Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Povědomí o čínských značkách v oblasti komunikačních zařízení

Povědomí o čínských značkách v oblasti komunikačních zařízení

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petr bystriansky
Šetření:22. 11. 2014 - 09. 12. 2014
Počet respondentů:40
Počet otázek (max/průměr):13 / 11.18
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:85,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:47
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Odpovědi respondentů

1. Zajímáte se o novinky v oblasti komunikačních zařízení?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2460 %60 %  
ne1640 %40 %  

Graf

2. Jakou značku telefonu vlastníte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Appleotázka č. 4, Samsungotázka č. 4, LGotázka č. 4, Nokia/Lumiaotázka č. 4, Sonyotázka č. 4, HTCotázka č. 4, Čínská značkaotázka č. 3, Jinéotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Samsung1332,5 %32,5 %  
Čínská značka922,5 %22,5 %  
Sony820 %20 %  
Nokia/Lumia410 %10 %  
Apple37,5 %7,5 %  
LG25 %5 %  
Jiné12,5 %2,5 %  

Graf

3. Jakou čínskou značku vlastníte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jiné444,44 %10 %  
Xiaomi222,22 %5 %  
Zopo111,11 %2,5 %  
Huawei111,11 %2,5 %  
Thl111,11 %2,5 %  

Graf

4. Jste se současným mobilním telefonem spokojeni?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2665 %65 %  
Na 50%922,5 %22,5 %  
Ne512,5 %12,5 %  

Graf

5. Znáte nějakou čínskou značku?

(např. Zopo, Xiaomi, Jiayu, ZTE, Huawei, Thl, Lenovo)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 6, Neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano3895 %95 %  
Ne25 %5 %  

Graf

6. Jak jste se dozvěděli o čínských výrobcích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na internetu3386,84 %82,5 %  
Od přátel1436,84 %35 %  
V obchodě1026,32 %25 %  
V tisku513,16 %12,5 %  
Z televize513,16 %12,5 %  

Graf

7. Uvažujete o tom, že Váš příští mobilní telefon bude nést čínskou značku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 8, Neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2460 %60 %  
Ano1640 %40 %  

Graf

8. Co vás vede k zakoupení právě čínské značky oproti renomovaným výrobcům?

Ohodnoťte známkou jako ve škole (1 - nejlepší, 5 -nejhorší)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Cena1.250.313
Design1.5630.371
Kvalita20.5
Podpora od výrobce2.6250.734
Výbava1.6250.484
Záruka2.9380.934

Graf

9. Ohodnoťte bodově jednotlivé důvody, proč o čínské značce neuvažujete.

(1 - nejméně důležitý, 5 - nejvážnější)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Cena1.8331.222
Design21.417
Dostupnost2.7081.207
Kvalita3.9581.123
Lokalizace3.3751.401
Podpora od výrobce3.751.354
Výbava2.7921.415
Záruka3.8751.359

Graf

10. Jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž2562,5 %62,5 %  
Žena1537,5 %37,5 %  

Graf

11. Kolik Vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-221435 %35 %  
23-261025 %25 %  
41-46615 %15 %  
27-30410 %10 %  
16-1837,5 %7,5 %  
31-3625 %5 %  
nad 4612,5 %2,5 %  

Graf

12. Jaké je Vaše dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední1845 %45 %  
Vysoké1742,5 %42,5 %  
Základní37,5 %7,5 %  
Vyučení25 %5 %  

Graf

13. Váš status je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student2255 %55 %  
Zaměstnaný1332,5 %32,5 %  
OSVČ410 %10 %  
Nezaměstnaný12,5 %2,5 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Uvažujete o tom, že Váš příští mobilní telefon bude nést čínskou značku?

  • odpověď Ne:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=1 na otázku 9. Ohodnoťte bodově jednotlivé důvody, proč o čínské značce neuvažujete.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Design=1 na otázku 9. Ohodnoťte bodově jednotlivé důvody, proč o čínské značce neuvažujete.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Zajímáte se o novinky v oblasti komunikačních zařízení?

2. Jakou značku telefonu vlastníte?

4. Jste se současným mobilním telefonem spokojeni?

5. Znáte nějakou čínskou značku?

6. Jak jste se dozvěděli o čínských výrobcích?

7. Uvažujete o tom, že Váš příští mobilní telefon bude nést čínskou značku?

8. Co vás vede k zakoupení právě čínské značky oproti renomovaným výrobcům?

9. Ohodnoťte bodově jednotlivé důvody, proč o čínské značce neuvažujete.

10. Jste?

11. Kolik Vám je let?

12. Jaké je Vaše dosažené vzdělání?

13. Váš status je:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Zajímáte se o novinky v oblasti komunikačních zařízení?

2. Jakou značku telefonu vlastníte?

4. Jste se současným mobilním telefonem spokojeni?

5. Znáte nějakou čínskou značku?

6. Jak jste se dozvěděli o čínských výrobcích?

7. Uvažujete o tom, že Váš příští mobilní telefon bude nést čínskou značku?

8. Co vás vede k zakoupení právě čínské značky oproti renomovaným výrobcům?

9. Ohodnoťte bodově jednotlivé důvody, proč o čínské značce neuvažujete.

10. Jste?

11. Kolik Vám je let?

12. Jaké je Vaše dosažené vzdělání?

13. Váš status je:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

bystriansky, P.Povědomí o čínských značkách v oblasti komunikačních zařízení (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://povedomi-o-cinskych-znackach.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.