Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Používání pánské kosmetiky - ženy

Používání pánské kosmetiky - ženy

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Kalinová
Šetření:19. 03. 2010 - 31. 03. 2010
Počet respondentů:118
Počet otázek (max/průměr):24 / 22.75
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:69,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:37
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

rádi bychom vás požádali o vyplnění dotazníku týkajícího se používání pánské kosmetiky. Dotazník je ANONYMNÍ a jeho vyplnění zabere cca 10 minut.

Pro vyplnění našeho dotazníku do pánské kosmetiky, prosíme, zahrňte: sprchové gely, šampóny, pečující krémy (na tělo, na ruce, na pleť), antiperspiranty a deodoranty, vlasové přípravky, přípravky na a po holení, pánský make-up a samoopalovací krémy.

Pokud není jasně stanoveno, prosíme, nezahrnujte do pánské kosmetiky zubní pasty, ústní vody a parfémy.

Za vyplnění dotazníku vám velmi děkujeme a přejeme příjemný den.

Iva, Lucie, Michal

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Dobrý den,

rádi bychom vás požádali o vyplnění dotazníku týkajícího se používání pánské kosmetiky. Dotazník je ANONYMNÍ a jeho vyplnění zabere cca 10 minut.

Pro vyplnění našeho dotazníku do pánské kosmetiky, prosíme, zahrňte: sprchové gely, šampóny, pečující krémy (na tělo, na ruce, na pleť), antiperspiranty a deodoranty, vlasové přípravky, přípravky na a po holení, pánský make-up a samoopalovací krémy.

Pokud není jasně stanoveno, prosíme, nezahrnujte do pánské kosmetiky zubní pasty, ústní vody a parfémy.

Za vyplnění dotazníku vám velmi děkujeme a přejeme příjemný den.

Iva, Lucie, Michal

Odpovědi respondentů

1. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 25 let7059,32 %59,32 %  
15 - 20 let2319,49 %19,49 %  
26 - 30 let1916,1 %16,1 %  
nad 40 let32,54 %2,54 %  
31 - 35 let10,85 %0,85 %  
36 - 40 let10,85 %0,85 %  
do 15 let10,85 %0,85 %  

Graf

2. Z které země pocházíte:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
česka republika5445,76 %45,76 %  
čr3227,12 %27,12 %  
Ceska republika75,93 %5,93 %  
Slovensko65,08 %5,08 %  
Česko43,39 %3,39 %  
CR43,39 %3,39 %  
Czech Republic32,54 %2,54 %  
Slovenska republika32,54 %2,54 %  
CZ21,69 %1,69 %  
Finsko10,85 %0,85 %  
ostatní odpovědi SR
Karlovy Vary
21,69 %1,69 % 

Graf

3. Velikost města, ve kterém momentálně žiji je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nad 1 000 000 obyvatel4538,14 %38,14 %  
do 50 000 obyvatel3529,66 %29,66 %  
100 000 - 1 000 000 obyvatel2117,8 %17,8 %  
50 000 - 100 000 obyvatel1714,41 %14,41 %  

Graf

4. Zaměstnání / vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jsem studentka VŠ6958,47 %58,47 %  
jsem zaměstnaná s VŠ vzděláním2521,19 %21,19 %  
jsem studentka SŠ a učiliště1613,56 %13,56 %  
jsem zaměstnaná se SŠ vzděláním43,39 %3,39 %  
jiné21,69 %1,69 %  
jsem nezaměstnaná10,85 %0,85 %  
jsem studentka ZŠ10,85 %0,85 %  

Graf

5. Na mužích si při setkání všímám:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
postava8975,42 %75,42 %  
oči a řasy6151,69 %51,69 %  
upravené vlasy6050,85 %50,85 %  
oholení / strniště /vousy5244,07 %44,07 %  
pleť (obličej)5042,37 %42,37 %  
ruce/nehty4638,98 %38,98 %  
zuby4336,44 %36,44 %  
opálení86,78 %6,78 %  

Graf

6. Myslím si, že se o sebe muži starají dostatečně:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2 - spíše souhlasím7361,86 %61,86 %  
3 - spíše nesouhlasím3126,27 %26,27 %  
1 - rozhodně souhlasím1210,17 %10,17 %  
4 - rozhodně nesouhlasím21,69 %1,69 %  

Graf

7. V naší domácnosti je zvykem, že:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ženy občas nakupují pánskou kosmetiku 6555,08 %55,08 %  
převážně ženy nakupují pánskou kosmetiku 3933,05 %33,05 %  
ženy vůbec nenakupují pánskou kosmetiku 1411,86 %11,86 %  

Graf

8. Oceňuji, když muž o sebe pečuje (např. používá mimo základních hygienických přípravků další kosmetické přípravky):

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9277,97 %77,97 %  
je mi to jedno2622,03 %22,03 %  

Graf

9. Považuji používání kosmetiky u mužů za zženštilé. (Pokud odpovíte NE, pokračujte otázkou č. 11)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
záleží na množství a typu použité kosmetiky7160,17 %60,17 %  
ne4134,75 %34,75 %  
ano65,08 %5,08 %  

Graf

10. Za zženštilé považuji muže, kteří používají:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
make-up7792,77 %65,25 %  
samoopalovací krém6375,9 %53,39 %  
péči o nehty2833,73 %23,73 %  
gel na vlasy1012,05 %8,47 %  
péči na vlasy89,64 %6,78 %  
krém na obličej89,64 %6,78 %  
nic22,41 %1,69 %  
chci, aby voněl ale nenávidím šamponky :D11,2 %0,85 %  
lakované nehty - viděla jsem to už průhledým typem11,2 %0,85 %  
řasenky, tužky na oči...11,2 %0,85 %  
tvarenku, rasenku11,2 %0,85 %  
muzi, kteri v koupelne travi vice casu nez zeny11,2 %0,85 %  

Graf

11. Radit mužům o používání kosmetiky mi připadá:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
nevhodné vs. vhodnéalternativní0.6950.517
lehké vs. těžkéalternativní0.1530.977
příliš intimní vs. běžnéalternativní0.5930.648

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

12. Očekávám, že muž bude vypadat dobře:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
bez ohledu na situaci6353,39 %53,39 %  
na rande5950 %50 %  
v práci5344,92 %44,92 %  
na party5042,37 %42,37 %  
ve volném čase1815,25 %15,25 %  
po party65,08 %5,08 %  

Graf

13. Dámskou kosmetiku nakupuji v:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
drogerii (Teta, Droxi, Rossmann) 10286,44 %86,44 %  
super/hypermarketu (Tesco, Albert) 4033,9 %33,9 %  
parfumerii (Fann, Sephora, Douglas, Marionnaud) 3832,2 %32,2 %  
lékárně 3731,36 %31,36 %  
nenakupuji 10,85 %0,85 %  

Graf

14. Pánskou kosmetiku nakupuji v:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
drogerii (Teta, Droxi, Rossmann) 7765,25 %65,25 %  
super/hypermarketu (Tesco, Albert) 3126,27 %26,27 %  
nenakupuji 3025,42 %25,42 %  
parfumerii (Fann, Sephora, Douglas, Marionnaud) 2218,64 %18,64 %  
lékárně 97,63 %7,63 %  

Graf

15. U mužů preferuji:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
upravený vzhled (např. používá kosmetiku k základní hygieně a občas pečující kosmetické přípravky)7261,02 %61,02 %  
přirozený vzhled (např. používá kosmetiku k základní hygieně)4235,59 %35,59 %  
metrosexuály (např. pečuje o detaily)21,69 %1,69 %  
neupravený vzhled (např. používá kosmetiku k základní hygieně, ale nedbá o svůj vzhled)21,69 %1,69 %  

Graf

16. V pánské kosmetice mi chybí:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nic9378,81 %78,81 %  
množství značek na výběr1815,25 %15,25 %  
nový produkt75,93 %5,93 %  

Graf

17. V pánské kosmetice nakupuji:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sprchový gel7361,86 %61,86 %  
antiperspirant/deodorant6958,47 %58,47 %  
šampon6454,24 %54,24 %  
gel na holení4840,68 %40,68 %  
balsám po holení4235,59 %35,59 %  
pěna na holení3731,36 %31,36 %  
nenakupuji3327,97 %27,97 %  
plěťový krém na obličej2420,34 %20,34 %  
gel/vosk na vlasy1916,1 %16,1 %  
krém na ruce1512,71 %12,71 %  
kondicionér108,47 %8,47 %  
krém na tělo / tělové mléko108,47 %8,47 %  
si snad koupí sám :D10,85 %0,85 %  
čistící pleťový gel10,85 %0,85 %  
parfém10,85 %0,85 %  
pafemy10,85 %0,85 %  

Graf

18. Při výběru produktu pánské kosmetiky mi záleží:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na kvalitě8370,34 %70,34 %  
na vůni7866,1 %66,1 %  
na ceně 5950 %50 %  
na značce3327,97 %27,97 %  
na referencích2218,64 %18,64 %  
na designu obalu75,93 %5,93 %  

Graf

19. Při nákupu pánské kosmetiky si předem hledám informace o produktech a jejich kvalitě.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8471,19 %71,19 %  
ano3428,81 %28,81 %  

Graf

20. Pokud ano, informace hledám: (pokud jste odpověděli NE, pokračujte otázkou č. 21)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na internetu2163,64 %17,8 %  
u přátel1957,58 %16,1 %  
v obchodech1133,33 %9,32 %  
nic26,06 %1,69 %  

Graf

21. Nákup pánské kosmetiky:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nakupuji neplánovaně4739,83 %39,83 %  
plánuji dopředu4033,9 %33,9 %  
nenakupuji3126,27 %26,27 %  

Graf

22. Při nákupu pánské kosmetiky pro přítele/manžela:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nakupuji jeho oblíbenou značku4840,68 %40,68 %  
ráda experimentuji a zkouším nové značky3227,12 %27,12 %  
nenakupuji2924,58 %24,58 %  
jsem věrná jedné, vyzkoušené značce97,63 %7,63 %  

Graf

23. Značku Diesel:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
znám, ale nevím, co vyrábí5042,37 %42,37 %  
znám a vím, co vyrábí (vypište)4235,59 %35,59 %  
nic1916,1 %16,1 %  
neznám75,93 %5,93 %  

Graf

24. Pokud značku Diesel znám, vnímám jako:

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
seriózní vs. rebelskoualternativní0.3780.768
konzervativní vs. extravagantníalternativní0.5560.558
starou vs. mladoualternativní0.7440.39
spíše pánskou vs. spíše dámskoualternativní-0.7220.356
vhodnou pro mě vs. nevhodnou pro měalternativní0.3780.746
spíše drahou vs. spíše levnoualternativní-0.7890.3

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 9 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Věk

  • odpověď 15 - 20 let:
    • 5.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi jsem studentka SŠ a učiliště na otázku 4. Zaměstnání / vzdělání

9. Považuji používání kosmetiky u mužů za zženštilé. (Pokud odpovíte NE, pokračujte otázkou č. 11)

  • odpověď záleží na množství a typu použité kosmetiky:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi v obchodech na otázku 20. Pokud ano, informace hledám: (pokud jste odpověděli NE, pokračujte otázkou č. 21)

10. Za zženštilé považuji muže, kteří používají:

  • odpověď make-up:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi gel na vlasy na otázku 10. Za zženštilé považuji muže, kteří používají:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi v obchodech na otázku 20. Pokud ano, informace hledám: (pokud jste odpověděli NE, pokračujte otázkou č. 21)
  • odpověď samoopalovací krém:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi gel na vlasy na otázku 10. Za zženštilé považuji muže, kteří používají:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi péči o nehty na otázku 10. Za zženštilé považuji muže, kteří používají:

12. Očekávám, že muž bude vypadat dobře:

  • odpověď na party:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ve volném čase na otázku 12. Očekávám, že muž bude vypadat dobře:
  • odpověď na rande:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi na party na otázku 12. Očekávám, že muž bude vypadat dobře:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ve volném čase na otázku 12. Očekávám, že muž bude vypadat dobře:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi v práci na otázku 12. Očekávám, že muž bude vypadat dobře:

13. Dámskou kosmetiku nakupuji v:

  • odpověď parfumerii (Fann, Sephora, Douglas, Marionnaud) :
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi parfumerii (Fann, Sephora, Douglas, Marionnaud) na otázku 14. Pánskou kosmetiku nakupuji v:

17. V pánské kosmetice nakupuji:

  • odpověď antiperspirant/deodorant:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi gel/vosk na vlasy na otázku 17. V pánské kosmetice nakupuji:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi krém na tělo / tělové mléko na otázku 17. V pánské kosmetice nakupuji:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi plěťový krém na obličej na otázku 17. V pánské kosmetice nakupuji:
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi balsám po holení na otázku 17. V pánské kosmetice nakupuji:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi gel na holení na otázku 17. V pánské kosmetice nakupuji:
  • odpověď nenakupuji:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi nenakupuji na otázku 21. Nákup pánské kosmetiky:
  • odpověď sprchový gel:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi krém na tělo / tělové mléko na otázku 17. V pánské kosmetice nakupuji:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi šampon na otázku 17. V pánské kosmetice nakupuji:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi balsám po holení na otázku 17. V pánské kosmetice nakupuji:
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi gel na holení na otázku 17. V pánské kosmetice nakupuji:
  • odpověď šampon:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi kondicionér na otázku 17. V pánské kosmetice nakupuji:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi krém na ruce na otázku 17. V pánské kosmetice nakupuji:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi plěťový krém na obličej na otázku 17. V pánské kosmetice nakupuji:

19. Při nákupu pánské kosmetiky si předem hledám informace o produktech a jejich kvalitě.

  • odpověď ano:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi u přátel na otázku 20. Pokud ano, informace hledám: (pokud jste odpověděli NE, pokračujte otázkou č. 21)
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi v obchodech na otázku 20. Pokud ano, informace hledám: (pokud jste odpověděli NE, pokračujte otázkou č. 21)
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi na internetu na otázku 20. Pokud ano, informace hledám: (pokud jste odpověděli NE, pokračujte otázkou č. 21)

21. Nákup pánské kosmetiky:

  • odpověď nenakupuji:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nenakupuji na otázku 22. Při nákupu pánské kosmetiky pro přítele/manžela:

24. Pokud značku Diesel znám, vnímám jako:

  • odpověď konzervativní [alternativní] extravagantní: 1:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi seriózní [alternativní] rebelskou: 1 na otázku 24. Pokud značku Diesel znám, vnímám jako:
  • odpověď seriózní [alternativní] rebelskou: -1:
    • 4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi konzervativní [alternativní] extravagantní: -1 na otázku 24. Pokud značku Diesel znám, vnímám jako:
  • odpověď spíše pánskou [alternativní] spíše dámskou: -1:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vhodnou pro mě [alternativní] nevhodnou pro mě: 1 na otázku 24. Pokud značku Diesel znám, vnímám jako:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi konzervativní [alternativní] extravagantní: -1 na otázku 24. Pokud značku Diesel znám, vnímám jako:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Věk

2. Z které země pocházíte:

3. Velikost města, ve kterém momentálně žiji je:

4. Zaměstnání / vzdělání

5. Na mužích si při setkání všímám:

6. Myslím si, že se o sebe muži starají dostatečně:

7. V naší domácnosti je zvykem, že:

8. Oceňuji, když muž o sebe pečuje (např. používá mimo základních hygienických přípravků další kosmetické přípravky):

9. Považuji používání kosmetiky u mužů za zženštilé. (Pokud odpovíte NE, pokračujte otázkou č. 11)

10. Za zženštilé považuji muže, kteří používají:

11. Radit mužům o používání kosmetiky mi připadá:

12. Očekávám, že muž bude vypadat dobře:

13. Dámskou kosmetiku nakupuji v:

14. Pánskou kosmetiku nakupuji v:

15. U mužů preferuji:

16. V pánské kosmetice mi chybí:

17. V pánské kosmetice nakupuji:

18. Při výběru produktu pánské kosmetiky mi záleží:

19. Při nákupu pánské kosmetiky si předem hledám informace o produktech a jejich kvalitě.

20. Pokud ano, informace hledám: (pokud jste odpověděli NE, pokračujte otázkou č. 21)

21. Nákup pánské kosmetiky:

22. Při nákupu pánské kosmetiky pro přítele/manžela:

23. Značku Diesel:

24. Pokud značku Diesel znám, vnímám jako:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Věk

2. Z které země pocházíte:

3. Velikost města, ve kterém momentálně žiji je:

4. Zaměstnání / vzdělání

5. Na mužích si při setkání všímám:

6. Myslím si, že se o sebe muži starají dostatečně:

7. V naší domácnosti je zvykem, že:

8. Oceňuji, když muž o sebe pečuje (např. používá mimo základních hygienických přípravků další kosmetické přípravky):

9. Považuji používání kosmetiky u mužů za zženštilé. (Pokud odpovíte NE, pokračujte otázkou č. 11)

10. Za zženštilé považuji muže, kteří používají:

11. Radit mužům o používání kosmetiky mi připadá:

12. Očekávám, že muž bude vypadat dobře:

13. Dámskou kosmetiku nakupuji v:

14. Pánskou kosmetiku nakupuji v:

15. U mužů preferuji:

16. V pánské kosmetice mi chybí:

17. V pánské kosmetice nakupuji:

18. Při výběru produktu pánské kosmetiky mi záleží:

19. Při nákupu pánské kosmetiky si předem hledám informace o produktech a jejich kvalitě.

20. Pokud ano, informace hledám: (pokud jste odpověděli NE, pokračujte otázkou č. 21)

21. Nákup pánské kosmetiky:

22. Při nákupu pánské kosmetiky pro přítele/manžela:

23. Značku Diesel:

24. Pokud značku Diesel znám, vnímám jako:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kalinová, L.Používání pánské kosmetiky - ženy (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://pouzivani-panske-kosmetiky-zeny.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.