Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Potřeba a efektivita reklamy
Potřeba a efektivita reklamy
→ Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali? ←
(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 14. prosince ve 12:00)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | WDW |
---|---|
Šetření: | 14. 10. 2010 - 27. 10. 2010 |
Počet respondentů: | 97 |
Počet otázek (max/průměr): | 11 / 9.81 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 75,6 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:45 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den a ahoj,
vytvořila jsem dotazník o jedenácti otázkách týkajících se reklam a posléze specifických reklam na prací prášky. Tento dotazník mi slouží pro dopsání seminární práce na téma "Marketingový výzkum". Díky za váš čas.
Veronika Drahovzalová
Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)
Pokud prací prášky nekupujete Vy sami, berte to podle toho, co se kupuje doma.
Odpovědi respondentů
1. Sledujete televizní reklamy?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
občas | 40 | 42,11 % | 41,24 % |
málokdy | 36 | 37,89 % | 37,11 % |
ano | 11 | 11,58 % | 11,34 % |
ne, nikdy | 8 | 8,42 % | 8,25 % |
2. Máte rádi televizní reklamy?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
příliš ne | 52 | 54,74 % | 53,61 % |
vůbec ne | 33 | 34,74 % | 34,02 % |
docela ano | 9 | 9,47 % | 9,28 % |
(jiná odpověď) | 1 | 1,05 % | 1,03 % |
3. Nakupujete podle reklam?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
málokdy | 41 | 43,16 % | 42,27 % |
ne | 34 | 35,79 % | 35,05 % |
občas | 19 | 20 % | 19,59 % |
(jiná odpověď) | 1 | 1,05 % | 1,03 % |
4. Myslíte si, že Vás reklama ovlivňuje při výběru a koupi pracích prostředků?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 52 | 54,74 % | 53,61 % |
částečně | 38 | 40 % | 39,18 % |
(jiná odpověď) | 3 | 3,16 % | 3,09 % |
ano | 2 | 2,11 % | 2,06 % |
5. Který z uvedených pracích prostředků znáte?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ariel | 92 | 97,87 % | 94,85 % |
Persil | 90 | 95,74 % | 92,78 % |
Vanish | 88 | 93,62 % | 90,72 % |
Palmex | 87 | 92,55 % | 89,69 % |
Lanza | 86 | 91,49 % | 88,66 % |
Perwoll | 86 | 91,49 % | 88,66 % |
Tide | 79 | 84,04 % | 81,44 % |
Bonux | 78 | 82,98 % | 80,41 % |
Rex | 76 | 80,85 % | 78,35 % |
(jiný) | 15 | 15,96 % | 15,46 % |
6. Který z uvedených pracích prostředků používáte?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Persil | 49 | 52,13 % | 50,52 % |
Ariel | 49 | 52,13 % | 50,52 % |
Vanish | 34 | 36,17 % | 35,05 % |
Perwoll | 25 | 26,6 % | 25,77 % |
Palmex | 18 | 19,15 % | 18,56 % |
(jiný) | 16 | 17,02 % | 16,49 % |
Bonux | 14 | 14,89 % | 14,43 % |
Lanza | 11 | 11,7 % | 11,34 % |
Tide | 6 | 6,38 % | 6,19 % |
Rex | 6 | 6,38 % | 6,19 % |
nic | 1 | 1,06 % | 1,03 % |
7. Hledíte při koupi pracího prášku na cenu?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano, preferuji levnější | 43 | 45,74 % | 44,33 % |
ne | 20 | 21,28 % | 20,62 % |
ano, preferuji dražší - účinnější | 19 | 20,21 % | 19,59 % |
(jiná odpověď) | 12 | 12,77 % | 12,37 % |
8. Který z pracích prášků je podle Vás nejlepší?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ariel | 27 | 30,34 % | 27,84 % |
Persil | 22 | 24,72 % | 22,68 % |
(jiný) | 13 | 14,61 % | 13,4 % |
Perwoll | 9 | 10,11 % | 9,28 % |
Palmex | 6 | 6,74 % | 6,19 % |
Vanish | 6 | 6,74 % | 6,19 % |
Lanza | 3 | 3,37 % | 3,09 % |
Bonux | 2 | 2,25 % | 2,06 % |
Tide | 1 | 1,12 % | 1,03 % |
9. Pohlaví
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 59 | 61,46 % | 60,82 % |
muž | 37 | 38,54 % | 38,14 % |
10. Věk
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
20-39 | 82 | 86,32 % | 84,54 % |
40-59 | 8 | 8,42 % | 8,25 % |
0-19 | 5 | 5,26 % | 5,15 % |
11. Poznámky? Připomínky? Návrhy? Zajímavosti? (týkající se dotazníku)
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Byla to rychlovka. Ani těch 5 minut :))
Doufám, že ti to pomůže :o))
Muži se většinou o prací prášky moc nezajímají ;-)
Nákup pracích prostředků nechávám na ženách a když bych měl nějaký ten prac. prostředek už koupit tak koukám spíš na cenu pro to je pro mne vhodnější nakupovat v DE.
ne
Otázka číslo 7. není podle mě dobře položena. To,že je prášek dražší,neznamená,že je účinnější.. Kupuji prášek po jeho odzkoušení.
Podle mne jsou všechny prášky (zde uvedené) stejné, kupuji ten, který je zrovna v akci.
Prací prášky kupuji a vybírám podle toho, co jsme používali doma a co používají moji známí. Pokud s ním byli spokojení, je to pro mě největší impuls si prášek koupit a zkusit. U otázky, zdali je i cena rozhodující - ano, cena je důležitá ale pro mě není rozhoduící, spíše než na cenu koukám po značce.
tozs ja su drahos :P
Uvítala bych více možnosti u ot. č. 7 (např. Jak kdy, ...)
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.