Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
rádi bychom vás požádali o vyplnění dotazníku týkajícího se používání pánské kosmetiky. Dotazník je ANONYMNÍ a jeho vyplnění zabere cca 10 minut.
Pro vyplnění našeho dotazníku do pánské kosmetiky, prosíme, zahrňte: sprchové gely, šampóny, pečující krémy (na tělo, na ruce, na pleť), antiperspiranty a deodoranty, vlasové přípravky, přípravky na a po holení, pánský make-up a samoopalovací krémy.
Pokud není jasně stanoveno, prosíme, nezahrnujte do pánské kosmetiky zubní pasty, ústní vody a parfémy.
Za vyplnění dotazníku vám velmi děkujeme a přejeme příjemný den.
Iva, Lucie, Michal
Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)
Dobrý den,
rádi bychom vás požádali o vyplnění dotazníku týkajícího se používání pánské kosmetiky. Dotazník je ANONYMNÍ a jeho vyplnění zabere cca 10 minut.
Pro vyplnění našeho dotazníku do pánské kosmetiky, prosíme, zahrňte: sprchové gely, šampóny, pečující krémy (na tělo, na ruce, na pleť), antiperspiranty a deodoranty, vlasové přípravky, přípravky na a po holení, pánský make-up a samoopalovací krémy.
Pokud není jasně stanoveno, prosíme, nezahrnujte do pánské kosmetiky zubní pasty, ústní vody a parfémy.
Za vyplnění dotazníku vám velmi děkujeme a přejeme příjemný den.
Iva, Lucie, Michal
Odpovědi respondentů
1. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
21 - 25 let
70
59,32 %
59,32 %
15 - 20 let
23
19,49 %
19,49 %
26 - 30 let
19
16,1 %
16,1 %
nad 40 let
3
2,54 %
2,54 %
31 - 35 let
1
0,85 %
0,85 %
36 - 40 let
1
0,85 %
0,85 %
do 15 let
1
0,85 %
0,85 %
2. Z které země pocházíte:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nad 1 000 000 obyvatel
45
38,14 %
38,14 %
do 50 000 obyvatel
35
29,66 %
29,66 %
100 000 - 1 000 000 obyvatel
21
17,8 %
17,8 %
50 000 - 100 000 obyvatel
17
14,41 %
14,41 %
4. Zaměstnání / vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
jsem studentka VŠ
69
58,47 %
58,47 %
jsem zaměstnaná s VŠ vzděláním
25
21,19 %
21,19 %
jsem studentka SŠ a učiliště
16
13,56 %
13,56 %
jsem zaměstnaná se SŠ vzděláním
4
3,39 %
3,39 %
jiné
2
1,69 %
1,69 %
jsem nezaměstnaná
1
0,85 %
0,85 %
jsem studentka ZŠ
1
0,85 %
0,85 %
5. Na mužích si při setkání všímám:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
postava
89
75,42 %
75,42 %
oči a řasy
61
51,69 %
51,69 %
upravené vlasy
60
50,85 %
50,85 %
oholení / strniště /vousy
52
44,07 %
44,07 %
pleť (obličej)
50
42,37 %
42,37 %
ruce/nehty
46
38,98 %
38,98 %
zuby
43
36,44 %
36,44 %
opálení
8
6,78 %
6,78 %
6. Myslím si, že se o sebe muži starají dostatečně:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
2 - spíše souhlasím
73
61,86 %
61,86 %
3 - spíše nesouhlasím
31
26,27 %
26,27 %
1 - rozhodně souhlasím
12
10,17 %
10,17 %
4 - rozhodně nesouhlasím
2
1,69 %
1,69 %
7. V naší domácnosti je zvykem, že:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ženy občas nakupují pánskou kosmetiku
65
55,08 %
55,08 %
převážně ženy nakupují pánskou kosmetiku
39
33,05 %
33,05 %
ženy vůbec nenakupují pánskou kosmetiku
14
11,86 %
11,86 %
8. Oceňuji, když muž o sebe pečuje (např. používá mimo základních hygienických přípravků další kosmetické přípravky):
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
92
77,97 %
77,97 %
je mi to jedno
26
22,03 %
22,03 %
9. Považuji používání kosmetiky u mužů za zženštilé. (Pokud odpovíte NE, pokračujte otázkou č. 11)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
záleží na množství a typu použité kosmetiky
71
60,17 %
60,17 %
ne
41
34,75 %
34,75 %
ano
6
5,08 %
5,08 %
10. Za zženštilé považuji muže, kteří používají:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
make-up
77
92,77 %
65,25 %
samoopalovací krém
63
75,9 %
53,39 %
péči o nehty
28
33,73 %
23,73 %
gel na vlasy
10
12,05 %
8,47 %
péči na vlasy
8
9,64 %
6,78 %
krém na obličej
8
9,64 %
6,78 %
nic
2
2,41 %
1,69 %
chci, aby voněl ale nenávidím šamponky :D
1
1,2 %
0,85 %
lakované nehty - viděla jsem to už průhledým typem
1
1,2 %
0,85 %
řasenky, tužky na oči...
1
1,2 %
0,85 %
tvarenku, rasenku
1
1,2 %
0,85 %
muzi, kteri v koupelne travi vice casu nez zeny
1
1,2 %
0,85 %
11. Radit mužům o používání kosmetiky mi připadá:
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
nevhodné vs. vhodné
alternativní
0.695
0.517
lehké vs. těžké
alternativní
0.153
0.977
příliš intimní vs. běžné
alternativní
0.593
0.648
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
12. Očekávám, že muž bude vypadat dobře:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
bez ohledu na situaci
63
53,39 %
53,39 %
na rande
59
50 %
50 %
v práci
53
44,92 %
44,92 %
na party
50
42,37 %
42,37 %
ve volném čase
18
15,25 %
15,25 %
po party
6
5,08 %
5,08 %
13. Dámskou kosmetiku nakupuji v:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
drogerii (Teta, Droxi, Rossmann)
102
86,44 %
86,44 %
super/hypermarketu (Tesco, Albert)
40
33,9 %
33,9 %
parfumerii (Fann, Sephora, Douglas, Marionnaud)
38
32,2 %
32,2 %
lékárně
37
31,36 %
31,36 %
nenakupuji
1
0,85 %
0,85 %
14. Pánskou kosmetiku nakupuji v:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
drogerii (Teta, Droxi, Rossmann)
77
65,25 %
65,25 %
super/hypermarketu (Tesco, Albert)
31
26,27 %
26,27 %
nenakupuji
30
25,42 %
25,42 %
parfumerii (Fann, Sephora, Douglas, Marionnaud)
22
18,64 %
18,64 %
lékárně
9
7,63 %
7,63 %
15. U mužů preferuji:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
upravený vzhled (např. používá kosmetiku k základní hygieně a občas pečující kosmetické přípravky)
72
61,02 %
61,02 %
přirozený vzhled (např. používá kosmetiku k základní hygieně)
42
35,59 %
35,59 %
metrosexuály (např. pečuje o detaily)
2
1,69 %
1,69 %
neupravený vzhled (např. používá kosmetiku k základní hygieně, ale nedbá o svůj vzhled)
2
1,69 %
1,69 %
16. V pánské kosmetice mi chybí:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nic
93
78,81 %
78,81 %
množství značek na výběr
18
15,25 %
15,25 %
nový produkt
7
5,93 %
5,93 %
17. V pánské kosmetice nakupuji:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
sprchový gel
73
61,86 %
61,86 %
antiperspirant/deodorant
69
58,47 %
58,47 %
šampon
64
54,24 %
54,24 %
gel na holení
48
40,68 %
40,68 %
balsám po holení
42
35,59 %
35,59 %
pěna na holení
37
31,36 %
31,36 %
nenakupuji
33
27,97 %
27,97 %
plěťový krém na obličej
24
20,34 %
20,34 %
gel/vosk na vlasy
19
16,1 %
16,1 %
krém na ruce
15
12,71 %
12,71 %
kondicionér
10
8,47 %
8,47 %
krém na tělo / tělové mléko
10
8,47 %
8,47 %
si snad koupí sám :D
1
0,85 %
0,85 %
čistící pleťový gel
1
0,85 %
0,85 %
parfém
1
0,85 %
0,85 %
pafemy
1
0,85 %
0,85 %
18. Při výběru produktu pánské kosmetiky mi záleží:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
na kvalitě
83
70,34 %
70,34 %
na vůni
78
66,1 %
66,1 %
na ceně
59
50 %
50 %
na značce
33
27,97 %
27,97 %
na referencích
22
18,64 %
18,64 %
na designu obalu
7
5,93 %
5,93 %
19. Při nákupu pánské kosmetiky si předem hledám informace o produktech a jejich kvalitě.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
84
71,19 %
71,19 %
ano
34
28,81 %
28,81 %
20. Pokud ano, informace hledám: (pokud jste odpověděli NE, pokračujte otázkou č. 21)
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
na internetu
21
63,64 %
17,8 %
u přátel
19
57,58 %
16,1 %
v obchodech
11
33,33 %
9,32 %
nic
2
6,06 %
1,69 %
21. Nákup pánské kosmetiky:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nakupuji neplánovaně
47
39,83 %
39,83 %
plánuji dopředu
40
33,9 %
33,9 %
nenakupuji
31
26,27 %
26,27 %
22. Při nákupu pánské kosmetiky pro přítele/manžela:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nakupuji jeho oblíbenou značku
48
40,68 %
40,68 %
ráda experimentuji a zkouším nové značky
32
27,12 %
27,12 %
nenakupuji
29
24,58 %
24,58 %
jsem věrná jedné, vyzkoušené značce
9
7,63 %
7,63 %
23. Značku Diesel:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
znám, ale nevím, co vyrábí
50
42,37 %
42,37 %
znám a vím, co vyrábí (vypište)
42
35,59 %
35,59 %
nic
19
16,1 %
16,1 %
neznám
7
5,93 %
5,93 %
24. Pokud značku Diesel znám, vnímám jako:
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
seriózní vs. rebelskou
alternativní
0.378
0.768
konzervativní vs. extravagantní
alternativní
0.556
0.558
starou vs. mladou
alternativní
0.744
0.39
spíše pánskou vs. spíše dámskou
alternativní
-0.722
0.356
vhodnou pro mě vs. nevhodnou pro mě
alternativní
0.378
0.746
spíše drahou vs. spíše levnou
alternativní
-0.789
0.3
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 9 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi seriózní [alternativní] rebelskou: 1 na otázku 24. Pokud značku Diesel znám, vnímám jako:
odpověď seriózní [alternativní] rebelskou: -1:
4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi konzervativní [alternativní] extravagantní: -1 na otázku 24. Pokud značku Diesel znám, vnímám jako:
odpověď spíše pánskou [alternativní] spíše dámskou: -1:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vhodnou pro mě [alternativní] nevhodnou pro mě: 1 na otázku 24. Pokud značku Diesel znám, vnímám jako:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi konzervativní [alternativní] extravagantní: -1 na otázku 24. Pokud značku Diesel znám, vnímám jako:
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Věk
2. Z které země pocházíte:
3. Velikost města, ve kterém momentálně žiji je:
4. Zaměstnání / vzdělání
5. Na mužích si při setkání všímám:
6. Myslím si, že se o sebe muži starají dostatečně:
7. V naší domácnosti je zvykem, že:
8. Oceňuji, když muž o sebe pečuje (např. používá mimo základních hygienických přípravků další kosmetické přípravky):
9. Považuji používání kosmetiky u mužů za zženštilé. (Pokud odpovíte NE, pokračujte otázkou č. 11)
10. Za zženštilé považuji muže, kteří používají:
11. Radit mužům o používání kosmetiky mi připadá:
12. Očekávám, že muž bude vypadat dobře:
13. Dámskou kosmetiku nakupuji v:
14. Pánskou kosmetiku nakupuji v:
15. U mužů preferuji:
16. V pánské kosmetice mi chybí:
17. V pánské kosmetice nakupuji:
18. Při výběru produktu pánské kosmetiky mi záleží:
19. Při nákupu pánské kosmetiky si předem hledám informace o produktech a jejich kvalitě.
20. Pokud ano, informace hledám: (pokud jste odpověděli NE, pokračujte otázkou č. 21)
21. Nákup pánské kosmetiky:
22. Při nákupu pánské kosmetiky pro přítele/manžela:
23. Značku Diesel:
24. Pokud značku Diesel znám, vnímám jako:
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Věk
2. Z které země pocházíte:
3. Velikost města, ve kterém momentálně žiji je:
4. Zaměstnání / vzdělání
5. Na mužích si při setkání všímám:
6. Myslím si, že se o sebe muži starají dostatečně:
7. V naší domácnosti je zvykem, že:
8. Oceňuji, když muž o sebe pečuje (např. používá mimo základních hygienických přípravků další kosmetické přípravky):
9. Považuji používání kosmetiky u mužů za zženštilé. (Pokud odpovíte NE, pokračujte otázkou č. 11)
10. Za zženštilé považuji muže, kteří používají:
11. Radit mužům o používání kosmetiky mi připadá:
12. Očekávám, že muž bude vypadat dobře:
13. Dámskou kosmetiku nakupuji v:
14. Pánskou kosmetiku nakupuji v:
15. U mužů preferuji:
16. V pánské kosmetice mi chybí:
17. V pánské kosmetice nakupuji:
18. Při výběru produktu pánské kosmetiky mi záleží:
19. Při nákupu pánské kosmetiky si předem hledám informace o produktech a jejich kvalitě.
20. Pokud ano, informace hledám: (pokud jste odpověděli NE, pokračujte otázkou č. 21)
21. Nákup pánské kosmetiky:
22. Při nákupu pánské kosmetiky pro přítele/manžela:
23. Značku Diesel:
24. Pokud značku Diesel znám, vnímám jako:
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.