Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Potravinářské privátní značky
Potravinářské privátní značky
→ Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ ←
(cca 15 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Marcela Waszkova |
---|---|
Šetření: | 25. 03. 2013 - 04. 04. 2013 |
Počet respondentů: | 50 |
Počet otázek (max/průměr): | 17 / 15.94 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | po jedné otázce |
Návratnost dotazníků: | 39,8 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.05:05 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
jsem studentkou 2. ročníku navazujícího studia Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné, oboru Marketing a managemet. Touto cestou bych Vás chtěla požádat o vyplnění dotazníku na téma Privátní značky, který má zjistit jak je zákaznící vnímají a co pro ně představují. Diplomová práce je zaměřená na společnost Tesco a jeho privátní značky. Váš názor je pro mne důležitý. Mnohokrát Vám děkuji za vyplnění.
Marcela Waszková
Odpovědi respondentů
1. Znáte privátní značky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 43 | 86 % | 86 % |
ne | 7 | 14 % | 14 % |
2. Dokázali byste vyjmenovat privátní značky společnosti Tesco? Pokud ano, prosím vypište.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 24 | 48 % | 48 % |
ano | 22 | 44 % | 44 % |
Tesco | 3 | 6 % | 6 % |
Tesco value | 3 | 6 % | 6 % |
tesco standart, value, finest | 1 | 2 % | 2 % |
value,organic | 1 | 2 % | 2 % |
tesco organic, tesco value, finest | 1 | 2 % | 2 % |
Tesco organic , Tesco Healthy Living | 1 | 2 % | 2 % |
Tesco Value, Tesco Standard | 1 | 2 % | 2 % |
Standard, Value, Organic | 1 | 2 % | 2 % |
value | 1 | 2 % | 2 % |
TESCO Organic,TESCO Standard | 1 | 2 % | 2 % |
Tesco Finest | 1 | 2 % | 2 % |
Tesco Quality, Tesco Standard | 1 | 2 % | 2 % |
value, finest | 1 | 2 % | 2 % |
organic | 1 | 2 % | 2 % |
3. Kupujete privátní značky společnosti Tesco pravidelně? (Při každém nákupu aspoň 1 položka)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 21 | 42 % | 42 % |
občas | 16 | 32 % | 32 % |
ano | 13 | 26 % | 26 % |
4. Jak hodnotíte poměr cena/kvalita u potravinářských výrobků privátní značky Tesco?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
uchazející | 26 | 52 % | 52 % |
dobře | 14 | 28 % | 28 % |
velmi dobře | 6 | 12 % | 12 % |
špatné | 4 | 8 % | 8 % |
5. Se kterými výrobky z potravinářské oblasti privátní značky Tesco máte dobré zkušenosti a nadále je plánujete nakupovat? (Vyjmenujte prosím)
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
0
arašídové oříšky,
balená šunka
cestoviny
čaje
jogurty, sýry, mléčné výrobky
Kukurice, jogurty, mrazena zelenina.
mléčné výrobky, sladkosti
mléko
mléko
mléko
mléko, slané výrobky (chipsy, tyčinky), sýry
mléko,arašídy
nekupuji
nic
oplatky, limonády, mléčné výrobky,...
organic, finest
plátkový sýr, chléb (healthy living)
pomazánkové máslo
potraviny, spotřební zboží
rýže
těstoviny
testoviny, kukurice, hrasek (nakladane)
těstoviny, mléčné výrobky
tvaroh, pomazánkové máslo, čokoláda, čaj
Tvaroh,Lupínky, tyčinky, sýr
V tomto obchodě nenakupuji.
většinou nekupuji
žádné si nemůžu vybavit
6. Které výrobky potravinářského sortimentu privátní značky Tesco Vás neoslovily a proč? (Vyjmenujte prosím)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
.
"čínské polévky", jsou bez chuti
celkově nápoje value - nevhodné složení
čerstvé potraviny jako saláty a salámy - raději tento sortiment nakupuji ve specializovaných obchodech
hermelín-špatná chuť
jogurty ,nechutnají dobře
jogurty (dávám přednost originální značce) nápoje (nechutnají mí přeslazené nápoje, jako pomerančové šťávy, něco jako kola, atd.) oblečení (lepší je pro mě nakoupit ve světově uznávaných značkových prodejnách, to pak vydrží déle, než tyto v Tescu)
krabicové mléko - jako by ředěné
Marmelády,džemy (znám ověřené značky za podobnou cenu)
masové výrobky
Mekky i tvrdy syr, kvalita.
Minerálka Tesco pomeranč. špatna chuť a spousty umělích sladidel
mléčné výrobky
mléčné výrobky, ovoce a zelenina
mléko
Mléko Tesco Value, horší chuť
nekupuji
Nekupuji privátní značky Tesco jelikož nejsem spokojen s kvalitou
Nemám negativní zkušenost.
nemam s nimi vylozene problem u niceho
nenakupiji v Tescu, mám ho daleko
nerad nakupuji výrobky potravinářského sortimentu privátní značky Tesco, raději si připlatím za kvalitnější výrobky.
neviem, ale nieco co nekupujem tak často a pozadujem vyššiu kvalitu
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevybavuji si
neznám
neznám je
organic - příliš drahé a nejsem si jistý, zda-li kvalita odpovídá požadované ceně
plátkový sýr - lepí se
sýrové tyčinky, "nutella"
sýry, nechutnají mi
sýry, oplatky
takové nejsou
Tesco standart
tesco value
tesco value, myslím, že jsou méně kvalitní než známé značky jiných společností
těžko říct
V tomto obchodě nenakupuji.
value-příšerná kvalita
většina, privátní značky na mě prostě nepůsobí důvěryhodně
víno
vsechny
Všechny, které jsem vyzkoušela. Tesco vyrábí tak, aby mohlo nabídnout co nejnižší cenu a tomu odpovídá i kvalita.
zavařená zelenina
7. Jak vnímáte potravinářské výrobky privátní značky Tesco vůči jiným privátním značkám ostatních společností?
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
8. Co Vás láká k nakupu privátní značky společnosti Tesco? (Vyberte max. 3 možnosti)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
cena | 30 | 60 % | 60 % |
nekupuji privátní značky | 12 | 24 % | 24 % |
dobrá dostupnost | 10 | 20 % | 20 % |
doporučení známých | 7 | 14 % | 14 % |
kvalita | 5 | 10 % | 10 % |
dostupnost informací na obale | 3 | 6 % | 6 % |
nenakupuji v Tescu | 1 | 2 % | 2 % |
privátní značky kupuji výjimečně | 1 | 2 % | 2 % |
instinkt | 1 | 2 % | 2 % |
nic | 1 | 2 % | 2 % |
9. Jak hodnotíte kvalitu jednotlivých řad privátních značek společnosti Tesco? (Vyberte prosím)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
10. Co Vás odrazuje na nákupu potravin pod privátní značkou Tesco? (Vyberte max. 3 varianty)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
kvalita | 20 | 40 % | 40 % |
nedůvěra privátní značce obecně | 19 | 38 % | 38 % |
obal | 17 | 34 % | 34 % |
image výrobku | 15 | 30 % | 30 % |
chuť | 12 | 24 % | 24 % |
neuvedení výrobce | 11 | 22 % | 22 % |
nedostatek informací | 9 | 18 % | 18 % |
nízká cena | 5 | 10 % | 10 % |
nedostatečný sortiment | 2 | 4 % | 4 % |
V České republice mě odrazuje především kvalita za danou cenu, pokud na koupíte např. v Anglii výrobek Tesco value, je mnohem kvalitnější než stejný v ČR | 1 | 2 % | 2 % |
vysoká cena | 1 | 2 % | 2 % |
neodrazuje mě | 1 | 2 % | 2 % |
umístění v regále | 1 | 2 % | 2 % |
11. Jaké zlepšení byste doporučili pro potravinářský sortiment privátní značky Tesco? (Vypište prosím)
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
aby Tesco kladlo více pozornosti na reklamu a zvýraznění jejich vlastních produktů možná více barevnější obaly vlastních produktů
Hezci obal, lepsi kvalita, nizsi cena.
hlavně více kvalitního zboží....
hlavně vzhled, aby to byla větší kvalita
jednoznačně lepší kvalita výrobku.
kvalita hlavně ovoce a zeleniny
kvalita surovin
lepší image daných značek a v prvé řadě hlavě atraktivnější obaly, ty bílé "nádoby" mě všeobecně odrazují zkusit něco nového oproti jiným výrobkům od specializovaných firem, které užívám již roky.
lepší kvalita
lepší obal a vzhled
nevím
nevím
Nový design obalů a více informací na etiketě
smlouvy s lepšími výrobci
vetsi reklama
zlepsit obaly
změna designu zboží, zkvalitnění výrobků
změna obalu
zvýšení kvality, zajímavější obal
zvýšit cenu i kvalitu tesco value. aby lidi nemohli jíst takové s...y
12. Doporučili byste potravinářské produkty privátní značky Tesco svým známý? (Vyberte prosím, popř. napište konkrétní výrobky)
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nevím | 23 | 46,94 % | 46 % |
ano | 13 | 26,53 % | 26 % |
ne | 11 | 22,45 % | 22 % |
ano,ale jenom některé zboží | 1 | 2,04 % | 2 % |
oplatky | 1 | 2,04 % | 2 % |
spíše ne | 1 | 2,04 % | 2 % |
privátní značky nedoporučuju | 1 | 2,04 % | 2 % |
těstoviny(špagety) | 1 | 2,04 % | 2 % |
13. Počet osob ve Vaší domácnosti? (Napiště prosím počet dospělých osob a dětí)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 | 13 | 26 % | 26 % |
2 | 8 | 16 % | 16 % |
4 | 4 | 8 % | 8 % |
3 dospělí | 3 | 6 % | 6 % |
1 | 3 | 6 % | 6 % |
5 | 3 | 6 % | 6 % |
7 | 2 | 4 % | 4 % |
3,2 | 2 | 4 % | 4 % |
2 dospělí | 2 | 4 % | 4 % |
3 dospělí a 1 dítě | 1 | 2 % | 2 % |
ostatní odpovědi | 9 | 18 % | 18 % |
14. Ekonomický status?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
zaměstnanec | 23 | 46 % | 46 % |
student | 22 | 44 % | 44 % |
nezaměstnaný | 2 | 4 % | 4 % |
Mateřská | 1 | 2 % | 2 % |
podnikatel | 1 | 2 % | 2 % |
důchodce | 1 | 2 % | 2 % |
15. Hrubý měsíční příjem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
do 10.000 Kč | 18 | 36 % | 36 % |
16.000 - 21.000 Kč | 13 | 26 % | 26 % |
10.000 - 15.000 Kč | 8 | 16 % | 16 % |
22.000 - 27.000 Kč | 5 | 10 % | 10 % |
40.000 Kč a více | 3 | 6 % | 6 % |
33.000 - 40.000 Kč | 2 | 4 % | 4 % |
28.000 - 32.000 Kč | 1 | 2 % | 2 % |
16. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vysokoškolské | 28 | 56 % | 56 % |
středoškolské s maturitou | 17 | 34 % | 34 % |
středoškolské s výučním listem | 4 | 8 % | 8 % |
vyšší odborné | 1 | 2 % | 2 % |
17. Pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 35 | 70 % | 70 % |
muž | 15 | 30 % | 30 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.