Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Používání internetu dětmi předškolního věku

Používání internetu dětmi předškolního věku

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Klára Zastoupilová
Šetření:06. 03. 2015 - 14. 03. 2015
Počet respondentů:100
Počet otázek (max/průměr):16 / 12.75
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:53,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:40
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

prosím Vás o vyplnění dotazníku, jehož výsledky mi budou sloužit jako podklad pro praktickou část bakalářské práce. Dotazník je určen pro rodiče dětí předškolního věku.

Děkuji.


Klára Zastoupilová

Odpovědi respondentů

1. Vaše dítě je?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dívka6060 %60 %  
chlapec4040 %40 %  

Graf

2. V jaké věkové kategorii je vaše dítě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4,5-6 let5555 %55 %  
3 - 4,5 let2323 %23 %  
7 let2222 %22 %  

Graf

3. Vašeho dítěte jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
matka9494 %94 %  
otec66 %6 %  

Graf

4. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5353 %53 %  
SŠ s maturitou3636 %36 %  
vyučen/a1010 %10 %  
základní11 %1 %  

Graf

5. Má vaše dítě sourozence?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7575 %75 %  
ne2525 %25 %  

Graf

6. Znáte programy zajišťující bezpečnost dětí na internetu? Pokud ano, uveďte jejich název a uveďte, zda je používáte či nepoužíváte.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8181 %81 %  
ano1111 %11 %  
nepoužívám11 %1 %  
Rodičovský zámek11 %1 %  
to má pod kontrolou manžel it specialista11 %1 %  
nastvuji si to sama v sistému počítače, syn má vlastní profil s detským prohlížečem, ten má nastavené rodičkovské zámky11 %1 %  
Nepoužívám, vím o něm. Mám naistalovaný v PC.11 %1 %  
Rodičovský zámek, zatím nepoužíváme není třeba11 %1 %  
mé dítě nemá doma přístup k Internetu11 %1 %  
Rodičovská kontrola - používám11 %1 %  

Graf

7. Používá vaše dítě internet? Na jakém zařízení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano, na rodinném PC/tabletuotázka č. 8, ano, na vlastním PC/tabletuotázka č. 8, ano, na smartphonuotázka č. 8, ne, dítě nepoužívá internetotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, na rodinném PC/tabletu5757 %57 %  
ne, dítě nepoužívá internet3636 %36 %  
ano, na vlastním PC/tabletu77 %7 %  

Graf

8. Jak často vaše dítě navštěvuje internet? U variant 1x za týden a více než 1x za týden vypište, jakou dobu dítě na internetu stráví

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
denně cca 1 hodinu2233,85 %22 %  
více než 1 za týden2030,77 %20 %  
1x za týden1015,38 %10 %  
denně cca 1,5 - 3 hodiny34,62 %3 %  
denně více než 3 hodiny23,08 %2 %  
jiné - uveďte níže23,08 %2 %  
20 min23,08 %2 %  
3 hodiny týdně 23,08 %2 %  
5 minut11,54 %1 %  
jednou za měsíc11,54 %1 %  
30 minut11,54 %1 %  
20 minut11,54 %1 %  
pouze pohádky a reguluji zcela nepravidelne11,54 %1 %  
to je dost různé podle momentální kondice,má DMO a pomocí internetu rehabilituje11,54 %1 %  
1 hodinu11,54 %1 %  
3x za měsíc11,54 %1 %  
hovori s prarodici pres skype11,54 %1 %  
30min11,54 %1 %  
4hodiny týdně11,54 %1 %  
cca 1-2 hodiny 11,54 %1 %  
každý den ne,tak za 2 dny 2 hod11,54 %1 %  
jen přes zimu, cca 3 hodiny/měcíc11,54 %1 %  
hodinu a půl11,54 %1 %  
každý den si může ráno a večer pustit pohádku-411,54 %1 %  
2 hod.11,54 %1 %  
3 hodiny11,54 %1 %  
zhruba 1 hodinu11,54 %1 %  
cca 3 krát týdně 30-45 min11,54 %1 %  
na internetu je ojediněle, stráví tak max. 15 min.11,54 %1 %  
1-3 hod tydne11,54 %1 %  
0,5-1 hodinu11,54 %1 %  
denně max. 0,5 hodiny11,54 %1 %  

Graf

9. V jakou denní dobu vaše dítě nejčastěji navštěvuje internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
odpoledne5178,46 %51 %  
večer1218,46 %12 %  
ráno (dopoledne)23,08 %2 %  

Graf

10. Víte, jaké internetové stránky navštěvuje vaše dítě? Na prvním místě uveďte tu, kterou dle vás navštěvuje nejčastěji.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Youtube1625 %16 %  
hry.cz23,13 %2 %  
Nevim23,13 %2 %  
déčko23,13 %2 %  
alik.cz23,13 %2 %  
www.youtube.com23,13 %2 %  
youtube.com23,13 %2 %  
Superhry.cz, youtube.com11,56 %1 %  
youtube, e-mail11,56 %1 %  
mickyho club pohádky11,56 %1 %  
ostatní odpovědi webgames, superhry
youtube,superhry
superhry- oblékání panenek
ty, co mu povolím a najdu
kizi, youtube, bigfish
www.decko.cz
decko.ceskatelevize.cz, divky.1001hry.cz, www.youtube.com
Hravé učení
hryprodivky
hry pro dívky
pouze hry a pohádky
skype
on line hry
superhry,YouTube
you tube
decko
seznam.cz (pohádky), stránky naší mš (fotogalerie), google (fotky zvířat)
you tube pohádky
ČT déčko
hry pro děti,pohádky
youtube s přednastavenými pohádkami
friv
lego
www.decko.ceskatelevize.cz
decko,
Hraveuceni.cz
YouTube, hry pro nejmenší
dětské hry, poslech hudby, sledování pohádek
ano, www.promaminky.cz
www.youtube.com, www.pohadkar.cz, www.hraveuceni.cz
www.decko.cz nic jiného, případně youtube, když jim pouštíme operetky od Svěráka
Facebook
zväčša edukačné- starfall- AJ, pastelka, youtube- piesne k rozprávkovým seriálom, http://www.pollypocket.com/en-us, http://www.games2girls.com/
3351,56 %33 % 

Graf

11. Jakou činnost vaše dítě provádí na internetu nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sleduje pohádky, seriály4773,44 %47 %  
hraje hry3351,56 %33 %  
poslouchá hudbu1523,44 %15 %  
'nasává' informace všeho druhu11,56 %1 %  
hovori s prarodici pres skype11,56 %1 %  
pohádky, videa jak barg bagruje, nebo zvířata a tak 11,56 %1 %  
učí sa11,56 %1 %  

Graf

12. Dohlížíte na aktivitu dítěte na internetu? Pokud ano, zpravidla jak?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dítěti zapnu PC a pravidelně se dívám, na jakých stránkách se dítě pohybuje4875 %48 %  
Dítěti zapnu PC a zkontroluji jej, pouze pokud mě samo zavolá1015,63 %10 %  
nesmì sám má na to čas jen pod dohledem je malý ještě 11,56 %1 %  
Jiné - uveďte níže11,56 %1 %  
samo dela11,56 %1 %  
protože musím kontrolovat jak sedí,sem většinou v dohledu a David každého rád zapojuje do toho co dělá takže mám přehled na jakých se pohybuje stránkách11,56 %1 %  
má stránky uložené v panelu oblíbených záložek, jiné ji nezajímají (zatím)11,56 %1 %  
travime cas na pc spolecne11,56 %1 %  
Dítěti zapnu PC a dále jej nekontroluji11,56 %1 %  
vse sama11,56 %1 %  
zapnu PC a jsem u PC s ním11,56 %1 %  
zapnu, dítě kouká, až to skončí, vypnu11,56 %1 %  

Graf

13. Když je vaše dítě na internetu tak je zpravidla?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
s rodiči3046,88 %30 %  
se sourozencem2437,5 %24 %  
samo1929,69 %19 %  
bud samo nebo se mnou11,56 %1 %  
jak kdy, někdy si to zapne sám, někdy s náma, mme vše nasatvené tak, že jinam nemuže11,56 %1 %  
samostatně s dohledem rodičů11,56 %1 %  

Graf

14. Má dítě určeny pravidla týkající se toho, co smí a nesmí na internetu dělat? Pokud ano, vypište je.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3453,13 %34 %  
ano2031,25 %20 %  
Smí pouze na déčko a tamní hry11,56 %1 %  
jsme stále u ní11,56 %1 %  
nedokáže se zatím sám na internetu orientovat 11,56 %1 %  
žádná krev.. žádné střílení 11,56 %1 %  
pouze povolené stránky - pohádky, hry pro děti11,56 %1 %  
kouká na pohádky11,56 %1 %  
ve 3 leteh sme jen nastavili počet pohádek11,56 %1 %  
jen lego hry11,56 %1 %  
schválené stránky(videa) rodiči11,56 %1 %  
nekliká samo na další a další, vždy se zeptá...11,56 %1 %  

Graf

15. V čem vy sami vidíte přínos používání internetu?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vzdelavani34,55 %3 %  
přístup k informacím23,03 %2 %  
informace23,03 %2 %  
Velké množství informací11,52 %1 %  
info11,52 %1 %  
dálková komunikace, získávání informací, a zčásti nám nahrazuje televizi11,52 %1 %  
rychlejši vyhledávání informací než v knize11,52 %1 %  
větši iformace hlavně rychlejší než hledat v knihách.11,52 %1 %  
seznámení s technikou, hry11,52 %1 %  
veškeré informace11,52 %1 %  
ostatní odpovědi orientace
Vyhledání informací
získání informací
nevím
rychlé vyhledání informací. nicméně se domnívám, že tištěné zdroje bychom měli upřednostňovat
všeobecný rozhled, maximum informací
zdroj informací
získávání informací, rychlá komunikace (maily apod.)
zabavení,procvičování motoriky
vyhladavanie informacii
v snadnem vyhledani ruznych veci
Pokud vyhledávají informace do školy a k domácím úkolům, nevadí mi to.
logické a strategické hry
V dnešní době se bohužel bez práce na PC člověk neobejde.
nevím jak bych k tomu přistupovala,kdyby naše děti nebyly postižené,ale pro děti s hendikepem je to obrovská možnost přiblížit se běžnému životu
Přístup k informacím, kontakt s rodinnými příslušníky, komunikace s úřady...
samovzdělávání, určitý přehled
rozšiřování vědomostí
přínos k učivu
udrzovani vztahu na dalku
dostupnost informací
rozvoj myšlení u her,učí se písničky,tanečky
rychlý přehled, komunikace
velky prisun moderni technologie
Informace, zábava, spojení s kolegy ve světě
najdu vše, co potřebuji.
ziskani informaci, kontakty
Rozvoj, učení, poznávání, zklidnění.
nauci se samostatne pohybovat v tomto prostredi, kouka na ruzne pohadky v ruznych jazycich
práce, informace, rychle vyhledání čehokoliv
K zabavení dítěte v nejnutněší dobu, kdy se mu nemohu věnovat např. vaření.
u sedmiletého dítěte nevidím přínos v ničem, ovšem chápu, že v dnešní době je potřeba "jít s dobou". Internet a počítač celkově je výborný pomocník v pozdějším věku.
snadný přístup k informcem, základní nauka na práci na počátači, učíme je že počítač je na práci a i zábavu
Prapůvodní účel internetu je přenos informací...takže pro mě informace, možnosti alternativního vzdělávání a zábavy.
myšlení
vzdelavam se, objevuji informace na to co me zajima a na ibapirace pro rucni prace a materialy pro deti
rozvoj pozornosti, paměti, rozumovych schopností
rozvíjení logického myšlení
rozhled, přísun informací, později sociální komunikace
Získávání zručnosti na počítači(přínos pro budoucí školu), získávání nových poznatků,vědomostí,zábava.
Samouceni
až budou starší - dohledávání informací, možnost sledovat počasí, mapy...
Hlavně při bezhotovostním placení a při různém vyhledávání informací.
rozvíjení PC dovedností
nahrada DVD
u dětí a zvlášť malých žádný
pohádky bez reklam, naučné filmy
gramotnosť v oblasti IKT
hľadanie informácii
pro takto malé děti mi přijde použití internetu naprosto zbytečné
naučí se pracovat s PC
dostatek informací z jednoho místa
5278,79 %52 % 

Graf

16. V čem vy sami vidíte nebezpečí používání internetu?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
závislost35,08 %3 %  
Možnost zavirování PC11,69 %1 %  
zveřejňování osobních informací na sociálních sítích a možnost zneužití těchto informací11,69 %1 %  
viry11,69 %1 %  
těkání - ztráta času, nevhodný obsah11,69 %1 %  
násilí, sex, brutalita, vše od čeho se snažím malého chránit takže na počítač zatím ho moc nepouštím pouze za mé přítomnosti a má pouze dovolené pohadky 11,69 %1 %  
nasílí sex brutalita erotika11,69 %1 %  
příliš mnoho nevhodných informací, lidé, kteří mohou lehce využít interet ke špatným věcem11,69 %1 %  
zneužívání dětí11,69 %1 %  
závislost, omezení komunikace11,69 %1 %  
ostatní odpovědi nevím
anonymita, zjednodušení informací, blokuje rozvoj myšlení a kreativity...
informace nepříslušné věku, pedofilie
cyber šikana, ohrožení PC
nezabezpečený přístup k nebezpečným informacím, obrázkům, videím, nekontrolovatelný přístup, snadné spuštění filmů, sociální sítě
v pozdějším věku např. sociální sítě
v lehke zneuzitelnosti
zavirovani pc
právě zneužití důvěřivosti dětí.
bez kontroly je nebezpečí pořád
Návštěva nebezpečných stránek - nevhodné pro děti. Zavirování počítače.
z používání internetu lehce vznikne závislost a děti se pak nevěnují vhodnějším a zdravějším věcem jako třeba sportu a pohybu obecně,naše děti se bohužel moc hýbat nemůžou,takže díky bohu za ten internet
neomezené moznosti
Anonymita, velmi lehce přístupné nevhodné stránky (sex, drogy, násilí...), zneužití důvěry (podvody), navazování "přátelství" s neznámými lidmi, které mohou vyústit až v nebezpečnou životní situaci
zneužívání dat
zneužití osobních dat a informací
pokud dítě přes PC naváže kontakt s cizími lidmi
nikdy nevite s kym ve skutecnosti opravdu komunikujete
aby nebyla závislost na netu
zahlcení informacemi, nepřesné a falešné informace, informace nevrhodné pro dítě
prozivani zivota prostrednictvim pc,..
Prokrastinace, závoslost, plýtváni časem....
závislost, pokud se nehlidá čas.
zneužití fotek, vystavování svého soukromí
hlavne moznost anonymniho kontaktu s neznamymi lidmi
Pokud rodiče nedohlizi, určitě může docházet k návštěvěsstránek, které nejsou vhodné. Časem určitě budeme opatrnější. Teď ještě všemu nerozumí. návštěvě
muze se proklikat nekam, kde je to pro nej nevhodne
je dostupné úplně vše, bez kontroly věku
Vznikající závislost, nemají potřebu si hrát s dětma ani s hračkami.
Nevhodné stránky pro děti. Trávení volného času. Vznik závislosti.
v ničem, jen se musí vše dobře nastavit a s dětmi o všem mluvit...
Návyk jako na jakoukoliv hru...chatování, sociální sítě...a další pohyb ve virtuálním světě-snadná možnost narazit na nepoctivce..dítě si může nahrazovat ten svět reálný za virtuální...s
ve zneuzivani cizich lidi mych soukromych dat fotek atd
závislost,dostat se na špatne stránky. .
kiberšikana, snadné zneužití fotek nebo osobních údajů
Nevhodné stránky, poskytnutí osobních informací, šikana, nebezpečné osoby.
Nevudum
jéjda těch je, u tak malých dětí je největší nebezpečí, když je rodiče u PC nehlídají, pak můžou omylem kliknout na nevhodné stránky a u starších? to by bylo na dlouhý výpis...
V tom že je to žrout času.Co by člověk udělal věcí kdyby neseděl u počítače.Není to sice nebezpečí ale fakt.
pokud je samo
zatim v nicem
odtrhuje dítě od reality, kyberšikana, zneužití informací, sexuální zneužití, porno...
je atraktivní, dítě to baví a ztrácí pojem o času
závislosť,
zneužívanie osobných údajov, sťahovanie vírusov
zabíjí tím čas, který může strávit smysluplněji
zneužití osobních údajů, fotografií, nabourání se do systému
4779,66 %47 % 

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Vaše dítě je?

  • odpověď dívka:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi poslouchá hudbu na otázku 11. Jakou činnost vaše dítě provádí na internetu nejčastěji?

7. Používá vaše dítě internet? Na jakém zařízení?

  • odpověď ano, na rodinném PC/tabletu:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 14. Má dítě určeny pravidla týkající se toho, co smí a nesmí na internetu dělat? Pokud ano, vypište je.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi více než 1 za týden na otázku 8. Jak často vaše dítě navštěvuje internet? U variant 1x za týden a více než 1x za týden vypište, jakou dobu dítě na internetu stráví
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dítěti zapnu PC a pravidelně se dívám, na jakých stránkách se dítě pohybuje na otázku 12. Dohlížíte na aktivitu dítěte na internetu? Pokud ano, zpravidla jak?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Youtube na otázku 10. Víte, jaké internetové stránky navštěvuje vaše dítě? Na prvním místě uveďte tu, kterou dle vás navštěvuje nejčastěji.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi s rodiči na otázku 13. Když je vaše dítě na internetu tak je zpravidla?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi denně cca 1 hodinu na otázku 8. Jak často vaše dítě navštěvuje internet? U variant 1x za týden a více než 1x za týden vypište, jakou dobu dítě na internetu stráví
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi odpoledne na otázku 9. V jakou denní dobu vaše dítě nejčastěji navštěvuje internet?

9. V jakou denní dobu vaše dítě nejčastěji navštěvuje internet?

  • odpověď odpoledne:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi denně cca 1 hodinu na otázku 8. Jak často vaše dítě navštěvuje internet? U variant 1x za týden a více než 1x za týden vypište, jakou dobu dítě na internetu stráví
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 14. Má dítě určeny pravidla týkající se toho, co smí a nesmí na internetu dělat? Pokud ano, vypište je.

11. Jakou činnost vaše dítě provádí na internetu nejčastěji?

  • odpověď sleduje pohádky, seriály:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Youtube na otázku 10. Víte, jaké internetové stránky navštěvuje vaše dítě? Na prvním místě uveďte tu, kterou dle vás navštěvuje nejčastěji.

12. Dohlížíte na aktivitu dítěte na internetu? Pokud ano, zpravidla jak?

  • odpověď Dítěti zapnu PC a pravidelně se dívám, na jakých stránkách se dítě pohybuje:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 14. Má dítě určeny pravidla týkající se toho, co smí a nesmí na internetu dělat? Pokud ano, vypište je.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Vaše dítě je?

2. V jaké věkové kategorii je vaše dítě?

3. Vašeho dítěte jste?

4. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

5. Má vaše dítě sourozence?

6. Znáte programy zajišťující bezpečnost dětí na internetu? Pokud ano, uveďte jejich název a uveďte, zda je používáte či nepoužíváte.

7. Používá vaše dítě internet? Na jakém zařízení?

8. Jak často vaše dítě navštěvuje internet? U variant 1x za týden a více než 1x za týden vypište, jakou dobu dítě na internetu stráví

9. V jakou denní dobu vaše dítě nejčastěji navštěvuje internet?

10. Víte, jaké internetové stránky navštěvuje vaše dítě? Na prvním místě uveďte tu, kterou dle vás navštěvuje nejčastěji.

11. Jakou činnost vaše dítě provádí na internetu nejčastěji?

12. Dohlížíte na aktivitu dítěte na internetu? Pokud ano, zpravidla jak?

13. Když je vaše dítě na internetu tak je zpravidla?

14. Má dítě určeny pravidla týkající se toho, co smí a nesmí na internetu dělat? Pokud ano, vypište je.

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Vaše dítě je?

2. V jaké věkové kategorii je vaše dítě?

3. Vašeho dítěte jste?

4. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

5. Má vaše dítě sourozence?

6. Znáte programy zajišťující bezpečnost dětí na internetu? Pokud ano, uveďte jejich název a uveďte, zda je používáte či nepoužíváte.

7. Používá vaše dítě internet? Na jakém zařízení?

8. Jak často vaše dítě navštěvuje internet? U variant 1x za týden a více než 1x za týden vypište, jakou dobu dítě na internetu stráví

9. V jakou denní dobu vaše dítě nejčastěji navštěvuje internet?

10. Víte, jaké internetové stránky navštěvuje vaše dítě? Na prvním místě uveďte tu, kterou dle vás navštěvuje nejčastěji.

11. Jakou činnost vaše dítě provádí na internetu nejčastěji?

12. Dohlížíte na aktivitu dítěte na internetu? Pokud ano, zpravidla jak?

13. Když je vaše dítě na internetu tak je zpravidla?

14. Má dítě určeny pravidla týkající se toho, co smí a nesmí na internetu dělat? Pokud ano, vypište je.

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Zastoupilová, K.Používání internetu dětmi předškolního věku (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://pouzivani-internetu-detmi-pr.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.