Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Povědomí o firmě 3M

Povědomí o firmě 3M

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Pavlíčková
Šetření:06. 11. 2010 - 13. 11. 2010
Počet respondentů:105
Počet otázek (max/průměr):22 / 16.15
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:82 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:48
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Cílem tohoto dotazníku je zjistit, jaké je povědomí o značce 3M. Získané údaje z tohoto průzkumu použijeme pro náš školní projekt.

Odpovědi respondentů

1. Používáte kancelářské potřeby na denní bázi?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8379,05 %79,05 %  
ne2220,95 %20,95 %  

Graf

2. Kde kancelářské potřeby nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
papírnictví5855,77 %55,24 %  
supermarket/hypermarket2927,88 %27,62 %  
distributor109,62 %9,52 %  
internet76,73 %6,67 %  

Graf

3. Jak často kancelářské potřeby nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně jak 1x za měsíc6562,5 %61,9 %  
1x měsičně3634,62 %34,29 %  
vícekrát do týdne21,92 %1,9 %  
1x týdně10,96 %0,95 %  

Graf

4. Co Vás při výběru kancelářských potřeb nejvíce ovlivňuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena5250 %49,52 %  
kvalita3331,73 %31,43 %  
vzhled1716,35 %16,19 %  
značka21,92 %1,9 %  

Graf

5. Kolik v průměru utratíte za jeden nákup (kancelářských potřeb) ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 100 Kč4341,35 %40,95 %  
100-250 Kč4341,35 %40,95 %  
251-500 Kč98,65 %8,57 %  
více než 1000 Kč76,73 %6,67 %  
501-1000 Kč21,92 %1,9 %  

Graf

6. Jaké značky kancelářských potřeb znáte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neznám43,85 %3,81 %  
centropen43,85 %3,81 %  
centropen, koh-i-noor32,88 %2,86 %  
Herlitz32,88 %2,86 %  
Koh-i-noor32,88 %2,86 %  
koh-i-nor, centropen21,92 %1,9 %  
Centropen, Koh-I-nor21,92 %1,9 %  
žádné21,92 %1,9 %  
Koh-i-noor, Centropen21,92 %1,9 %  
3M21,92 %1,9 %  
ostatní odpovědi Pilot, Koh-i-noor
kooh-i-noor, stabilo,
Koh-i-Noor, Parker, Faber Castell, Waterman
Staedler, Kores, Koh-i-noor
n
Koh-I-Noor, 3M
faber-castel, koh-i-moor
Centropen, Koh-i-noor, Stabilo
Scotch, Kohinor,Kores, henkel
kores, koh-i-noor, 3m, faber castell
Xerox, Aro, HP, Centropen
stabilo
3M, KOH-I-NOOR, Pilot, Moleskine, Centropen,Postit
zadne
koh-i-noor, donau
Stabilo, Koh-I-Noor, Office, ...
wex, henkel
Koh-i-noor, Parker, Papírny Brno, Centropen
koh-i-noor, henkel
Leitz
Herlitz, Scotch, Pilot, Kores
milan
Centropen, 3M, Maped
pilot
centropen,
Centropen, Koh -i-noor, Maped
herlitz, centropen, kohinoor
nevybavím si
Centropen, HIT, Koh-i-Noor, aro :-)
maped, xerox, bic, 3M
Koh-i-noor, Parker, Mont Blanc, Centopen
edding
zadne me nenapadaji
3m kohinoor centropen kores
Pentel
3m, pilot, stabilo, trodat
Bic, 3m, Parker
koh i noor, centropen
Kohinor, Pilot, Herlitz, Centropen, Universal, 3M
mnoho
Koh-I-Nor, Faber-Castell, 3M, Maped, Donau
kohinor, kores, centropen
Koh-i-noor, Stabilo, Pilot
Centropen, Koh - i - nor, Stabilo, Kores
3M, Kores, Koh-i-nor
centropen, herlitz,pilot,kohinor
koh-i-nor, 3M, herlitz, casio, pilot, STAEDTLER, c
kores
Kohinoor, Centropen
Parker,Kores,Koh-i-noor, Pilot, Centropen, Maped
herlitz, Stabilo
Office Depot
PARKER, 3M, CASIO, KOH-I-NOOR
nevzpomínám si
Pilot, Koh-i-Nor
schneider
Stabilo, KIN
Koh-i-noor, Pilot
maped
kohinor, niceday, centropen, pilot, kores
Maped, Koh-i-noor, Centropen
centropen, maped
centropen, versatil, "kohinoor", foray, parker
Maped, Kohinoor
kohinor, centropen,
koh-i-nor, pentel, centropen
Kooh-i-noor, 3M, Pilot, Centropen
otto office, kohi-noor, centropen,
Centropen, Koh-i-noor, Kores
Koh-i-noor,Centropen
centropen, kores
koh-i noor
Pilot, Koh-i-noor, Pentel, Centropen
Pilot, Otto office
Parker, Kohinor, Pilot, Centropen, Schneider
Kohinoor
7774,04 %73,33 % 

Graf

7. Které z následujících značek znáte nebo jste o nich slyšeli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Koh-i-noor104100 %99,05 %  
Centropen9793,27 %92,38 %  
Kores6360,58 %60 %  
Henkel5754,81 %54,29 %  
Pilot5653,85 %53,33 %  
Stabilo5350,96 %50,48 %  
Herlitz4139,42 %39,05 %  
3M4038,46 %38,1 %  
Pentel3432,69 %32,38 %  
Maped3129,81 %29,52 %  
Vector1817,31 %17,14 %  
Donau1615,38 %15,24 %  

Graf

8. Znáte značku 3M?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 9, neotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6764,42 %63,81 %  
ano3735,58 %35,24 %  

Graf

9. S čím si značkou 3M spojujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
technologie1540,54 %14,29 %  
nevím1027,03 %9,52 %  
kvalita821,62 %7,62 %  
inovativnost38,11 %2,86 %  
šetrnost kživotnímu prostředí12,7 %0,95 %  

Graf

10. Které z následujících značek firmy 3M znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Post-it2978,38 %27,62 %  
Scotch2054,05 %19,05 %  
Command410,81 %3,81 %  
Nexcare38,11 %2,86 %  

Graf

11. Které ze zmíněných značek používáte nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Post-it2156,76 %20 %  
jiné1027,03 %9,52 %  
Scotch513,51 %4,76 %  
Command12,7 %0,95 %  

Graf

12. Kde se se značkou 3M nejčastěji setkáváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v zaměstnání2362,16 %21,9 %  
doma616,22 %5,71 %  
ve volném čase38,11 %2,86 %  
u lékaře38,11 %2,86 %  
na ulici25,41 %1,9 %  

Graf

13. Kupujete výrobky 3M?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 15, neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2362,16 %21,9 %  
ne1437,84 %13,33 %  

Graf

14. Co by Vás přimělo ke koupi výrobků 3M?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výhodná cena857,14 %7,62 %  
doporučení známého214,29 %1,9 %  
možnost vyzkoušení214,29 %1,9 %  
výhodné balení17,14 %0,95 %  
vhodná reklama17,14 %0,95 %  

Graf

15. Jak často tyto výrobky kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x za rok939,13 %8,57 %  
1x za půl roku730,43 %6,67 %  
1x za měsíc730,43 %6,67 %  

Graf

16. Jste s produkty firmy 3M spokojený? (1-nejlepší, 5-nejhorší)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21252,17 %11,43 %  
1730,43 %6,67 %  
3313,04 %2,86 %  
514,35 %0,95 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:1.86
Minimum:1
Maximum:3
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.43
Směrodatná odchylka:0.65
Medián:2
Modus:2

Graf

17. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena6562,5 %61,9 %  
muž3937,5 %37,14 %  

Graf

18. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-258278,85 %78,1 %  
26-351918,27 %18,1 %  
46-6032,88 %2,86 %  

Graf

19. Jaké je Vaše dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské5754,81 %54,29 %  
střední s maturitou4341,35 %40,95 %  
výuční list21,92 %1,9 %  
vyšší odborné10,96 %0,95 %  
základní10,96 %0,95 %  

Graf

20. Jaký je Váš měsíční příjem?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 10 000 Kč5960,2 %56,19 %  
10 000 - 25 000 Kč2323,47 %21,9 %  
25 0001-50 000 Kč1313,27 %12,38 %  
více jak 50 000 Kč33,06 %2,86 %  

Graf

21. Jaké je Vaše povolání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student6966,35 %65,71 %  
zaměstnanec soukromé firmy1817,31 %17,14 %  
státní zaměstnanec65,77 %5,71 %  
podnikatel54,81 %4,76 %  
manažer43,85 %3,81 %  
žena v domácnosti/na mateřské10,96 %0,95 %  
nezaměstnaný10,96 %0,95 %  

Graf

22. Jak velké je město, z kterého pocházíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha4240,38 %40 %  
do 10 000 obyv.1817,31 %17,14 %  
10 000- 25 000 obyv1716,35 %16,19 %  
25 001- 50 000 obyv.98,65 %8,57 %  
10 000- 25 00065,77 %5,71 %  
100 001-250 000 obyv43,85 %3,81 %  
250 001 -500 000 obyv32,88 %2,86 %  
50 001-100 00032,88 %2,86 %  
50 001-100 000 obyv.21,92 %1,9 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Které z následujících značek znáte nebo jste o nich slyšeli?

  • odpověď 3M:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 8. Znáte značku 3M?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 9. S čím si značkou 3M spojujete?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi technologie na otázku 9. S čím si značkou 3M spojujete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Post-it na otázku 10. Které z následujících značek firmy 3M znáte?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Scotch na otázku 10. Které z následujících značek firmy 3M znáte?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi jiné na otázku 11. Které ze zmíněných značek používáte nejčastěji?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Post-it na otázku 11. Které ze zmíněných značek používáte nejčastěji?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi v zaměstnání na otázku 12. Kde se se značkou 3M nejčastěji setkáváte?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 13. Kupujete výrobky 3M?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 16. Jste s produkty firmy 3M spokojený? (1-nejlepší, 5-nejhorší)
  • odpověď Kores:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 9. S čím si značkou 3M spojujete?

8. Znáte značku 3M?

  • odpověď ano:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 9. S čím si značkou 3M spojujete?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi technologie na otázku 9. S čím si značkou 3M spojujete?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Post-it na otázku 10. Které z následujících značek firmy 3M znáte?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Scotch na otázku 10. Které z následujících značek firmy 3M znáte?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi jiné na otázku 11. Které ze zmíněných značek používáte nejčastěji?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Post-it na otázku 11. Které ze zmíněných značek používáte nejčastěji?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi v zaměstnání na otázku 12. Kde se se značkou 3M nejčastěji setkáváte?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 13. Kupujete výrobky 3M?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 16. Jste s produkty firmy 3M spokojený? (1-nejlepší, 5-nejhorší)
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3M na otázku 7. Které z následujících značek znáte nebo jste o nich slyšeli?

10. Které z následujících značek firmy 3M znáte?

  • odpověď Post-it:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Post-it na otázku 11. Které ze zmíněných značek používáte nejčastěji?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Používáte kancelářské potřeby na denní bázi?

2. Kde kancelářské potřeby nakupujete?

3. Jak často kancelářské potřeby nakupujete?

4. Co Vás při výběru kancelářských potřeb nejvíce ovlivňuje?

5. Kolik v průměru utratíte za jeden nákup (kancelářských potřeb) ?

7. Které z následujících značek znáte nebo jste o nich slyšeli?

8. Znáte značku 3M?

9. S čím si značkou 3M spojujete?

10. Které z následujících značek firmy 3M znáte?

11. Které ze zmíněných značek používáte nejčastěji?

12. Kde se se značkou 3M nejčastěji setkáváte?

13. Kupujete výrobky 3M?

16. Jste s produkty firmy 3M spokojený? (1-nejlepší, 5-nejhorší)

17. Pohlaví

18. Váš věk

19. Jaké je Vaše dosažené vzdělání?

20. Jaký je Váš měsíční příjem?

21. Jaké je Vaše povolání?

22. Jak velké je město, z kterého pocházíte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Používáte kancelářské potřeby na denní bázi?

2. Kde kancelářské potřeby nakupujete?

3. Jak často kancelářské potřeby nakupujete?

4. Co Vás při výběru kancelářských potřeb nejvíce ovlivňuje?

5. Kolik v průměru utratíte za jeden nákup (kancelářských potřeb) ?

7. Které z následujících značek znáte nebo jste o nich slyšeli?

8. Znáte značku 3M?

9. S čím si značkou 3M spojujete?

10. Které z následujících značek firmy 3M znáte?

11. Které ze zmíněných značek používáte nejčastěji?

12. Kde se se značkou 3M nejčastěji setkáváte?

13. Kupujete výrobky 3M?

16. Jste s produkty firmy 3M spokojený? (1-nejlepší, 5-nejhorší)

17. Pohlaví

18. Váš věk

19. Jaké je Vaše dosažené vzdělání?

20. Jaký je Váš měsíční příjem?

21. Jaké je Vaše povolání?

22. Jak velké je město, z kterého pocházíte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Pavlíčková, L.Povědomí o firmě 3M (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://povedomi-o-firme-3m.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.