Postoj uživatelů Facebooku k využití sítě pro komerční účely
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu:
Kamila Krupová
Šetření:
09. 04. 2010 - 21. 04. 2010
Počet respondentů:
150
Počet otázek (max/průměr):
19 / 19.13
Použité ochrany:
žádné
Zobrazení otázek:
celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:
50,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
dovoluji si Vás požádat o vyplnění následujícího dotazníku, který bude sloužit ke zjištění postojů uživatelů k Facebooku a také jeho využití pro komerční účely. Dotazník je zcela anonymní.
Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)
Poznámka: Vzhledem ke svému zaměření je dotazník určen pro ty uživatele Facebooku, kteří se již v minulosti přidali do nějaké skupiny na Facebooku nebo se stali fanoušky stránek produktů, značek či společnosti.
Odpovědi respondentů
1. Kolik času strávíte na Facebooku v průměru za den ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
půl hodiny až hodinu denně
42
27,81 %
28 %
více než 1 hodinu až 2 hodiny denně
32
21,19 %
21,33 %
méně než půl hodiny denně
23
15,23 %
15,33 %
více než 2 hodiny až 3 hodiny denně
23
15,23 %
15,33 %
více než 4 hodiny denně
20
13,25 %
13,33 %
více než 3 hodiny denně až 4 hod denně
11
7,28 %
7,33 %
2. Na Facebook chodíte:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
každý den
100
66,23 %
66,67 %
alespoň jednou až vícekrát za týden
46
30,46 %
30,67 %
3 krát za měsíc a méně
4
2,65 %
2,67 %
méně než jednou za měsíc
1
0,66 %
0,67 %
3. Zaškrtněte v jakou dobu nejčastěji chodíte na Facebook? Můžete vybrat až tři možnosti.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
večer (18-22 hod)
91
60,26 %
60,67 %
odpoledne (13-18 hod)
57
37,75 %
38 %
v noci (22-02)
36
23,84 %
24 %
ráno (6-9 hod)
29
19,21 %
19,33 %
dopoledne (9-11 hod)
28
18,54 %
18,67 %
večer (18-22 hod)
24
15,89 %
16 %
odpoledne (13-18 hod)
13
8,61 %
8,67 %
kolem poledne (11-13 hod)
12
7,95 %
8 %
časně ráno (2-6 hod)
3
1,99 %
2 %
4. Označte prosím, jak často využíváte na Facebooku následujících služeb. (legenda: 1=každý den 2=alespoň jednou za týden 3=1-3krát za měsíc 4=méně než jednou za měsíc 5=zatím jsem nepoužil
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
vyplňování statusu
2.947
1.441
hraní her
3.305
2.516
vyplňování kvízů
3.702
0.885
používání nejrůznějších aplikací
3.51
1.455
chatování s přáteli
2.159
1.18
připojování se do skupin/ stávání se fanouškem stránek
2.887
1.212
přispívání na zeď, komentování nebo diskuze na fanouškovských stránkách/ skupinách
3.053
1.454
komentování aktivit svých přátel (fotek, videí, statusů, odkazů...)
2.245
1.337
psaní na zeď přátel
3.073
1.207
posílání zpráv
2.623
1.083
klikání na reklamní bannery
4.311
0.784
připojování se k událostem
3.397
1.127
využívání funkce sdílení
3.735
1.254
vkládání fotek
3.344
0.809
vkládání vlastních videí
4.477
0.726
5. Jakým způsobem se nejčastěji stáváte fanoušky stránky nebo přidáváte do skupin? (legenda: 1=vždy nebo velmi často 2=často 3=občas 4=zřídka 5=doposud jsem tento způsob nevyužil)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
všimnu si, že se připojili mí přátele, tak se také přidám
2.775
1.87
vyhledávám je na Facebooku sám/a podle svých zájmů
3.642
1.647
přidám se na základě pozvání do skupiny/stránky
3.285
1.144
na www stránkách společnosti si všimnu odkazu na fanouškovskou stránku a přidám si ji
4.099
1.03
6. Zaškrtněte jak často se na fanouškovské stránky dostáváte následujícími způsoby: (legenda: 1=vždy nebo velmi často 2=často 3=občas 4=zřídka 5=doposud jsem tento způsob nevyužil)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
v příspěvcích na zdi vidíte odkaz vložený přítelem a skrze něj se prokliknete
2.96
1.641
prokliknete skrze příspěvek vložený fanouškovskou stránkou/skupinou a který se vám objevil na zdi
3.185
1.608
sám si fanouškovskou stránku otevřete
3.682
1.435
prokliknete se k ní na základě reklamního banneru zobrazujícího se na Facebooku
4.351
0.771
7. Kolik příspěvků od Vaší fanouškovské stránky/ skupiny považujete za ideální a neobtěžuje Vás?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
několik příspěvků za týden, ale ne každý den
43
28,48 %
28,67 %
jednou za týden
37
24,5 %
24,67 %
jeden příspěvek denně
27
17,88 %
18 %
3 a méně příspěvků za měsíc
17
11,26 %
11,33 %
méně než 1 příspěvek měsíčně
15
9,93 %
10 %
1 příspěvek za měsíc
6
3,97 %
4 %
více příspěvků denně
5
3,31 %
3,33 %
více příspěvků denně
1
0,66 %
0,67 %
8. Ohodnoťte prosím následující výroky (legenda: ++ souhlasím + spíše souhlasím 0 neutrální postoj - spíše nesouhlasím - - nesouhlasím)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Kdyby má fanouškovská stránka/ skupina měla interaktivnější obsah (více zajímavého videa, odkazů, fotek či soutěží), navštěvoval bych ji častěji.
0.444
1.624
To, že je firma přítomná na Facebooku a zapojená do sociálních sítí ve mě budí dojem přátelského a aktivního přístupu ke svým zákazníkům
0.424
1.357
Větší zapojení firem na Facebooku (ve smyslu aktivity na firemních stránkách/skupinách) vnímám negativně.
-0.325
1.332
Zapojení firem do sociálních sítí či stránek (jako např. firemní blogy, Facebook, Twitter, Delicious, YouTube..atd.) považuji dnes za nutnou součást firemní komunikace
0.503
1.217
9. Představte si některou z Vašich fanouškovských stránek/skupin , která je Vám nejbližší a uveďte prosím, jak jsou pro Vás osobně následující aktivity na fanouškovských stránkách důležité: (legenda: 1=důležité 2=spíše důležité 3=průměrně důležité 4=spíše nedůležité 5=nedůležité )
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
psané příspěvky ve statusu (vložené fanouškovskou stránkou/skupinou)
2.682
1.502
vložené video, které je tématicky spojeno s obsahem stránky/skupiny
2.901
1.48
hry
3.834
1.569
nejrůznější aplikace (obdarovávací aplikace, kvízy, atd.)
3.781
1.416
soutěže
3.291
1.875
upozornění na slevy
2.914
1.946
kód/ kupon na slevy speciálně pro fanoušky stránky/ skupiny
2.854
2.257
komentáře a reakce ze strany společnosti / produktu na komentáře fanoušků
2.642
1.872
externí odkazy (např. na články, fotografie apod. tématicky spojené se stránkou/ skupinou)
2.755
1.615
ocenění, informace o významném úspěchu produktu, či společnosti který stránku/ skupinu reprezentuje
3.093
1.462
informace co je nového v daném odvětví společnosti do kterého stránka či skupinu spadá
2.755
1.39
akce pořádané společností/ výrobcem produktu, která stránku či skupinu reprezentuje (např. sponzorované aktivity, koncerty, abírky, pozvánky na veletrh...atd.)
2.477
1.614
možnost chatu se zajímavou osboností spojenou se společností či produktem fanouškovské stránky
3.245
1.642
10. Doplňte následující tvrzení dle Vašeho osobního postoje: "Soutěží na Facebooku .............."
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
jsem se doposud neúčastnil/a, ale pokud by byla zajímavá soutěž, účastnil/a bych se
61
40,4 %
40,67 %
jsem se doposud neúčastnil/a a neláká mě to
60
39,74 %
40 %
jsem se již účastnil/a
26
17,22 %
17,33 %
se účastním často
2
1,32 %
1,33 %
jendou jsem se zucastnila a nikdy vice
1
0,66 %
0,67 %
v předchozích ot. nevím co odpověďět-nevyužívám
1
0,66 %
0,67 %
11. Souhlasíte s následujícím tvrzení? "Pokud bych se soutěže účastnil/a, nechala bych ji nasdílet i dalším přátelům."
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nevím
34
22,52 %
22,67 %
spíše souhlasím
32
21,19 %
21,33 %
nesouhlasím
31
20,53 %
20,67 %
spíše nesouhlasím
30
19,87 %
20 %
souhlasím
24
15,89 %
16 %
12. Kolika soutěží jste se už přibližně účastnil/a? Uveďte počet.
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
0.61
Minimum:
0
Maximum:
5
Variační rozpětí:
5
Rozptyl:
1.09
Směrodatná odchylka:
1.04
Medián:
0
Modus:
0
13. Možnost rozšíření vašich fanouškovských stránek/skupin o aplikace, které by umožňovaly objednávku či nákup považujete za:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Dobrý nápad, kterého bych pravděpodobně ale nevyužil
57
37,75 %
38 %
Dobrý nápad, který má budoucnost, jen se jej naučit používat
46
30,46 %
30,67 %
Něco co na Facebook nepatří
42
27,81 %
28 %
kravinu
1
0,66 %
0,67 %
Obejdu se
1
0,66 %
0,67 %
nic
1
0,66 %
0,67 %
nebezpečí narušení informační bezpečnosti
1
0,66 %
0,67 %
nevyužívám
1
0,66 %
0,67 %
Bezpečností riziko
1
0,66 %
0,67 %
14. O existenci “elektronických mikro-plateb* na Facebooku fungujících podobně jako např. PayPal, je Vám známo? (* elektronické mikroplatby umožňují peněžní transakce od Vás směrem k obchodníkovi, obdobně jako je tomu například při platbě kreditní kartou přes internet. Výhodou je ovšem, že pro mikroplatby je vytvořen účet, který není nijak napojen na Vaši kartu a většinou je možno převádět jen malé částky, takže je sníženo bezpečnostní riziko při zneužití třetí stranou - hackery apod.)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
97
64,24 %
64,67 %
ano
54
35,76 %
36 %
15. Pakliže by na některých z vašich oblíbených fanouškovských stránek/skupin bylo možno přímo zakoupit lístky např. na koncert, do kina, nebo zaplatit pizzu, apod., pak byste tuto službu:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vyzkoušel, pokud by tuto službu používali také mí přátelé a viděl bych, že je to bezpečné a funguje to
38
25,17 %
25,33 %
Spíše bych nevyzkoušel
30
19,87 %
20 %
Určitě vyzkoušel
28
18,54 %
18,67 %
Nevím
26
17,22 %
17,33 %
Určitě nevyzkoušel
25
16,56 %
16,67 %
Dle technického provedení - dobrý nápad,ale riziko
1
0,66 %
0,67 %
chci li nakupovat nejdu na FB ale do vyhledávače
1
0,66 %
0,67 %
dostanu chut a zajedu si na kole nebo pesky :P
1
0,66 %
0,67 %
Ano, pokud by to pro mě mělo nějaký význam.
1
0,66 %
0,67 %
16. Jak dlouho jste uživatele Facebooku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
rok až rok a půl
40
26,49 %
26,67 %
třičtvrtě roku až rok
37
24,5 %
24,67 %
více jak rok a půl
29
19,21 %
19,33 %
půl až třičtvrtě roku
20
13,25 %
13,33 %
čtvrt až půl roku
16
10,6 %
10,67 %
méně než čtvrt roku
8
5,3 %
5,33 %
třičtvrtě roku až rok
1
0,66 %
0,67 %
17. Vaše pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
109
72,19 %
72,67 %
muž
42
27,81 %
28 %
18. Uveďte prosím Váš Věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
21-25
88
58,28 %
58,67 %
13-20
32
21,19 %
21,33 %
26-30
22
14,57 %
14,67 %
31-35
6
3,97 %
4 %
více než 35
3
1,99 %
2 %
19. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
středoškolské s maturitou (nebo učební obory s maturitou)
70
46,36 %
46,67 %
vysokoškolské
62
41,06 %
41,33 %
základní
16
10,6 %
10,67 %
vyučen (bez maturity)
3
1,99 %
2 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
4. Označte prosím, jak často využíváte na Facebooku následujících služeb. (legenda: 1=každý den 2=alespoň jednou za týden 3=1-3krát za měsíc 4=méně než jednou za měsíc 5=zatím jsem nepoužil
odpověď klikání na reklamní bannery=5:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi komentování aktivit svých přátel (fotek, videí, statusů, odkazů...)=5 na otázku 4. Označte prosím, jak často využíváte na Facebooku následujících služeb. (legenda: 1=každý den 2=alespoň jednou za týden 3=1-3krát za měsíc 4=méně než jednou za měsíc 5=zatím jsem nepoužil
6. Zaškrtněte jak často se na fanouškovské stránky dostáváte následujícími způsoby: (legenda: 1=vždy nebo velmi často 2=často 3=občas 4=zřídka 5=doposud jsem tento způsob nevyužil)
odpověď prokliknete se k ní na základě reklamního banneru zobrazujícího se na Facebooku=5:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi v příspěvcích na zdi vidíte odkaz vložený přítelem a skrze něj se prokliknete=5 na otázku 6. Zaškrtněte jak často se na fanouškovské stránky dostáváte následujícími způsoby: (legenda: 1=vždy nebo velmi často 2=často 3=občas 4=zřídka 5=doposud jsem tento způsob nevyužil)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi prokliknete skrze příspěvek vložený fanouškovskou stránkou/skupinou a který se vám objevil na zdi=5 na otázku 6. Zaškrtněte jak často se na fanouškovské stránky dostáváte následujícími způsoby: (legenda: 1=vždy nebo velmi často 2=často 3=občas 4=zřídka 5=doposud jsem tento způsob nevyužil)
9. Představte si některou z Vašich fanouškovských stránek/skupin , která je Vám nejbližší a uveďte prosím, jak jsou pro Vás osobně následující aktivity na fanouškovských stránkách důležité: (legenda: 1=důležité 2=spíše důležité 3=průměrně důležité 4=spíše nedůležité 5=nedůležité )
odpověď externí odkazy (např. na články, fotografie apod. tématicky spojené se stránkou/ skupinou)=1:
5.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ocenění, informace o významném úspěchu produktu, či společnosti který stránku/ skupinu reprezentuje=1 na otázku 9. Představte si některou z Vašich fanouškovských stránek/skupin , která je Vám nejbližší a uveďte prosím, jak jsou pro Vás osobně následující aktivity na fanouškovských stránkách důležité: (legenda: 1=důležité 2=spíše důležité 3=průměrně důležité 4=spíše nedůležité 5=nedůležité )
odpověď kód/ kupon na slevy speciálně pro fanoušky stránky/ skupiny=1:
3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi upozornění na slevy=1 na otázku 9. Představte si některou z Vašich fanouškovských stránek/skupin , která je Vám nejbližší a uveďte prosím, jak jsou pro Vás osobně následující aktivity na fanouškovských stránkách důležité: (legenda: 1=důležité 2=spíše důležité 3=průměrně důležité 4=spíše nedůležité 5=nedůležité )
odpověď kód/ kupon na slevy speciálně pro fanoušky stránky/ skupiny=5:
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi upozornění na slevy=5 na otázku 9. Představte si některou z Vašich fanouškovských stránek/skupin , která je Vám nejbližší a uveďte prosím, jak jsou pro Vás osobně následující aktivity na fanouškovských stránkách důležité: (legenda: 1=důležité 2=spíše důležité 3=průměrně důležité 4=spíše nedůležité 5=nedůležité )
odpověď nejrůznější aplikace (obdarovávací aplikace, kvízy, atd.)=5:
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi akce pořádané společností/ výrobcem produktu, která stránku či skupinu reprezentuje (např. sponzorované aktivity, koncerty, abírky, pozvánky na veletrh...atd.)=5 na otázku 9. Představte si některou z Vašich fanouškovských stránek/skupin , která je Vám nejbližší a uveďte prosím, jak jsou pro Vás osobně následující aktivity na fanouškovských stránkách důležité: (legenda: 1=důležité 2=spíše důležité 3=průměrně důležité 4=spíše nedůležité 5=nedůležité )
odpověď ocenění, informace o významném úspěchu produktu, či společnosti který stránku/ skupinu reprezentuje=5:
5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi informace co je nového v daném odvětví společnosti do kterého stránka či skupinu spadá=5 na otázku 9. Představte si některou z Vašich fanouškovských stránek/skupin , která je Vám nejbližší a uveďte prosím, jak jsou pro Vás osobně následující aktivity na fanouškovských stránkách důležité: (legenda: 1=důležité 2=spíše důležité 3=průměrně důležité 4=spíše nedůležité 5=nedůležité )
5x vetší pravděpodobnost při odpovědi externí odkazy (např. na články, fotografie apod. tématicky spojené se stránkou/ skupinou)=5 na otázku 9. Představte si některou z Vašich fanouškovských stránek/skupin , která je Vám nejbližší a uveďte prosím, jak jsou pro Vás osobně následující aktivity na fanouškovských stránkách důležité: (legenda: 1=důležité 2=spíše důležité 3=průměrně důležité 4=spíše nedůležité 5=nedůležité )
18. Uveďte prosím Váš Věk:
odpověď 21-25:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi To, že je firma přítomná na Facebooku a zapojená do sociálních sítí ve mě budí dojem přátelského a aktivního přístupu ke svým zákazníkům=-1 na otázku 8. Ohodnoťte prosím následující výroky (legenda: ++ souhlasím + spíše souhlasím 0 neutrální postoj - spíše nesouhlasím - - nesouhlasím)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Větší zapojení firem na Facebooku (ve smyslu aktivity na firemních stránkách/skupinách) vnímám negativně.=2 na otázku 8. Ohodnoťte prosím následující výroky (legenda: ++ souhlasím + spíše souhlasím 0 neutrální postoj - spíše nesouhlasím - - nesouhlasím)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi komentáře a reakce ze strany společnosti / produktu na komentáře fanoušků=4 na otázku 9. Představte si některou z Vašich fanouškovských stránek/skupin , která je Vám nejbližší a uveďte prosím, jak jsou pro Vás osobně následující aktivity na fanouškovských stránkách důležité: (legenda: 1=důležité 2=spíše důležité 3=průměrně důležité 4=spíše nedůležité 5=nedůležité )
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Kolik času strávíte na Facebooku v průměru za den ?
2. Na Facebook chodíte:
3. Zaškrtněte v jakou dobu nejčastěji chodíte na Facebook? Můžete vybrat až tři možnosti.
4. Označte prosím, jak často využíváte na Facebooku následujících služeb. (legenda: 1=každý den 2=alespoň jednou za týden 3=1-3krát za měsíc 4=méně než jednou za měsíc 5=zatím jsem nepoužil
5. Jakým způsobem se nejčastěji stáváte fanoušky stránky nebo přidáváte do skupin? (legenda: 1=vždy nebo velmi často 2=často 3=občas 4=zřídka 5=doposud jsem tento způsob nevyužil)
6. Zaškrtněte jak často se na fanouškovské stránky dostáváte následujícími způsoby: (legenda: 1=vždy nebo velmi často 2=často 3=občas 4=zřídka 5=doposud jsem tento způsob nevyužil)
7. Kolik příspěvků od Vaší fanouškovské stránky/ skupiny považujete za ideální a neobtěžuje Vás?
8. Ohodnoťte prosím následující výroky (legenda: ++ souhlasím + spíše souhlasím 0 neutrální postoj - spíše nesouhlasím - - nesouhlasím)
9. Představte si některou z Vašich fanouškovských stránek/skupin , která je Vám nejbližší a uveďte prosím, jak jsou pro Vás osobně následující aktivity na fanouškovských stránkách důležité: (legenda: 1=důležité 2=spíše důležité 3=průměrně důležité 4=spíše nedůležité 5=nedůležité )
10. Doplňte následující tvrzení dle Vašeho osobního postoje: "Soutěží na Facebooku .............."
11. Souhlasíte s následujícím tvrzení? "Pokud bych se soutěže účastnil/a, nechala bych ji nasdílet i dalším přátelům."
12. Kolika soutěží jste se už přibližně účastnil/a? Uveďte počet.
13. Možnost rozšíření vašich fanouškovských stránek/skupin o aplikace, které by umožňovaly objednávku či nákup považujete za:
14. O existenci “elektronických mikro-plateb* na Facebooku fungujících podobně jako např. PayPal, je Vám známo? (* elektronické mikroplatby umožňují peněžní transakce od Vás směrem k obchodníkovi, obdobně jako je tomu například při platbě kreditní kartou přes internet. Výhodou je ovšem, že pro mikroplatby je vytvořen účet, který není nijak napojen na Vaši kartu a většinou je možno převádět jen malé částky, takže je sníženo bezpečnostní riziko při zneužití třetí stranou - hackery apod.)
15. Pakliže by na některých z vašich oblíbených fanouškovských stránek/skupin bylo možno přímo zakoupit lístky např. na koncert, do kina, nebo zaplatit pizzu, apod., pak byste tuto službu:
16. Jak dlouho jste uživatele Facebooku?
17. Vaše pohlaví:
18. Uveďte prosím Váš Věk:
19. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Kolik času strávíte na Facebooku v průměru za den ?
2. Na Facebook chodíte:
3. Zaškrtněte v jakou dobu nejčastěji chodíte na Facebook? Můžete vybrat až tři možnosti.
4. Označte prosím, jak často využíváte na Facebooku následujících služeb. (legenda: 1=každý den 2=alespoň jednou za týden 3=1-3krát za měsíc 4=méně než jednou za měsíc 5=zatím jsem nepoužil
5. Jakým způsobem se nejčastěji stáváte fanoušky stránky nebo přidáváte do skupin? (legenda: 1=vždy nebo velmi často 2=často 3=občas 4=zřídka 5=doposud jsem tento způsob nevyužil)
6. Zaškrtněte jak často se na fanouškovské stránky dostáváte následujícími způsoby: (legenda: 1=vždy nebo velmi často 2=často 3=občas 4=zřídka 5=doposud jsem tento způsob nevyužil)
7. Kolik příspěvků od Vaší fanouškovské stránky/ skupiny považujete za ideální a neobtěžuje Vás?
8. Ohodnoťte prosím následující výroky (legenda: ++ souhlasím + spíše souhlasím 0 neutrální postoj - spíše nesouhlasím - - nesouhlasím)
9. Představte si některou z Vašich fanouškovských stránek/skupin , která je Vám nejbližší a uveďte prosím, jak jsou pro Vás osobně následující aktivity na fanouškovských stránkách důležité: (legenda: 1=důležité 2=spíše důležité 3=průměrně důležité 4=spíše nedůležité 5=nedůležité )
10. Doplňte následující tvrzení dle Vašeho osobního postoje: "Soutěží na Facebooku .............."
11. Souhlasíte s následujícím tvrzení? "Pokud bych se soutěže účastnil/a, nechala bych ji nasdílet i dalším přátelům."
12. Kolika soutěží jste se už přibližně účastnil/a? Uveďte počet.
13. Možnost rozšíření vašich fanouškovských stránek/skupin o aplikace, které by umožňovaly objednávku či nákup považujete za:
14. O existenci “elektronických mikro-plateb* na Facebooku fungujících podobně jako např. PayPal, je Vám známo? (* elektronické mikroplatby umožňují peněžní transakce od Vás směrem k obchodníkovi, obdobně jako je tomu například při platbě kreditní kartou přes internet. Výhodou je ovšem, že pro mikroplatby je vytvořen účet, který není nijak napojen na Vaši kartu a většinou je možno převádět jen malé částky, takže je sníženo bezpečnostní riziko při zneužití třetí stranou - hackery apod.)
15. Pakliže by na některých z vašich oblíbených fanouškovských stránek/skupin bylo možno přímo zakoupit lístky např. na koncert, do kina, nebo zaplatit pizzu, apod., pak byste tuto službu:
16. Jak dlouho jste uživatele Facebooku?
17. Vaše pohlaví:
18. Uveďte prosím Váš Věk:
19. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.