Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Potřeba a efektivita reklamy

Potřeba a efektivita reklamy

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:WDW
Šetření:14. 10. 2010 - 27. 10. 2010
Počet respondentů:97
Počet otázek (max/průměr):11 / 9.81
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:75,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:45
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den a ahoj,

vytvořila jsem dotazník o jedenácti otázkách týkajících se reklam a posléze specifických reklam na prací prášky. Tento dotazník mi slouží pro dopsání seminární práce na téma "Marketingový výzkum". Díky za váš čas.

Veronika Drahovzalová

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)


 Pokud prací prášky nekupujete Vy sami, berte to podle toho, co se kupuje doma.

Odpovědi respondentů

1. Sledujete televizní reklamy?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
občas4042,11 %41,24 %  
málokdy3637,89 %37,11 %  
ano1111,58 %11,34 %  
ne, nikdy88,42 %8,25 %  

Graf

2. Máte rádi televizní reklamy?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
příliš ne5254,74 %53,61 %  
vůbec ne3334,74 %34,02 %  
docela ano99,47 %9,28 %  
(jiná odpověď)11,05 %1,03 %  

Graf

3. Nakupujete podle reklam?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
málokdy4143,16 %42,27 %  
ne3435,79 %35,05 %  
občas1920 %19,59 %  
(jiná odpověď)11,05 %1,03 %  

Graf

4. Myslíte si, že Vás reklama ovlivňuje při výběru a koupi pracích prostředků?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5254,74 %53,61 %  
částečně3840 %39,18 %  
(jiná odpověď)33,16 %3,09 %  
ano22,11 %2,06 %  

Graf

5. Který z uvedených pracích prostředků znáte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ariel9297,87 %94,85 %  
Persil9095,74 %92,78 %  
Vanish8893,62 %90,72 %  
Palmex8792,55 %89,69 %  
Lanza8691,49 %88,66 %  
Perwoll8691,49 %88,66 %  
Tide7984,04 %81,44 %  
Bonux7882,98 %80,41 %  
Rex7680,85 %78,35 %  
(jiný)1515,96 %15,46 %  

Graf

6. Který z uvedených pracích prostředků používáte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Persil4952,13 %50,52 %  
Ariel4952,13 %50,52 %  
Vanish3436,17 %35,05 %  
Perwoll2526,6 %25,77 %  
Palmex1819,15 %18,56 %  
(jiný)1617,02 %16,49 %  
Bonux1414,89 %14,43 %  
Lanza1111,7 %11,34 %  
Tide66,38 %6,19 %  
Rex66,38 %6,19 %  
nic11,06 %1,03 %  

Graf

7. Hledíte při koupi pracího prášku na cenu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, preferuji levnější4345,74 %44,33 %  
ne2021,28 %20,62 %  
ano, preferuji dražší - účinnější1920,21 %19,59 %  
(jiná odpověď)1212,77 %12,37 %  

Graf

8. Který z pracích prášků je podle Vás nejlepší?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ariel2730,34 %27,84 %  
Persil2224,72 %22,68 %  
(jiný)1314,61 %13,4 %  
Perwoll910,11 %9,28 %  
Palmex66,74 %6,19 %  
Vanish66,74 %6,19 %  
Lanza33,37 %3,09 %  
Bonux22,25 %2,06 %  
Tide11,12 %1,03 %  

Graf

9. Pohlaví

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5961,46 %60,82 %  
muž3738,54 %38,14 %  

Graf

10. Věk

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-398286,32 %84,54 %  
40-5988,42 %8,25 %  
0-1955,26 %5,15 %  

Graf

11. Poznámky? Připomínky? Návrhy? Zajímavosti? (týkající se dotazníku)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Byla to rychlovka. Ani těch 5 minut :))

Doufám, že ti to pomůže :o))

Muži se většinou o prací prášky moc nezajímají ;-)

Nákup pracích prostředků nechávám na ženách a když bych měl nějaký ten prac. prostředek už koupit tak koukám spíš na cenu pro to je pro mne vhodnější nakupovat v DE.

ne

Otázka číslo 7. není podle mě dobře položena. To,že je prášek dražší,neznamená,že je účinnější.. Kupuji prášek po jeho odzkoušení.

Podle mne jsou všechny prášky (zde uvedené) stejné, kupuji ten, který je zrovna v akci.

Prací prášky kupuji a vybírám podle toho, co jsme používali doma a co používají moji známí. Pokud s ním byli spokojení, je to pro mě největší impuls si prášek koupit a zkusit. U otázky, zdali je i cena rozhodující - ano, cena je důležitá ale pro mě není rozhoduící, spíše než na cenu koukám po značce.

tozs ja su drahos :P

Uvítala bych více možnosti u ot. č. 7 (např. Jak kdy, ...)


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Který z uvedených pracích prostředků používáte?

  • odpověď Ariel:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ariel na otázku 8. Který z pracích prášků je podle Vás nejlepší?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Sledujete televizní reklamy?

2. Máte rádi televizní reklamy?

3. Nakupujete podle reklam?

4. Myslíte si, že Vás reklama ovlivňuje při výběru a koupi pracích prostředků?

5. Který z uvedených pracích prostředků znáte?

6. Který z uvedených pracích prostředků používáte?

7. Hledíte při koupi pracího prášku na cenu?

8. Který z pracích prášků je podle Vás nejlepší?

9. Pohlaví

10. Věk

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Sledujete televizní reklamy?

2. Máte rádi televizní reklamy?

3. Nakupujete podle reklam?

4. Myslíte si, že Vás reklama ovlivňuje při výběru a koupi pracích prostředků?

5. Který z uvedených pracích prostředků znáte?

6. Který z uvedených pracích prostředků používáte?

7. Hledíte při koupi pracího prášku na cenu?

8. Který z pracích prášků je podle Vás nejlepší?

9. Pohlaví

10. Věk

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

, W.Potřeba a efektivita reklamy (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://potreba-a-efektivita-reklamy.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.