Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > povědomí o cheerleadingu

povědomí o cheerleadingu

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Štěpánka Karasová
Šetření:31. 01. 2018 - 02. 02. 2018
Počet respondentů:205
Počet otázek (max/průměr):11 / 11
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:72,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:14
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Zdravím, prosím, věnujte pár minut vyplnění mého dotazníku, který mi pomůže v mé praktické části práce SOČ, ve kterém se zabývám tématem "povědomí lidí o cheerleadingu".

Odpovědi respondentů

1. Jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena12862,44 %62,44 %  
muž7737,56 %37,56 %  

Graf

2. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 let a více10953,17 %53,17 %  
15 - 18 let5426,34 %26,34 %  
18 - 21 let3215,61 %15,61 %  
méně než 15104,88 %4,88 %  

Graf

3. Kdy vznikl cheerleading?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
r. 19509244,88 %44,88 %  
r. 18805627,32 %27,32 %  
r. 19904220,49 %20,49 %  
r. 2002157,32 %7,32 %  

Graf

4. Kým myslíte, že byl cheerleading založen?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
skupinou chlapců i dívek10048,78 %48,78 %  
skupinou pouze dívek6732,68 %32,68 %  
skupinou pouze chlapců3818,54 %18,54 %  

Graf

5. Odkud je vám cheerleading známý?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ze sportovních utkání9747,32 %47,32 %  
od kamarádů6330,73 %30,73 %  
z internetu4019,51 %19,51 %  
z plesu52,44 %2,44 %  

Graf

6. Myslíte, že je cheerleading uznaným olympijským sportem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne17484,88 %84,88 %  
ano3115,12 %15,12 %  

Graf

7. Považujete cheerleading jako sport?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano16982,44 %82,44 %  
ne3617,56 %17,56 %  

Graf

8. Myslíte, že je v cheerleadingu důležitá fyzická i psychická výkonnost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano18690,73 %90,73 %  
jen fyzická115,37 %5,37 %  
není důležité ani jedno52,44 %2,44 %  
jen psychická31,46 %1,46 %  

Graf

9. Jaký máte názor na male-cheerleaders (muže, kteří dělají cheer)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše kladný - každý může dělat, co ho baví11154,15 %54,15 %  
kladný - obdivuji jejich sílu i odvahu6330,73 %30,73 %  
spíše záporný - tento sport by měly dělat jen ženy188,78 %8,78 %  
záporný - jsou zženštilí a nelíbí se mi to136,34 %6,34 %  

Graf

10. Jaký vidíte rozdíl mezi roztleskávačkou a cheerleader?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
velký, cheerleader považuji za rovnocenného sportovce k jiným sportům, roztleskávačka pouze “hopská”8641,95 %41,95 %  
žádný, dělají to stejné7737,56 %37,56 %  
jen malý, roztleskávačka povzbuzuje na utkáních a cheerleader si jen říká4220,49 %20,49 %  

Graf

11. Co všechno podle Vás zahrnuje cheerleading?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
lidské zvedačky (stunty)18690,73 %90,73 %  
gymnastiku18389,27 %89,27 %  
skoky18188,29 %88,29 %  
akrobacii17987,32 %87,32 %  
tanec17082,93 %82,93 %  
prvky aerobicu15575,61 %75,61 %  
pokřik15274,15 %74,15 %  
mávání třasněmi (mažoretky)11455,61 %55,61 %  
disco dance6632,2 %32,2 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste?

2. Kolik je Vám let?

3. Kdy vznikl cheerleading?

4. Kým myslíte, že byl cheerleading založen?

5. Odkud je vám cheerleading známý?

6. Myslíte, že je cheerleading uznaným olympijským sportem?

7. Považujete cheerleading jako sport?

8. Myslíte, že je v cheerleadingu důležitá fyzická i psychická výkonnost?

9. Jaký máte názor na male-cheerleaders (muže, kteří dělají cheer)?

10. Jaký vidíte rozdíl mezi roztleskávačkou a cheerleader?

11. Co všechno podle Vás zahrnuje cheerleading?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste?

2. Kolik je Vám let?

3. Kdy vznikl cheerleading?

4. Kým myslíte, že byl cheerleading založen?

5. Odkud je vám cheerleading známý?

6. Myslíte, že je cheerleading uznaným olympijským sportem?

7. Považujete cheerleading jako sport?

8. Myslíte, že je v cheerleadingu důležitá fyzická i psychická výkonnost?

9. Jaký máte názor na male-cheerleaders (muže, kteří dělají cheer)?

10. Jaký vidíte rozdíl mezi roztleskávačkou a cheerleader?

11. Co všechno podle Vás zahrnuje cheerleading?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Karasová, Š.povědomí o cheerleadingu (výsledky průzkumu), 2018. Dostupné online na https://povedomi-o-cheerleadingu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.