( 1 nejdůležitější – 5 nejméně důležité ).

9. Vyhledáváte záměrně v prodejnách Kaufland výrobky značky K-Classic?

10. Pokud výrobky K-Classic záměrně nekupujete, co Vás k tomu vede?

11. Je pro vás důležité složení a výživové hodnoty na obalu výrobku?

12. Připadá Vám schéma těchto hodnot na obalech výrobků K-Classic přehledné?

13. Jaké kategorie výrobků K-Classic nejčastěji nakupujete?

14. Vyhovuje Vám umístění výrobků se značkou K-Classic v prodejnách Kaufland?

15. Jakého jste pohlaví?

16. Vaše současné zaměstnání?

17. Do jaké věkové kategorie patříte?

18. Do jaké příjmové skupiny byste se zařadil(a)? (čistá mzda/měsíc)

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Lízalová, K.Postoj segmentů k výrobkům K-Classic (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://postoj-segmentu-k-vyrobkum-k.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.