Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
jsem studentka 3. ročníku bakalářského studia Ekonomické fakulty VŠB-TUO, oboru Marketing a obchod. Tímto si Vás dovoluji požádat o vyplnění krátkého dotazníku zkoumajícího postoje zákazníků ke značkám sportovního oblečení.
Dotazník je zcela anonymní, dobrovolný a jeho vyplnění Vám nezabere více než 5 minut. Výsledky budou použity v mé bakalářské práci.
Předem děkuji za Vaši ochotu a Váš čas potřebný k vyplnění dotazníku.
Kučerová Lenka
*Není-li uvedeno jinak, označte pouze jednu odpověď.
Odpovědi respondentů
1. Nakupujete sportovní oblečení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 2, Ne → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
236
89,73 %
89,73 %
Ne
27
10,27 %
10,27 %
2. Jak často nakupujete sportovní oblečení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1x za čtvrt roku
93
39,41 %
35,36 %
1x za půl roku
71
30,08 %
27 %
1x za rok
39
16,53 %
14,83 %
minimálně 1x měsíčně
22
9,32 %
8,37 %
Méně často
11
4,66 %
4,18 %
3. Kde nejčastěji nakupujete sportovní oblečení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Specializované prodejny se sportovním oblečením a sportovními potřebami (Sportisimo, Sports Direct, Intersport, Decathlon, Giga Sport, D-sport, Hervis,...)
184
77,97 %
69,96 %
Přímo v obchodech dané značky (Adidas, Nike, Puma, Alpine Pro, Husky, Lotto, Burton, Quik Silver, ...)
32
13,56 %
12,17 %
Supermarkety/Hypermarkety
13
5,51 %
4,94 %
internet
2
0,85 %
0,76 %
C A apod.
1
0,42 %
0,38 %
facebook
1
0,42 %
0,38 %
kde se dá
1
0,42 %
0,38 %
vsecni mozne obchode s pekni obleceni
1
0,42 %
0,38 %
ve stejném poměru super/hypermarkety a prodejny se sportovním zbožím
1
0,42 %
0,38 %
4. K jakému účelu převážně nakupujete sportovní oblečení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Sport
137
58,05 %
52,09 %
Volný čas
74
31,36 %
28,14 %
Móda
22
9,32 %
8,37 %
Nikde jinde nemůžu najít tak dobře padnoucí plavky.
1
0,42 %
0,38 %
vše dohromady
1
0,42 %
0,38 %
Sport a móda
1
0,42 %
0,38 %
5. Kolik průměrně utratíte za sportovní oblečení během jednoho roku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Méně než 5 000 Kč
142
60,17 %
53,99 %
5 001 - 10 000 Kč
70
29,66 %
26,62 %
10 001 - 20 000 Kč
16
6,78 %
6,08 %
20 001 a více Kč
8
3,39 %
3,04 %
6. V jaké míře Vás tyto faktory ovlivní při nákupu sportovního oblečení? (1 - vůbec mě neovlivní, 5 - velmi mě ovlivní)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Cena
3.767
1.23
Značka
3.072
1.27
Kvalita materiálu
4.123
1.269
Barva
3.445
1.349
Vzhled
4.013
1.157
Předchozí zkušenost
3.886
1.347
Doporučení
3.203
1.23
Reklama
2.157
1.175
7. Myslíte si, že vyšší cena sportovních oděvů souvisí s vyšší kvalitou? (1- určitě ne, 5- určitě ano)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
3
90
38,14 %
34,22 %
4
54
22,88 %
20,53 %
2
53
22,46 %
20,15 %
1
29
12,29 %
11,03 %
5
10
4,24 %
3,8 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
2.83
Minimum:
1
Maximum:
4
Variační rozpětí:
3
Rozptyl:
0.81
Směrodatná odchylka:
0.9
Medián:
3
Modus:
3
8. Myslíte si, že značka sportovních oděvů souvisí s vyšší kvalitou? (1 - určitě ne, 5 - určitě ano)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
3
84
35,59 %
31,94 %
4
59
25 %
22,43 %
2
44
18,64 %
16,73 %
1
33
13,98 %
12,55 %
5
16
6,78 %
6,08 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
2.91
Minimum:
1
Maximum:
5
Variační rozpětí:
4
Rozptyl:
0.98
Směrodatná odchylka:
0.99
Medián:
3
Modus:
3
9. Vypište značky, které se Vám vybaví, když slyšíte sportovní oblečení.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
10. Jaké jsou vaše oblíbené (preferované) značky sportovního oblečení?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nike
33
13,98 %
12,55 %
adidas
24
10,17 %
9,13 %
Puma
9
3,81 %
3,42 %
Nike, adidas
8
3,39 %
3,04 %
Adidas, Nike
6
2,54 %
2,28 %
Alpine pro
6
2,54 %
2,28 %
Nemám
5
2,12 %
1,9 %
Salomon
5
2,12 %
1,9 %
nike, puma
4
1,69 %
1,52 %
žádné
4
1,69 %
1,52 %
ostatní odpovědi
nike, adidas, puma Crivit nepreferuji Adidas, Alpine Pro nemám žádné Nemám preferovanou značku Puma, nike . Litex Adidas, Under armour Vans, Converse Alpine Pro, Hannah Žádnou preferovanou značku nemám. northfinder, salewa Nike, DC žádnou značku nepreferuji Salomon Moira Hannah bez preference Progress, Qechua, Kilpi Quechua, Adidas,.. Endura, Mammut, Direct Alipne Altisport Loap Hannah, crivit Husky, Nordblanc, Merrell, Puma Nebbia, nike Klimatex, Nike, Nord Blanc Kalenji Salomon, Roxy, Nike Puma, Nike, Nasa Prana, La Sportiva, Kari Traa, Fjalraven Adidas, Nike, UA Domyos, Slazenger... hannah Adidas, nikd Kalenji, Nike, Adidas Nike adidas Sportisimo Nebbia, gymglamour, gymshark,.. Adidas, UA The North Face,Mammut Nike,adidas,decathlon Lidl, Gymshark Nike, Reebok Nepreferuji oblečení podle konkretní značky uncel sam, nike oxdog Puma, alpine pro Nike, HM, Hannah klimatex Under Armour, Salomon, Nike adisas nike quechua Ua, Vs Crivit, alpine pro VS, Adidas Značky v řetězci Hervis Nike, 4F, under armour Nike, Adidas, Klimatex Air jordan, under armour, nike Reebok, under armour Nevím Nike puma Salomon, Adidas Lotto, Salamon, Kilimanjaro Nike,Puma Adidas nike Puma adidas nike Nebbia Adidas, nike, puma DRAPS, Alpinrpso, Loap, Solomon Nemám oblíbenou značku, používám různé značky. Converse Nike, Puma, Lowellpro Nike, Puma, crivit North Face,Wedze,Kalenji, Domyos, Nike, adidas, nordblanc, quiksilver, ltb, kappa, sportalm Alpine pro, Husky Nike, Under Armour head Adidas ,Nike la sporitva, black diamond, salomon, nike, adidas Nike, 4F, UnderArmor Puma, Adidas Záleží o jaký typ oblečení jde Adidas, Nike, Reebok, Puma Merrell Salomon, Asics, Adidas, Hannah Hannah, UAX nepreferuju nike,adidas Quicksilver puma, snekrs, nike, adida, tchibo, A3 sport, molo sport, d sport,decatlon Nike, adidas, Výše zmíněné nemám preferované značky nepreferuji žádnou Nike, addidas Under Armour, Adidas - nerozlišuji mezi nimi lotto Fila, Nike, Adidas Sensor, Moira, Craft, Etape, Specialized, Hudy, Rafiki, Ocún, Husky Nike, UA nord blanc Nike, Kalenji Reebok, 2117 of Sweden, Direct alpine, Rafiki, Silvini Nike, Salomon Adidas možná i Nike Lonsdale Adidas, Nike, Underarmour Underarmour, Hannah Puma, Jordan Ccm nejsou AlpinePro fila kempa
132
55,93 %
50,19 %
11. Proč nakupujete značkové sportovní oblečení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Kvalita
144
61,02 %
54,75 %
Design
106
44,92 %
40,3 %
Móda/Trend
61
25,85 %
23,19 %
Prestiž
22
9,32 %
8,37 %
Nenakupuji
17
7,2 %
6,46 %
pohodlí
2
0,85 %
0,76 %
Nakupuji dle ceny a osobní sympatie, značka nehraje roli.
1
0,42 %
0,38 %
Značky jako Adidas, Nike atd... vynechávám kvůli přemrštěným cenám. Často se zde platí pouze za značku:/
1
0,42 %
0,38 %
Funkčnost k dané sportovni cinnosti
1
0,42 %
0,38 %
Z důvodu potřeby
1
0,42 %
0,38 %
na sport
1
0,42 %
0,38 %
Zrovna mi sedí velikost a střih
1
0,42 %
0,38 %
Nenakupuji jen značky
1
0,42 %
0,38 %
Podle potřeby a sportu, ke kterému mají sloužit
1
0,42 %
0,38 %
Funkčnost / materiál
1
0,42 %
0,38 %
Líbí se mi
1
0,42 %
0,38 %
Účelnost
1
0,42 %
0,38 %
protoze nemam nic jineho nez to
1
0,42 %
0,38 %
vlastnosti materiálů
1
0,42 %
0,38 %
zkušenost
1
0,42 %
0,38 %
je v akci a líbí se mi
1
0,42 %
0,38 %
značkové nakupuji jen boty, protože je to velký rozdíl oproti obyčejným, ale u oblečení je mi to jedno
1
0,42 %
0,38 %
Funkčnost, Desing, vzhled, střih,
1
0,42 %
0,38 %
funkčnost
1
0,42 %
0,38 %
12. Jste věrní nějaké značce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 13, Ne → otázka č. 15].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
150
63,56 %
57,03 %
Ano
86
36,44 %
32,7 %
13. Napište název značky, které jste věrní:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nike
21
24,42 %
7,98 %
Adidas
15
17,44 %
5,7 %
Puma
5
5,81 %
1,9 %
Adidas, Nike
3
3,49 %
1,14 %
Salomon
3
3,49 %
1,14 %
Crivit
2
2,33 %
0,76 %
Nebbia
2
2,33 %
0,76 %
Litex
2
2,33 %
0,76 %
Alpine pro
2
2,33 %
0,76 %
Converse, Vans
1
1,16 %
0,38 %
ostatní odpovědi
Salomon, moira Decathlon Kilpi Endura Prana Domyos hannah Kalenji The North face uncle sam Klimatex 4F Under armour Kilimanjaro Draps, Alpinepro, Solomon Converse Lowellpro Husky head Puma, Adidas Merrell Hannah, UAX nike,adidas puma, snekrs, nike, adida, tchibo, A3 sport, molo sport, d sport,decatlon Nike, Kalenji 2117, Direct alpine Lonsdale Underarmour, Adidas alpinepro fila kempa
30
34,88 %
11,41 %
14. Proč jste v předešlé otázce zvolil/a danou značku? *možnost více odpovědí
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Dobrá zkušenost
78
90,7 %
29,66 %
Kvalita
56
65,12 %
21,29 %
Cena
29
33,72 %
11,03 %
Je mi bližší
21
24,42 %
7,98 %
Doporučení
16
18,6 %
6,08 %
filozofie značky
1
1,16 %
0,38 %
Líbí se mi nejvíce její výrobky
1
1,16 %
0,38 %
Hezké designy produktů
1
1,16 %
0,38 %
Nevím
1
1,16 %
0,38 %
15. Jak vnímáte nabídku sportovních oděvů na českém trhu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše vyhovující
76
32,2 %
28,9 %
Dostatečná
73
30,93 %
27,76 %
Vyhovující
71
30,08 %
27 %
Spíše nevyhovující
16
6,78 %
6,08 %
16. Jaký je váš vztah ke sportu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Rekreační sportovec
192
81,36 %
73 %
Profesionální sportovec
25
10,59 %
9,51 %
Nesportuji
19
8,05 %
7,22 %
17. Jaké je vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
162
68,64 %
61,6 %
Muž
74
31,36 %
28,14 %
18. Jaký je Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
18-25 let
111
47,03 %
42,21 %
26-35 let
63
26,69 %
23,95 %
36-45 let
39
16,53 %
14,83 %
46-55 let
13
5,51 %
4,94 %
56-65 let
7
2,97 %
2,66 %
66 let a více
3
1,27 %
1,14 %
19. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Středoškolské s maturitou
124
52,54 %
47,15 %
Vysokoškolské
94
39,83 %
35,74 %
Základní
11
4,66 %
4,18 %
Vyučen nebo středoškolské bez maturity
7
2,97 %
2,66 %
20. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
do 10 000 Kč
87
36,86 %
33,08 %
20 001 - 30 000 Kč
69
29,24 %
26,24 %
10 0001 - 20 000 Kč
52
22,03 %
19,77 %
30 001 - 40 000 Kč
17
7,2 %
6,46 %
40 001 a více
11
4,66 %
4,18 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
5. Kolik průměrně utratíte za sportovní oblečení během jednoho roku?
odpověď Méně než 5 000 Kč:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně často na otázku 2. Jak často nakupujete sportovní oblečení?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nenakupuji na otázku 11. Proč nakupujete značkové sportovní oblečení?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x za rok na otázku 2. Jak často nakupujete sportovní oblečení?
6. V jaké míře Vás tyto faktory ovlivní při nákupu sportovního oblečení? (1 - vůbec mě neovlivní, 5 - velmi mě ovlivní)
odpověď Vzhled=5:
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Barva=5 na otázku 6. V jaké míře Vás tyto faktory ovlivní při nákupu sportovního oblečení? (1 - vůbec mě neovlivní, 5 - velmi mě ovlivní)
12. Jste věrní nějaké značce?
odpověď Ano:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena na otázku 14. Proč jste v předešlé otázce zvolil/a danou značku? *možnost více odpovědí
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobrá zkušenost na otázku 14. Proč jste v předešlé otázce zvolil/a danou značku? *možnost více odpovědí
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení na otázku 14. Proč jste v předešlé otázce zvolil/a danou značku? *možnost více odpovědí
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi bližší na otázku 14. Proč jste v předešlé otázce zvolil/a danou značku? *možnost více odpovědí
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita na otázku 14. Proč jste v předešlé otázce zvolil/a danou značku? *možnost více odpovědí
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Adidas na otázku 13. Napište název značky, které jste věrní:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nike na otázku 13. Napište název značky, které jste věrní:
odpověď Ne:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně často na otázku 2. Jak často nakupujete sportovní oblečení?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nenakupuji na otázku 11. Proč nakupujete značkové sportovní oblečení?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka=1 na otázku 6. V jaké míře Vás tyto faktory ovlivní při nákupu sportovního oblečení? (1 - vůbec mě neovlivní, 5 - velmi mě ovlivní)
14. Proč jste v předešlé otázce zvolil/a danou značku? *možnost více odpovědí
odpověď Dobrá zkušenost:
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Adidas na otázku 13. Napište název značky, které jste věrní:
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena na otázku 14. Proč jste v předešlé otázce zvolil/a danou značku? *možnost více odpovědí
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi bližší na otázku 14. Proč jste v předešlé otázce zvolil/a danou značku? *možnost více odpovědí
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita na otázku 14. Proč jste v předešlé otázce zvolil/a danou značku? *možnost více odpovědí
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 12. Jste věrní nějaké značce?
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nike na otázku 13. Napište název značky, které jste věrní:
18. Jaký je Váš věk?
odpověď 18-25 let:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Základní na otázku 19. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
20. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem?
odpověď do 10 000 Kč:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Základní na otázku 19. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Nakupujete sportovní oblečení?
2. Jak často nakupujete sportovní oblečení?
3. Kde nejčastěji nakupujete sportovní oblečení?
4. K jakému účelu převážně nakupujete sportovní oblečení?
5. Kolik průměrně utratíte za sportovní oblečení během jednoho roku?
6. V jaké míře Vás tyto faktory ovlivní při nákupu sportovního oblečení? (1 - vůbec mě neovlivní, 5 - velmi mě ovlivní)
7. Myslíte si, že vyšší cena sportovních oděvů souvisí s vyšší kvalitou? (1- určitě ne, 5- určitě ano)
8. Myslíte si, že značka sportovních oděvů souvisí s vyšší kvalitou? (1 - určitě ne, 5 - určitě ano)
10. Jaké jsou vaše oblíbené (preferované) značky sportovního oblečení?
11. Proč nakupujete značkové sportovní oblečení?
12. Jste věrní nějaké značce?
13. Napište název značky, které jste věrní:
14. Proč jste v předešlé otázce zvolil/a danou značku? *možnost více odpovědí
15. Jak vnímáte nabídku sportovních oděvů na českém trhu?
16. Jaký je váš vztah ke sportu?
17. Jaké je vaše pohlaví?
18. Jaký je Váš věk?
19. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
20. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Nakupujete sportovní oblečení?
2. Jak často nakupujete sportovní oblečení?
3. Kde nejčastěji nakupujete sportovní oblečení?
4. K jakému účelu převážně nakupujete sportovní oblečení?
5. Kolik průměrně utratíte za sportovní oblečení během jednoho roku?
6. V jaké míře Vás tyto faktory ovlivní při nákupu sportovního oblečení? (1 - vůbec mě neovlivní, 5 - velmi mě ovlivní)
7. Myslíte si, že vyšší cena sportovních oděvů souvisí s vyšší kvalitou? (1- určitě ne, 5- určitě ano)
8. Myslíte si, že značka sportovních oděvů souvisí s vyšší kvalitou? (1 - určitě ne, 5 - určitě ano)
10. Jaké jsou vaše oblíbené (preferované) značky sportovního oblečení?
11. Proč nakupujete značkové sportovní oblečení?
12. Jste věrní nějaké značce?
13. Napište název značky, které jste věrní:
14. Proč jste v předešlé otázce zvolil/a danou značku? *možnost více odpovědí
15. Jak vnímáte nabídku sportovních oděvů na českém trhu?
16. Jaký je váš vztah ke sportu?
17. Jaké je vaše pohlaví?
18. Jaký je Váš věk?
19. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
20. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.