Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
prosím Vás o vyplnění dotazníku, jehož výsledky mi budou sloužit jako podklad pro praktickou část bakalářské práce. Dotazník je určen pro rodiče dětí předškolního věku.
Děkuji.
Klára Zastoupilová
Odpovědi respondentů
1. Vaše dítě je?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
dívka
60
60 %
60 %
chlapec
40
40 %
40 %
2. V jaké věkové kategorii je vaše dítě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
4,5-6 let
55
55 %
55 %
3 - 4,5 let
23
23 %
23 %
7 let
22
22 %
22 %
3. Vašeho dítěte jste?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
matka
94
94 %
94 %
otec
6
6 %
6 %
4. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
VŠ
53
53 %
53 %
SŠ s maturitou
36
36 %
36 %
vyučen/a
10
10 %
10 %
základní
1
1 %
1 %
5. Má vaše dítě sourozence?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
75
75 %
75 %
ne
25
25 %
25 %
6. Znáte programy zajišťující bezpečnost dětí na internetu? Pokud ano, uveďte jejich název a uveďte, zda je používáte či nepoužíváte.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
81
81 %
81 %
ano
11
11 %
11 %
nepoužívám
1
1 %
1 %
Rodičovský zámek
1
1 %
1 %
to má pod kontrolou manžel it specialista
1
1 %
1 %
nastvuji si to sama v sistému počítače, syn má vlastní profil s detským prohlížečem, ten má nastavené rodičkovské zámky
1
1 %
1 %
Nepoužívám, vím o něm. Mám naistalovaný v PC.
1
1 %
1 %
Rodičovský zámek, zatím nepoužíváme není třeba
1
1 %
1 %
mé dítě nemá doma přístup k Internetu
1
1 %
1 %
Rodičovská kontrola - používám
1
1 %
1 %
7. Používá vaše dítě internet? Na jakém zařízení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano, na rodinném PC/tabletu → otázka č. 8, ano, na vlastním PC/tabletu → otázka č. 8, ano, na smartphonu → otázka č. 8, ne, dítě nepoužívá internet → otázka č. 15].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano, na rodinném PC/tabletu
57
57 %
57 %
ne, dítě nepoužívá internet
36
36 %
36 %
ano, na vlastním PC/tabletu
7
7 %
7 %
8. Jak často vaše dítě navštěvuje internet? U variant 1x za týden a více než 1x za týden vypište, jakou dobu dítě na internetu stráví
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
denně cca 1 hodinu
22
33,85 %
22 %
více než 1 za týden
20
30,77 %
20 %
1x za týden
10
15,38 %
10 %
denně cca 1,5 - 3 hodiny
3
4,62 %
3 %
denně více než 3 hodiny
2
3,08 %
2 %
jiné - uveďte níže
2
3,08 %
2 %
20 min
2
3,08 %
2 %
3 hodiny týdně
2
3,08 %
2 %
5 minut
1
1,54 %
1 %
jednou za měsíc
1
1,54 %
1 %
30 minut
1
1,54 %
1 %
20 minut
1
1,54 %
1 %
pouze pohádky a reguluji zcela nepravidelne
1
1,54 %
1 %
to je dost různé podle momentální kondice,má DMO a pomocí internetu rehabilituje
1
1,54 %
1 %
1 hodinu
1
1,54 %
1 %
3x za měsíc
1
1,54 %
1 %
hovori s prarodici pres skype
1
1,54 %
1 %
30min
1
1,54 %
1 %
4hodiny týdně
1
1,54 %
1 %
cca 1-2 hodiny
1
1,54 %
1 %
každý den ne,tak za 2 dny 2 hod
1
1,54 %
1 %
jen přes zimu, cca 3 hodiny/měcíc
1
1,54 %
1 %
hodinu a půl
1
1,54 %
1 %
každý den si může ráno a večer pustit pohádku-4
1
1,54 %
1 %
2 hod.
1
1,54 %
1 %
3 hodiny
1
1,54 %
1 %
zhruba 1 hodinu
1
1,54 %
1 %
cca 3 krát týdně 30-45 min
1
1,54 %
1 %
na internetu je ojediněle, stráví tak max. 15 min.
1
1,54 %
1 %
1-3 hod tydne
1
1,54 %
1 %
0,5-1 hodinu
1
1,54 %
1 %
denně max. 0,5 hodiny
1
1,54 %
1 %
9. V jakou denní dobu vaše dítě nejčastěji navštěvuje internet?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
odpoledne
51
78,46 %
51 %
večer
12
18,46 %
12 %
ráno (dopoledne)
2
3,08 %
2 %
10. Víte, jaké internetové stránky navštěvuje vaše dítě? Na prvním místě uveďte tu, kterou dle vás navštěvuje nejčastěji.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Youtube
16
25 %
16 %
hry.cz
2
3,13 %
2 %
Nevim
2
3,13 %
2 %
déčko
2
3,13 %
2 %
alik.cz
2
3,13 %
2 %
www.youtube.com
2
3,13 %
2 %
youtube.com
2
3,13 %
2 %
Superhry.cz, youtube.com
1
1,56 %
1 %
youtube, e-mail
1
1,56 %
1 %
mickyho club pohádky
1
1,56 %
1 %
ostatní odpovědi
webgames, superhry youtube,superhry superhry- oblékání panenek ty, co mu povolím a najdu kizi, youtube, bigfish www.decko.cz decko.ceskatelevize.cz, divky.1001hry.cz, www.youtube.com Hravé učení hryprodivky hry pro dívky pouze hry a pohádky skype on line hry superhry,YouTube you tube decko seznam.cz (pohádky), stránky naší mš (fotogalerie), google (fotky zvířat) you tube pohádky ČT déčko hry pro děti,pohádky youtube s přednastavenými pohádkami friv lego www.decko.ceskatelevize.cz decko, Hraveuceni.cz YouTube, hry pro nejmenší dětské hry, poslech hudby, sledování pohádek ano, www.promaminky.cz www.youtube.com, www.pohadkar.cz, www.hraveuceni.cz www.decko.cz nic jiného, případně youtube, když jim pouštíme operetky od Svěráka Facebook zväčša edukačné- starfall- AJ, pastelka, youtube- piesne k rozprávkovým seriálom, http://www.pollypocket.com/en-us, http://www.games2girls.com/
33
51,56 %
33 %
11. Jakou činnost vaše dítě provádí na internetu nejčastěji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
sleduje pohádky, seriály
47
73,44 %
47 %
hraje hry
33
51,56 %
33 %
poslouchá hudbu
15
23,44 %
15 %
'nasává' informace všeho druhu
1
1,56 %
1 %
hovori s prarodici pres skype
1
1,56 %
1 %
pohádky, videa jak barg bagruje, nebo zvířata a tak
1
1,56 %
1 %
učí sa
1
1,56 %
1 %
12. Dohlížíte na aktivitu dítěte na internetu? Pokud ano, zpravidla jak?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Dítěti zapnu PC a pravidelně se dívám, na jakých stránkách se dítě pohybuje
48
75 %
48 %
Dítěti zapnu PC a zkontroluji jej, pouze pokud mě samo zavolá
10
15,63 %
10 %
nesmì sám má na to čas jen pod dohledem je malý ještě
1
1,56 %
1 %
Jiné - uveďte níže
1
1,56 %
1 %
samo dela
1
1,56 %
1 %
protože musím kontrolovat jak sedí,sem většinou v dohledu a David každého rád zapojuje do toho co dělá takže mám přehled na jakých se pohybuje stránkách
1
1,56 %
1 %
má stránky uložené v panelu oblíbených záložek, jiné ji nezajímají (zatím)
1
1,56 %
1 %
travime cas na pc spolecne
1
1,56 %
1 %
Dítěti zapnu PC a dále jej nekontroluji
1
1,56 %
1 %
vse sama
1
1,56 %
1 %
zapnu PC a jsem u PC s ním
1
1,56 %
1 %
zapnu, dítě kouká, až to skončí, vypnu
1
1,56 %
1 %
13. Když je vaše dítě na internetu tak je zpravidla?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
s rodiči
30
46,88 %
30 %
se sourozencem
24
37,5 %
24 %
samo
19
29,69 %
19 %
bud samo nebo se mnou
1
1,56 %
1 %
jak kdy, někdy si to zapne sám, někdy s náma, mme vše nasatvené tak, že jinam nemuže
1
1,56 %
1 %
samostatně s dohledem rodičů
1
1,56 %
1 %
14. Má dítě určeny pravidla týkající se toho, co smí a nesmí na internetu dělat? Pokud ano, vypište je.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
34
53,13 %
34 %
ano
20
31,25 %
20 %
Smí pouze na déčko a tamní hry
1
1,56 %
1 %
jsme stále u ní
1
1,56 %
1 %
nedokáže se zatím sám na internetu orientovat
1
1,56 %
1 %
žádná krev.. žádné střílení
1
1,56 %
1 %
pouze povolené stránky - pohádky, hry pro děti
1
1,56 %
1 %
kouká na pohádky
1
1,56 %
1 %
ve 3 leteh sme jen nastavili počet pohádek
1
1,56 %
1 %
jen lego hry
1
1,56 %
1 %
schválené stránky(videa) rodiči
1
1,56 %
1 %
nekliká samo na další a další, vždy se zeptá...
1
1,56 %
1 %
15. V čem vy sami vidíte přínos používání internetu?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
vzdelavani
3
4,55 %
3 %
přístup k informacím
2
3,03 %
2 %
informace
2
3,03 %
2 %
Velké množství informací
1
1,52 %
1 %
info
1
1,52 %
1 %
dálková komunikace, získávání informací, a zčásti nám nahrazuje televizi
1
1,52 %
1 %
rychlejši vyhledávání informací než v knize
1
1,52 %
1 %
větši iformace hlavně rychlejší než hledat v knihách.
1
1,52 %
1 %
seznámení s technikou, hry
1
1,52 %
1 %
veškeré informace
1
1,52 %
1 %
ostatní odpovědi
orientace Vyhledání informací získání informací nevím rychlé vyhledání informací. nicméně se domnívám, že tištěné zdroje bychom měli upřednostňovat všeobecný rozhled, maximum informací zdroj informací získávání informací, rychlá komunikace (maily apod.) zabavení,procvičování motoriky vyhladavanie informacii v snadnem vyhledani ruznych veci Pokud vyhledávají informace do školy a k domácím úkolům, nevadí mi to. logické a strategické hry V dnešní době se bohužel bez práce na PC člověk neobejde. nevím jak bych k tomu přistupovala,kdyby naše děti nebyly postižené,ale pro děti s hendikepem je to obrovská možnost přiblížit se běžnému životu Přístup k informacím, kontakt s rodinnými příslušníky, komunikace s úřady... samovzdělávání, určitý přehled rozšiřování vědomostí přínos k učivu udrzovani vztahu na dalku dostupnost informací rozvoj myšlení u her,učí se písničky,tanečky rychlý přehled, komunikace velky prisun moderni technologie Informace, zábava, spojení s kolegy ve světě najdu vše, co potřebuji. ziskani informaci, kontakty Rozvoj, učení, poznávání, zklidnění. nauci se samostatne pohybovat v tomto prostredi, kouka na ruzne pohadky v ruznych jazycich práce, informace, rychle vyhledání čehokoliv K zabavení dítěte v nejnutněší dobu, kdy se mu nemohu věnovat např. vaření. u sedmiletého dítěte nevidím přínos v ničem, ovšem chápu, že v dnešní době je potřeba "jít s dobou". Internet a počítač celkově je výborný pomocník v pozdějším věku. snadný přístup k informcem, základní nauka na práci na počátači, učíme je že počítač je na práci a i zábavu Prapůvodní účel internetu je přenos informací...takže pro mě informace, možnosti alternativního vzdělávání a zábavy. myšlení vzdelavam se, objevuji informace na to co me zajima a na ibapirace pro rucni prace a materialy pro deti rozvoj pozornosti, paměti, rozumovych schopností rozvíjení logického myšlení rozhled, přísun informací, později sociální komunikace Získávání zručnosti na počítači(přínos pro budoucí školu), získávání nových poznatků,vědomostí,zábava. Samouceni až budou starší - dohledávání informací, možnost sledovat počasí, mapy... Hlavně při bezhotovostním placení a při různém vyhledávání informací. rozvíjení PC dovedností nahrada DVD u dětí a zvlášť malých žádný pohádky bez reklam, naučné filmy gramotnosť v oblasti IKT hľadanie informácii pro takto malé děti mi přijde použití internetu naprosto zbytečné naučí se pracovat s PC dostatek informací z jednoho místa
52
78,79 %
52 %
16. V čem vy sami vidíte nebezpečí používání internetu?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
závislost
3
5,08 %
3 %
Možnost zavirování PC
1
1,69 %
1 %
zveřejňování osobních informací na sociálních sítích a možnost zneužití těchto informací
1
1,69 %
1 %
viry
1
1,69 %
1 %
těkání - ztráta času, nevhodný obsah
1
1,69 %
1 %
násilí, sex, brutalita, vše od čeho se snažím malého chránit takže na počítač zatím ho moc nepouštím pouze za mé přítomnosti a má pouze dovolené pohadky
1
1,69 %
1 %
nasílí sex brutalita erotika
1
1,69 %
1 %
příliš mnoho nevhodných informací, lidé, kteří mohou lehce využít interet ke špatným věcem
1
1,69 %
1 %
zneužívání dětí
1
1,69 %
1 %
závislost, omezení komunikace
1
1,69 %
1 %
ostatní odpovědi
nevím anonymita, zjednodušení informací, blokuje rozvoj myšlení a kreativity... informace nepříslušné věku, pedofilie cyber šikana, ohrožení PC nezabezpečený přístup k nebezpečným informacím, obrázkům, videím, nekontrolovatelný přístup, snadné spuštění filmů, sociální sítě v pozdějším věku např. sociální sítě v lehke zneuzitelnosti zavirovani pc právě zneužití důvěřivosti dětí. bez kontroly je nebezpečí pořád Návštěva nebezpečných stránek - nevhodné pro děti. Zavirování počítače. z používání internetu lehce vznikne závislost a děti se pak nevěnují vhodnějším a zdravějším věcem jako třeba sportu a pohybu obecně,naše děti se bohužel moc hýbat nemůžou,takže díky bohu za ten internet neomezené moznosti Anonymita, velmi lehce přístupné nevhodné stránky (sex, drogy, násilí...), zneužití důvěry (podvody), navazování "přátelství" s neznámými lidmi, které mohou vyústit až v nebezpečnou životní situaci zneužívání dat zneužití osobních dat a informací pokud dítě přes PC naváže kontakt s cizími lidmi nikdy nevite s kym ve skutecnosti opravdu komunikujete aby nebyla závislost na netu zahlcení informacemi, nepřesné a falešné informace, informace nevrhodné pro dítě prozivani zivota prostrednictvim pc,.. Prokrastinace, závoslost, plýtváni časem.... závislost, pokud se nehlidá čas. zneužití fotek, vystavování svého soukromí hlavne moznost anonymniho kontaktu s neznamymi lidmi Pokud rodiče nedohlizi, určitě může docházet k návštěvěsstránek, které nejsou vhodné. Časem určitě budeme opatrnější. Teď ještě všemu nerozumí. návštěvě muze se proklikat nekam, kde je to pro nej nevhodne je dostupné úplně vše, bez kontroly věku Vznikající závislost, nemají potřebu si hrát s dětma ani s hračkami. Nevhodné stránky pro děti. Trávení volného času. Vznik závislosti. v ničem, jen se musí vše dobře nastavit a s dětmi o všem mluvit... Návyk jako na jakoukoliv hru...chatování, sociální sítě...a další pohyb ve virtuálním světě-snadná možnost narazit na nepoctivce..dítě si může nahrazovat ten svět reálný za virtuální...s ve zneuzivani cizich lidi mych soukromych dat fotek atd závislost,dostat se na špatne stránky. . kiberšikana, snadné zneužití fotek nebo osobních údajů Nevhodné stránky, poskytnutí osobních informací, šikana, nebezpečné osoby. Nevudum jéjda těch je, u tak malých dětí je největší nebezpečí, když je rodiče u PC nehlídají, pak můžou omylem kliknout na nevhodné stránky a u starších? to by bylo na dlouhý výpis... V tom že je to žrout času.Co by člověk udělal věcí kdyby neseděl u počítače.Není to sice nebezpečí ale fakt. pokud je samo zatim v nicem odtrhuje dítě od reality, kyberšikana, zneužití informací, sexuální zneužití, porno... je atraktivní, dítě to baví a ztrácí pojem o času závislosť, zneužívanie osobných údajov, sťahovanie vírusov zabíjí tím čas, který může strávit smysluplněji zneužití osobních údajů, fotografií, nabourání se do systému
47
79,66 %
47 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi poslouchá hudbu na otázku 11. Jakou činnost vaše dítě provádí na internetu nejčastěji?
7. Používá vaše dítě internet? Na jakém zařízení?
odpověď ano, na rodinném PC/tabletu:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 14. Má dítě určeny pravidla týkající se toho, co smí a nesmí na internetu dělat? Pokud ano, vypište je.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi více než 1 za týden na otázku 8. Jak často vaše dítě navštěvuje internet? U variant 1x za týden a více než 1x za týden vypište, jakou dobu dítě na internetu stráví
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dítěti zapnu PC a pravidelně se dívám, na jakých stránkách se dítě pohybuje na otázku 12. Dohlížíte na aktivitu dítěte na internetu? Pokud ano, zpravidla jak?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Youtube na otázku 10. Víte, jaké internetové stránky navštěvuje vaše dítě? Na prvním místě uveďte tu, kterou dle vás navštěvuje nejčastěji.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi s rodiči na otázku 13. Když je vaše dítě na internetu tak je zpravidla?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi denně cca 1 hodinu na otázku 8. Jak často vaše dítě navštěvuje internet? U variant 1x za týden a více než 1x za týden vypište, jakou dobu dítě na internetu stráví
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi odpoledne na otázku 9. V jakou denní dobu vaše dítě nejčastěji navštěvuje internet?
9. V jakou denní dobu vaše dítě nejčastěji navštěvuje internet?
odpověď odpoledne:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi denně cca 1 hodinu na otázku 8. Jak často vaše dítě navštěvuje internet? U variant 1x za týden a více než 1x za týden vypište, jakou dobu dítě na internetu stráví
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 14. Má dítě určeny pravidla týkající se toho, co smí a nesmí na internetu dělat? Pokud ano, vypište je.
11. Jakou činnost vaše dítě provádí na internetu nejčastěji?
odpověď sleduje pohádky, seriály:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Youtube na otázku 10. Víte, jaké internetové stránky navštěvuje vaše dítě? Na prvním místě uveďte tu, kterou dle vás navštěvuje nejčastěji.
12. Dohlížíte na aktivitu dítěte na internetu? Pokud ano, zpravidla jak?
odpověď Dítěti zapnu PC a pravidelně se dívám, na jakých stránkách se dítě pohybuje:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 14. Má dítě určeny pravidla týkající se toho, co smí a nesmí na internetu dělat? Pokud ano, vypište je.
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Vaše dítě je?
2. V jaké věkové kategorii je vaše dítě?
3. Vašeho dítěte jste?
4. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
5. Má vaše dítě sourozence?
6. Znáte programy zajišťující bezpečnost dětí na internetu? Pokud ano, uveďte jejich název a uveďte, zda je používáte či nepoužíváte.
7. Používá vaše dítě internet? Na jakém zařízení?
8. Jak často vaše dítě navštěvuje internet? U variant 1x za týden a více než 1x za týden vypište, jakou dobu dítě na internetu stráví
9. V jakou denní dobu vaše dítě nejčastěji navštěvuje internet?
10. Víte, jaké internetové stránky navštěvuje vaše dítě? Na prvním místě uveďte tu, kterou dle vás navštěvuje nejčastěji.
11. Jakou činnost vaše dítě provádí na internetu nejčastěji?
12. Dohlížíte na aktivitu dítěte na internetu? Pokud ano, zpravidla jak?
13. Když je vaše dítě na internetu tak je zpravidla?
14. Má dítě určeny pravidla týkající se toho, co smí a nesmí na internetu dělat? Pokud ano, vypište je.
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Vaše dítě je?
2. V jaké věkové kategorii je vaše dítě?
3. Vašeho dítěte jste?
4. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
5. Má vaše dítě sourozence?
6. Znáte programy zajišťující bezpečnost dětí na internetu? Pokud ano, uveďte jejich název a uveďte, zda je používáte či nepoužíváte.
7. Používá vaše dítě internet? Na jakém zařízení?
8. Jak často vaše dítě navštěvuje internet? U variant 1x za týden a více než 1x za týden vypište, jakou dobu dítě na internetu stráví
9. V jakou denní dobu vaše dítě nejčastěji navštěvuje internet?
10. Víte, jaké internetové stránky navštěvuje vaše dítě? Na prvním místě uveďte tu, kterou dle vás navštěvuje nejčastěji.
11. Jakou činnost vaše dítě provádí na internetu nejčastěji?
12. Dohlížíte na aktivitu dítěte na internetu? Pokud ano, zpravidla jak?
13. Když je vaše dítě na internetu tak je zpravidla?
14. Má dítě určeny pravidla týkající se toho, co smí a nesmí na internetu dělat? Pokud ano, vypište je.
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.