Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Postoj veřejnosti k módním řetězcům

Postoj veřejnosti k módním řetězcům

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martina Jandová
Šetření:18. 03. 2014 - 25. 03. 2014
Počet respondentů:150
Počet otázek (max/průměr):17 / 15.15
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:74 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:24
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

prosím o vyplnění dotazníku na téma postoj veřejnosti k módním řetězcům. Cílem průzkumu je zjistit jak se veřejnost staví k prodejnám s módou fungujících na principu fast fashion a kde čerpá informace o aktuálních módních trendech. 

Veškerá data budou zpracována anonymně.

 

Odpovědi respondentů

1. Zajímáte se o módu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano11677,33 %77,33 %  
Ne3422,67 %22,67 %  

Graf

2. Sledujete sezonní trendy?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano8557,05 %56,67 %  
Ne6442,95 %42,67 %  

Graf

3. Kde převážně nakupujete módní produkty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Módní řetězce9060 %60 %  
Internet / Online1610,67 %10,67 %  
Second handy106,67 %6,67 %  
Prodejny se sportovními oděvy96 %6 %  
Butiky85,33 %5,33 %  
High street móda64 %4 %  
Luxusní značky32 %2 %  
Vietnamské obchody10,67 %0,67 %  
různé obchody10,67 %0,67 %  
second hand + internet10,67 %0,67 %  
tržnice, second hand, butik10,67 %0,67 %  
c+a10,67 %0,67 %  
kombinace10,67 %0,67 %  
CaA10,67 %0,67 %  
Value market / tržnice10,67 %0,67 %  

Graf

4. Uveďte prosím tři obchody, kde nejčastěji nakupujete módní produkty

Vyplňte prosím tři značky do jednoho pole.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
New Yorker, Orsay, F&F21,63 %1,33 %  
HM, Orsay, Zara10,81 %0,67 %  
H&M, Reserved, MOJITO10,81 %0,67 %  
C&A, Orsay, Ebay10,81 %0,67 %  
New Yorker, Gate, Orsay10,81 %0,67 %  
New Yorker, Second hand, Reserved10,81 %0,67 %  
Mohito, Benetton, Sekáče10,81 %0,67 %  
takko, h&m, c@a10,81 %0,67 %  
H&M, Zara, Pull&Bear10,81 %0,67 %  
metalshop.cz10,81 %0,67 %  
ostatní odpovědi HM,ZARA,FF
HaM, Zara, Mango
značky žádné, made in Vietnam
Alpine pro
bershka, Pull&Bear, Reserved
HM, Lindex, CA
cameiu, tchibo, mex
Calliope, C&A, Alpine Pro
HM, CA, Orsay
HM, New Look, Zara
orsey,takko,daichman
Zara, Mohito, Bershka
h m
místní prodejny
Sportisimo, Takko, second hand
Orsay, Desigual, Reserved
H&M, Tally Weijl, C&A
CA,takko,decathlon
H&M
HM, Bershka, the lees
H & M, Promod, ZARA
Camaieu, Reserved, HM
H&M, Orsay, Zara
HaM, MaS, Modestia
Reserved, Terranova, Stradivarius
second hand, nosferatu,black cat
CaA, Marks and Spencer, Gate
New Yorker, Gate, HM
h&m, c&a, tezenis
C&A, Camaieu, Orsay
Diesel, Roxy, Nike
c&a, takko, h&m
H&M, Reserved, Zara
bershka, reserved, new yorker
New Yorker, CC, Tesco (móda FF)
Tally Weijl, New Yorker, Terranova
CaA, Orsay, HaM
C&A, New Yorker
rockpoint, hudy, hannah
bershka, nike, roxy
Hm, Gate, Pimkie
Marks and Spencer, H a M, C a A
Reserved, Cropp Town, House
HM, Zara, Terranova
H&M, Zara, Only
HM, Reserved, bershka
HM, vans, Pimkie
c+a, rieker,
Metalshop, F&F, H&M
F&F, C&A, H&M
HM, Reserved, Mustang
Faf, Reserved, Marks and Spencer
Zoot, Tchibo, Esprit
CaA, Orsay, HM
New Yorker, C&A, H&M
Zara, Camaieu, Orsay
Mohito, Reserved, HM
orsay, new yorker, takko fashion
HaM, orsay, pull and bear
reserved, mango, HM
hm, zara, mango
Zara, Mango, Time Out
HM, Mango, Terranova
HM RESERVED Berskha
Camaieu, Lidl, C&A
Bershka, Mango, reserved
Tally Weijl, New Yorker, Reserved
Hugo boss, New Yorker, Pull Bear
orsay, h and m, camaieu
New Yorker, Takko, Deichmann
H&M, Lindex, Veromoda
CaA, Kenvelo, New Yorker
H&M, Takko, F&F
C&A, Terranova, Kenvelo
Tally Weijl, Terranova, GATE
CaA, Tesco
Zara, H and M, Marks and Spencer
Marks&Spencer, H&M ,C&A
Zara, Orsay, Lindex
F'n'F, HM, Mango
tesco, CA, New yorker
Bershka, Zara, HM
stilago.cz,desigual,obchodní domy - fast fashion
Orsay, HM, Bershka
C&A, SAM, Tesco
Orsay, H&M, Lindex
New Yorker, Terranova, Deichmann
hm,takko,zara
Camaieu, Orsay, F&F
zara, stradivarius, hm
new york, takko, gate
Hm, Zara, Tesco
Mondo, Metalshop, New Yorker
Gate, Tally Weijl, Kik
reserved esprit baťa
CA,Terranova,HM
lidl, kenvelo, adidas
Adidas, Next, Mango
HaM, CaA, Takko
H&M topman new yorker
HM, Takko, New yourker
C&A, New Yorker, second hand
HaM, CaA, Reserved
promod, reserved, NY
tržnice, vietnamci, obchod
C&A, H&M, Lindex
Kara,Orsay,Lindex
new yorker, pimkie,orsay
HM, Camaieu, Primark
Levi’s, H&M, Zara
Nosferatu, Metalshop, Gate
New Yorker, Tally Weijl, Takko
11291,06 %74,67 % 

Graf

5. Kam byste zařadil/a značky H&M, Zara, Bershka?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Standartní mainstreamová móda7250 %48 %  
Dostupná luxusní móda3322,92 %22 %  
Cenově dostupná móda2920,14 %19,33 %  
hipster móda 10,69 %0,67 %  
Luxusní přepychová móda10,69 %0,67 %  
nevím10,69 %0,67 %  
hodně drahý odpad10,69 %0,67 %  
šunt10,69 %0,67 %  
navoněná bída10,69 %0,67 %  
myskím si že Zara je cenově drahá i když to neni přepychová móda zato H and M je dostupná móda a Bershka neznám není v ostravěě10,69 %0,67 %  
Jsou to celkem kvalitní obchody s oblečením .10,69 %0,67 %  
dražší, ale ani luxusní, ani přepychová, ani extra kvalitní10,69 %0,67 %  
Zara: dodstupná luxusní móda, zbylé standardní mainstreamová móda10,69 %0,67 %  

Graf

6. Jak vnímáte tyto značky?

Uveďte prosím proč.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pozitivně8054,79 %53,33 %  
Neutrálně5336,3 %35,33 %  
Negativně106,85 %6,67 %  
kašlu na ně10,68 %0,67 %  
neznám je10,68 %0,67 %  
Negativně, protože takové oblečení má každý, připomíná mi ovce (stádo stejných ovcí) a postrádá styl.10,68 %0,67 %  

Graf

7. Oblékáte se podle posledních trendů?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Koupím to, co se mi líbí. Neřeším jestli je to aktuální.9262,16 %61,33 %  
Ano, šatník doplním každou sezónu o 1 až 3 produkty poslední doby.2919,59 %19,33 %  
Ne, mám svůj styl a trendy mě nezajímají.2315,54 %15,33 %  
Ano, každou sezónu vyměním víc než 3 kusy ze šatníku32,03 %2 %  
Mám svůj styl, ale když se mi něco líbí, co je módní, tak si to koupím10,68 %0,67 %  

Graf

8. Kde jako první zaregistrujete nově příchozí trend v módě?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Z regálů módních prodejen4129,29 %27,33 %  
Trendy v módě sleduji online4028,57 %26,67 %  
Všímám si co nosí ostatní3222,86 %21,33 %  
Sleduji módní magazíny85,71 %5,33 %  
nevšímam si21,43 %1,33 %  
v prodejně10,71 %0,67 %  
neregistruju trendy10,71 %0,67 %  
nesleduji to cíleně, ale všímám si na lidech na ulici10,71 %0,67 %  
nezaregistruji10,71 %0,67 %  
nezaregistruji, nevnímám módu10,71 %0,67 %  
nesleduji10,71 %0,67 %  
neregistruji10,71 %0,67 %  
na internetu10,71 %0,67 %  
všude možně (když si koupíte 3 různé časopisy současně, je velká pravděpodobnost, že v každém bude jiný módní trend:))10,71 %0,67 %  
Módní trendy mě netrápí. ;) 10,71 %0,67 %  
neregistruju10,71 %0,67 %  
blogy10,71 %0,67 %  
nikdy jsem si ničeho takového nevšiml10,71 %0,67 %  
Sleduji celebrity10,71 %0,67 %  
časopis10,71 %0,67 %  
Nezaregistruji.10,71 %0,67 %  
např.Sama doma10,71 %0,67 %  

Graf

9. Kde vyhledáváte informace o aktuálních trendech?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet6551,59 %43,33 %  
Prodejny s módou2116,67 %14 %  
Lidé okolo1915,08 %12,67 %  
Magazíny75,56 %4,67 %  
nevyhledavam75,56 %4,67 %  
prodejna10,79 %0,67 %  
"aktuální trendy" mne nezajímají; líbí se mi věčná, fr. a ital. móda10,79 %0,67 %  
nevyhledávám, ale na internetu se jim nevyhnu :)10,79 %0,67 %  
Vogue10,79 %0,67 %  
blogy10,79 %0,67 %  
časopis 10,79 %0,67 %  
Nevyhledávám. 10,79 %0,67 %  

Graf

10. Vyberte jeden trend, který jste zaregistroval/a na podzim 2013 (v roce 2013)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím68,33 %4 %  
Parky34,17 %2 %  
holinky34,17 %2 %  
žádný34,17 %2 %  
kožešiny22,78 %1,33 %  
kabáty22,78 %1,33 %  
Tartan11,39 %0,67 %  
Kožené části oděvů11,39 %0,67 %  
Kohoutí stopa, kombinace dvou různých vzorů11,39 %0,67 %  
vesmír, šelmí hlavy 11,39 %0,67 %  
ostatní odpovědi Oversize kabáty
už nevím
nezaregistroval, kašlu na to
kožené rukávy, barky
leginy
-
boty na klínku
army styl
proč 2013?
šněrovací boty na klínku
královská modř
legíny na obtloustlých postavách
1. republika :)
???? nerozumím otázce
asymetrické potisky
skort
Kabátky přírodní barvy, trenčkoty
šátky
???
kované boty
návrat barevnosti 80. let - specifické odstíny červené, modré, zelené - možná spíš v průběhu léta
Ugs, volné šály okolo krku
metalické barvy
Soví naušnice
Tenisky a sportovní obuv k elegantnímu looku
teplé barvy
neonové barvy
mohér
černobílá kombinace
to si již nepamatuji
Kostky...
neonová barva
gumovky do města
nic
umělé kožešiny
černá barva
letní kozačky
Zaujala mne barenost podzimního oblečení např.zelená, červená jindy vetsinou prevladali zemite tony
Šílené vzorované elasťáky, které téměř nikomu nesluší :o)
Všechny boty na platformě
gumáky
vtipné, dětské potisky
pánové začínají chodit v kopačkách :-)) jako fakt!!
kotníkové boty
nákrčníky,gumáky
džínová košile
tmavě zelená (vojenská) barva oblečení
krátké sukně s horní dlouhou průhlednou vrstvou (jakási druhá sukně přes tu krátkou)
křiváky, biker boots, perforované boty
4968,06 %32,67 % 

Graf

11. Kam byste šli trendový produkt, který jste zvolili v otázce 10 hledat?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jdu do obchodního centra5052,63 %33,33 %  
Podívám se na internet3031,58 %20 %  
Zjistím, odkud přímo je produkt, který mě inspiroval1111,58 %7,33 %  
nehledám11,05 %0,67 %  
nikam11,05 %0,67 %  
ušiju si11,05 %0,67 %  
nákrčníky si pletu sama,boty Bata,Gabor,Rieker11,05 %0,67 %  

Graf

12. Zaregistrovali jste reklamu na produkt, který se vám líbí, kde ho budete hledat?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pokusím se najít dostupnou, levnější variantu6861,82 %45,33 %  
Zjistím odkud je produkt, který mě zaujal a půjdu tam, nezáleží na ceně3430,91 %22,67 %  
na reklamu kašlu10,91 %0,67 %  
produkt me zaujme pouze když je cenové dostupný, když je dráhy tak i kdyby se mi líbil,tak se najednou libit prestane10,91 %0,67 %  
nechápu otázku10,91 %0,67 %  
Nevím10,91 %0,67 %  
reklamou se neřídím10,91 %0,67 %  
ponechám to osudu, jestli mi ho postaví do cesty10,91 %0,67 %  
nic hledat nebudu10,91 %0,67 %  
srovnám ceny na internetu10,91 %0,67 %  

Graf

13. Jste:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena12284,14 %81,33 %  
Muž2315,86 %15,33 %  

Graf

14. Patříte do věkové skupiny

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-269364,58 %62 %  
27-351812,5 %12 %  
15-181812,5 %12 %  
36-45139,03 %8,67 %  
46-5521,39 %1,33 %  

Graf

15. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou7250,35 %48 %  
Vysokoškolské4732,87 %31,33 %  
Základní117,69 %7,33 %  
Středoškolské bez maturity85,59 %5,33 %  
Vyšší odborné53,5 %3,33 %  

Graf

16. V současné době jste:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student9162,76 %60,67 %  
Zaměstnaný3624,83 %24 %  
Nezaměstnaný85,52 %5,33 %  
Na mateřské dovolené53,45 %3,33 %  
Podnikatel32,07 %2 %  
Zaměstnaný student10,69 %0,67 %  
zamestananý student10,69 %0,67 %  

Graf

17. Žijete:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ve městě nad 10 tisíc obyvatel6142,66 %40,67 %  
Ve městě nad 1 milion byvatel3222,38 %21,33 %  
Ve městě nad 100 tisíc obyvatel1913,29 %12,67 %  
Ve městě nad 350 tisíc obyvatel149,79 %9,33 %  
vesnice32,1 %2 %  
na vesnici32,1 %2 %  
Zubří 10,7 %0,67 %  
vesnice do 1 tisíc obyvatel10,7 %0,67 %  
polovesnice 5 000 obyvatel10,7 %0,67 %  
do1000 obyvatel10,7 %0,67 %  
Vesnice o 270 obyvatelích :D 10,7 %0,67 %  
na dědině10,7 %0,67 %  
5000 obyvatel10,7 %0,67 %  
obec do 2000 obyvatel10,7 %0,67 %  
MALÉ MĚSTO10,7 %0,67 %  
Město pod 10 tisíc obyvatel10,7 %0,67 %  
obec10,7 %0,67 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Sledujete sezonní trendy?

  • odpověď Ne:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 1. Zajímáte se o módu?

9. Kde vyhledáváte informace o aktuálních trendech?

  • odpověď Internet:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Trendy v módě sleduji online na otázku 8. Kde jako první zaregistrujete nově příchozí trend v módě?

14. Patříte do věkové skupiny

  • odpověď 15-18:
    • 8.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Základní na otázku 15. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

16. V současné době jste:

  • odpověď Student:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15-18 na otázku 14. Patříte do věkové skupiny
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Základní na otázku 15. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Zajímáte se o módu?

2. Sledujete sezonní trendy?

3. Kde převážně nakupujete módní produkty?

5. Kam byste zařadil/a značky H&M, Zara, Bershka?

6. Jak vnímáte tyto značky?

7. Oblékáte se podle posledních trendů?

8. Kde jako první zaregistrujete nově příchozí trend v módě?

9. Kde vyhledáváte informace o aktuálních trendech?

11. Kam byste šli trendový produkt, který jste zvolili v otázce 10 hledat?

12. Zaregistrovali jste reklamu na produkt, který se vám líbí, kde ho budete hledat?

13. Jste:

14. Patříte do věkové skupiny

15. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

16. V současné době jste:

17. Žijete:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Zajímáte se o módu?

2. Sledujete sezonní trendy?

3. Kde převážně nakupujete módní produkty?

5. Kam byste zařadil/a značky H&M, Zara, Bershka?

6. Jak vnímáte tyto značky?

7. Oblékáte se podle posledních trendů?

8. Kde jako první zaregistrujete nově příchozí trend v módě?

9. Kde vyhledáváte informace o aktuálních trendech?

11. Kam byste šli trendový produkt, který jste zvolili v otázce 10 hledat?

12. Zaregistrovali jste reklamu na produkt, který se vám líbí, kde ho budete hledat?

13. Jste:

14. Patříte do věkové skupiny

15. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

16. V současné době jste:

17. Žijete:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Jandová, M.Postoj veřejnosti k módním řetězcům (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://postoj-verejnosti-k-modnim-r.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.