Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > POUZE PRO ŽENY: Vnímání výkladních skříní

POUZE PRO ŽENY: Vnímání výkladních skříní

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martina Bendová
Šetření:15. 03. 2013 - 17. 03. 2013
Počet respondentů:227
Počet otázek (max/průměr):6 / 6
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:84,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:38
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

jsem studentka Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a ráda bych Vás požádala o vyplnění mého dotazníku.

Jeho výsledky použiji při vypracování své ročníkové práce.

 

 

PROSÍM O VYPLNĚNÍ DOTAZNÍKU POUZE ŽENAMI , KTERÉ SPLŇUJÍ PODMÍNKU VĚKU 15 - 45 LET.

Odpovědi respondentů

1. Rozhodujete se, zda do obchodu vstoupíte na základě výkladní skříně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas výkladní skříň hraje svou roli, občas ne! Je to různé.10044,05 %44,05 %  
Ano, ale není to pro mě rozhodující faktor.7533,04 %33,04 %  
Ano, výkladní skříň je pro mě velmi důležitým faktorem.3816,74 %16,74 %  
Ne, o výkladní skříně se nezajímám.146,17 %6,17 %  

Graf

2. Co na Vás ve výkladní skříni má největší vliv?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vystavené zboží10847,58 %47,58 %  
Slevové poutače5122,47 %22,47 %  
Barevné a hravé prostředí výkladní skříně4118,06 %18,06 %  
Seriózní a luxusně vypadající prostředí výkladní skříně2711,89 %11,89 %  

Graf

3. Má prezentace zboží ve výkladní skříni vliv na Vaše vnímání dané značky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano, vnímám značku i na základě výkladní skříně.10646,7 %46,7 %  
Spíše ne, výkladní skříň vnímám jako prezentaci značky jen minimálně.7332,16 %32,16 %  
Ano, je to jeden z hlavních faktorů.3113,66 %13,66 %  
Ne, hodnotím obchod podle jiných kritérií.177,49 %7,49 %  

Graf

4. Jaká značka podle Vás dbá na své výkladní skříně nejvíce? Tedy, které výkladní skříně jsou podle Vás nejlépe aranžovány. (Pokud budete dopisovat svou vlastní odpověď, piště pouze název obchodu či značky!)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Orsay5222,91 %22,91 %  
Reserved3515,42 %15,42 %  
H&M3515,42 %15,42 %  
C&A3314,54 %14,54 %  
Zara2511,01 %11,01 %  
Mango156,61 %6,61 %  
Tally Weijl41,76 %1,76 %  
nevim31,32 %1,32 %  
adidas20,88 %0,88 %  
NewYourker10,44 %0,44 %  
Zara, Mango10,44 %0,44 %  
všechny uvedené značky jsou přibližně na stejné úrovni10,44 %0,44 %  
Bershka, pull and bear10,44 %0,44 %  
Time out, Cropp Town10,44 %0,44 %  
tailly weil10,44 %0,44 %  
Bershka10,44 %0,44 %  
Quiksilver10,44 %0,44 %  
esprit10,44 %0,44 %  
drahé luxusní obchody10,44 %0,44 %  
benetton10,44 %0,44 %  
promod10,44 %0,44 %  
Mango, H&M10,44 %0,44 %  
Tezenis10,44 %0,44 %  
žadná10,44 %0,44 %  
s.Oliver10,44 %0,44 %  
Nezajímají mne žádné "značky". Pouze výklady a zboží v nich.10,44 %0,44 %  
nevím, nezajímá mě to.10,44 %0,44 %  
Lindex10,44 %0,44 %  
Cropp10,44 %0,44 %  
guess10,44 %0,44 %  
nvm10,44 %0,44 %  
nikdo10,44 %0,44 %  

Graf

5. Chodíte se, na základě výkladní skříně, podívat i do obchodů, které jsou mimo vaši finanční dostupnost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne.8537,44 %37,44 %  
Ano, ale jen zřídka kdy.7733,92 %33,92 %  
Ne, chodím jen do obchodí, které jsem v mém cenovém dosahu.3615,86 %15,86 %  
Ano, velmi často. Chodím se inspirovat.2912,78 %12,78 %  

Graf

6. Kolik Vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-24 let11751,54 %51,54 %  
25-45 let11048,46 %48,46 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Kolik Vám je let?

  • odpověď 25-45 let:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, o výkladní skříně se nezajímám. na otázku 1. Rozhodujete se, zda do obchodu vstoupíte na základě výkladní skříně?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Rozhodujete se, zda do obchodu vstoupíte na základě výkladní skříně?

2. Co na Vás ve výkladní skříni má největší vliv?

3. Má prezentace zboží ve výkladní skříni vliv na Vaše vnímání dané značky?

4. Jaká značka podle Vás dbá na své výkladní skříně nejvíce? Tedy, které výkladní skříně jsou podle Vás nejlépe aranžovány. (Pokud budete dopisovat svou vlastní odpověď, piště pouze název obchodu či značky!)

5. Chodíte se, na základě výkladní skříně, podívat i do obchodů, které jsou mimo vaši finanční dostupnost?

6. Kolik Vám je let?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Rozhodujete se, zda do obchodu vstoupíte na základě výkladní skříně?

2. Co na Vás ve výkladní skříni má největší vliv?

3. Má prezentace zboží ve výkladní skříni vliv na Vaše vnímání dané značky?

4. Jaká značka podle Vás dbá na své výkladní skříně nejvíce? Tedy, které výkladní skříně jsou podle Vás nejlépe aranžovány. (Pokud budete dopisovat svou vlastní odpověď, piště pouze název obchodu či značky!)

5. Chodíte se, na základě výkladní skříně, podívat i do obchodů, které jsou mimo vaši finanční dostupnost?

6. Kolik Vám je let?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Bendová, M.POUZE PRO ŽENY: Vnímání výkladních skříní (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://pouze-pro-zeny-vnimani-vykla.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.