Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Povědomí lidí o firmě 3M

Povědomí lidí o firmě 3M

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Zina Chiriac
Šetření:30. 10. 2010 - 06. 11. 2010
Počet respondentů:57
Počet otázek (max/průměr):16 / 13.51
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:35,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.08:06
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Obracíme se na Vás s průzkumem zaměřeným na povědomí lidí o firmě 3M. Průzkum je součástí naší seminární práce na VŠE v Praze. Díky tomuto dotazníku bychom měli zjistit povědomí lidí o značce 3M, popřípadě jakým způsobem ho lze zvýšit. Předem děkujeme všem, kteří se průzkumu zůčastní.

Odpovědi respondentů

1. Zkuste vyjmenovat alespoň 4 společnosti, které jsou podle Vás inovativní či průkopnické.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

a b c d

ABL, Ford, Herbalife, Microsoft

adidas nike alpine pro

alza.cz nikon dell apple

apple

Apple Inc., BMW,

Apple, Audi, Red Bull, Google

apple, google, hp, microsoft

apple, google, IBM, Microsoft

Apple, Google, Microsoft,Sony,Nokia

Apple, Google, Vodafone, mBank

Apple, Hewlett Packard,

Apple, Lamborghini, Sony, Tom Taylor

apple, linet, zentiva, bang olufsen

Apple, Microsoft, HTC, Lexus

Apple, Microsoft, Samsung, Ferrari, Sony

apple, microsoft, sony, nokia

Apple, Nokia, Donic, Opel

Apple, Procter and Gamble, Ogilvy, IBM

Apple, Sony, LG, Intel

Apple, Student agency, Google, Seznam

Baťa, ČKD, Čez, Škoda

Baťa, Rockefeller, Inditex Group, Unilever

ČEZ, Škoda auto, Hyundai, Vysoká škola ekonomická v Praze

ČEZ, T-mobile,

google alza.cz microsoft apple

Google, Microsoft, Ikea, DHL

Google, Student agency, Apple, Microsoft

IBM, 3M, Google, GE

IBM, HP, GE, LG, Samsung, Apple, Chanel

LG, SONY, Mitsubishi, Tesla Motors

mcdonalds microsoft slevomat/zapakatel (na našem trhu... pravděpodobně zkopírovány ze zahraničí)

Microsoft, Apple, Nokia, Toyota

Microsoft, Apple, Siemens, Nokia

microsoft, intel, panasonic, garmin, ....

NEMÁM PŘEHLED

nenapadá mě ani jedna

Panasonic, Sony, Olympus, Johnson

Slevomat, heureka (spolecnost Miton), aukro

Sony Virgin Galactic Americka armada Apple

sony, apple, toyota, l'oreal

Sony, Philips, L´Oreal, Nokia

Student Agency, cestovka pro plyšáky, Makro, Peugeot

Student agency, Google, Microsoft, Alza

Student Agency, Nokia

Student Agency, Skoda Auto, Google,

T-mobile, Vodafon, Avonet, Jednota :-))

Toyota Google Microsoft Nokia

Toyota, Microsoft,

Unicorn Amazon Sony

Unicorn, Student Agency, Apple

vodafone gore (goretex) volvo apple

vodafone, apple, alza, wizzair

Vodafone, Apple, Red Bull, AT

Vodafone, mBank, Elixír studio, Nokia

vubec neznam, co delaji? ... fajn, toz si to vygooglim ... uau, to je takovy nejaky specializovany Amway? (A tu otazku, jestli tuto spolecnost zname, bych dal asi hned na prvni misto ...)

ZLKL, Apple, Google, IBM

2. Zajímají Vás produtky těchto inovativních společností?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5087,72 %87,72 %  
ne712,28 %12,28 %  

Graf

3. Znáte společnost 3M?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3052,63 %52,63 %  
ne2747,37 %47,37 %  

Graf

4. Zaznamenal/a jste někdy společnost 3M nebo její symbol?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

Multimediální soubory v této otázce:


ano

ne

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3459,65 %59,65 %  
ne2340,35 %40,35 %  

Graf

5. Pokud ano, odkud jste se o ní dozvěděli?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Používám výrobek této firmy1132,35 %19,3 %  
Z médii617,65 %10,53 %  
V práci38,82 %5,26 %  
ze školy38,82 %5,26 %  
Od přátel, rodiny38,82 %5,26 %  
ve škole12,94 %1,75 %  
je sponzorem Elbee (vozidlo pro tělešně postižené)12,94 %1,75 %  
zo školy12,94 %1,75 %  
ted jsem to vygooglil12,94 %1,75 %  
Cestou autobusem kolem Chodova, kde má sídlo12,94 %1,75 %  
z prednasky mezinarodni marketing12,94 %1,75 %  
pracovní veletrh12,94 %1,75 %  
asi někde na plakátě12,94 %1,75 %  

Graf

6. Jestliže z médií, tak z kterých konkrétně?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet964,29 %15,79 %  
nic214,29 %3,51 %  
Televize17,14 %1,75 %  
z žádného17,14 %1,75 %  
Bilboardy17,14 %1,75 %  

Graf

7. Jaké vlastnosti přisuzujete značce 3M z hlediska následujících charakteristik?

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Je drahá0.5520.661
Ja kvalitní1.1380.326
Je moderní0.8970.507
Je to tradiční značka0.1030.989
Je exklusivní00.552
Je důvěryhodná0.8280.488
Je inovativní0.8280.488

Graf

8. Znáte následující značky výrobků ze sortimentu M3?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Post-It ® (např. poznámkové bloky)3154,39 %54,39 %  
Scotch® (např. lepící páska)2238,6 %38,6 %  
Neznám žádný výrobek2238,6 %38,6 %  
Command (např. samolepky)712,28 %12,28 %  
Command™ (např. kancelářské potřeby)610,53 %10,53 %  
Nexcare™ (např. prostředky první pomoci)23,51 %3,51 %  
promítání na tvárný podklad11,75 %1,75 %  

Graf

9. Pokud ano, dáváte si je do spojitosti se společností 3M?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2569,44 %43,86 %  
ano1130,56 %19,3 %  

Graf

10. O které z následujících možností si myslíte, že Vás nejvíce ovlivní při koupi výrobku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Doporučení od rodiny, přátel...3357,89 %57,89 %  
Doporučení od odborníka2442,11 %42,11 %  
Reklama1119,3 %19,3 %  
Modní trendy712,28 %12,28 %  
cena23,51 %3,51 %  
vnitřní "potřeba"11,75 %1,75 %  
x11,75 %1,75 %  
částečně každá z možností11,75 %1,75 %  
presvedcenie o kvalite11,75 %1,75 %  
pomer cena/vykon11,75 %1,75 %  
vlastni potreba vyrobku11,75 %1,75 %  
věřím kvalitě značky11,75 %1,75 %  
prostě jsem to zkusila11,75 %1,75 %  

Graf

11. Pokud jde o reklamu, která na Vás pravděpodobně působí nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Reklama v televizi1933,33 %33,33 %  
Reklama na internetu1526,32 %26,32 %  
Reklama na veřejném místě (bilboardy, plakáty,...)1119,3 %19,3 %  
Reklama v tisku712,28 %12,28 %  
x11,75 %1,75 %  
nic11,75 %1,75 %  
pokousim se aby zadna11,75 %1,75 %  
doporučení11,75 %1,75 %  
snažím se ji ignorovat11,75 %1,75 %  

Graf

12. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-244273,68 %73,68 %  
25-391017,54 %17,54 %  
40-5958,77 %8,77 %  

Graf

13. Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena3764,91 %64,91 %  
muž2035,09 %35,09 %  

Graf

14. Dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské3052,63 %52,63 %  
Maturita2747,37 %47,37 %  

Graf

15. Vysoká nebo vyšší odborná škola, kterou jste studoval(a)?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
VŠE1240 %21,05 %  
vse516,67 %8,77 %  
VŠE Praha26,67 %3,51 %  
vysoká13,33 %1,75 %  
CVUT13,33 %1,75 %  
Vysoká škola ekomomická13,33 %1,75 %  
Masarykova univerzita13,33 %1,75 %  
Vysoká škola ekonomická v Praze13,33 %1,75 %  
Gymnázium13,33 %1,75 %  
MU13,33 %1,75 %  
ostatní odpovědi Univerzita Hradec Králové
ČVUT Praha
vysoká škola hotelová
VSE v Praze
413,33 %7,02 % 

Graf

16. Oblast, ve které pracujete

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student1017,54 %17,54 %  
marketing35,26 %5,26 %  
Outsourcing23,51 %3,51 %  
právo23,51 %3,51 %  
cestovni ruch23,51 %3,51 %  
umění11,75 %1,75 %  
informacni technologie11,75 %1,75 %  
IT11,75 %1,75 %  
Public Relation11,75 %1,75 %  
matematika11,75 %1,75 %  
ostatní odpovědi Strukturální fondy EU
Veřejná dpráva
služby
nepracuji, jsem student
investování
strojirenství
výzkum, věda
pojišťovnictví
finanční, strojírenská
studentka
administrativa
ucetnictvi
nepracujem, som študentka
študent
Finance
Ekonomie
PR
internetový obchod
Accounts payable
zdravotnictví
Banking industry
Strukturální fondy
studentska oblast
administrativa, právo
finance a ucetnictvi
STAVEBNÍ PRŮMYSL
stavebnictví
zatím nepracuju
výtvarné umění
hotelnictví
HR
IT, business services
odmítám odpověď
3357,89 %57,89 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Znáte společnost 3M?

  • odpověď ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Používám výrobek této firmy na otázku 5. Pokud ano, odkud jste se o ní dozvěděli?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je důvěryhodná=1 na otázku 7. Jaké vlastnosti přisuzujete značce 3M z hlediska následujících charakteristik?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi VŠE na otázku 15. Vysoká nebo vyšší odborná škola, kterou jste studoval(a)?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 9. Pokud ano, dáváte si je do spojitosti se společností 3M?
  • odpověď ne:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 4. Zaznamenal/a jste někdy společnost 3M nebo její symbol?

4. Zaznamenal/a jste někdy společnost 3M nebo její symbol?

  • odpověď ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Používám výrobek této firmy na otázku 5. Pokud ano, odkud jste se o ní dozvěděli?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je drahá=1 na otázku 7. Jaké vlastnosti přisuzujete značce 3M z hlediska následujících charakteristik?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 3. Znáte společnost 3M?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je důvěryhodná=1 na otázku 7. Jaké vlastnosti přisuzujete značce 3M z hlediska následujících charakteristik?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi VŠE na otázku 15. Vysoká nebo vyšší odborná škola, kterou jste studoval(a)?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 9. Pokud ano, dáváte si je do spojitosti se společností 3M?

8. Znáte následující značky výrobků ze sortimentu M3?

  • odpověď Post-It ® (např. poznámkové bloky):
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Používám výrobek této firmy na otázku 5. Pokud ano, odkud jste se o ní dozvěděli?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Scotch® (např. lepící páska) na otázku 8. Znáte následující značky výrobků ze sortimentu M3?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ja kvalitní=1 na otázku 7. Jaké vlastnosti přisuzujete značce 3M z hlediska následujících charakteristik?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je důvěryhodná=1 na otázku 7. Jaké vlastnosti přisuzujete značce 3M z hlediska následujících charakteristik?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 9. Pokud ano, dáváte si je do spojitosti se společností 3M?

14. Dosažené vzdělání

  • odpověď Vysokoškolské:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama na internetu na otázku 11. Pokud jde o reklamu, která na Vás pravděpodobně působí nejvíce?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

2. Zajímají Vás produtky těchto inovativních společností?

3. Znáte společnost 3M?

4. Zaznamenal/a jste někdy společnost 3M nebo její symbol?

5. Pokud ano, odkud jste se o ní dozvěděli?

7. Jaké vlastnosti přisuzujete značce 3M z hlediska následujících charakteristik?

8. Znáte následující značky výrobků ze sortimentu M3?

9. Pokud ano, dáváte si je do spojitosti se společností 3M?

10. O které z následujících možností si myslíte, že Vás nejvíce ovlivní při koupi výrobku?

11. Pokud jde o reklamu, která na Vás pravděpodobně působí nejvíce?

12. Kolik je Vám let?

13. Vaše pohlaví?

14. Dosažené vzdělání

15. Vysoká nebo vyšší odborná škola, kterou jste studoval(a)?

16. Oblast, ve které pracujete

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

2. Zajímají Vás produtky těchto inovativních společností?

3. Znáte společnost 3M?

4. Zaznamenal/a jste někdy společnost 3M nebo její symbol?

5. Pokud ano, odkud jste se o ní dozvěděli?

7. Jaké vlastnosti přisuzujete značce 3M z hlediska následujících charakteristik?

8. Znáte následující značky výrobků ze sortimentu M3?

9. Pokud ano, dáváte si je do spojitosti se společností 3M?

10. O které z následujících možností si myslíte, že Vás nejvíce ovlivní při koupi výrobku?

11. Pokud jde o reklamu, která na Vás pravděpodobně působí nejvíce?

12. Kolik je Vám let?

13. Vaše pohlaví?

14. Dosažené vzdělání

15. Vysoká nebo vyšší odborná škola, kterou jste studoval(a)?

16. Oblast, ve které pracujete

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Chiriac, Z.Povědomí lidí o firmě 3M (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://povedomi-lidi-o-firme-3m.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.